TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fest: Voyage i Linköping
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 »
hehehe dbl de e bara å slå en signal under kvällen så får du höra hur kul vi har 
Man kanske skulle ringa in lite bombhot för att sabba lite för alla andra som får när inte jag får
dbl tar du stures så tar jag Stacys och Göta källaren?
| quote: |
| Originally posted by Vizay hehehe dbl de e bara å slå en signal under kvällen så får du höra hur kul vi har |

| Originally posted by AC. Man kanske skulle ringa in lite bombhot för att sabba lite för alla andra som får när inte jag får dbl tar du stures så tar jag Stacys och Göta källaren? |
hohoho
ringde för ungefär 9000kr, två månader i rad förra året
slå det!! telefonen har inte varit igång sen dess 
hur fan ringer man för 9000:-??
visserligen så va la typ 95% bara sms av dem 1600:- så hade jag ringt hade det nog blivit rätt så mycket dyrare
jadu, jag var telefon-narkoman?
| Originally posted by Dioxys jadu, jag var telefon-narkoman? |
| Originally posted by mindshooter Ok jag ska in innan och köpa lite extra öronproppar och även rengöringsmedlel åt glorie... har du inget du ska handla? Så kan vi i så fall mötas ännu tidigare... Vart får man tag på cd-rengöringsmedel? |
Fan ta mig
vad har jag ställt till med? jag tänkte att om ni hade sån skiva hemma (man brukar ha det till cdspelare ju) så kunde ni bara ta med den å så kunde ja låna det... testköra på min stereo för den e lite konstig..
å sen tar ni med er skivan tillbaka igen... herrregud...det kanske missuppfattades som att ja ville att nån skulle köpa med sig det..
fan fan fan....NEJ..
har ni inge sånt så glöm för allt i världen det.. Kenny du får inte köpa nåt åter igen... nu har ja skickat två sms till d nummer ja tror e rätt? om du köper iaf.. så får ja ge dig pengar
satan i gatan
för övrigt fattar ja inte hur man kan ringa för så mycket pengar....dbl 1600 på en månad?? shiiiiiit.....ja kanske gör av me MAX 100 i månaden... haha... max alltså....60 typ
hohoho
å 9000???? fan...otroligt!!!! 
heeh, 9000x2.. första månaden blev ju papap vansinnig (han som fick betala me sin bonus som han fick månaden efter..)
sen månaden efter tyckte jag att jag skärpt mig.. gick på typ 8750 eller nått 
helt otroligt..
ringde du bara mobil å utland eller?
Re: Fan ta mig
| Originally posted by Glorie för övrigt fattar ja inte hur man kan ringa för så mycket pengar....dbl 1600 på en månad?? shiiiiiit.....ja kanske gör av me MAX 100 i månaden... haha... max alltså....60 typ hohoho |
Har en polare som inte helelr kunda sköta det dära med mobil och abbonomang, blev till att far hans fick fara till banken och plocka ut en 15k.
Efter det blev det direkt kontantkort och mobilsamtal spärrat från hemtelefonen
dbl, hur många tjejer har du eg? 
| Originally posted by Glorie dbl, hur många tjejer har du eg? |

hehe, glorie
du vet nog vem jag rngde till :P tänk efter, det var rätt länge sen 
men hur blir det? vizay och jag måste ju komma ver och hämta lite grejjer en snabbis, hämtar du upp oss och visar vägen?? 
| Originally posted by Dioxys hehe, glorie du vet nog vem jag rngde till :P tänk efter, det var rätt länge sen ![]() men hur blir det? vizay och jag måste ju komma ver och hämta lite grejjer en snabbis, hämtar du upp oss och visar vägen?? |
hehe
jag ringer dig när vi är där 
digga inte musiken nå vidare...
men roligt som fan att träffa....
framförallt: stefan, kenny, peter, rikard....
men också en stor bunt från tranceclubber.com 
Gustaf, Bison, Jonas, Viktor, Erik, Robert, Andreas, Joakim, Hannes, Kajsa, Micke... 
Silence var ju klart bästa låten de körde 
tycker de va en jävligt nice fest....första dj'n på maingolvet kändes lite seg....ganska tråkiga låtar, sen helt plötsligt blev det lite mera drag när dom bytte...sen blev de tokskönt då Robban gick på å inledde med Delerium - silence....synd bara att han gick av så fort :/
annars va nog höjdpunkten Jurgen vries - the theme....ooooooj oooooj ooooj va vi öste på då, helvilda 
aja på det hela vare ett skönt event, lite mycke fulla fjortisbrudar tyvärr men de va bara å ignorera å dansa sitt eget race 
du har glömt din pump peter =/ men ja åker till sthlm ganska ofta. kan ta me den då
tack för skivan kenny 
jo ja vet glorie...upptäckte det på tunnelbanan...men perfekt, mitt nummer står ju i den här tråden tidigare så de e bara å ringa när du har vägarna förbi 
Originally posted in www.tranceclubber.com:
Hehe, får ursäkta folk om jag vart irriterande med kamerorna överallt
Kunde sansat mig lite! Samt med att jag och vizay kanske trägnde oss lite på psygolvet för att sedan gå (om det nu bara var vi två vet vi inte) men jag trodde ni kunde var lite schyssta och låta an stå brevid bara, var ju trångt överallt 
Ni kunde sagt åt mig att ta bort glowsticksen om dem var irriterande ffs, jag har stora fickor!
Nja, jag håller mig väll helt enkelt bort från psygolvet nästa ggn så alla blir nöjda!
Jag hade iaf hur kul som helst! Tråkigt att vissa här inte hade lika kul! Men jag tror fan det berodde mest på sällskapet och en hel del otroliga låtar på main-golvet 
Det var jävligt trist att rober avbröt alltså! Jo, håller med 200% med att om du hade fortsatt med alla vinyler du hade med så hade du definitivt fått otrolig cred, även om mixningsteknikerna var lite halvdana 
Bilder kommer väll strax, dem som blev bra dvs.. Jag är ingen expertfotograf direkt, men jag lär mig väll...
Ps. Garvade rätt rejält när larmet gick igång första ggn och folk började dansa till sirenen
Ds.
höjdpunkt: när Peter (moí) skickade iväg en glowstick ut bland folkets huvuden utan att själv märka det först