TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 »
haha..jag m�ste tagit fel storlek
har lagt till en t-shirt som �r anpassad till kvinnor nu 
hoho, fan va ja kr�nglar =P
| quote: |
| Originally posted by Nyx har lagt till en t-shirt som �r anpassad till kvinnor nu |

de e inte snyggt p� tjejer juuuuu
Jag tror inte att den t-shirten finns i damstorlekar..har inte kunnat hitta det iaf 
| Originally posted by Nyx Jag tror inte att den t-shirten finns i damstorlekar..har inte kunnat hitta det iaf |
tyv�rr glorie..
den varianten verkar bara finns till yngre tjejer.
h�r �r en halvtaskig bild p� min t-shirt 

| Originally posted by Nyx tyv�rr glorie.. den varianten verkar bara finns till yngre tjejer. h�r �r en halvtaskig bild p� min t-shirt ![]() |
men dettta �r alts� inte den officiella varianten?
| Originally posted by St_Andrew snyggt v�rre! men dettta �r alts� inte den officiella varianten? |

jag vill ha en Trance - X - Addict .... SWEDEN t-shirt... typ.
men jag vill ha det svart .. inte vit. ... och med ljusbl� lr ljusgr�na texter.
kan vi fixa det?
| Originally posted by ScuL jag vill ha en Trance - X - Addict .... SWEDEN t-shirt... typ. men jag vill ha det svart .. inte vit. ... och med ljusbl� lr ljusgr�na texter. kan vi fixa det? |
jag letar o letar men hittar ingen lank till vart t shirtarna finns att beskada?
Hjalp? 
| Originally posted by Nyx cafepress fixar bara tryck p� vita t-shirts i nul�get..har l�st att de ska b�rja trycka p� svarta t-shirts snart ocks� men jag kan ju sj�lvklart fixa sj�lva trycket (i andra f�rger) om du nu vill ha det! |

en kompis till mig e skitgrym p� att rita, han har ritat en grym grej som kanske passar tr�jan... jag fr�gade honom om han kunde rita n�tt "trance:igt"
men jag �terkommer >_<
kam man inte g�ra s� att man l�gger upp _alla_ f�rslag p� en sida med ett nr bredvid.
sen g�r n�gon h�r en poll..sen n�r "alla" har r�stat kan man ju b�rja planera hur de ska allt ska g� till med f�rg p� tr�jan, tryck teknik mm...
men jag vet ju inte hur det funkar med trycket om det tex �r m�nga olika nyanser av tex bl�...
k�nns som man iaf m�ste bes�mma logan f�rst iaf...
| Originally posted by SteveTranz4ever Kan vi inte en g�ng f�r alla i allafall ta fram det OFFICIELLA SWETA trycket ??? Inte som det vart tidigare... jag vill ha si.. jag vill ha s� men inte si... jag vill ha en flashig t-shirt typ en s�n som jag aldrig hittade p� Saturn... Inte hundra olika officiella sweta-shirts utan bara EN... ![]() Ska vi g�ra ett nytt f�rs�k ? Isf. uppm�rksamma mig och andra p� detta och sen f�resl�r jag att alla mailar sina bidrag och ideer till mig p� [email protected] s� presenterar jag om en tid ,n�r det verkar som alla gjort sitt, alla bidrag som vi alla f�r r�sta p� som blir den enda officiella t-shirten... the can be only ONE. Personligen ser jag att trycket ska dra ens tankar till trancEaddict eftersom det �r det som ska ena oss och faktiskt gjort det... all respect... VISA VAD NI G�R F�R ![]() (eller e jag helt efter och det har redan tagits fram en utan omr�stning ?) |
| Originally posted by ScuL vi ska nu �ntligen aktivera och best�mma oss :D |
| Originally posted by Scul bra f�rslag steve.... vi ska nu �ntligen aktivera och best�mma oss |

| Originally posted by Aendy Detta h�ndelsef�rloppet kan bli intressant |
Jag finns dock med h�r och kommer med �sikter vad g�ller t-shirtdesign. jag tycker verkligen de vore kul med en tr�ja.
Originally posted by Glorie japp! L�t oss aktivera oss ![]() |

hohoho... japp.... �ven jag ska f�lja detta med sp�nning... ni som inte vet tidigare skeenden kan bl�ddra tillbaka n�ra sidor och l�sa vem som k�mpade mest f�r att f� till st�nd ngt. och se hur m�nga andra som verkade intresserade.. och vad k�mpen till slut sa Jag finns dock med h�r och kommer med �sikter vad g�ller t-shirtdesign. jag tycker verkligen de vore kul med en tr�ja. |
| Originally posted by ScuL skrev jag n�got fel? ![]() |
Lycka till s�ger jag bara, vi har ju vart h�r f�rut 
det tror jag med. d�rf�r tycker jag att tr�det f�r inta 'bl�da en viss d�d' (kan man skriva s�?) .. |
man kan skriva: "f�r att tr�den inte ska g� en hemsk d�d till m�tes" (men nu tog jag ju det liiite ur sitt sammanhang)
Kan vi inte en g�ng f�r alla i allafall ta fram det OFFICIELLA SWETA trycket ???
Inte som det vart tidigare... jag vill ha si.. jag vill ha s� men inte si... jag vill ha en flashig t-shirt typ en s�n som jag aldrig hittade p� Saturn...
Inte hundra olika officiella sweta-shirts utan bara EN... 
Ska vi g�ra ett nytt f�rs�k ?
Isf. uppm�rksamma mig och andra p� detta och sen f�resl�r jag att alla mailar sina bidrag och ideer till mig p� [email protected] s� presenterar jag om en tid ,n�r det verkar som alla gjort sitt, alla bidrag som vi alla f�r r�sta p� som blir den enda officiella t-shirten... the can be only ONE. Personligen ser jag att trycket ska dra ens tankar till trancEaddict eftersom det �r det som ska ena oss och faktiskt gjort det... all respect...
VISA VAD NI G�R F�R 
(eller e jag helt efter och det har redan tagits fram en utan omr�stning ?)
l�ter bra det steve....
alla mailar steve sina tryck, o sen g�r vi en poll o best�mmer.
men vi m�ste ha en d�dlinje (v�gar inte skriva engelska ordet efter svenska vs engelska tr�den eller va den nu hette.. hehe)
o gl�m inte att g�ra trycken i 300dpi... minst 150 iallafall...
om man nu inte g�r den i illustrator som man helst ska
r�tt fin bild tycker ja
visserligen inte s� mycke trance �ver den 
| Originally posted by SteveTranz4ever Kan vi inte en g�ng f�r alla i allafall ta fram det OFFICIELLA SWETA trycket ??? Inte som det vart tidigare... jag vill ha si.. jag vill ha s� men inte si... jag vill ha en flashig t-shirt typ en s�n som jag aldrig hittade p� Saturn... Inte hundra olika officiella sweta-shirts utan bara EN... ![]() Ska vi g�ra ett nytt f�rs�k ? Isf. uppm�rksamma mig och andra p� detta och sen f�resl�r jag att alla mailar sina bidrag och ideer till mig p� [email protected] s� presenterar jag om en tid ,n�r det verkar som alla gjort sitt, alla bidrag som vi alla f�r r�sta p� som blir den enda officiella t-shirten... the can be only ONE. Personligen ser jag att trycket ska dra ens tankar till trancEaddict eftersom det �r det som ska ena oss och faktiskt gjort det... all respect... VISA VAD NI G�R F�R ![]() (eller e jag helt efter och det har redan tagits fram en utan omr�stning ?) |
jag sl�ngde ihop en liten snabb T-shirt och l�gger upp den senare idag fast den �r v�ldigt simpel men jag tycker om grund iden p� den i alla fall. en helt neon orange T-shirt med svart p�. antingen svart design eller text eller b�de och.
TC har ju svart t-shirt med vit text s� det vore v�ldigt fattigt utav oss att ta efter dem. lite orginell m�ste man ju vara. Vi har ju iof�rsig ingen officiell logo f�r sweta. vi kanske borde komma p� en logo f�rst och sen g�ra T-shirts?
men vad tycker ni om orange-svart T-shirts d�? orginelt fr�n TC p� 2 s�tt, den ljusa f�rgen �r majoriteten + att man k�r med orange ist�llet f�r vitt.
EDIT: roligt att du tog upp tr�den igen steve. jag satt just och t�nkte f�r ett par dagar sen hur grymt det hadde varit om alla swetas p� lucia b�ten hadde haft samma T-shirt. det hadde sett organiserat ut och grymt! hehe.. Dansgolvet tas �ver av swetas! 
| Originally posted by JayBee jag sl�ngde ihop en liten snabb T-shirt och l�gger upp den senare idag fast den �r v�ldigt simpel men jag tycker om grund iden p� den i alla fall. en helt neon orange T-shirt med svart p�. antingen svart design eller text eller b�de och. TC har ju svart t-shirt med vit text s� det vore v�ldigt fattigt utav oss att ta efter dem. lite orginell m�ste man ju vara. Vi har ju iof�rsig ingen officiell logo f�r sweta. vi kanske borde komma p� en logo f�rst och sen g�ra T-shirts? men vad tycker ni om orange-svart T-shirts d�? orginelt fr�n TC p� 2 s�tt, den ljusa f�rgen �r majoriteten + att man k�r med orange ist�llet f�r vitt. EDIT: roligt att du tog upp tr�den igen steve. jag satt just och t�nkte f�r ett par dagar sen hur grymt det hadde varit om alla swetas p� lucia b�ten hadde haft samma T-shirt. det hadde sett organiserat ut och grymt! hehe.. Dansgolvet tas �ver av swetas! ![]() |

| Originally posted by SWE_TRANCE det har ju givits en del f�rslag p� "logos"/tryck tidigare i denna tr�den... Lite jobbigt att kolla igenom men det finns d�r iaf ![]() Vi har ju uppt�ckt att det �r v�ldigt sv�rt att enas om en som vi ska k�ra p�! D�rf�r..spana steves inl�gg ovan s� f�r det ske en omr�stning n�r bidrag kommit in. Enda s�ttet att f� ett beslut �r omr�stning ![]() S� maila alla f�rslag dit bums!! |