TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 »

Posted by Nyx on Nov-24-2003 16:10:

haha..jag m�ste tagit fel storlek

har lagt till en t-shirt som �r anpassad till kvinnor nu

Posted by Glorie on Nov-24-2003 18:49:

Red face hoho, fan va ja kr�nglar =P

quote:
Originally posted by Nyx
har lagt till en t-shirt som �r anpassad till kvinnor nu

aaaa, fast jag vill ha denna tr�ja se bild i vanliga damstorlekar.. annars k�per ja inte
inte en t-shirt de e inte snyggt p� tjejer juuuuu

Posted by Nyx on Nov-26-2003 19:19:

Jag tror inte att den t-shirten finns i damstorlekar..har inte kunnat hitta det iaf

Posted by Glorie on Nov-27-2003 14:39:

quote:
Originally posted by Nyx
Jag tror inte att den t-shirten finns i damstorlekar..har inte kunnat hitta det iaf

menn?? va? det borde ju finnas

Posted by Nyx on Nov-27-2003 15:34:

tyv�rr glorie..

den varianten verkar bara finns till yngre tjejer.

h�r �r en halvtaskig bild p� min t-shirt

Posted by St_Andrew on Nov-29-2003 01:59:

quote:
Originally posted by Nyx
tyv�rr glorie..

den varianten verkar bara finns till yngre tjejer.

h�r �r en halvtaskig bild p� min t-shirt

snyggt v�rre! men dettta �r alts� inte den officiella varianten?

Posted by Nyx on Dec-01-2003 17:47:

quote:
Originally posted by St_Andrew
snyggt v�rre! men dettta �r alts� inte den officiella varianten?

nej, det �r nyx-versionen av "tranceaddict of sweden"

det finns ingen officiell sweta t-shirt

Posted by ScuL on Dec-01-2003 18:16:

jag vill ha en Trance - X - Addict .... SWEDEN t-shirt... typ.

men jag vill ha det svart .. inte vit. ... och med ljusbl� lr ljusgr�na texter.

kan vi fixa det?

Posted by Nyx on Dec-01-2003 18:33:

quote:
Originally posted by ScuL
jag vill ha en Trance - X - Addict .... SWEDEN t-shirt... typ.

men jag vill ha det svart .. inte vit. ... och med ljusbl� lr ljusgr�na texter.

kan vi fixa det?

cafepress fixar bara tryck p� vita t-shirts i nul�get..har l�st att de ska b�rja trycka p� svarta t-shirts snart ocks�

men jag kan ju sj�lvklart fixa sj�lva trycket (i andra f�rger) om du nu vill ha det!

Posted by Goldiluxe on Dec-03-2003 16:30:

jag letar o letar men hittar ingen lank till vart t shirtarna finns att beskada?

Hjalp?

Posted by ScuL on Dec-03-2003 16:52:

quote:
Originally posted by Nyx
cafepress fixar bara tryck p� vita t-shirts i nul�get..har l�st att de ska b�rja trycka p� svarta t-shirts snart ocks�

men jag kan ju sj�lvklart fixa sj�lva trycket (i andra f�rger) om du nu vill ha det!

hmm synd. n�r kommer de g�ra det? vore kult att jag har en shirt p� trance energy med hehe
annars m�ste jag t�nka om det.... vit �r s� 'enkelt'. gillar inte det.

Posted by fede on Dec-03-2003 17:39:

en kompis till mig e skitgrym p� att rita, han har ritat en grym grej som kanske passar tr�jan... jag fr�gade honom om han kunde rita n�tt "trance:igt"
men jag �terkommer >_<

Posted by GyLLe on Dec-03-2003 21:23:

kam man inte g�ra s� att man l�gger upp _alla_ f�rslag p� en sida med ett nr bredvid.

sen g�r n�gon h�r en poll..sen n�r "alla" har r�stat kan man ju b�rja planera hur de ska allt ska g� till med f�rg p� tr�jan, tryck teknik mm...

men jag vet ju inte hur det funkar med trycket om det tex �r m�nga olika nyanser av tex bl�...

k�nns som man iaf m�ste bes�mma logan f�rst iaf...

Posted by ScuL on Dec-03-2003 21:42:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan vi inte en g�ng f�r alla i allafall ta fram det OFFICIELLA SWETA trycket ???
Inte som det vart tidigare... jag vill ha si.. jag vill ha s� men inte si... jag vill ha en flashig t-shirt typ en s�n som jag aldrig hittade p� Saturn...
Inte hundra olika officiella sweta-shirts utan bara EN...

Ska vi g�ra ett nytt f�rs�k ?

Isf. uppm�rksamma mig och andra p� detta och sen f�resl�r jag att alla mailar sina bidrag och ideer till mig p� [email protected] s� presenterar jag om en tid ,n�r det verkar som alla gjort sitt, alla bidrag som vi alla f�r r�sta p� som blir den enda officiella t-shirten... the can be only ONE. Personligen ser jag att trycket ska dra ens tankar till trancEaddict eftersom det �r det som ska ena oss och faktiskt gjort det... all respect...

VISA VAD NI G�R F�R

(eller e jag helt efter och det har redan tagits fram en utan omr�stning ?)

bra f�rslag steve.... vi ska nu �ntligen aktivera och best�mma oss

Posted by Aendy on Dec-03-2003 21:45:

quote:
vi ska nu �ntligen aktivera och best�mma oss :D

Detta h�ndelsef�rloppet kan bli intressant

Posted by Glorie on Dec-03-2003 22:05:

quote:
Originally posted by Scul
bra f�rslag steve.... vi ska nu �ntligen aktivera och best�mma oss

japp! L�t oss aktivera oss

quote:
Originally posted by Aendy
Detta h�ndelsef�rloppet kan bli intressant

hohoho... japp.... �ven jag ska f�lja detta med sp�nning... ni som inte vet tidigare skeenden kan bl�ddra tillbaka n�ra sidor och l�sa vem som k�mpade mest f�r att f� till st�nd ngt. och se hur m�nga andra som verkade intresserade.. och vad k�mpen till slut sa Jag finns dock med h�r och kommer med �sikter vad g�ller t-shirtdesign. jag tycker verkligen de vore kul med en tr�ja.

Posted by ScuL on Dec-04-2003 00:03:

quote:
Originally posted by Glorie

japp! L�t oss aktivera oss

skrev jag n�got fel?

quote:

hohoho... japp.... �ven jag ska f�lja detta med sp�nning... ni som inte vet tidigare skeenden kan bl�ddra tillbaka n�ra sidor och l�sa vem som k�mpade mest f�r att f� till st�nd ngt. och se hur m�nga andra som verkade intresserade.. och vad k�mpen till slut sa Jag finns dock med h�r och kommer med �sikter vad g�ller t-shirtdesign. jag tycker verkligen de vore kul med en tr�ja.

det tror jag med. d�rf�r tycker jag att tr�det f�r inta 'bl�da en viss d�d' (kan man skriva s�?) ..

Posted by Glorie on Dec-04-2003 11:11:

quote:
skrev jag n�got fel?

n�, jag tycker det e roligt/gullit att det �r DU som arbetar f�r den goda sakens skull Lycka till s�ger jag bara, vi har ju vart h�r f�rut

quote:

det tror jag med. d�rf�r tycker jag att tr�det f�r inta 'bl�da en viss d�d' (kan man skriva s�?) ..

nee, man kan inte skriva s� man kan skriva: "f�r att tr�den inte ska g� en hemsk d�d till m�tes" (men nu tog jag ju det liiite ur sitt sammanhang)

Posted by SteveTranz4ever on Dec-04-2003 11:38:

Kan vi inte en g�ng f�r alla i allafall ta fram det OFFICIELLA SWETA trycket ???
Inte som det vart tidigare... jag vill ha si.. jag vill ha s� men inte si... jag vill ha en flashig t-shirt typ en s�n som jag aldrig hittade p� Saturn...

Isf. uppm�rksamma mig och andra p� detta och sen f�resl�r jag att alla mailar sina bidrag och ideer till mig p� [email protected] s� presenterar jag om en tid ,n�r det verkar som alla gjort sitt, alla bidrag som vi alla f�r r�sta p� som blir den enda officiella t-shirten... the can be only ONE. Personligen ser jag att trycket ska dra ens tankar till trancEaddict eftersom det �r det som ska ena oss och faktiskt gjort det... all respect...

VISA VAD NI G�R F�R

Posted by dbl on Dec-04-2003 11:39:

l�ter bra det steve....

alla mailar steve sina tryck, o sen g�r vi en poll o best�mmer.

men vi m�ste ha en d�dlinje (v�gar inte skriva engelska ordet efter svenska vs engelska tr�den eller va den nu hette.. hehe)

o gl�m inte att g�ra trycken i 300dpi... minst 150 iallafall...
om man nu inte g�r den i illustrator som man helst ska

Posted by Glorie on Dec-17-2003 22:07:

r�tt fin bild tycker ja visserligen inte s� mycke trance �ver den

Posted by SteveTranz4ever on Dec-18-2003 10:53:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

VISA VAD NI G�R F�R

Posted by JayBee on Dec-18-2003 13:47:

jag sl�ngde ihop en liten snabb T-shirt och l�gger upp den senare idag fast den �r v�ldigt simpel men jag tycker om grund iden p� den i alla fall. en helt neon orange T-shirt med svart p�. antingen svart design eller text eller b�de och.

TC har ju svart t-shirt med vit text s� det vore v�ldigt fattigt utav oss att ta efter dem. lite orginell m�ste man ju vara. Vi har ju iof�rsig ingen officiell logo f�r sweta. vi kanske borde komma p� en logo f�rst och sen g�ra T-shirts?

men vad tycker ni om orange-svart T-shirts d�? orginelt fr�n TC p� 2 s�tt, den ljusa f�rgen �r majoriteten + att man k�r med orange ist�llet f�r vitt.

EDIT: roligt att du tog upp tr�den igen steve. jag satt just och t�nkte f�r ett par dagar sen hur grymt det hadde varit om alla swetas p� lucia b�ten hadde haft samma T-shirt. det hadde sett organiserat ut och grymt! hehe.. Dansgolvet tas �ver av swetas!

Posted by SWE_TRANCE on Dec-18-2003 13:54:

quote:
Originally posted by JayBee
jag sl�ngde ihop en liten snabb T-shirt och l�gger upp den senare idag fast den �r v�ldigt simpel men jag tycker om grund iden p� den i alla fall. en helt neon orange T-shirt med svart p�. antingen svart design eller text eller b�de och.

TC har ju svart t-shirt med vit text s� det vore v�ldigt fattigt utav oss att ta efter dem. lite orginell m�ste man ju vara. Vi har ju iof�rsig ingen officiell logo f�r sweta. vi kanske borde komma p� en logo f�rst och sen g�ra T-shirts?

men vad tycker ni om orange-svart T-shirts d�? orginelt fr�n TC p� 2 s�tt, den ljusa f�rgen �r majoriteten + att man k�r med orange ist�llet f�r vitt.

EDIT: roligt att du tog upp tr�den igen steve. jag satt just och t�nkte f�r ett par dagar sen hur grymt det hadde varit om alla swetas p� lucia b�ten hadde haft samma T-shirt. det hadde sett organiserat ut och grymt! hehe.. Dansgolvet tas �ver av swetas!

det har ju givits en del f�rslag p� "logos"/tryck tidigare i denna tr�den...
Lite jobbigt att kolla igenom men det finns d�r iaf
Vi har ju uppt�ckt att det �r v�ldigt sv�rt att enas om en som vi ska k�ra p�!

D�rf�r..spana steves inl�gg ovan s� f�r det ske en omr�stning n�r bidrag kommit in. Enda s�ttet att f� ett beslut �r omr�stning
S� maila alla f�rslag dit bums!!

EDIT: S�g att n�stan alla bilder var "d�da"..lite synd

Posted by JayBee on Dec-18-2003 13:58:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
det har ju givits en del f�rslag p� "logos"/tryck tidigare i denna tr�den...
Lite jobbigt att kolla igenom men det finns d�r iaf
Vi har ju uppt�ckt att det �r v�ldigt sv�rt att enas om en som vi ska k�ra p�!

D�rf�r..spana steves inl�gg ovan s� f�r det ske en omr�stning n�r bidrag kommit in. Enda s�ttet att f� ett beslut �r omr�stning
S� maila alla f�rslag dit bums!!

jag hadde alts� inget logo f�rslag utan hadde bara f�rslag p� grund f�rgerna p� T-shirten

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 »