TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT- Queensnight - 29/04/2003
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Hmmmm ik voel een griepje aankomen of SARS. Blijf uit me buurt dus dinsdag 
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Hmmmm ik voel een griepje aankomen of SARS. Blijf uit me buurt dus dinsdag |
| Originally posted by Original Jammer dat Scott Bond niet begint (en dat ie waarschijnlijk niet een soortgelijk setje neerzet als op T.E.) |
| Originally posted by Partyhardy! hoezo, wat bedoel je? hij begint toch juist w�l |
| Originally posted by Disney Of hebben we iets gemist? |
| Originally posted by jploveparade Er benne nog steeds kaarten, zellufs VIP |
en de grote hoeveelheid feesten rond de 29e en 30e.
Ik ben naar a'dam 
ik zie jullie bij QONTACT! woei !!
IIG 1 persoon die op tijd binnen is 
| Originally posted by Teal'k Ik ben naar a'dam ![]() ik zie jullie bij QONTACT! woei !! |
| Originally posted by Partyhardy! hoezo, wat bedoel je? hij begint toch juist w�ld |
, als je dat dan weer door elkaar mixed..
Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is:
Als Paul van Dyk zijn rework draait van Blackeight - The silence dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat Paul de perfecte zuigbeurt krijgt..
En nee vieze meisjes en jongens ik ga hem die niet geven. Heb namelijk van een betrouwbare bron dat Blik dat wel aardig kan. Hij staat natuurlijk niet voor niks op de gastenlijst om als Flufboy te fungeren achter de schermen. 
| Originally posted by Remy D Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is: Als Paul van Dyk zijn rework draait van Blackeight - The silence dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat Paul de perfecte zuigbeurt krijgt.. |
)
| Originally posted by total woot Enne Jappio: ben je alweer wat beter? (je hebt nog maar 3 nachtjes om beter te worden ) |
Dat is inderdaad een VET nummer tijs08 (Heb deze set Op MD`s staan "HR XXL Clubnight 03-01-2003" gecued
, en heb had dit nummer vaak op repeat..)
Voor de rest ben ik dit nummer eigenlijk nog nergens tegengekomen.
Mischien kom ik ook nog ff langs de meeting
alleen "MEETING: 24:00 Linksboven bij de tribunes!!"
als je met kop naar de dj staat links boven neem ik aan,... en waar herken ik een mede-tranceaddict aan?
| Originally posted by Original Mischien kom ik ook nog ff langs de meeting alleen "MEETING: 24:00 Linksboven bij de tribunes!!" als je met kop naar de dj staat links boven neem ik aan,... en waar herken ik een mede-tranceaddict aan? |

Haha lol:P
Ik ga als t goedheiligvrouwtje,all the confessions with me

Nog maar twee daagjes, woepie
| Originally posted by blighty Nog maar twee daagjes, woepie |

| Originally posted by TranceFool Nou idd ja.....heb dr ook super veel zin in...kriebel, kriebel ![]() |
| Originally posted by blighty Hier nog een |

| Originally posted by tijs08 leek mij de beste verbinding... dus allen Intercity 2464 pakken ![]() iedereen zijn eigen drank meenemen enz. dan zorg ik voor de slingers, confetti en serpentine stookjes! Want we moeten er natuurlijk wel een feestje bouwen ![]() [edit] Mensen met OV: heenreis is nog gratis, maar terug is een feestdag (!) dus alleen korting! DENK HIERAAN. dus ook aan de ROZE strippenkaarten!! [edit] |
| Originally posted by tijs08 en daarom vast even deze info voor de mensen uit de richting R'dam of mensen die daar onderweg langs komen... ![]() leek mij de beste verbinding... dus allen Intercity 2464 pakken ![]() iedereen zijn eigen drank meenemen enz. dan zorg ik voor de slingers, confetti en serpentine stookjes! Want we moeten er natuurlijk wel een feestje bouwen ![]() [edit] Mensen met OV: heenreis is nog gratis, maar terug is een feestdag (!) dus alleen korting! DENK HIERAAN. dus ook aan de ROZE strippenkaarten!! [edit] |
| Originally posted by Disney Hoezo strippenkaart? |
bedoelt
| Originally posted by tijs08 Ja das voor de mensen die op de terug weg nog een bus moeten pakken na de trein... en als je dan geen strippenkaart hebt is weer zo klote... maar twas eigenlijk meer als bedoelt |
Gisteren samen met Sunshine79 (NYC) nog steeds een VIP-kaart kunnen kopen. Met deze mededeling kom ik op het volgende:
Wie gaan er nu allemaal???
Het kan nog wel is drukker worden dan verwacht...
| De mensen die al een kaart hebben gekocht voor Qontact in de SilverDome, kunnen met deze kaart op 29 april �s avonds naar Qontact in het Beursgebouw in Eindhoven of de Heineken Music Hall in Amsterdam. Als men niet in de gelegenheid is om op die avond naar een van deze twee lokaties te gaan, dan kan men de kaart(en) opsturen naar Q-dance, Noordeinde 128H, 1121 AL Landsmeer, o.v.v. het bank- of girorekeningnummer waar de waarde van het kaartje op kan worden teruggestort. |
.