TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Klaag / Zeur - Thread
Pages (170): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 »
Geen duitse grafbak
Denk dat deze het gaat worden. Alleen jammer dat ie niet zwart is.
Trekhaken zijn gay. Bedenk je dat wel...
quote: |
Originally posted by jp Trekhaken zijn gay. Bedenk je dat wel... |
Het ziet er gewoon niet uit
Originally posted by New Wave ![]() Denk dat deze het gaat worden. Alleen jammer dat ie niet zwart is. |
Originally posted by New Wave Weet niet hoeveel KM per jaar jij rijd maar zeg dat maar eens tegen bijvoorbeeld een BMW rijder. ![]() |
Originally posted by ZZandirt volgens mij heb ik niets gezegd over matrixborden die weg zouden kunnen... ik rij al 15 jaar gemiddeld 25.000/jr. (en niet alleen gewone auto's..en niet alleen in NL (je zou bulgarije eens moeten proberen.) en ik snap niet wat BMW rijders te maken hebben met ondoordacht rijgedrag. en wat dat met remmen te maken heeft.. (wees eens duidelijk NW, wąt bedoel je) verkeer is helaas niet een kwestie van hoe goed je zelf rijdt.. ook hoe goed je een ander kan inschatten.. vaak kan je al van verre zien dat je ergens niet langs gaat kunnen.. als je dan (een beetje) je gas loslaat, bespaar je niet alleen benzine, maar hoef je ook niet als een gek snelheid te vermeerderen als je er wel langs kan.. gewoon nadenken.. zie het als een stoplicht. als dat op rood staat rij je daar toch ook niet met 80 km/h opaf?? (dat heeft overigens niets met BMW rijden te maken.) |
die honda is echt een sjonnie bak man
, daar zie je al die noobs inrijden die dan meedoen met die streetraces, en gelijk de motor kapotrijden
.
dan zou ik echt voor A3 gaan als ik jou was
Originally posted by DJ_Siesta die honda is echt een sjonnie bak man ![]() ![]() ![]() dan zou ik echt voor A3 gaan als ik jou was |
Originally posted by New Wave lezen knurreft! |
Originally posted by New Wave Heb ook mijn rijbewijs. |
Originally posted by New Wave Heb jij al een auto? Heb jij geld voor een Audi A3? Heb jij geld om een Audi A3 te onderhouden? Ik zou me er maar wat meer in verdiepen. Ten eerste zijn auto's waar geraced mee wordt getuned. Als ik een auto uit zoek dan kijk ik eerst naar de originele onderdelen, aantal KM en steelslag bij wielophanging en bij wielkappen. Of er met audi niet geraced wordt. ![]() Jappen zijn betrouwbaarder dan moffenbakken. Ook heeft het geen zin om met een 1.6 te racen. |
Originally posted by ZZandirt NW in een recalcitrante bui?? |
Originally posted by New Wave Mwjha, weet ook niet waarom. ![]() ![]() |
basicly moet zo'n ding je probleemloos van a naar b vervoeren. verder helemaal niets.......beetje comfort kan geen kwaad, als dat een lange afstand is... vooroordelen over auto's heeft iedereen... (zelfs ikke..) je moet je er zelf lekker in voelen... zo heb ik jaren in een aftandse BX gereden... die bracht mij overal, voor weing geld.
Originally posted by ZZandirt De bandenspanning??? eerste auto?? Jonker is niet de beste keus qua prijsstelling. en behalve dat 95 procent van dat soort honda's door negers gebruikt wordt (donker binnen.... ![]() |
Originally posted by New Wave Heb jij al een auto? Heb jij geld voor een Audi A3? Heb jij geld om een Audi A3 te onderhouden? Ik zou me er maar wat meer in verdiepen. Ten eerste zijn auto's waar geraced mee wordt getuned. Als ik een auto uit zoek dan kijk ik eerst naar de originele onderdelen, aantal KM en steelslag bij wielophanging en bij wielkappen. Of er met audi niet geraced wordt. ![]() Jappen zijn betrouwbaarder dan moffenbakken. Ook heeft het geen zin om met een 1.6 te racen. En denk je nou echt dat iemand 9000 euro gaat neertellen om zijn motor aan gort te rijden? Gebruik die ene hersencel eens die je nog schijnt te hebben. |
Kutkutkut, ik wete het nu niet meer! Wat ga ik voor auto kopen? Honda Civic Coupe.......Toyota celica......Audi A3......ik kom er niet meer uit......kutkutkut..... |
Raggen is geen enkel probleem met een Japanner mits:
-je de motor netjes laat opwarmen en afkoelen
-je 'm niet in de begrenzer duwt
-vloeiend schakelt
-de vloeistoffen op peil houdt
-regelmatig ashoezen, wiellagers en homokineten checkt
Duitse auto's vallen sowieso uit elkaar zelfs indien je er zuinig op bent
Audi A3 is een turkenbak
Originally posted by New Wave Heb jij al een auto? Heb jij geld voor een Audi A3? Heb jij geld om een Audi A3 te onderhouden? Ik zou me er maar wat meer in verdiepen. Ten eerste zijn auto's waar geraced mee wordt getuned. Als ik een auto uit zoek dan kijk ik eerst naar de originele onderdelen, aantal KM en steelslag bij wielophanging en bij wielkappen. Of er met audi niet geraced wordt. ![]() Jappen zijn betrouwbaarder dan moffenbakken. Ook heeft het geen zin om met een 1.6 te racen. En denk je nou echt dat iemand 9000 euro gaat neertellen om zijn motor aan gort te rijden? Gebruik die ene hersencel eens die je nog schijnt te hebben. |
neu geen slechte voorbeelden in de zomer ga ik geregelt naar die races, en er doen hele normale bakken mee soms, gewoon voor de fun.
en dan zijn er ook van die lui die komen dan met hun audi a6, lekker in het automaatje en racen maar. Dan is het vooral lachen als ze van mega-getunede opel corsa worden ge-owned
Een paar vrienden van mij zitten met een msn probleem. telkens als hun zich op msn aanmelden, worden ze om een bepaalde tijd automatisch afgemeld. Verder blijven al de schermen open staan, ze kunnen alleen niks meer typen omdat ze afgemeld zijn. Ze kunnen zich daarna wel weer meteen aanmelden en weer verder gaan met hun gesprekken. Behoordlijk irritant. Ik zelf denk dat ze een virus op hun computer hebben die msn automatisch afmeld.. Maar misschien weet iemand hier wat hier nou werkelijk gaande is, en hoe dit probleem opgelost kan worden.
Overiggens: ook al verwijder je heel msn uit je software en je start je computer na de uninstal weer op blijft het probleem terug komen als je MSN weer op je computer zet.
Zoals ik al vroeg: weet iemand hoe je dit op kan lossen?
Originally posted by MennoB Een paar vrienden van mij zitten met een msn probleem. telkens als hun zich op msn aanmelden, worden ze om een bepaalde tijd automatisch afgemeld. Verder blijven al de schermen open staan, ze kunnen alleen niks meer typen omdat ze afgemeld zijn. Ze kunnen zich daarna wel weer meteen aanmelden en weer verder gaan met hun gesprekken. Behoordlijk irritant. Ik zelf denk dat ze een virus op hun computer hebben die msn automatisch afmeld.. Maar misschien weet iemand hier wat hier nou werkelijk gaande is, en hoe dit probleem opgelost kan worden. Overiggens: ook al verwijder je heel msn uit je software en je start je computer na de uninstal weer op blijft het probleem terug komen als je MSN weer op je computer zet. Zoals ik al vroeg: weet iemand hoe je dit op kan lossen? |
MSN??? wat is MSN???
Originally posted by ZZandirt MSN??? wat is MSN??? |
Ik zou vandaag een helicoptervlucht boven Perth maken.....isset gvd gvd gvd klote weer hiero....windkracht 5 a 6 met veel regen, dus vlucht gecanceld.....