TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland 2003
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »
Yes, som du nu redan vet mindshooter s� skiter det sig f�r min del (j�vligt SORRY)! 
Hade sett fram emot denna resan som fan, sparat extra semesterveckor � skit. Men pengarna m�ste finnas, och r�kningarna �r �nd� det viktigaste. Kan inte bli utkastad p� gatan precis 
Hoppas verkligen inte att Er ekonomiska planering skiter sig f�r detta..
Som sagt, jag �r uppriktigt ledsen... 
Men ha det s� j�vla kul d�rnere!!
Helt j�vla lugnt SWE_Trance, inte ditt fel. Oroa dig inte.
tobo99 hur g�r du?
sipowits: Nu finns det plats, beroende p� om tobo99 ska med eller inte s� finns det 1 respektive 2 platser i bilen iaf...
| quote: |
| Originally posted by mindshooter ___________________________________________________ Per grupp (Saker och ting vi delar p�, 4 personer i varje grupp) Bil:0 kr Bensin:3200 kr F�rja, broar etc:2000 kr Rum (2 n�tter):1600 kr ------------------------------- Per person Bensin:800 kr F�rja, broar etc:500 kr Rum (2 n�tter):400 kr Intr�de:500 kr Mat:300 kr Annat:100 kr ___________________________________________________ SUMMA PER PERSON:2600 kr |
I admire you guys! Travelling that far for this event 
See you there!! xoxo Josta
by the way: these are some hostel sites 
http://www.hostelamsterdam.com
http://www.book-a-hotel-in-amstedam.com
http://www.europeanhostels.com
http://www.hostelplanet.com/findabe...etherlands.html
The Stayokay Vondelpark is a very nice hostel
You could maybe also try hostels in Haarlem:
Hostel Haarlem, completely renovated and with all the youth-hostel comforts, charges �18-21 for beds in eight-bed dorms (�2.50 extra for nonmembers, includes sheets and breakfast, CC, daily 7:30-24:00, Jan Gijzenpad 3, 3 km from Haarlem station-take bus #2 from platform A1, or a 5-min walk from Santpoort Zuid train station, tel. 023/537-3793, fax 023/537-1176, www.njhc.org/haarlem, e-mail: [email protected]).
| Originally posted by SteveTranz4ever Nu beh�ver jag adress/nummer & s�nt till det vandrar hemmet, hade Glorie det ? |
var dum nog att gl�mma namnet ox�. har letat f�rg�ves p� internet..
� trodde de skulle ha �ppet.. det slutade med att vi fick sova 5 st. i bilen
haha... ni beh�ver inte fr�ga hur vi gjorde d� 
d� har ni tid att s�ka nya st�llen om de e fullbelagt.. 
| Originally posted by Glorie ni beh�ver inte fr�ga hur vi gjorde d� ![]() |

| Originally posted by St_Andrew Hur gjorde ni d�? ![]() Miss Proximus verkade ju ha lite tips annars? Fan va avundsjuk jag e p� alla som �ker iv�g p� grymma grejer!!! F�r f�rs�ka dra ihop n�gra kompisar o �ka p� sensation eller loveparade eller mysteryland eller n�ge n�sta �r, det h�r h�ller inte =) |
| Originally posted by SteveTranz4ever Klart du ska... vi r�knar med dig... R�na en bank precissom vi har gjort s� har du r�d ocks� |
| Originally posted by St_Andrew Hur gjorde ni d�? ![]() |
Som jag faktiskt n�stan r�knat med s� har alla bangat ur (vissa f�rst�ss med v�ldigt bra anledningar) utom jag och stefan, detta betyder att vi kommer sitta med skyh�ga kostnader f�r b�de b�t och bensin nu om inte tv� till hoppar p�. Om det nu �r n�gon som p� n�got mystiskt vis inte visat intresse men allts� verkligen vill �ka med s� finns det plats.
Tack tack
fr�ga pulse och doter!!!! doter h�nger ju knappt h�r nu f�r tiden...
pulse fr�ga mig om ja inte skulle h�nga me dem ner.. men ja har inte pengar 
| Originally posted by mindshooter s� har alla bangat ur (vissa f�rst�ss med v�ldigt bra anledningar) utom jag och stefan |
| Originally posted by reveal vilka var det som skulle med? har inte haft s� bra koll p� denna tr�den |
| Originally posted by mindshooter Som jag faktiskt n�stan r�knat med s� har alla bangat ur (vissa f�rst�ss med v�ldigt bra anledningar) utom jag och stefan, detta betyder att vi kommer sitta med skyh�ga kostnader f�r b�de b�t och bensin nu om inte tv� till hoppar p�. Om det nu �r n�gon som p� n�got mystiskt vis inte visat intresse men allts� verkligen vill �ka med s� finns det plats. Tack tack |
vet inte om du ser ut. men ibland om du ser ut �ldre �n du faktiskt �r har de ingen problem att till�ta dig. det kommer typ 40/45.000 m�nniskor. dem har absolut inte tillr�cklig tid att kontrollera alla som kommer in. har du kanske n�n bild lr s�nt? 
exakt.... de ggr ja varit p� festerna... har det inte ens varit tillstymmelse till ID-kontroll.. men de e ju �nd� ganska riskabelt.. t�nk om han inte kom in 
mjo kul o �ka n�gra hundra mil betala 2600 o sedan uppt�cka att jag inte kommer in, men v�nta lite s� ska jag kolla om jag hittar n�ge foto...
Fan allts�... Om ett par dagar �ker vi... kommer bli hur fett som helst...
Vi beh�ver dock fortfarande fylla 2 platser... V�ga chansa s�ger jag... h�ng med... Bara strax �ver 1000 sp�nn f�r resan...
| Originally posted by AC. Tv� hollendska konstaplar vet |

hmm
om de inte tilll�ter dig hos f�rsta gate:n �ker du tillbax i linan och f�rs�ker du igen hos en annan gate. det finns massor av holl�ndare som kommer in trots att de har inte fylld 18.
Fan s� sv�rt det ska vara att hitta n�gonstans att bo/sova... N�stan allt e fullbokat eller dyrt som fan...
Kanske man ska ta med t�lt och bo p� kamping...
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan s� sv�rt det ska vara att hitta n�gonstans att bo/sova... N�stan allt e fullbokat eller dyrt som fan... Kanske man ska ta med t�lt och bo p� kamping... |
| Originally posted by mindshooter kan funka..ekonomiskt om inte annat...jag kan fixa 2 manna t�lt.. |
Vi l�ser detta p� ett eller annat vis...
lol 
jag tror att sverige �r det enliga landet som har 'allm�nsr�tt'..
hur mycket personer �r det som beh�ver sovplats?
jag bor cirka 3.5 mil fr�n festivalterr�ngen men vet inte om jag har tillr�ckligt plats.
(d skulle vara billigaste l�sningen lr hur)