TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]

Posted by total woot on Oct-13-2003 18:12:

sja t is idd een leuk idee,

kan t alleen niet helpen, ik heb t gevoel dat ik GENAAID wordt...

vind t nogal raar dat dit nu pas bekend wordt, en niet voordat TIC DVD (take 1) uitkwam...

Posted by MaGiK54 on Oct-13-2003 18:16:

quote:
Originally posted by total woot

vind t nogal raar dat dit nu pas bekend wordt, en niet voordat TIC DVD (take 1) uitkwam...

Hoe bedoel je dat je je genaaid voelt. Dvd zal hooguit drie kwartier duren ofzo, langer echt niet lijkt mij zo.

Posted by SnuggLe on Oct-14-2003 07:20:

quote:
Originally posted by total woot

Ben het daarmee eens, het voelt inderdaad alsof je genaaid wordt. Waarom stond dat niet op de gewone DVD? Nu wordt je weer deels verplicht om die MMore's te kopen (terwijl het echt KUT kwali is, ik koop NOOIT meer Mmore).

Weer een verkooptruc om ons geld uit de zak te kloppen :S Jammer hoor!

Posted by Ding Chavez on Oct-14-2003 08:32:

Als geen ander begrijpen MMORE en Blackhole Recordings, dat de massale bekendheid en de waarde van een artiest worden versterkt door bundeling met CD-R�s en DVD-R�s. Simpelweg omdat op deze manier meer consumenten via non-traditionele kanalen bereikt worden. En dat MMORE zodoende een steriel product als een CD-R of DVD-R een emotionele lading geeft. Daarmee bereiken en beroeren we gezamenlijk de massa�s tot in de verste uithoeken van deze planeet.

poeh, daar heeft de marketing afdeling een tijdje op gezeten zeg.

Posted by total woot on Oct-14-2003 10:23:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Hoe bedoel je dat je je genaaid voelt. Dvd zal hooguit drie kwartier duren ofzo, langer echt niet lijkt mij zo.

nou:

quote:
"want bevat uniek en spectaculair beeldmateriaal dat niet op de reguliere DVD te vinden is."

snappie?

Posted by Joost008 on Oct-14-2003 10:25:

quote:
Originally posted by SnuggLe
(terwijl het echt KUT kwali is, ik koop NOOIT meer Mmore).
Weer een verkooptruc om ons geld uit de zak te kloppen :S Jammer hoor!

Ik ben het hier met Magik54 eens, je hoeft die cdr's toch nie te kopen en er zal ook vast niet meer dan een uur aan beeldmateriaal op staan.....en ik heb btw weinig problemen met mijn mmore cdtjes gehad, natuurlijk wel eens een cdtje dat mislukt maar dat heb je met andere merken zeker net zo vaak.
Wat voor problemen heb jij er mee gehad dan??

Posted by eieregooie on Oct-14-2003 14:28:

quote:
het is NIET het orginele geluid, dat kan je goed horen.

Hoe kom je daar nou weer bij?

Alleen met de live optredens is het niet origineel...

Posted by SnuggLe on Oct-14-2003 14:35:

quote:
Originally posted by eieregooie
Hoe kom je daar nou weer bij?

Alleen met de live optredens is het niet origineel...

Nou, dat ze alle muziek er later hebben bijgemixed lijkt het. Ik hoor bijna geen publiek. Ik zie Tiesto ook niet tegen het publiek praten. Daar loopt het geluid duidelijk niet gelijk met het beeld. Verder heeft hij die platen allemaal wel gedraaid, maar het is niet 'live' als in 'met geluid publiek' etc. Het is veel bewerkt en daarna bij de beelden gezet. Want sommige dingen kloppen dus neit.

Ben het verder ook wel eens met het feit dat je het niet HOEFT te kopen (zou het sowieso niet doen, heb de DVD gewonnen). Maar het is egwoon een goede verkooptruc, dat geef ik ze niet na. Maar ik zou dit persoonlijk gewoon niet kopen. Alle diehards wordt nu alleen geld uit de zak gehaald wat die MOETEn dit natuurlijk kopen.

En de problemen met de MMore cd's: ik had 5 CDRW's gekocht, en na 1x er iets op branden waren er 3 kapot, en na 2x branden de andere 2. En ik doe er NIETS geks mee. Klote dingen, klote CDRW's. Daarom heb ik besloten nooit geen Mmore meer te kopen.

Posted by eieregooie on Oct-14-2003 14:49:

quote:
Nou, dat ze alle muziek er later hebben bijgemixed lijkt het. Ik hoor bijna geen publiek. Ik zie Tiesto ook niet tegen het publiek praten. Daar loopt het geluid duidelijk niet gelijk met het beeld. Verder heeft hij die platen allemaal wel gedraaid, maar het is niet 'live' als in 'met geluid publiek' etc. Het is veel bewerkt en daarna bij de beelden gezet. Want sommige dingen kloppen dus neit.

Dat je het publiek niet hoort is niet zo gek... Als je het opneemt vanuit de mixer of een versterker na de mixer ofzo dan heb je dat publiek helemaal niet in je opname zitten... Als ze zo'n evenement opnemen hangen ze niet gewoon een paar microfoontjes in de zaal hoor :P (ja ook, voor het publiek wanneer ze ervoor kiezen om dat er doorheen te mixen, maar dat hoeft dus niet). Zoals ik zelf al aangaf is er idd bij de live optredens doorheen gemixed,v maar verder isnhet me eigenlijk niet opgevallen... sterker nog... ik hoor op de DVD dezelfde mixfouten als in de liveset... Dus volgens mij is het best wel het originele geluid... En dat het geluid niet gelijk loopt met het beeld heb ik eigenlijk alleen bij andain last van... Verder niet of nauwelijk... Wanneer Tiesto praat is het me ook niet opgevallen eerlijkgezegd...

Posted by Jimmy on Oct-14-2003 21:02:

hebben jullie al gehoord over de MORE actie? De more cd-r's zullen extra's features bevatten die op de dvd van TiC niet staan.

Posted by Dj Lex on Oct-14-2003 22:18:

quote:
Originally posted by Jimmy
hebben jullie al gehoord over de MORE actie? De more cd-r's zullen extra's features bevatten die op de dvd van TiC niet staan.

LOL het hele stuk hierboven gaat er over Beter lezen volgende keer

Posted by eXos on Oct-15-2003 08:25:

Wakker worden Jimmy!!

Posted by SnuggLe on Oct-15-2003 08:43:

quote:
Originally posted by eieregooie
Dat je het publiek niet hoort is niet zo gek... Als je het opneemt vanuit de mixer of een versterker na de mixer ofzo dan heb je dat publiek helemaal niet in je opname zitten... Als ze zo'n evenement opnemen hangen ze niet gewoon een paar microfoontjes in de zaal hoor :P (ja ook, voor het publiek wanneer ze ervoor kiezen om dat er doorheen te mixen, maar dat hoeft dus niet). Zoals ik zelf al aangaf is er idd bij de live optredens doorheen gemixed,v maar verder isnhet me eigenlijk niet opgevallen... sterker nog... ik hoor op de DVD dezelfde mixfouten als in de liveset... Dus volgens mij is het best wel het originele geluid... En dat het geluid niet gelijk loopt met het beeld heb ik eigenlijk alleen bij andain last van... Verder niet of nauwelijk... Wanneer Tiesto praat is het me ook niet opgevallen eerlijkgezegd...

Ja oke, heb je gelijk in, maar ik vind het dus gewoon jammer dat je het publiek enzo niet hoort.

Dat laatste, wanneer tiesto praat, is als hij het publiek bedankt ('Dit is de mooiste avond van mijn leven'), dat zie je niet en zit niet op het goede moment. Beeld en geluid lopen daarbij niet altijd gelijk!!

Posted by raoel on Oct-16-2003 13:39:

Volgens mij heb ik dat probleem bij zijn speech niet hoor snuggle.
Kheb het al gelezen in deze topic en ook ergens anders. Maar bij mij is daar niks mis en anders is het me nog niet opgevallen. Terwijl ik er zelf extra op heb gelet nadat ik er wat over had gelezen.

Foutjes in de nummering op de DVD zelf is natuurlijk erg slordig.
FF voor degenen die nog weten waar de fouten zitten.
Op de DVD zelf:
#1: alleen wat gebrabbel van stretch
#2: gebrabbel van stretch, agik journey en Barber's Adagio For Strings
#3, #4 en #5 zijn komen overeen met de tracklist
#6 is in principe goed, alleen staat daar Cave - Carnival ook op

Vanaf #7 loopt de DVD dus ��n nummers voor op de tracklist.

Dan hebben ze ook #38 op de tracklist verkeerd genoemd.
Dit is volgens de tracklist "Ralph Fridge - Man On Mars" terwijl het toch echt "Komakino - Man On Mars (DJ Jan Remix)" is.

Ik kende de versie van Komakino niet tot TiC. Dus ik had altijd gedacht dat het een remix van de Ralph Fridge versie was. Die kende ik al eerder.
Tijdje gezocht naar die versie, maar ik kon niet zo'n gave vinden.
Toen heb ik het laten hangen. Nu hoorde ik um weer op de DVD en dus weer gaan zoeken, blijkt dat de versie van Ralph Fridge een (beduidend mindere!) remake te zijn van het origineel van Komakino.

Weet iemand waar ik deze plaat nog kan krijgen?

Posted by HardKiller on Oct-16-2003 14:05:

quote:
Originally posted by raoel

Dan hebben ze ook #38 op de tracklist verkeerd genoemd.
Dit is volgens de tracklist "Ralph Fridge - Man On Mars" terwijl het toch echt "Komakino - Man On Mars (DJ Jan Remix)" is.

Ik kende de versie van Komakino niet tot TiC. Dus ik had altijd gedacht dat het een remix van de Ralph Fridge versie was. Die kende ik al eerder.
Tijdje gezocht naar die versie, maar ik kon niet zo'n gave vinden.
Toen heb ik het laten hangen. Nu hoorde ik um weer op de DVD en dus weer gaan zoeken, blijkt dat de versie van Ralph Fridge een (beduidend mindere!) remake te zijn van het origineel van Komakino.

Weet iemand waar ik deze plaat nog kan krijgen?

Dat is wel extreem slordig ja! Ik had dit nummer ook gedownload, maar die was lang zo lekker niet als die van TiC, thx voor de echte naam

Posted by Dane86 on Oct-26-2003 19:03:

ik kan het nergens vinden, maar stoort het niemand dat het geluid 5.0 is. Op mijn dvd speler doet de subwoofer gewoon niks. Ik denk niet dat dit aan mijn dvd speler ligt. Op de computer doet de subwoofer het wel, maar dit komt door de decoder die PowerDVD gebruikt. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Posted by MaGiK54 on Nov-10-2003 16:31:

Re: nice

quote:
Originally posted by moogwai
MMORE, leverancier van CD-R�s en DVD-R�s, geeft deze maand een speciale DVD compilatie uit van TI�STO IN CONCERT. De DVD krijgt de ondertitel TAKE 2 want bevat uniek en spectaculair beeldmateriaal dat niet op de reguliere DVD te vinden is. Het product zal vanaf eind oktober verkrijgbaar zijn in combinatie met de aanschaf van DVD-R�s en CD-R�s bij verkooppunten in heel Europa. De DVD bevat onder ondere de nieuwe hitsingle TRAFFIC en de wereldwijde superhit FLIGHT 643.

De uitgave van deze DVD is het voorlopige hoogtepunt in onze samenwerking met TI�STO en Blackhole Recordings�, aldus Walter Dornstedt, Marketing Director van MMORE. `Na onze succesvolle CD-bundel met een compilatie van TI�STO�s Nyana eerder dit jaar, en onze gezamenlijke aanwezigheid op de LOVEPARADE in BERLIJN is dit een initiatief dat de bakens verder verzet. Het is een unieke samenwerking die steeds dieper geworteld raakt. Als geen ander begrijpen MMORE en Blackhole Recordings, dat de massale bekendheid en de waarde van een artiest worden versterkt door bundeling met CD-R�s en DVD-R�s. Simpelweg omdat op deze manier meer consumenten via non-traditionele kanalen bereikt worden. En dat MMORE zodoende een steriel product als een CD-R of DVD-R een emotionele lading geeft. Daarmee bereiken en beroeren we gezamenlijk de massa�s tot in de verste uithoeken van deze planeet.�

Ook volgens Arny Bink, Managing Director van Blackhole Recordings, is de uitgave van TI�STO IN CONCERT TAKE 2 een uniek wapenfeit. `MMORE en Blackhole Recordings hebben gekozen voor een diepere en langere samenwerking, en voor het bundelen van onze krachten in het veroveren en verdiepen van onze Europese distributie. En dat is niet alleen een slimme manier van marketing maar het gaat om iets wezenlijkers, namelijk om een begrip van hoe de consument van nu met muziek omgaat. En hoe je daar als media-producent en uitgever van muziek gezamenlijk een rol in kan spelen'.

`TI�STO IN CONCERT TAKE 2 is emblematisch voor hoe muziek-industrie en recordable-media industrie in samenwerking oneindig MEER muziekliefhebbers bereiken dan via de reguliere en bijna opgedroogde kanalen ooit mogelijk zou zijn`, vult Dornstedt aan. Bink is het daar roerend mee eens, en dat terwijl TRAFFIC, de nieuwe single van TI�STO, in recordtempo naar de top van de charts is gestoven.

hmmn.. dat wordt weer een pak mmore's aanschaffen

Pakkie Mmore hoeft niet aangeschaft te worden, Take2 ligt op dit moment voor 4.99 pleuri bij de Free record.

Posted by total woot on Nov-10-2003 16:35:

Sja en ik was daar net, tegen mij werd gezegd dat take 2 gewoon een half uur concertregistratie is, die ook op de TiC-DVD staat...(niets aan nieuw materiaal dus...)

Posted by moogwai on Nov-10-2003 18:44:

Re: Re: nice

quote:
Originally posted by MaGiK54
Pakkie Mmore hoeft niet aangeschaft te worden, Take2 ligt op dit moment voor 4.99 pleuri bij de Free record.

Ok.. heeft iemand hem al gekocht... en is het wat???

4,99 is natuurlijk wel erg veel geld

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]