TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
| quote: |
| Originally posted by Jappio Mja ik zie op zich niet in wat er mis is om te discusseren als je met goede argumenten komt. Lijkt mij eerder een teken van zwakte als je dan de discussie niet aangaat, maar dat zal mijn mening wel weer zijn |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Sjezus.......... kom op zeg. Dan ben ik maar zwak. Ik ben allang uitgediscussierd. Waarom? Omdat deze thread al eeuwen doorgaat, en alle punten wel aangevoerd zijn. Omdat het toen dus nergens heenging, heb ik gezegd van 'het zal wel', omdat er geflamed werd en het een welles nietes spelletje werd. Dus ik hou me verder uit deze discussie. Ik ben echt heel zwak zeg, zo zwak heb ik nog nooit iemand gezien. Poe poe... Spreken is zilver, zwijgen is goud. |
en hou ik me voortaan buiten dit soort discussies
| quote: |
| Originally posted by Jappio hmm lijkt me dat als je het goed beargumenteerd dat dat geen flame is. Maar als dit jouw beleid is als moderator dan weet ik dus wat hier de forum-policy is en hou ik me voortaan buiten dit soort discussies |
i can't wait for this event...
I'll be coming from Quebec,Canada with 3 friends and will for sure attend Innercity 2003. the lineup is incredible....
looking foward to come in holland for the first time. People always told me it was a very nice country. cant wait!
wat een geweldige thread
NLTAs zijn de beste hahah 
jammer dat ik t niet ff kan uitprinten om t rustig te gana lezen en een mega flame voor te bereiden, heb verder op m�n stage trouwens toch weinig te doen. Ga morgen dus ff piekeren
oh ja, wees blij dat jullie daar feesten HEBBEN trouwens 
ik heb niet eens een discotheek in de buurt waar ze Jean draaien..oh maar ze houden hier wel van hardstyle in de taxis 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus wat een geweldige thread NLTAs zijn de beste hahah ![]() jammer dat ik t niet ff kan uitprinten om t rustig te gana lezen en een mega flame voor te bereiden, heb verder op m�n stage trouwens toch weinig te doen. Ga morgen dus ff piekeren oh ja, wees blij dat jullie daar feesten HEBBEN trouwens ![]() ik heb niet eens een discotheek in de buurt waar ze Jean draaien..oh maar ze houden hier wel van hardstyle in de taxis |
Innercity Thema is waarschijnlijk Cave - Street Carnival
nummer zit in ieder geval in de reclame die ik net voorbij zag komen op TV
| quote: |
| Originally posted by Blik Innercity Thema is waarschijnlijk Cave - Street Carnival nummer zit in ieder geval in de reclame die ik net voorbij zag komen op TV |
| quote: |
| Originally posted by basvh Cave is toch een TA member? |
Gefeliciteerd ID&T met het meest slechte, voorspelbare, reeds kapotgedraaide Innercity-thema tot nu toe..
Mijn god..
Jaartje terug had iemand een huiskamer mix van hem gepost. En laatst stond er ook een of ander medley van cave. Dus zodoende d8 ik dat hij hier member was.
| quote: |
| Originally posted by Blik Innercity Thema is waarschijnlijk Cave - Street Carnival nummer zit in ieder geval in de reclame die ik net voorbij zag komen op TV |


Jullie kennen Cave - Carnival allemaal al maar ik weet zeker dat 80% van het bezoekend volk op IC die nog lang niet kent en misschien vaagjes weet te herinneren van TiC toen die Brazillian opkwamen.
Noem dan maar eens een ander nummer wat passend is bij dit jaars IC theme? Moet ook nog lekker klinken bij het grote volk want daar draait het om...
Beetje jammer dat jullie Cave afkraken, ik vind het uitstekend erbij passen en goed gekozen van ID&T.
| quote: |
| Originally posted by Chicane Jullie kennen Cave - Carnival allemaal al maar ik weet zeker dat 80% van het bezoekend volk op IC die nog lang niet kent en misschien vaagjes weet te herinneren van TiC toen die Brazillian opkwamen. Noem dan maar eens een ander nummer wat passend is bij dit jaars IC theme? Moet ook nog lekker klinken bij het grote volk want daar draait het om... Beetje jammer dat jullie Cave afkraken, ik vind het uitstekend erbij passen en goed gekozen van ID&T. |
Ja, toch wel een beetje jammer dat ze zo'n oude track (waarschijnlijk!) als theme gaan gebruiken. (Goed voorspeld hier trouwens door een aantal mensen!)
idee van dit geheel is zeker tijdens TIC ontstaan
| quote: |
| Originally posted by New Wave GOH! noem eens wat op? ik zou zeggen: ID&T VERZIN EENS IETS NIEUWS! |
| quote: |
| Originally posted by Chicane Dan nog had je het afgekraakt omdat het van ID&T komt of iets met ID&T te maken had |
| quote: |
| Originally posted by Chicane Dan nog had je het afgekraakt omdat het van ID&T komt of iets met ID&T te maken had |
Kan iemand mij vertellen wat dat andere latin nummertje is? En dan niet latin lovers
Alleen verdienen hun dan bakken met geld aan die slogan.. 
BTW: Dat boek over ID&T bestaat uit meerdere delen, in November komt Deel 1 uit.. bereid je maar alvast voor om te flamen 
| quote: |
| Originally posted by Chicane Alleen verdienen hun dan bakken met geld aan die slogan.. ![]() BTW: Dat boek over ID&T bestaat uit meerdere delen, in November komt Deel 1 uit.. bereid je maar alvast voor om te flamen |


| quote: |
| Originally posted by snitz idee van dit geheel is zeker tijdens TIC ontstaan |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Die slogan die heb ik al laten registreren ![]() En dan gaan we maar meteen beginnen over het boek ![]() wat een geldwiolven zeg. ik snap ze wel: 1 totaal boek voor 20 euro of 1 deel van het boek voor 12 euro...... Tel uit je winst......... "ID&T, je geld gegarandeerd erder op" |
| quote: |
| Originally posted by Chicane Alleen verdienen hun dan bakken met geld aan die slogan.. ![]() BTW: Dat boek over ID&T bestaat uit meerdere delen, in November komt Deel 1 uit.. bereid je maar alvast voor om te flamen |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.