TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »
Jag har hittat en fin Viewsonic 19" f�r 4995kr .. inte s� illa pinkat!
| quote: |
| Originally posted by keddo OOoo din crt's ![]() |
Jag har en budget CRT och ska du spela "�ger" den end� alla TFT sk�rmar. Visst finns det d�liga CRT's men vad g�ller spelprestanda �r de flesta b�ttre �n TFT.
| Originally posted by jofawe det �r allts� samsung som g�ller d�.. okej. Men det �r klart att en TFT inte kan konkurrera med CRT, men jag �r s� om�ttligt tr�tt p� min 17" fr�n 1998 (Compaq V75) som inte har en f�rg r�tt och blinkar � har sig... S� jag m�ste ha en ny sk�rm, � d� kan jag lika g�rna skaffa en TFT |
fick �ntligen k�pt prince of persia: warrior within i f�rrg�r.. suttit o lirat demot p� min PS2 ett tag nu.. hehe
heeel grymt spel allts�.. diggar att det e s�pass annorlunda j�mnf�rt med det f�rsta... hel sk�n k�nsla och mycket sv�rare
nee.. tillbaka till spelandet 
n�r end� tr�den �r uppe kan jag v�l passa p� att tipsa om att World of Warcraft EU Open BETA startar precis.
Gratis att spela mao. Skapa konto p� http://en.wow-europe.com/
Just nu fast p� Star Ocean - Til The End Of Time
h�rligt RPG fr�n Square Enix
n�n som vet n�tt bra spel som �r v�rt att spela?
f�rutom world of warcraft som jag t�nkte man skulle inf�rskaffa s� f�rt man har lite pengar s� man har r�d med m�nadsavgiften ocks�.. hehe
klarade Metal Gear Solid3 inatt
bra spel.. mycket mer smyga �n i dem f�rra spelen och s�nt..
men tyv�rr inte samma k�nsla som i dem f�rra 
hade det varit det s� hade det varit ett riktigt grymt spel...
k�nns dock som att speltillverkarna har inspirerats en del fr�n james bond... hehe.. men aja..
republic commando klarade jag f�r n�gra dagarsen... riktigt schysst starwars spel allts�... enda jobbiga va att gubbarna strejkade ibland och f�ljde inte mina kommandon... fast va inte s� ofta direkt... va n�ng�ng typ bara som man springer iv�g med alla.. och sen m�rker man att det e en gubbe som saknas.. och d� e han en bra bit efter, s� jag fick springa tillbaka och h�mta honom.. bara det att f�r att g�ra det va jag tvungen att f�rsta d�da honom.. �teruppliva honom och knuffa honom lite till d�rr �ppningen.. hahahaha
men aja.. ball spel.. r�tt nsyggt ocks� 
starwars: knight's of the old republic 2
riktigt nice spel.. satt fastklistrad en hel del g�nger....
fast oftast blev det att jag spelade ett bra tag.. sen st�ngde jag ner det f�r att jag tyckte det b�rja bli tr�kigt.. men efter typ 10minuter startade jag upp det igen f�r att jag va tvungen att veta vad som skulle h�nda.. hehe 
har dock inte spelat 1:an �nnu.. jag b�rjade spela det direkt efter 2:an eftersom jag gillade det.. men orkade inte med stuket p� spel s� direkt efter... blev f�r mytcket. ta o spela det om ett tag ist�llet
jag har fastnat p� lite �ldre spel s�som Day of the Tentacle och Sam & Max Hit and Run ... hehe.
Sen lirar jag Return to castle of Wolfenstein igen nu.. kul spel!
Klarade Need For Speed Underground 2 f�r en vecka sen .. nice spel 
| Originally posted by dbl klarade Metal Gear Solid3 inatt bra spel.. mycket mer smyga �n i dem f�rra spelen och s�nt.. men tyv�rr inte samma k�nsla som i dem f�rra ![]() hade det varit det s� hade det varit ett riktigt grymt spel... k�nns dock som att speltillverkarna har inspirerats en del fr�n james bond... hehe.. men aja.. |
| Originally posted by ShyTrance vad babblar du om tycker 3an �ger 2an totalt 2an va ju s� tr�kigt att allt utspelades i samma milj�.. annars tycker jag att 3an �r mycket coolare |
spelar fortfarande mest Battlefield Vietnam
annars �r det racing som g�ller
Colin McRae05 har jag f�rs�kt men den fastnar varje g�ng
ska pr�va Richard Burns Rally snart
tips f�r gameare: www.xfire.com
en instant-messenger som visar till dina kompissar vilket spel du lirar och ger de chansen att joina in om man spelar online.
den r�knar �ven hur m�nga timmar man har spelat:
kolla min profil h�r http://www.xfire.com/xf/modules.php...file&uname=scul
elder scrolls iii: morrowind, med samtliga till�gg
rome: total war
call of duty med till�gg.
no one lives forever 2
age of mytology
spela dessa :)
ska snart skaffa Gran Turismo 4.
just nu lirar jag Smackdown vs Raw p� PS2
DotA i warcraft 3... 
Tentaflyktar f�r tillf�llet med Vampire: Bloodlines. Sk�nt spel, hyfsat snyggt ocks�.
Och sen finns det massor med roliga sm�saker i hela spelet, t.ex. reklamen i radion/TV:n (och n�r min galna "Malkavian" b�rjade prata med TV:n
)
| Originally posted by ScuL ska pr�va Richard Burns Rally snart |
| Originally posted by cviper Tentaflyktar f�r tillf�llet med Vampire: Bloodlines. Sk�nt spel, hyfsat snyggt ocks�. Och sen finns det massor med roliga sm�saker i hela spelet, t.ex. reklamen i radion/TV:n (och n�r min galna "Malkavian" b�rjade prata med TV:n ) |
Klarade ut det f�rra veckan, utan tvekan ett av de b�sta spelen jag k�rt.
Fastnat helt i WoW EU :P
Ingen annan som spelar?
| Originally posted by Hauken Fastnat helt i WoW EU :P Ingen annan som spelar? |
| Originally posted by Vizay jag spelar WoW EU ocks� p� dunemaul servern. Har dock inte f�tt s� mycket tid till att spela p� sistonde pga. jobb och pluggning till k�rkortsteorin |
| Originally posted by Vizay jag spelar WoW EU ocks� p� dunemaul servern. Har dock inte f�tt s� mycket tid till att spela p� sistonde pga. jobb och pluggning till k�rkortsteorin |
V�rkar som om m�nga inte har tillr�ckligt me tid att spla s� mycket wow som dom skulle villja. Eller �r det s� att man vill spela det ungif�r hela tiden? Hmm 
jag k�nner en kille som lirar WoW 80 timmar i veckan
(han �r galen)
jag hatar wow!!!!
mina kompisar har blivit helt okontaktbara.. j�vla asen!
| Originally posted by jofawe jag hatar wow!!!! mina kompisar har blivit helt okontaktbara.. j�vla asen! |