TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »

Posted by jofawe on Dec-15-2004 19:04:

Jag har hittat en fin Viewsonic 19" f�r 4995kr .. inte s� illa pinkat!

Posted by Hauken on Dec-15-2004 21:36:

quote:
Originally posted by keddo
OOoo din crt's

heeh n�� menade inte s� det kom ut lite fel Jag har en budget CRT och ska du spela "�ger" den end� alla TFT sk�rmar. Visst finns det d�liga CRT's men vad g�ller spelprestanda �r de flesta b�ttre �n TFT.

Posted by cviper on Dec-16-2004 09:55:

quote:
Originally posted by jofawe
det �r allts� samsung som g�ller d�.. okej.

Men det �r klart att en TFT inte kan konkurrera med CRT, men jag �r s� om�ttligt tr�tt p� min 17" fr�n 1998 (Compaq V75) som inte har en f�rg r�tt och blinkar � har sig...
S� jag m�ste ha en ny sk�rm, � d� kan jag lika g�rna skaffa en TFT

(hah, nu har jag internet hemma igen!)

Iaf, jag har en 17" Samsung TFT (SyncMaster 171N) och �r v�ldigt n�jd med den. Har inte heller haft n�gra st�rre problem med ghosting (jag har bara lagt m�rke till det i n�gra f� fall hittills). Det som jag st�r mig mer p� �r "tearing" n�r man k�r utan vsync; men detta upptr�der p� b�de CRT och TFT. Tycker faktiskt t.o.m. att det ser v�rre ut p� CRT:s.

Men sen jag bytte ut min 17" CRT mot TFT sk�rmen har jag faktiskt plats f�r annat p� bordet ocks�

Posted by dbl on Jan-28-2005 14:06:

fick �ntligen k�pt prince of persia: warrior within i f�rrg�r.. suttit o lirat demot p� min PS2 ett tag nu.. hehe

heeel grymt spel allts�.. diggar att det e s�pass annorlunda j�mnf�rt med det f�rsta... hel sk�n k�nsla och mycket sv�rare

nee.. tillbaka till spelandet

Posted by Hauken on Jan-28-2005 16:27:

n�r end� tr�den �r uppe kan jag v�l passa p� att tipsa om att World of Warcraft EU Open BETA startar precis.

Gratis att spela mao. Skapa konto p� http://en.wow-europe.com/

Posted by Kongo_kim on Jan-29-2005 09:08:

Just nu fast p� Star Ocean - Til The End Of Time

h�rligt RPG fr�n Square Enix

Posted by dbl on Mar-12-2005 12:00:

n�n som vet n�tt bra spel som �r v�rt att spela?
f�rutom world of warcraft som jag t�nkte man skulle inf�rskaffa s� f�rt man har lite pengar s� man har r�d med m�nadsavgiften ocks�.. hehe

klarade Metal Gear Solid3 inatt
bra spel.. mycket mer smyga �n i dem f�rra spelen och s�nt..
men tyv�rr inte samma k�nsla som i dem f�rra
hade det varit det s� hade det varit ett riktigt grymt spel...
k�nns dock som att speltillverkarna har inspirerats en del fr�n james bond... hehe.. men aja..

republic commando klarade jag f�r n�gra dagarsen... riktigt schysst starwars spel allts�... enda jobbiga va att gubbarna strejkade ibland och f�ljde inte mina kommandon... fast va inte s� ofta direkt... va n�ng�ng typ bara som man springer iv�g med alla.. och sen m�rker man att det e en gubbe som saknas.. och d� e han en bra bit efter, s� jag fick springa tillbaka och h�mta honom.. bara det att f�r att g�ra det va jag tvungen att f�rsta d�da honom.. �teruppliva honom och knuffa honom lite till d�rr �ppningen.. hahahaha
men aja.. ball spel.. r�tt nsyggt ocks�

starwars: knight's of the old republic 2
riktigt nice spel.. satt fastklistrad en hel del g�nger....
fast oftast blev det att jag spelade ett bra tag.. sen st�ngde jag ner det f�r att jag tyckte det b�rja bli tr�kigt.. men efter typ 10minuter startade jag upp det igen f�r att jag va tvungen att veta vad som skulle h�nda.. hehe
har dock inte spelat 1:an �nnu.. jag b�rjade spela det direkt efter 2:an eftersom jag gillade det.. men orkade inte med stuket p� spel s� direkt efter... blev f�r mytcket. ta o spela det om ett tag ist�llet

Posted by jofawe on Mar-12-2005 12:07:

jag har fastnat p� lite �ldre spel s�som Day of the Tentacle och Sam & Max Hit and Run ... hehe.

Sen lirar jag Return to castle of Wolfenstein igen nu.. kul spel!

Klarade Need For Speed Underground 2 f�r en vecka sen .. nice spel

Posted by fede on Mar-12-2005 12:13:

quote:
Originally posted by dbl
klarade Metal Gear Solid3 inatt
bra spel.. mycket mer smyga �n i dem f�rra spelen och s�nt..
men tyv�rr inte samma k�nsla som i dem f�rra
hade det varit det s� hade det varit ett riktigt grymt spel...
k�nns dock som att speltillverkarna har inspirerats en del fr�n james bond... hehe.. men aja..

vad babblar du om

tycker 3an �ger 2an totalt

2an va ju s� tr�kigt att allt utspelades i samma milj�..
annars tycker jag att 3an �r mycket coolare

Posted by dbl on Mar-12-2005 12:22:

quote:
Originally posted by ShyTrance
vad babblar du om

tycker 3an �ger 2an totalt

2an va ju s� tr�kigt att allt utspelades i samma milj�..
annars tycker jag att 3an �r mycket coolare

och var sa jag att 2an �r b�ttre????
jag sa bara att jag tycker det �r synd att 3an saknar k�nslan som dem 2 f�rsta hade.. annars va det ju mycket b�ttre �n 2an.. men 2an hade �nd� samma k�nsla som det f�rsta hade

som n�r man m�tte wolf i det f�rsta.. va ju grym k�nsla... va ju riktigt ball n�r man m�te the end med hela milj�n och att det va s� stort och s�.. men k�nslan va inte alls densamma...

Posted by ScuL on Mar-12-2005 13:42:

spelar fortfarande mest Battlefield Vietnam
annars �r det racing som g�ller

Colin McRae05 har jag f�rs�kt men den fastnar varje g�ng
ska pr�va Richard Burns Rally snart

tips f�r gameare: www.xfire.com
en instant-messenger som visar till dina kompissar vilket spel du lirar och ger de chansen att joina in om man spelar online.

den r�knar �ven hur m�nga timmar man har spelat:
kolla min profil h�r http://www.xfire.com/xf/modules.php...file&uname=scul

Posted by lacksesepsotygh on Mar-12-2005 15:07:

elder scrolls iii: morrowind, med samtliga till�gg
rome: total war
call of duty med till�gg.
no one lives forever 2
age of mytology

spela dessa :)

Posted by Kongo_kim on Mar-13-2005 07:29:

ska snart skaffa Gran Turismo 4.

just nu lirar jag Smackdown vs Raw p� PS2

Posted by Cloudburst on Mar-13-2005 08:51:

DotA i warcraft 3...

Posted by cviper on Mar-13-2005 12:18:

Tentaflyktar f�r tillf�llet med Vampire: Bloodlines. Sk�nt spel, hyfsat snyggt ocks�.

Och sen finns det massor med roliga sm�saker i hela spelet, t.ex. reklamen i radion/TV:n (och n�r min galna "Malkavian" b�rjade prata med TV:n )

Posted by Vizay on Mar-13-2005 17:46:

quote:
Originally posted by ScuL
ska pr�va Richard Burns Rally snart

RBR �r ett riktigt bra utformat rallyspel, men ack s� sv�rt dessv�rre. Realismen och uppbyggnaden av fysiken p� b�de bil och omv�rld e s� j�kla bra att det tar en j�kla m�nad att f� pli p� k�rningen

Posted by trancedanne on Mar-13-2005 17:56:

quote:
Originally posted by cviper
Tentaflyktar f�r tillf�llet med Vampire: Bloodlines. Sk�nt spel, hyfsat snyggt ocks�.

Och sen finns det massor med roliga sm�saker i hela spelet, t.ex. reklamen i radion/TV:n (och n�r min galna "Malkavian" b�rjade prata med TV:n )

Vampire Bloodlines �ger! Klarade ut det f�rra veckan, utan tvekan ett av de b�sta spelen jag k�rt.

Posted by Hauken on Mar-14-2005 06:27:

Fastnat helt i WoW EU :P

Ingen annan som spelar?

Posted by Vizay on Mar-14-2005 10:08:

quote:
Originally posted by Hauken
Fastnat helt i WoW EU :P

Ingen annan som spelar?

jag spelar WoW EU ocks� p� dunemaul servern. Har dock inte f�tt s� mycket tid till att spela p� sistonde pga. jobb och pluggning till k�rkortsteorin

Posted by dbl on Mar-14-2005 11:09:

quote:
Originally posted by Vizay
jag spelar WoW EU ocks� p� dunemaul servern. Har dock inte f�tt s� mycket tid till att spela p� sistonde pga. jobb och pluggning till k�rkortsteorin

fan.. m�ste se till att f� det k�pt n�sta m�nad.. om man d� kan hitta det n�nstans vill s�ga... heh...
f�r e ju bara s� grymt.. och d� spelade jag �nd� bara en av betorna p� min gamla dator som s�g totalt s� det laggade en del ibland.. lite sm�tt irriterande d� n�n j�vla varg eller n�tt jagade en och man inte kunde g�ra n�tt f�r att det laggade.. och sen n�r det slutade s� va man ju d�d.. hehe

Posted by Hauken on Mar-15-2005 14:25:

quote:
Originally posted by Vizay

Sitter faktiskt i exakt samma situation sj�lv :P Otroligt frustrerande!S� det blir lite v�l lite spelande dessv�rre... Spelar p� Burning Blade.

Posted by Pjox on Mar-15-2005 15:23:

V�rkar som om m�nga inte har tillr�ckligt me tid att spla s� mycket wow som dom skulle villja. Eller �r det s� att man vill spela det ungif�r hela tiden? Hmm

Posted by ScuL on Mar-15-2005 18:14:

jag k�nner en kille som lirar WoW 80 timmar i veckan
(han �r galen)

Posted by jofawe on Mar-15-2005 21:22:

jag hatar wow!!!!

mina kompisar har blivit helt okontaktbara.. j�vla asen!

Posted by Jeremy H on Mar-15-2005 21:55:

quote:
Originally posted by jofawe
jag hatar wow!!!!

mina kompisar har blivit helt okontaktbara.. j�vla asen!

H�ller med!
Och dom pratar om WoW hela tiden ox�.. gah..

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »