TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Re: The Belgian wadde??
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai Ik zie dat er de laatste tijd wat nieuw volk is binnengerold; super! En voor die mensen die mij nog niet kennen: ik ben '(The)Belgian Bonzai' aka 'Antimatter' en ik ben verslaafd aan melodic/emotional/epic trance. Vorig jaar op unief was iets minder, waardoor mijn jaar nu efkes geflipt is (82 studiepunten voor de ingewijden). Hence het mindere post-werk van de laatste koppel maanden. Echter, ik volg het hier nog hoor. En 'The Search for Freedom' is M.A.G.I.S.T.R.A.A.L. Wie het nog niet beseft heeft nog niet goed genoeg geluisterd . Tune of the Year, schrijf maar op (idd, tor...).Please mannen, vergeet mij niet; ik ben een echten TA zulle! Ik zal zeker wel nog posten binnenkort, maar alvast veel succes met de examens, mensen. Grtz! |
Re: Re: Re: The Belgian wadde??
| Originally posted by Belgian Bonzai Ah, om een jaarke vroeger geld te verdienen, h� |
| Originally posted by Oblivion zo , ben hier al een tijdje geregistreerd maar nog niet echt actief gepost (shame on me )maar ga er nu toch speciaal de moeite voor doen se ! gisteren wat TA mensen leren kennen in de versuz (tiesto) en moet zeggen , toffe bende! maar bon here goes : Voornaam : Robin Leeftijd : 20 Woonplaats : Eppegem Werk/Studies : 1e lic Handelswetenschappen : Algemeen Management > Marketing Management Hobbies (buiten Trance) : trance ,DJ,pc,gaming, tekenen (hoewel al ff geleden),uitgaan, film ...Favoriet (sub)genre : uplifting trance Favoriet nummer allertijden : DJ Ti�sto-Magik Journey Favoriete DJ(s) : Ti�sto , Armin van Buuren Favoriete producer(s) : M.I.K.E. , Airwave , Leeroy , ... Favoriete film(s) : goh der zijn er zoveel dak zalig vind Wanneer begon trance voor jou? : 2000 Met welk nummer begon het? : Svenson & Gielen - Twisted DJ je? : ja Produce je? : beginselen ![]() zo , dat is zowat mn korte fiche, als er nog vragen zijn stel ze gerust! |
Welgekomen !
| Originally posted by Meltos Tsjonge, Zemst ligt nie zo ver van Kampenhout h� man Ok ff op en af gereden? Welcome @ the club... |

allemaal freaks zowaar 
jawadde zover gereden
ik woon op amper 5a10min fietsen of 2min met de auto vd versuz en ik ben nie geweest
shame on me
Ik heb heen 3 uur en terug 2 uur gereden 
En dan rijde dan zover vo lekker h��l kort bij elkaar te staan

Vond toch wel chique...
heyyyyyyyyyyyyyy anja... girl!!! welkom opt beta-forumpke
leuk om nog iemand van maasmechelen hier te zien
ahja en nog iemand van het luc 
| Originally posted by Nyah Hobbies (buiten Trance) : pc, gaming (cs), films, boeken ... |
| Originally posted by Miss Z heyyyyyyyyyyyyyy anja... girl!!! welkom opt beta-forumpke leuk om nog iemand van maasmechelen hier te zien ahja en nog iemand van het luc |

ah ja, die van t luc zijn allemaal toffe mensen he 
| Originally posted by Nyah ah ja, die van t luc zijn allemaal toffe mensen he |
welkom!
schitterende avatar btw.. 
Toeme ik moet dringend zieltjes gaan ronselen op Lessius 
BETA's die niets met het luc te maken hebben kunnen ook wel tof zijn h� 
ah ja, counterstrike ja

omg counterstrike 
| Originally posted by Miss Z correctie... de beta's van het LUC zijn toffe mensen imo |

Toch ne nick gevonde precies en klinkt nog nie slecht ok nie
Dj Zevan kom'k elke dag tege
, ma Nyah en Cygnus X ben'k er nog nie tegengekome, ne keer beter uit men doppe kijke, zo groot is't er nu ok weer nie h�
| Originally posted by Eagle` omg counterstrike |
bah counterstrike :s (camp&snipe
)
UT for president 
Anyway, welkom
thou shalt be whipped like thou hath never been wipped before
aja trouwens Miss Z, alle BETA's zijn gewoon toffe mensen (op eagle na
) 
heb da vroeger nog gespeeld, beta 5.2 ofzo, ma vind CS wel gieren eigelijk, die funmappen met brommers en cartjes is om je een deuk te lachen 
nu kank nik smeer spelen met die Steam shit wel, pc kan het denk ik niet aan 
| Originally posted by Eagle` heb da vroeger nog gespeeld, beta 5.2 ofzo, ma vind CS wel gieren eigelijk, die funmappen met brommers en cartjes is om je een deuk te lachen |
haha die kippen was wel fun, men tac bestond er in om die kippen te beschermen in plaats van de hostages
Daarmee kenne we dan ook weer het IQ van de gemiddelde CS speler ![]()
| Originally posted by [BE]FusioN`-- Daarmee kenne we dan ook weer het IQ van de gemiddelde CS speler |