TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »
alla ni som kan, kom och h�lsa p� mig och can p� dansgolvet vi k�r.. vettefan vad den heter nu men det kommer bli fett =]
| quote: |
| Originally posted by Proximus alla ni som kan, kom och h�lsa p� mig och can p� dansgolvet vi k�r.. vettefan vad den heter nu men det kommer bli fett =] |
| Originally posted by JayBee kommer eran hytt ligga vid de andra swetas? f�r man v�l titta p� DJ schemat och s� hittar jag er vid dj b�set eller? |
hehe
Vet det kommer bli as kul, men jag kan inte k�nna det... var s� laddad innan jag blev sjuk. Fan jobbet suger ba**e ocks�
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag gissar p� att man hittar dom i DJ b�set n�r dom har speltid d�r heheFan peppa mig, har tappat alla vibbar sen jag var sjukt sjuk h�r n�n vecka... vad g�ra ? Har f�tt tips som att �ta godis, kolla tv, knu**a en fin brud. osv. osv. TV suger, godiset funkade inte, n�n brud har jag inte hittat �n Vet det kommer bli as kul, men jag kan inte k�nna det... var s� laddad innan jag blev sjuk. Fan jobbet suger ba**e ocks� |
k�nner alltid s� inf�r fester.. vill aldrig g� ut osv.. och oftast n�r jag inte har biljett till n�t s� stannar jag hemma vid datorn.. men n�r jag v�l kommer ut s� stiger hum�ret med flera grader 
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag gissar p� att man hittar dom i DJ b�set n�r dom har speltid d�r heheFan peppa mig, har tappat alla vibbar sen jag var sjukt sjuk h�r n�n vecka... vad g�ra ? Har f�tt tips som att �ta godis, kolla tv, knu**a en fin brud. osv. osv. TV suger, godiset funkade inte, n�n brud har jag inte hittat �n Vet det kommer bli as kul, men jag kan inte k�nna det... var s� laddad innan jag blev sjuk. Fan jobbet suger ba**e ocks� |

Jag blir mer peppad efter varje dag som g�r, men ocks� mer nervo och snart kommer jag f� panik �ver det 
| Originally posted by jofawe �r det N�GON som ska k�ra nedifr�n landet (typ sk�ne, sm�land, blekinge) som har lust att plocka upp mig p� v�gen? Har sv�rt som fan att hitta n�n billig l�sning p� det hela med transporter. har hittat ett billigt t�g (403kr) men hur ska man ta sig hem sen? Jag f�r v�l boka ett t�g dit .. sen f�r man se. hur l�ngt fr�n Sthlm C ligger v�rtahamnen? |
Fean, ringde just och bokade en hytt f�r 4 pers, t�nkt dra med 3 polare, men s� fr�gar han hur gammal jag �r, och dum som jag �r s� svarar jag att jag �r f�dd 85. Allts� 18. Och kunde d�rf�r inte boka eftersom det �r 20 �rs �ldersgr�ns, men grejen �r att vi har alla varsit legg som �r 21 (fast �r en helt annan person p� bilden som jag inte vill boka p�)... aja, f�r v�ll be morsan att boka hytt n�r jag kommer hem d� 
| Originally posted by Powell Fean, ringde just och bokade en hytt f�r 4 pers, t�nkt dra med 3 polare, men s� fr�gar han hur gammal jag �r, och dum som jag �r s� svarar jag att jag �r f�dd 85. Allts� 18. Och kunde d�rf�r inte boka eftersom det �r 20 �rs �ldersgr�ns, men grejen �r att vi har alla varsit legg som �r 21 (fast �r en helt annan person p� bilden som jag inte vill boka p�)... aja, f�r v�ll be morsan att boka hytt n�r jag kommer hem d� |
| Originally posted by swe_Trancer kollar dom legg sen n�r man stiger p� b�ten? |
hmm ok, f�r man skulle ju g�rna vilja �ka, fast jag �r �n s�l�nge bara 18
hehe
| Originally posted by JayBee men fan kan du l�gga �gg eller? f�rst n�r jag l�ste de nya posterna i tr�den t�nkte jag "hmm ajuste fan det �r ju snart dax, fan va kul det ska bli." sen s� skrollar man upp till dina gr�a inl�gg och s� blir man mindre sugen helt enkelt hehe sluta prata om hur icke peppad du �r.. l�tsas bara som att du inte ska med p� kryssningen, se till att du blir friskare (�ta godis g�r motsatt effekt) och sen n�r du v�l st�r d�r i terminalen tror jag nog att du kommer �terf� ditt sug! tack och hej n�sta psyko-kund |
fan det �r ju sj�lvklart ni kommer ha skoj! b�rjar bli varmare, sommarn n�rmar sej, alltid lika kul med fest d�...kolla bara p� line-upen...jag l�ngtar till jag sj�lv kan �ka med
| Originally posted by JayBee men fan kan du l�gga �gg eller? f�rst n�r jag l�ste de nya posterna i tr�den t�nkte jag "hmm ajuste fan det �r ju snart dax, fan va kul det ska bli." sen s� skrollar man upp till dina gr�a inl�gg och s� blir man mindre sugen helt enkelt hehe sluta prata om hur icke peppad du �r.. l�tsas bara som att du inte ska med p� kryssningen, se till att du blir friskare (�ta godis g�r motsatt effekt) och sen n�r du v�l st�r d�r i terminalen tror jag nog att du kommer �terf� ditt sug! tack och hej n�sta psyko-kund |

aendy: n� d� det �r lugnt, jag f�r vara stygg mot steve
ibland �r jag lite extra arg mot honom bara f�r att retas lite hehe
swe_trancer: precis! solen b�rjar komma fram, faen vad kul! vissa dagar har redan k�nnts lite som v�r alts�. JIhha!
steve: gubben lilla, kom till farbror jocke s� f�r du en kram 
men f�r att �terg� till sj�lvaste kryssningen. ehmm.. vilken tid ska vi vara d�r? jag hittar ingen tid n�gonstans. jag kanskr f�r leta igenom en g�ng till ifall jag missat n�tt.
| Originally posted by JayBee men f�r att �terg� till sj�lvaste kryssningen. ehmm.. vilken tid ska vi vara d�r? jag hittar ingen tid n�gonstans. jag kanskr f�r leta igenom en g�ng till ifall jag missat n�tt. |
steve...
lilla v�nnen, sluta lipa!
du ska ju p� en j�ttestor fest!
F�r tusan, inget blir b�ttre av att klaga, jag lovar 
Vill du bli peppad �r det bara att kolla p� dina egna m�sterverk sen de andra kryssningarna!
s�.. sluta nu 
Sj�lv �r jag aspepprad, ska ta ett snacke med Armin (om det nu �r han � inte en tr�kig moderator) och g�ra klart f�r honom det h�r med mintuu igen...
Steve, du ska ju dricka mintuu! 
Ett larvigt f�rslag(?):
Trycka upp skylt i A4-storlek som s�ger n�got i stil med:
"This cabin i represented by one or several Swedish Tranceaddicts" alt. "I denna hytt h�ller Svenska Tranceaddicts fortet" f�r att sedan s�tta upp p� hyttd�rrarna d�r det g�llde. I och med vi har hytter p� samma st�lle (ungef�r) s� hade det kunnat bli en cool syn att traska i de korridorerna :)

Med bara 2 veckor kvar till avg�ng launchar vi en radios�ndning med 6 av sveriges starka dj-trupp. Rouzbeh Delavari, Eric Prydz, �zg�r Can, Raymond Baaklini, Yamazaki och Omid R kommer att st� f�r musiken med en egen mix. Ett guld tillf�lle att uppt�cka svensk talang eller �ter njuta av v�ra �lskade favoriter.
S�ndningen kommer p�g� hela veckan fram till avg�ng torsdagen den 4:e mars s� att ingen g�r miste om grabbarna. Enjoy!
V�r exklusiva s�nding startar den 1:a mars 20:00 p� RADIO 44.
THE LINK: www.vecka44.com
www.vecka44.com
| Originally posted by Aendy Ett larvigt f�rslag(?): Trycka upp skylt i A4-storlek som s�ger n�got i stil med: "This cabin i represented by one or several Swedish Tranceaddicts" alt. "I denna hytt h�ller Svenska Tranceaddicts fortet" f�r att sedan s�tta upp p� hyttd�rrarna d�r det g�llde. I och med vi har hytter p� samma st�lle (ungef�r) s� hade det kunnat bli en cool syn att traska i de korridorerna |
Kanske intressant:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,439341,00.html
| Originally posted by reveal Kanske intressant: http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,439341,00.html |
aendy, reveal: jag har oxo t�nkt p� det d�r med sweta skyltar. jag ska ta med mig 2 lappar f�r mina hytter i alla fall om ingen annan g�r det 
typ "Official sweta cabin"
och sen en till skylt med typ "guys: 100kr, good looking girls: free, ugly girls 200kr "
hehe j/k