TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 »
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Rond 3 kwamen we aan in de asta, ei mocht binnen ik niet, want ik zag er volgens meneer de hoerebuitewipper niet fris genoeg uit. Wat een klinkklare onzin. Ei wou ook buiteblijve, maar wou zen avond niet verknallen en heb ik hem dus laten binnegaan en ik ben buitegebleve. Bij wijze van toetje kwam Armin er nog aan in zen rode audi, effe prob uitgelegd maar ie wou/kon me ook niet helpen. Vervolgens vraag ik normaals aan die bouncer waarom ik in hemelsnaam niet binnemocht. Komt ie met een volgend excuus aanlullen dat men attitude hem niet aanstond, rotzooi natuurlijk :sarcastic: De rest van de groep (buite ei) kon het ook weinig boeie dat ik buitestond maar goed. Bedankt Armin, bedankt jonges hopelijk hebben jullie wel een leuke en warme tijd gehad. Ik heb dan 4 uur buiten in de barre vrieskou gestaan, heb best goeie tijd gehad op Addiction maar werd volledig weggemaaid door rotzooi erna, was worst night of my life. edit: en als het iemand van de belgen stoort dat ik dit effe neerschrijf moeten ze maar ophoeren, okay. |
| Originally posted by magrec verror man, Supertof dat je op addiction was. Als ik tijd heb pleur hier ik hier wel meer neer maar ff kijken hoe druk ik ben met stage vandaag. |
Ben weer druk op stage
Was gezellig bij de deur met onze TA-Belg
En complimentjes voor ei dat ie " gewoon" ff naar Utrcht is gekomen(Y)
Was wel weer behoorlijk gezellig
Gelukkig het alcoholtempo van het begin van de avond niet de hele avond volgehouden, anders had ik denk ik hier nu niet gezeten..
Van de muziek eerlijk gezegd niet heel veel meegekregen, was eerder veel te druk met slap ouwehoeren met iedereen, maar daar is niks mis mee natuurlijk..
Topplaat van de avond (voor zover ik dat dus kan beoordelen) was natuurlijk de Darude-hitmix helemaal aan het einde
Echt geweldig!
Enne Smirnoff, luister maar niet meer naar die vriendinnen van je, of maak ze even HEEL duidelijk dat er op zondag een andere dienstregeling voor de trein geldt.. Kan je mooi anderhalf uur langer binnen blijven (al paste je in de fysieke toestand van zaterdagnacht prima op Hoog Catharijne
).
Eagle, ook van mij nog maar even (al heb je het al te vaak gehoord denk ik) : KUT!
Ik zit ook alweer op mijn stage/afstuderen 
(Sjinees, zit je in de buurt van de Patijnlaan? Kunnen we een keer lunchen
)
Maareh..nog mijn excuses voor het feit dat ik zo 'druk' was en dom liep te lullen bij de deur (vooral excuses aan Tin en Tim
). Had het zo naar mijn zin, en had wat alcohol/wiet op, dat ik veel te druk werd en dom ging lullen
Maar was wel leuk, ging echt helemaal op in de set van Leander.
Wel jammer dat ik niet zo heel veel mensen echt gesproken heb.
WAAR BLIJVEN DE FOTO'S??!?!?!?
| Originally posted by Eye-Riz WAAR BLIJVEN DE FOTO'S??!?!?!? |
Foto's zijn top bax 
Morgen komt wel wat ik ervan vond, moet nu weer weg jeugd training geven 
en vandaag zijn we weer helemaal beter
gelukkig heeft mies gewoon nog lekker zijn ding gedaan.
c u all @ addiction #3 
2 de Belg: wat ENORM kut voor je zeg!
Wijze les voor de volgende keer: alternatief achter de hand hebben. Dat klinkt bijzonder idioot natuurlijk (en misschien dat je daar nu even geen behoefte aan hebt) maar als ik over ver ga en ik weet dat de kans bestaat dat ik geweigerd wordt dan heb ik meestal een back-up plan. Stel dat ik naar Den Haag was geweest en ik was de Asta niet ingekomen dan was optie 1 geweest: doorreizen naar Amsterdan (XL) en optie 2 'les couleurs' (paard van troje, volgens mij zelfs in dezelfde straat als de Asta). Maar daar heb je nu natuurlijk ffkes niks aan.... wel super dat je gewoon helemaal uit Belgie komt (Y)!
even vermelden toch dat Eagle` wat te vlug zijn conclusies heeft getrokken.. begrijpelijk dat wel, maar we zaten er wel degelijk mee in. blijft uiteindelijk erg kut, zoveel is zeker.
meer info op het Belgische forum.
| Originally posted by Eye-Riz WAAR BLIJVEN DE FOTO'S??!?!?!? |
http://www.fototime.com/ftweb/bin/f...C-D73B5C3590B9}
[edit]ff link gefixed[/edit]
[edit2]: dat wilde ik net doen!!![/edit2]
[edit3]nu doetie het echt
[/edit3]
De foto's staan op Partyflock!
Reacties lees ik morgen wel 
Ow, dit is de link:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...6/ALL/true.html
| Originally posted by SnuggLe Ow, dit is de link: http://party.snt.utwente.nl/flock/S...6/ALL/true.html |
Ok, nu heb ik ff de tijd om wat neer te zetten, snel voordat ik ga slapen
Het was gewoon een topavond voor ons
Vooraf hadden we eerlijk gezegd niet vceel vertrouwen er meer in, er ging van alles mis, er moest geluid bij komen, we kwamen te laat naar binnen omdat de beheerder veel te laat was en RV zou waarschijnlijk niet komen vanwege ziekte
Toen het eenmaal open was, stroomden de mensen mondjesmaat binnen, en uiteindelijk heeft het onze stoutste dromen overtroffen, het was gewoon bijna volle bak op een gegeven moment
Ik heb vrijwel de hele avond bij de ingang gestaan, maar het feest was er voor mij niet minder om: ik heb het echt supergezellig gehad met iedereen die er stond en ff kwam helpen of een babbeltje kwam maken en de mensen die binnen kwamen
Onwijs gelachen met alle TA's die er waren en ook veel van onze gasten waren vriendelijk en heb ik een praatje gemaakt. Mijn "spleetoog" stempel voor de mensen die ff naar buiten gingen was een gewild object op een gegeven moment
Heb niet echt superveel van de muziek meegekregen, was veel te druk met mensen welkom heten en ouwehoeren jan en alleman
Bedankjes voor de dj's die er waren, Verdine Bel met een topbegin waardoor hij al vroeg de mensen op de dansvloer neerzette, Leander die een set neerzette waar SnuggLe en Theseus lyrisch over waren, Utrechtse volksheld Iris die met luid gejuich werd onthaald en ons echt h���l goed heeft geholpen met de voorbereidingen
en Misja Helsloot die ineens voor de deur stond
Hij kwam binnen en ik keek hem aan alsof er een spook binnenkwam
Vroeg hij of er iets mis was, toen zei ik tegen hem dat we dachten dat hij niet kwam... Zei hij "Nee natuurlijk niet, beloofd is beloofd" Wat een topper!![]()
Ook RV bedankt voor het regelen van Misja, je was er zelf helaas niet bij, dat was nog de grootste domper, had je weer graag willen zien/horen draaien
Maarrr, je volgende gig ben ik er wel bij, denk ik
En als laatste bedankje voor het groepje TA's
Ik heb iedereen gesproken, ze kwamen allemaal ff bij me staan bij de deur en heb lekker veel kunnen babbelen met hen �n ze hebben allemaal ff geholpen bij de ingang wanneer het kon
Top!
Respect voor Eagle, die de hele avond tussen (toen nog) onbekenden heeft gestaan, maar gewoon lekker heeft meegefeest en gezellig staan lullen
En allerlaatste bedankje gaat naar de bezoekers, ik heb mening bezoeker gesproken en heb vele positieve reacties gekregen
Er hebben zelfsnog mensen gevraagd naar de volgende editie en of dit nog vaker werd gehouden
PS. Er waren nog 2 Zweedse vrouwen die naar Utrecht kwamen voor Misja Helsloot.... wij vertelden dat ie waarschijnlijk niet zou komen, dus zijn ze weer weggegaan
Oeps
- Een dame met een beetje grote borsten die zich naar binnen lult bij Tim: HEEEEEEEEEEL Jammer!! KNEUS! En vrienden van je een beetje uitknijpen! ![]() |

| Originally posted by Optimus En Timeporte die aan me vroeg waar een pinautomaat was, terwijl ik pillenautomaat hoorde ![]() ![]() |

| Originally posted by Optimus PS.5 Communiceren met kolkie is best moeilijk, doof+doof= "H� wat zeggie nou???" En Timeporte die aan me vroeg waar een pinautomaat was, terwijl ik pillenautomaat hoorde ![]() ![]() |

Ik heb me ook prima vermaakt zaterdag, bedankt allemaal!
Enne smirnoff, weet je nog wat je mij vertelde (je geheimpje) was dat zattemanspraat? zoniet.... gefeliciteerd dan maar! (of sterkte
)
Echt mooie foto's.
Volgende keer ook maar eens proberen er bij te zijn.
| Originally posted by pooley Echt mooie foto's. Volgende keer ook maar eens proberen er bij te zijn. |

Zo...... t'was weer gezellig !! jammergenoeg geen klapdeuren, maar dat heeft de Ananas goed gemaakt !
Heb geen zin aan een lang lulverhaal..... t'was gewoon goed ! 
:: MIJN FOTO'S :: en :: HIER ::
| Originally posted by T.H.C. Ik heb me ook prima vermaakt zaterdag, bedankt allemaal! Enne smirnoff, weet je nog wat je mij vertelde (je geheimpje) was dat zattemanspraat? zoniet.... gefeliciteerd dan maar! (of sterkte ) |
Met mooi bedoelde ik de locatie/sfeer/whatever.
Rothollander 
| Originally posted by SnuggLe Oh, en Lex nog bedankt voor je belletje die nacht tijdens Addiction! |
AAAAH eindelijk rustig achter mun PC 
Ben blij dat iedereen het leuk vond ondanks onze slechte flyerpraktijken was het toch nog druk geworden ook.
Ik vond de sets van verdine, leander en iris echt helemaal top.
Misja was ook goed maar niet helemaal mijn ding maar die kerel had wel een paar gruwelijke plaatjes bij zich ook
Het fruit uitdelen was ook geslaagd alleen smirnoff die ging wel heel gek doen (vitamine C allergie??
) Volgende keer proberen we het allemaal nog beter te regelen want zonder de hulp van lieve iris zou het wel lastiger zijn geweest
Vond het wel jammer dat er zo weinig ta'ers waren maar ja dat wisten wel al van te voren.
De aanwezige ta'ers waren iig gezellig aanwezig (alpha, thc, eieregooie etc)
Ik wil tin en tim (tim in het bijzonder want zonder zijn inzet was het helemaal nisk geworden) bedanken net zoals iris die ons met heel veel dingen heeft geholpen en UP(johan) ook voor het standby staan 
Owja de meneer van sales mogen we ook bedanken voor het leveren van dde xtra sound