TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »

Posted by Nabistai on Feb-29-2004 19:22:

Ik kan best je woede begrijpen Eagle, bij mij zou het net hetzelfde zijn. En inderdaad, het is 'niet netjes' om hem daar zo alleen achter te laten Ik hoop dat ik dat nooit voorheb want ik vind het maar

De reactie op TOR en vooral Armin snap ik evenwel ni zo goed. Armin kan er toch niets aan doen? Maar soit ik ga mij er niet mee moeien want ik ken alle details natuurlijk niet.

Als het niet aan de schoenen lag waarom mocht je dan feitelijk niet binnen?

Posted by Tiger777 on Feb-29-2004 19:24:

hmm... mja, kelly, ge hebt eigelijk gelijk... ik kan heel goed begrijpen hoe eagle zich nu voelt, ik zou ook kwaad zijn. Tis een pijnlijke zaak natuurlijk. Gelukkig was er dan toch nog goeie ouwe ei . Je bent inderdaad een top kerel en zo heeft eagle dan toch nog een goeie nacht gehad he...

Posted by pooley on Feb-29-2004 19:28:

merci allemaal voor de schitterende avond.
Dit moet asap opnieuw gedaan worden

En ja twas echt een domper dat eagle er uiteindelijk niet bijwas :/

Hoeveel fotos zijn er nu? stuk of 200-300 ?

Posted by Eagle` on Feb-29-2004 19:33:

quote:
Originally posted by Nabistai
Ik kan best je woede begrijpen Eagle, bij mij zou het net hetzelfde zijn. En inderdaad, het is 'niet netjes' om hem daar zo alleen achter te laten Ik hoop dat ik dat nooit voorheb want ik vind het maar

De reactie op TOR en vooral Armin snap ik evenwel ni zo goed. Armin kan er toch niets aan doen? Maar soit ik ga mij er niet mee moeien want ik ken alle details natuurlijk niet.

Als het niet aan de schoenen lag waarom mocht je dan feitelijk niet binnen?

ik zag er zo gezegd niet fris genoeg uit, wat een klinklare onzin. Later vroeg ik het nog is en dan was het zogezegd men houding die hem niet aanstond. Nou ja goed, in ieder geval ik kon het niet maken om ei zen avond te verknallen, had al zoveel gedaan. Over de rest zwijg ik, ik had in ieder geval niemand in de barre vrieskou late staan (nog een geluk dat ik die pull nog had of ik was doodgevroren)en gewoon solidair mee naar buite gekome, maar goed zolang iedereen maar een goeie tijd gehad heeft zeker

Op deze manier leer je wel mense kenne, op wie je kan rekenen en op wie zeker "niet". Toch bedankt jonges, leuk dat jullie wel fun gehad hebben

edit: nogmaals bedankt ei

Posted by TOR on Feb-29-2004 19:36:

quote:
Originally posted by Kelly*
Vind dit allemaal behoorlijk raar dat er zomaar iemand van de groep wordt achtergelaten en dan de reactie: Tja, hij mocht niet binnen en dan was ie plots weg ....

zoals ik al zei, dat was wat ik hoorde nadien

Posted by Nabistai on Feb-29-2004 19:46:

quote:
Originally posted by Eagle`
ik zag er zo gezegd niet fris genoeg uit, wat een klinklare onzin. Later vroeg ik het nog is en dan was het zogezegd men houding die hem niet aanstond. Nou ja goed, in ieder geval ik kon het niet maken om ei zen avond te verknallen, had al zoveel gedaan. Over de rest zwijg ik, ik had in ieder geval niemand in de barre vrieskou late staan (nog een geluk dat ik die pull nog had of ik was doodgevroren)en gewoon solidair mee naar buite gekome, maar goed zolang iedereen maar een goeie tijd gehad heeft zeker

Op deze manier leer je wel mense kenne, op wie je kan rekenen en op wie zeker "niet". Toch bedankt jonges, leuk dat jullie wel fun gehad hebben

edit: nogmaals bedankt ei

Zeer vreemd, ik zou er ook niet kunnen mee lachen, integendeel... Begrijp je reactie 100% maar verder moei ik mij er niet meer mee want ik was er niet bij en ken het hele verhaal niet.

Ik HOOP dat de sfeer niet gaat verergeren. (maar vrees ervoor)

Posted by Eagle` on Feb-29-2004 19:48:

quote:
Erg begrijpelijke reactie ....
Denk wel dat Armin der weinig aan had kunnen veranderen ofzo
Maar ik vind het geweldig FUCKED UP dat je met een hele groep 'vrienden' naar een party gaat en dat je dan iemand buiten laat staan .... ONBEGRIJPELIJK!!!!!!
Ik heb hetzelfde meegemaakt ... ik mocht niet binnen in een club wegens die domme schoenenregel ... maar de groep waar ik mee was hebben er alles aan gedaan me binnen te krijgen ... ik niet binnen niemand binnen

Zo gaat dat samen uit, samen thuis.

Vind dit allemaal behoorlijk raar dat er zomaar iemand van de groep wordt achtergelaten en dan de reactie: Tja, hij mocht niet binnen en dan was ie plots weg .... misschien normaal aangezien jullie aan de ene kant van de deur stonden en Eagle aan de andere kant

Heel bizarre situatie .... ik kan het misschien verkeerd begrijpen maar als jullie zomaar iemand achterlaten .... dan ben ik toch enorm teleurgesteld in de BETA's ... dacht dat jullie een groep waren die voor elkaar opkwam

dank je kelly, hoewel het slaap na de vaak is, hier heb ik wat aan

maar goed zolang de foto's maar gelukt zijn he jonges ...

Posted by Wildfir3 on Feb-29-2004 20:03:

'k moet eerlijk zeggen dat ik het ook allesbehalve vond als ik het zo las. Nuja ik was er wel niet bij, maar 't is ook de eerste reactie die vrienden van mij gaven als ik het hele ding vertelde: "amai en de rest gaat dan zomaar binnen en laten dieje achter?".

Nuja, da had ik idd ook helemaal niet geapprecieerd, en ik zou minstens even kwaad zijn als Eagle.
Effe geen armin bullshit hier nu van mijnentwege ma echt effe mijn 'medeleven' betuigen aan eagle, vind het alles behalve fijn :s

Cu @ antwerp is burning eagle, en zie maar da ge der zijt. Ik breng in elk geval mijn schminkset mee (ge moet u ni vragen vanwaar ik die haal) om u eventueel bij te poederen als ge der dan weer eens "niet fris" ( ) zou uit zien :s

/me hugs eigeel

Posted by Tiger777 on Feb-29-2004 20:05:

zouden ze drag-queens binnenlaten?
We gaan de sfeer niet laten verloederen door die stomme bewaker aan de asta he... Hij had waarschijnlijk gewoon een probleem met eagle zijn gezicht. Okee, hier is iets gebroken, maar het moet toch te lijmen vallen...? nee?

Posted by eieregooie on Feb-29-2004 20:09:

Mja, dat was idd een dikke domper op de feestvreugde zeg Eagle mocht idd niet naar binnen om een of andere vage reden, en toen ik om een specifieke reden vroeg werd ik ook afgeblaft... Hoe lame... Naja, eenmaal binnen eerst de andere BeTA's ff opgezocht om hen op de hoogte te stellen en vervolgens naar een van de eigenaars toegestapt die ik vaagjes ken. Hem heb ik het verhaal uitgelegd en hij begreep het volkomen, maar hij was niet in de positie om de beveiliging te overrulen, zoals hij het zei. Begrijpelijk op zich, anders krijg je belangenverstrengeling enzo en dat wil je ook niet als bedrijf.

Na enig aandringen zou hij het met z'n partner overleggen, maar daar moesten we even op wachten, dus ik bleef maar een beetje in de buurt hangen. Er werd inderdaad overleg gepleegd, en vervolgens vertrok de andere man, maar het was uiteindelijk ook de man die ik gesproken had niet helemaal duidelijk wat er nu zou gebeuren geloof ik. Verder heb ik er niets meer over gehoord en heb ik me er maar bij neergelegd. In ieder geval wel prettig dat die mensen dan wel naar je verhaal luisteren, maar spijtig dat ze er niets aan kunnen veranderen. Zoals die man zei: "Weet je wat het probleem is met die beveiliging, die lui denken niet na." Het probleem ligt bij de beveiliging en zowel de organisatie als Armin kunnen daar niets aan veranderen.

Wat me dan nog wel deugd deed, is dat toen ik vertrok die andere eigenaar wel met de beveiliging (de man die Eagle geweigerd had) erover stond te praten. Er wordt dus wel degelijk aandacht aan besteed. Alleen beetje jammer dat we daar gister dus niets aan hadden

Posted by Gladius on Feb-29-2004 20:12:

ik moet eagle gelijk gegeven. We zijn als gehele groep in de fout gegaan door met hem geen rekening meer te houden. Ik heb nooit echt goed begrepen waarom ge niet binnen mocht, en waar ge eigenlijk waart terwijl wij rustig aan het feesten waren (ik had gehoord dat ge in de cocoon zat maar blijkbaar klopt dat dan niet?).
Misschien kunnen we zeggen dat we er toch 'niets' aan konden doen, maar nu ik het zo achteraf bezie, had ik (we) beter iets ondernomen. Dan hadden we maar desnoods met iedereen in de kou moeten staan wachten... zoals kelly zei: samen uit, samen thuis.

sorry eagle van mijnen tweegend
-Glad

Posted by pooley on Feb-29-2004 20:17:

Mja jullie hebben gelijk.

Tis te laat, we zijn binnen gebleven, twas niet fair/proper tegenover hem, das waar :s

Theeft geen zin excuses te zoeken want die zijn er ni.

sorry (dit is dan wel hypocriet want tis te laat)

Posted by TOR on Feb-29-2004 20:22:

ik begreep de situatie niet tot nu eigenlijk

Zehra vertelde me dat Eagle` niet binnengeraakte en dat Ei voor een oplossing aan het zoeken was bij de organisatie. het volgende dat ik hoorde was dat Eagle` weg was. dus ik heb tussenin iets gemist..

waren jullie allemaal op de hoogte dan?

jammerlijke zaak iig..

Posted by CygnusX on Feb-29-2004 20:50:

Tracklist ziet er mooi uit, spijtig van het voorval. Ik stel voor dat we volgende keer beter samenblijven en gsm-nummers uitwisselen op voorhand, dan voorkomen we misschien zoiets.

Posted by Nabistai on Feb-29-2004 21:29:

quote:
Originally posted by CygnusX
Tracklist ziet er mooi uit, spijtig van het voorval. Ik stel voor dat we volgende keer beter samenblijven en gsm-nummers uitwisselen op voorhand, dan voorkomen we misschien zoiets.

Ik denk dat deze groep nog vaak zal afspreken, kunne we alle nummers niet beter centraliseren in een notepad bestandje ofzo? Tis maar een gedacht h�, voorkomt veel moeite. (als eidereen bv naar cygnus PMt, en die stuurt dan naar emailadressen ofzo). enfin tis maar een gedacht. Slaapwel allemaal (ik ga nog een paar uurkes doorwerke) en ne goeie school/werkdag morgen.

Posted by djcresto on Feb-29-2004 21:36:

quote:
Originally posted by Nabistai
Ik denk dat deze groep nog vaak zal afspreken, kunne we alle nummers niet beter centraliseren in een notepad bestandje ofzo? Tis maar een gedacht h�, voorkomt veel moeite. (als eidereen bv naar cygnus PMt, en die stuurt dan naar emailadressen ofzo). enfin tis maar een gedacht. Slaapwel allemaal (ik ga nog een paar uurkes doorwerke) en ne goeie school/werkdag morgen.

goed idee

Posted by super-styleR on Feb-29-2004 21:47:

Perry_Oneil_-_Live_at_Asta_Armada_Night_(Freshfm)_28-02-2004-******

lekkkkkker

Posted by SilentEagle on Feb-29-2004 23:29:

Ik heb de indruk da sommige mensen de situatie verkeerd inschatten, vooral Wildfire en Kelly. Aangezien k net van Cygnus te horen heb gekregen op msn dat hij het ook verkeerd begrepen had, zal ik even een neutrale versie geven van wat wij binnen deden en wisten. Dan moet niemand, om het met Eagle's woorden te zeggen, te lullen om iets waar ze niets over weten.

22u15: met zn allen, inclusief Ei en Eagle gaan eten in de Burger King
22u40 ongeveer: afscheid genomen van Ei & Eagle die naar Addiction gingen, de rest nog iets gaan drinken.
23u15: Zehra, Tor, Gladius, Cresto, Emma & Pooley schuiven aan en geraken zonder teveel problemen binnen.
Ergens tussen 3u en 4u smorgens: Ei komt aan en vertelt ons dat Eagle niet binnenmocht, en dat hij ging proberen iets te regelen met die kennis van hem.
Ongeveer half uur later: blijkt dat Eagle toch niet gaat binnengeraken, en (ik geloof volgens Ei) naar de Cocoon is gegaan. Zehra probeert Eagle te bereiken op gsm, maar dat lukt niet. Aangezien we niet weten waar hij is en hem niet kunnen bereiken, besluiten we te blijven.
Vlak voor vertrek uit Asta, rond half 8: Zehra probeert Eagle weer te bereiken, lukt niet.

Kelly, tof dat ge zo snel uw conclusies trekt zonder eerst eens rustig naar de andere kant van het verhaal te luisteren. Als ge een punt had willen maken, had ge zelf moeten vertrekken, en niet achteraf op ons beginnen hakken. Het spijt me dat ge deze indruk van mij krijgt, maar spijtig genoeg maakt uw overhaaste reactie het gevoelen wederzijds...

Wildfire, uit uw post, vooral het stukske waar ge de reactie van uw vrienden quote, blijkt volgens mij dat ge ook de indruk had dat wij met zn allen aankwamen en hem gewoon bij de ingang achterlieten. Das dus duidelijk niet zo.

Posted by pooley on Mar-01-2004 00:24:

Ge zijt pissed eagle maar beheers u een beetje (vooral opt NL forum).

We hebben geprobeert u (ei en zehra sms + telefoon) te bereiken maar der kwam geen reactie van uw kant uit ook ni he.

We wisten niet waar ge waart, of ge met de eerste trein al terug naar huis waart (5-6-7u?) etc...

Ik wil hier geen ruzie over beginnen maken want het zou op niets slaan.

Posted by SilentEagle on Mar-01-2004 00:29:

Heel bedroevende houding op NLTA, Eagle. Spuw uw gal maar eens goed, maar doe misschien hier. Tenzij ge ons natuurlijk als een bende klootzakken wilt afschilderen, maar hopelijk krijgt ge daar zelf nog spijt van.

Posted by eieregooie on Mar-01-2004 05:13:

Armada Night @ Asta 28-02-2004

"The Great Gig In The Sky"

Voor de rest van de foto's, klik ergens

Posted by emma on Mar-01-2004 06:09:

zitten hele mooie pix bij ei !!!!!!!!!!!
thx !!!
hier is nog een link van iemand anders zijn armadanight-foto's:

http://www.milair.net/Pics/Astatic/...ium/page_01.htm

de mijne komen er vanav aan !

Posted by SnuggLe on Mar-01-2004 06:39:

Eagle, volgende keer gewoon op Addiction blijven, dat is toch veel gezelliger dan een Armin feest. Daar zijn tenminste ECHTE Ta-ers
Addiction was een TA feest, jij bent een TA, laat de rest de volgende keer ook maar lekker bij Armin blijven!

En als ik nu kant trek voor iemand: so be it! Samen uit samen thuis!

Posted by pooley on Mar-01-2004 15:04:

snuggle, kruip is terug je kot in aub

http://terpsichore.trance.nu/

Posted by SnuggLe on Mar-01-2004 15:13:

quote:
Originally posted by pooley
snuggle, kruip is terug je kot in aub

http://terpsichore.trance.nu/

Ga weg stomme belg!
Maar volgende keer: allemaal naar Addiction komen!

De Asta suckt ook hoor... die portiers zijn echt helemaal niets!
Plus het is best een kleine tent... met een slechte airco :S

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »