TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het Moment Part III
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »
Ben nu net Luke Chable presents The Quest - The Sheperd aan het luisteren, maar zit of Luke Chable of The Quest achter PQM? Het klinkt allemaal zo fucking veel hetzelfde...
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ben nu net Luke Chable presents The Quest - The Sheperd aan het luisteren, maar zit of Luke Chable of The Quest achter PQM? Het klinkt allemaal zo fucking veel hetzelfde... |

, maar ik loop beetje achter in deze muziekstyle
Laurent Garnier vs George Kranz - Krispy Kranz
John Selway Pres: Semblence Factor - Hotwire
Anthony Rother - Father
goeie shit 
Morillo feat Audio Bullies - Break Down The Doors
Zou mn god niet weten in wat voor hokje je dit zou moeten plaatsen, maar ik vind het echt een supervet nummer, vooral de Club mix 
| Originally posted by TranceFool Heb geen idee, maar wilde ff zeggen dat ik op dit moment hetzelfde nummer op heb staan ![]() Die Heavy Dub vind ik echt zooo vet!!! Dit soort progressive vind ik echt super. Zal inmiddels voor de echte liefhebbers al weer oud zijn , maar ik loop beetje achter in deze muziekstyle |

Trance
Sundawner - Krystal Dreams
- was al tijden te vinden onder "Cosmicman - Krystal Dreams" maarja blijf het een lekker nummer vinden.
Nephilim - Mirror World
Estuera - Travels
Aly & Fila - Eye Of Horus (Solid Globe Remix)
Usual Aspect - Mr Blue (Thrillseekers Remix)
Progressive trance
Benz & MD - Mar Del Plata
Benjamin Bates - No Angel
Ozgur Can - Kylie
Benz And Md - Shudder (Jf Sebastian And Paul Hazendonk Remix)
En er is eindelijk een full rip van:
Pinkbox Special - Nice Guys Finish Last
en een techno nummertje
Organ Donors - Wave Guide System (Hertz Remix)
| Originally posted by Original Benz And Md - Shudder (Jf Sebastian And Paul Hazendonk Remix) |
| Originally posted by SnuggLe Ben nu net Luke Chable presents The Quest - The Sheperd aan het luisteren, maar zit of Luke Chable of The Quest achter PQM? Het klinkt allemaal zo fucking veel hetzelfde... |
Janet jackson - all nite don't stop (sander kleinenberg everybody mix)
en de sander kleinenberg dub...goede plaat weer van sander..!!!!
| Originally posted by ChooChoo Nee, PQM staat voor Prince Quick Mix en is (dacht ik) een amerikaan. Het is zeker niet Luke Chable. |

| Originally posted by emre Dacht dat ie from Down under was ... ![]() |
zat er nl net nog over te twijfelen!
Nog een Megatune:
Malcolm McLaren - About her
Ontzettend chill nummer, uit de Soundtrack van Kill Bill 2.
Het is een cover van een oud bekend nummer...
"Well noone told me about her...... well noone told me about her, how many people cried...but it's too late to say your sorry. How would i know, why should i care! Please dont bother try to find her, she's not there!"
Lekker nummer om bij weg te spacen/trippen..voor een after ofzo of in een strandtent in de zon...
| Originally posted by SnuggLe Nog een Megatune: Malcolm McLaren - About her Ontzettend chill nummer, uit de Soundtrack van Kill Bill 2. Het is een cover van een oud bekend nummer... "Well noone told me about her...... well noone told me about her, how many people cried...but it's too late to say your sorry. How would i know, why should i care! Please dont bother try to find her, she's not there!" Lekker nummer om bij weg te spacen/trippen..voor een after ofzo of in een strandtent in de zon... |
| Originally posted by Original En er is eindelijk een full rip van: Pinkbox Special - Nice Guys Finish Last |
ik heb hem vandaag op vinyl gekocht!
wat een super tune zeg!
en dan op de andere kant als toetje nog Simple!
| Originally posted by emre Klinkt als good old Santana - She's not there ... |
Sultan & Tone Depth ft. Stephanie Vezina - Shivers
- Young Parisians - Jump the next train <<< wanneer wordt die geremixt??
- the Operators - Furball << wat een zieke plaat zeg!
jurgen vries - take my hand
wat een masternummer!!
| Originally posted by sndh - Young Parisians - Jump the next train <<< wanneer wordt die geremixt?? |
| Originally posted by moogwai Wat een vette plaat idd.. moet je Scott BOnd's nieuwe CD Ahead eens checken, dan wordt White Room - White Room hier ingemixed.. echt kippevel to the max |
Mijn favorietjes momenteel:
Emrecan Cakir - Mesa
Signum - Timelord (Signum's Spectral Balance Mix)
Ozgur Can - Questions
Sander
Adam Beyer - Ta bueno ya! A1
Heel erg lekkere relaxte spacy technoplaat, echt top. Vrijdag maar eens op gaan zoeken. B-kant is minder, met zelfde Latin vocal als in Latin Lovers (of Manipulated, of .. ik weet het effe niet precies), gelukkig wel een stuk minder een trommeltjesplaat dan Latin Lovers en co 
Hertz - Recreate
Ook al vind ik het een beetje jammer van het gebruik van die sample van T99, het is wel een leuk plaatje voor op een feest.. Ik kan me goed voorstellen dat je hier flink los op kan gaan.. Thuis zo ik dit niet zo snel draaien.
| Originally posted by tijs08 Inderdaad, waanzinnig lekker! En je hoort gelijk dat Young Parisians - Jump the next Train zich erg goed leent voor een remix! Ben benieuwd.. ik denk dat er wel een aantal producers zijn die er heel wat moois van kunnen maken! |
Petter - Okyo High...........
Wat een space plaat zeg 
| Originally posted by Bouma-Bros Mijn favorietjes momenteel: Emrecan Cakir - Mesa Signum - Timelord (Signum's Spectral Balance Mix) Ozgur Can - Questions Sander |
niet eerlijk hahahaa
Christopher Lobsinger - La Dulce Vida (Peak mix)
Sultan - Stil Standing
Digital Witchcraft - Brindavan (momu mix)
Momu - Aduro
Smight - Para mi amiga