TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הכללים הלא פורמליים של ILTA
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by princess cc איך ראיתי??????? הייתי כבר בבית שכחת? בדיוק אכלתי קוסקוס של אמא |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes מעניין אם גיל שוורץ אוכל קוס קוס בשעות האלה... |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes ווואווו קוסקוס ברבע לשש בבוקר?!?! את מוזרה... נו טוב גדלת בבאר שבע מעניין אם גיל שוורץ אוכל קוס קוס בשעות האלה... |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes ווואווו קוסקוס ברבע לשש בבוקר?!?! את מוזרה... נו טוב גדלת בבאר שבע מעניין אם גיל שוורץ אוכל קוס קוס בשעות האלה... |
| quote: |
| Originally posted by taltul חחח...ואני חשבתי שכל מי שגדל בבאר שבע הוא חצי בדואי |

כן ואנחנו גם רוכבים על גמלים שם...
וחוטבים עצים לחימום הבית וצדים בהמות למאכל...
יש עוד הרבה דברים שעושים בב"ש ואתם לא יודעים עליהם
ומה רע בקוסקוס על בוקר?
יאמיייייייייייייייייי
אין כמו לפתוח ת'בוקר עם ארוחת בוקר טובה
ואם זה אוכל של אמא אז בכללללללללללל
Ladies & Gentleman
May I Welcome
The Unfinished Thread
Where All The Craziest Sides Of Mr. Insanity Himself (Me) Were, Are And Will Get Released!
השעה 3 ורבע כאן אילן והרי החדשות ועיקרן תחילה
ובואו נעבור לתפל
בבית חולים בלגי תחת מעטה חשאיות כבדה עבר מוש ניתוח באוזנו החרשת
הניתוח הינו ראשון מסוגו בעולם אחרי שחוקרים בלגיים מצאו שהשתלת אוזן המן במקרים מהסוג של מוש מסייעת להתגברות על בעיות השמיעה - מסתבר שפרג סופג גלי קול בצורה טובה
עם זאת עדיין קיימת בעיה מסוימת
אסוחר לו להזיז כלל את הראש כי אוזן ההמן יכולה להתפרק
בכל מקרה מוש הבטיח שהשנה הוא לא יאכל הרבה אוזני המן
עיריית תל אביב הודיעה שביום שישי תבצע מבצע אכיפה מיוחד באזור נמל תל אביב בשעות הלילה נגד נהגים שחונים על המדרכה - ציבו המבלים מתבקש להמנע מבעיות ולחנות בחניה מסודרת
אופס מאוחר מדי....
אדיר מפריע גאה שמוכר בשלל אביזרי לייזר בוהקים ומפריעים למדי נצפה ביום שישי האחרון ללא תפאורה
כתבינו מוסר שמוש שמח שלא היה במסיבה הזו
הנה דברים שמוש אמר לכתבינו
"לא מספיק שאני לא שומע עכשיו גם לא היה לי משהו מעניין לראות טוב שנשארתי בבית"
הכתבה המלאה עם מוש תובא בסוף המהדורה
אלי הדי גיי הידוע חתם עם עוד 3 תחנות רדיו אינטרנט על תוכניות רדיו וכעת משלא רוצה להקשיב לאלי מוזמן להתחבר בין השעות 01:00-04:00 בימי שלישי
ובימי שישי בין 13:00-17:00
בכל שאר ימות השבוע והשעות אפשר יהיה לתפוס אחת מתווכניותיו
פרט אקסקלוסיבי!!
הנה חלק מהתשובות לחידון שאורן פתח של זיהוי קטעים
סאמפל מספר 4 - סוס דוהר משמיע נהירה ואז מפיל את הרוכב שלו
משידע את כל הפרטים הללו זכה ב-3 נקודות ומשלא...תמהרו לשלוח לאורן תתשובה
סאמפל מספר 25 - בקבוק יין סהפקק שלו עף ומפיל קערה שלמה עם מזלגות וסכינים - שוב שלוש נקודות למשידע
על שאר התשובות יש כרגע חיסיון
ונפרסם אותן במועד מאוחר יותר
וכעת לראיון המלא עם מוש שנערך בבית קפה בתל אביב:
המראיין : מוש שלום
מוש: אוקיי אני ניגש
מראיין: מה זאת אומרת אתה ניגש?
מוש: אמרת לי גש הלום
מראיין: לא לא אמרתי לך מ-ו-ש ש-ל-ו-ם
מוש: אהה שלום
מראיין: איך ההרגשה?
מוש: לא יודע עוד לא הזמנתי כלום
מראיין: מה?!
מוש: אמרתי ש ע-ו-ד ל-א ה-ז-מ-נ-ת-י כ-ל-ו-ם מה אתה חרש?
מראיין: לא, אתה חרש אני שאלתי א-י-ך ה-ה-ר-ג-ש-ה
מוש: אהה בסדר
מראיין: טוב אנחנו ננסה עוד פעם אחת בסדר
מוש: אוקיי אז קבענו יאללה ביי
מראיין: ביי?! מה?!
מוש: מה אתה עושה צחוק אמרת שלא ישנתם אז נפגש בעשר
מראיין - אוקיי בלשב זה נפרדו דרכנו את השאלה שמוש כן ענה עליה למעלה העברנו לו בכתב
וחדשה חמה היישר מהשטח אקסקלוסיבית ביותר
לאחר בדיקות רבות בעיני השמאלית אובחן אצלי דיסייברפאנאטיקה
שהיא מחלת עיניים נדירה שנוצרת כתוצאה מהימצאות מרובה בנוכחות הסייברים
התופעה משתלטת לאט לאט ולא מורגשת אלא רק כאשר הם חסרים
העין מפתחת תלות באור הלייזר הבוקע ממכשיריהם הרבים וזו הסיבה לכאבים ולראייה המטושטשת
ראיתם מה זה?
יופי כי אני לא!
בכל מקרה בסוף החודש יש התרמה לחירשים ולעיוורים ואני ומוש היינו פה עוד לפני שהיינו מוגבלים פיזית אז אנחנו מבקשים ממכם לתת יד ולתרום ככל יכולתכם
אחרי הכל בסופו של דבר זה יהיה מאוד חבל שבגלל כמה שקלים אני ומוש נאלץ ללמוד שפה חדשה (מוש -סימנים אני כתב ברייל)
תודה!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה היינו עושים בלעדיך אילן מה?????
אגב אתמול ה"כאפה" סטייל תפס אצלנו בחבר'ה.
מי שעוד לא התחבר לקטע...שיבקש מאדיר להדגים לו 
| quote: |
| Originally posted by Black Dragon מי שעוד לא התחבר לקטע...שיבקש מאדיר להדגים לו |
אגב מוש...אתה בחור וי אי פי בפורום אתה יכול לבקש מספר פעמים עד שתשמע את הכאפה.
הכי רצוי בעורף למתלבשת ככה שומעים הכי טוב
אלה אם כן אתה רוצה 10 כאלה לפנים ולא תהיה תגובה.

| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes וכעת לראיון המלא עם מוש שנערך בבית קפה בתל אביב: המראיין : מוש שלום מוש: אוקיי אני ניגש מראיין: מה זאת אומרת אתה ניגש? מוש: אמרת לי גש הלום מראיין: לא לא אמרתי לך מ-ו-ש ש-ל-ו-ם מוש: אהה שלום מראיין: איך ההרגשה? מוש: לא יודע עוד לא הזמנתי כלום מראיין: מה?! מוש: אמרתי ש ע-ו-ד ל-א ה-ז-מ-נ-ת-י כ-ל-ו-ם מה אתה חרש? מראיין: לא, אתה חרש אני שאלתי א-י-ך ה-ה-ר-ג-ש-ה מוש: אהה בסדר מראיין: טוב אנחנו ננסה עוד פעם אחת בסדר מוש: אוקיי אז קבענו יאללה ביי מראיין: ביי?! מה?! מוש: מה אתה עושה צחוק אמרת שלא ישנתם אז נפגש בעשר מראיין - אוקיי בלשב זה נפרדו דרכנו את השאלה שמוש כן ענה עליה למעלה העברנו לו בכתב תודה! |
רבים ניסו לעצור אותי
אבל אף אחד לא יכל לי
הדבר היחיד שיוכל לעצור אותי
זה שדיים גדולים וסקסיים
אני יהיה חייב לעצור
ולו רק כדי להעיף מבט
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes המראיין : מוש שלום מוש: אוקיי אני ניגש מראיין: מה זאת אומרת אתה ניגש? מוש: אמרת לי גש הלום מראיין: לא לא אמרתי לך מ-ו-ש ש-ל-ו-ם מוש: אהה שלום מראיין: איך ההרגשה? מוש: לא יודע עוד לא הזמנתי כלום מראיין: מה?! מוש: אמרתי ש ע-ו-ד ל-א ה-ז-מ-נ-ת-י כ-ל-ו-ם מה אתה חרש? מראיין: לא, אתה חרש אני שאלתי א-י-ך ה-ה-ר-ג-ש-ה מוש: אהה בסדר מראיין: טוב אנחנו ננסה עוד פעם אחת בסדר מוש: אוקיי אז קבענו יאללה ביי מראיין: ביי?! מה?! מוש: מה אתה עושה צחוק אמרת שלא ישנתם אז נפגש בעשר |
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. חחחחחחחחחחחחחחחח שמישהו יעצור אותו |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes רבים ניסו לעצור אותי אבל אף אחד לא יכל לי הדבר היחיד שיוכל לעצור אותי זה שדיים גדולים וסקסיים אני יהיה חייב לעצור ולו רק כדי להעיף מבט |
טוב יש לי ידיעה חדשה שתרגיע את כולם
הבעיה שיש למוש באוזן...
אז זה לא מונע ממנו לשמוע
מוש יכול לשמוע מצוין באוזן
אבל הוא לא יכול להקשיב...
אז כשאתם מדברים אליו לאוזן ימין תדעו הוא שומע אותכם אבל לא מבין כלום
למעשה זה לא בעיה באוזן
בעיה בראש
הוא מתקשה להבין מה אומרים לו
בעיות קשב וריכוז ורדה היתה קוראת לזה
שבוע הבא נרים פרויקט מיוחד
כל חבר יתרום 20 שקל ונממן לצח את הדו"ח
התרומה לצח לא תהיה מרחמים אלא תהיה למעשה תשלום על השירות שהוא עשה לנו היום כאשר עלה לתוכנית זהבי עצבני וזיבל לזהבי במוח על תרבות המועדונים שכולנו אוהבים
זהבי לא התייחס אבל כולנו צריכים לדעת שצח שם את עצמו על שולחן הניתוחים של זהבי למען הסצינה
כן ירבו!
מחר אולי אני יעלה לשידור
מוש אתה תקשיב לשידור.?

| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes טוב יש לי ידיעה חדשה שתרגיע את כולם הבעיה שיש למוש באוזן... אז זה לא מונע ממנו לשמוע מוש יכול לשמוע מצוין באוזן אבל הוא לא יכול להקשיב... אז כשאתם מדברים אליו לאוזן ימין תדעו הוא שומע אותכם אבל לא מבין כלום למעשה זה לא בעיה באוזן בעיה בראש הוא מתקשה להבין מה אומרים לו בעיות קשב וריכוז ורדה היתה קוראת לזה שבוע הבא נרים פרויקט מיוחד כל חבר יתרום 20 שקל ונממן לצח את הדו"ח התרומה לצח לא תהיה מרחמים אלא תהיה למעשה תשלום על השירות שהוא עשה לנו היום כאשר עלה לתוכנית זהבי עצבני וזיבל לזהבי במוח על תרבות המועדונים שכולנו אוהבים זהבי לא התייחס אבל כולנו צריכים לדעת שצח שם את עצמו על שולחן הניתוחים של זהבי למען הסצינה כן ירבו! מחר אולי אני יעלה לשידור מוש אתה תקשיב לשידור.? |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes שבוע הבא נרים פרויקט מיוחד כל חבר יתרום 20 שקל ונממן לצח את הדו"ח התרומה לצח לא תהיה מרחמים אלא תהיה למעשה תשלום על השירות שהוא עשה לנו היום כאשר עלה לתוכנית זהבי עצבני וזיבל לזהבי במוח על תרבות המועדונים שכולנו אוהבים זהבי לא התייחס אבל כולנו צריכים לדעת שצח שם את עצמו על שולחן הניתוחים של זהבי למען הסצינה כן ירבו! מחר אולי אני יעלה לשידור מוש אתה תקשיב לשידור.? |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes טוב יש לי ידיעה חדשה שתרגיע את כולם הבעיה שיש למוש באוזן... אז זה לא מונע ממנו לשמוע מוש יכול לשמוע מצוין באוזן אבל הוא לא יכול להקשיב... אז כשאתם מדברים אליו לאוזן ימין תדעו הוא שומע אותכם אבל לא מבין כלום למעשה זה לא בעיה באוזן בעיה בראש הוא מתקשה להבין מה אומרים לו בעיות קשב וריכוז ורדה היתה קוראת לזה מחר אולי אני יעלה לשידור מוש אתה תקשיב לשידור.? |

אין אין אתה פשוט מטורף!!!!!!!!!
אגב... צנזר קצת יקירי לא יפה... מוש
אומנם חירש אבל הוא עדיין רואה ויכול לקרוא את זה כאילו דא???
סמעק חבל אין לי שדיים גדולים הייתי יכולה לעצור אותך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אילן אתה ד-פ-ו-ק
אתה מתחזק מיום ליום אני רואה..
הפעם הוא לא צחק אני באמת עליתי לשידור אצל זהבי אתמול בצהריים ודיברתי על החוק הזה של הסגירות מועדונים בשעה 2 בלילה
זהבי כמובן הפך אותי מיידית למסומם שמפרק אקסטות כי אני מקשיב לטראנס
פירוט השיחה המלא יבוא מחר...
| quote: |
| Originally posted by Scorchio הפעם הוא לא צחק אני באמת עליתי לשידור אצל זהבי אתמול בצהריים ודיברתי על החוק הזה של הסגירות מועדונים בשעה 2 בלילה זהבי כמובן הפך אותי מיידית למסומם שמפרק אקסטות כי אני מקשיב לטראנס פירוט השיחה המלא יבוא מחר... |
| quote: |
| Originally posted by Shahar תכלס בקטע הספציפי הזה הוא סתם מכליל הוא יוצא מניאק ומחר תיכננתי לדבר איתו על המטפלת אבל אני ידבר איתו על הקטעה זה שאנשים שומעים תמילה טראנס ישר אומרים סמים צריך להבין שזה לא הולך ככה ויש סמים בכל מקום גם בניצנים כשיש הופעה של כוכב נולד ברקע!! |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes זהבי צריך לדבר אליו במגרש שלו ככה אפשר לתפוס אותו הכי נכון לשיחה שבה לפחות הוא לא ישפיל אותך כי הא בן אדם חכם וכוכב נולד זה תאמין לי יש לו בטן מלאה לשפוך גם על זה אז זה דוגמה רעה תגיד לו אבל שאחוז השימוש בסמים גבוה דווקא אצל הסטודנטים כביכול האליטה של העם ואנשים שלא תמיד מתקשרים ישר עם מסיבות טבע ואולי הכי חשוב להגיד לו שמוזיקה היא מוזיקה כל סגנון גם אם נשמע לך הכי משעמם מגעיל שלא יהיה בעולם הוא עדיין בבסיסו מוזיקה ומוזיקה היא אומנות ואנשים שמעריכים אומנות באמת הם לא רבים ואתה את אומנות המוזיקה האלקטרונית מעריך ואוהב אתה צריך להיות מפוקס כדי להנות מזה וסמים אלכוהות או כל דבר אחר רק תורם לחוסר ריכוז בדבר שלשמו אתה נמצא במועדון ועבורך זה מאבד מהערך זה כמו חובב אומנות שיגיע למוזיאון שמציג תערוכת תמונות נדירות שחלקן הוא רואה אפילו בפעם הראשונה והוא יגיע למקום שתוי ועל סמים משמעריך אומנות הוא בן אדם צלול בדעתו נקודה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.