TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הכללים הלא פורמליים של ILTA
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »


Posted by Glenn-Holmes on Jan-10-2005 21:58:

quote:
Originally posted by princess cc
איך ראיתי???????
הייתי כבר בבית שכחת?
בדיוק אכלתי קוסקוס של אמא


ווואווו

קוסקוס ברבע לשש בבוקר?!?!

את מוזרה...

נו טוב גדלת בבאר שבע

מעניין אם גיל שוורץ אוכל קוס קוס בשעות האלה...


Posted by Flotser on Jan-10-2005 22:13:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מעניין אם גיל שוורץ אוכל קוס קוס בשעות האלה...



Posted by Scorchio on Jan-11-2005 14:15:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ווואווו

קוסקוס ברבע לשש בבוקר?!?!

את מוזרה...

נו טוב גדלת בבאר שבע

מעניין אם גיל שוורץ אוכל קוס קוס בשעות האלה...


כמה זוויות יש לך
אתה בנאדם פנורמי


Posted by taltul on Jan-11-2005 21:09:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ווואווו

קוסקוס ברבע לשש בבוקר?!?!

את מוזרה...

נו טוב גדלת בבאר שבע

מעניין אם גיל שוורץ אוכל קוס קוס בשעות האלה...

חחח...ואני חשבתי שכל מי שגדל בבאר שבע הוא חצי בדואי


Posted by Glenn-Holmes on Jan-11-2005 21:59:

quote:
Originally posted by taltul
חחח...ואני חשבתי שכל מי שגדל בבאר שבע הוא חצי בדואי


משמדהים הוא שאחרי יום עמוס בחומר לימודים מייגע שדורש חשיבה ברמה גבוהה אתה עדיין מגיע הביתה ומצליח לפתוח את הראש שלך ולחשוב על שטויות כאלה...

וצח...אתה לא הראשון שרומז שאני פשוט בן אדם מבריק

מהיום קרא לי אילן פוליש הלמוש


Posted by princess cc on Jan-14-2005 21:00:

כן ואנחנו גם רוכבים על גמלים שם...
וחוטבים עצים לחימום הבית וצדים בהמות למאכל...
יש עוד הרבה דברים שעושים בב"ש ואתם לא יודעים עליהם

ומה רע בקוסקוס על בוקר?
יאמיייייייייייייייייי
אין כמו לפתוח ת'בוקר עם ארוחת בוקר טובה
ואם זה אוכל של אמא אז בכללללללללללל


Posted by Glenn-Holmes on Feb-19-2005 13:54:

Ladies & Gentleman

May I Welcome

The Unfinished Thread

Where All The Craziest Sides Of Mr. Insanity Himself (Me) Were, Are And Will Get Released!

השעה 3 ורבע כאן אילן והרי החדשות ועיקרן תחילה

ובואו נעבור לתפל


בבית חולים בלגי תחת מעטה חשאיות כבדה עבר מוש ניתוח באוזנו החרשת
הניתוח הינו ראשון מסוגו בעולם אחרי שחוקרים בלגיים מצאו שהשתלת אוזן המן במקרים מהסוג של מוש מסייעת להתגברות על בעיות השמיעה - מסתבר שפרג סופג גלי קול בצורה טובה

עם זאת עדיין קיימת בעיה מסוימת
אסוחר לו להזיז כלל את הראש כי אוזן ההמן יכולה להתפרק

בכל מקרה מוש הבטיח שהשנה הוא לא יאכל הרבה אוזני המן

עיריית תל אביב הודיעה שביום שישי תבצע מבצע אכיפה מיוחד באזור נמל תל אביב בשעות הלילה נגד נהגים שחונים על המדרכה - ציבו המבלים מתבקש להמנע מבעיות ולחנות בחניה מסודרת

אופס מאוחר מדי....

אדיר מפריע גאה שמוכר בשלל אביזרי לייזר בוהקים ומפריעים למדי נצפה ביום שישי האחרון ללא תפאורה
כתבינו מוסר שמוש שמח שלא היה במסיבה הזו
הנה דברים שמוש אמר לכתבינו
"לא מספיק שאני לא שומע עכשיו גם לא היה לי משהו מעניין לראות טוב שנשארתי בבית"
הכתבה המלאה עם מוש תובא בסוף המהדורה

אלי הדי גיי הידוע חתם עם עוד 3 תחנות רדיו אינטרנט על תוכניות רדיו וכעת משלא רוצה להקשיב לאלי מוזמן להתחבר בין השעות 01:00-04:00 בימי שלישי
ובימי שישי בין 13:00-17:00

בכל שאר ימות השבוע והשעות אפשר יהיה לתפוס אחת מתווכניותיו

פרט אקסקלוסיבי!!
הנה חלק מהתשובות לחידון שאורן פתח של זיהוי קטעים

סאמפל מספר 4 - סוס דוהר משמיע נהירה ואז מפיל את הרוכב שלו
משידע את כל הפרטים הללו זכה ב-3 נקודות ומשלא...תמהרו לשלוח לאורן תתשובה

סאמפל מספר 25 - בקבוק יין סהפקק שלו עף ומפיל קערה שלמה עם מזלגות וסכינים - שוב שלוש נקודות למשידע

על שאר התשובות יש כרגע חיסיון
ונפרסם אותן במועד מאוחר יותר

וכעת לראיון המלא עם מוש שנערך בבית קפה בתל אביב:

המראיין : מוש שלום
מוש: אוקיי אני ניגש
מראיין: מה זאת אומרת אתה ניגש?
מוש: אמרת לי גש הלום
מראיין: לא לא אמרתי לך מ-ו-ש ש-ל-ו-ם
מוש: אהה שלום
מראיין: איך ההרגשה?
מוש: לא יודע עוד לא הזמנתי כלום
מראיין: מה?!
מוש: אמרתי ש ע-ו-ד ל-א ה-ז-מ-נ-ת-י כ-ל-ו-ם מה אתה חרש?
מראיין: לא, אתה חרש אני שאלתי א-י-ך ה-ה-ר-ג-ש-ה
מוש: אהה בסדר
מראיין: טוב אנחנו ננסה עוד פעם אחת בסדר
מוש: אוקיי אז קבענו יאללה ביי
מראיין: ביי?! מה?!
מוש: מה אתה עושה צחוק אמרת שלא ישנתם אז נפגש בעשר
מראיין - אוקיי בלשב זה נפרדו דרכנו את השאלה שמוש כן ענה עליה למעלה העברנו לו בכתב

וחדשה חמה היישר מהשטח אקסקלוסיבית ביותר
לאחר בדיקות רבות בעיני השמאלית אובחן אצלי דיסייברפאנאטיקה
שהיא מחלת עיניים נדירה שנוצרת כתוצאה מהימצאות מרובה בנוכחות הסייברים
התופעה משתלטת לאט לאט ולא מורגשת אלא רק כאשר הם חסרים
העין מפתחת תלות באור הלייזר הבוקע ממכשיריהם הרבים וזו הסיבה לכאבים ולראייה המטושטשת
ראיתם מה זה?
יופי כי אני לא!

בכל מקרה בסוף החודש יש התרמה לחירשים ולעיוורים ואני ומוש היינו פה עוד לפני שהיינו מוגבלים פיזית אז אנחנו מבקשים ממכם לתת יד ולתרום ככל יכולתכם
אחרי הכל בסופו של דבר זה יהיה מאוד חבל שבגלל כמה שקלים אני ומוש נאלץ ללמוד שפה חדשה (מוש -סימנים אני כתב ברייל)

תודה!


Posted by Black Dragon on Feb-19-2005 14:06:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה היינו עושים בלעדיך אילן מה?????
אגב אתמול ה"כאפה" סטייל תפס אצלנו בחבר'ה.
מי שעוד לא התחבר לקטע...שיבקש מאדיר להדגים לו


Posted by Glenn-Holmes on Feb-19-2005 14:08:

quote:
Originally posted by Black Dragon
מי שעוד לא התחבר לקטע...שיבקש מאדיר להדגים לו


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

השאלה הנשאלת היא האם זה רעיון טוב?


Posted by Black Dragon on Feb-19-2005 14:10:

אגב מוש...אתה בחור וי אי פי בפורום אתה יכול לבקש מספר פעמים עד שתשמע את הכאפה.
הכי רצוי בעורף למתלבשת ככה שומעים הכי טוב
אלה אם כן אתה רוצה 10 כאלה לפנים ולא תהיה תגובה.


Posted by DJ Alex E. on Feb-20-2005 12:26:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes


וכעת לראיון המלא עם מוש שנערך בבית קפה בתל אביב:

המראיין : מוש שלום
מוש: אוקיי אני ניגש
מראיין: מה זאת אומרת אתה ניגש?
מוש: אמרת לי גש הלום
מראיין: לא לא אמרתי לך מ-ו-ש ש-ל-ו-ם
מוש: אהה שלום
מראיין: איך ההרגשה?
מוש: לא יודע עוד לא הזמנתי כלום
מראיין: מה?!
מוש: אמרתי ש ע-ו-ד ל-א ה-ז-מ-נ-ת-י כ-ל-ו-ם מה אתה חרש?
מראיין: לא, אתה חרש אני שאלתי א-י-ך ה-ה-ר-ג-ש-ה
מוש: אהה בסדר
מראיין: טוב אנחנו ננסה עוד פעם אחת בסדר
מוש: אוקיי אז קבענו יאללה ביי
מראיין: ביי?! מה?!
מוש: מה אתה עושה צחוק אמרת שלא ישנתם אז נפגש בעשר
מראיין - אוקיי בלשב זה נפרדו דרכנו את השאלה שמוש כן ענה עליה למעלה העברנו לו בכתב
תודה!


חחחחחחחחחחחחחחחח שמישהו יעצור אותו


Posted by Glenn-Holmes on Feb-20-2005 22:26:

רבים ניסו לעצור אותי
אבל אף אחד לא יכל לי
הדבר היחיד שיוכל לעצור אותי
זה שדיים גדולים וסקסיים

אני יהיה חייב לעצור
ולו רק כדי להעיף מבט


Posted by Flotser on Feb-20-2005 23:38:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
המראיין : מוש שלום
מוש: אוקיי אני ניגש
מראיין: מה זאת אומרת אתה ניגש?
מוש: אמרת לי גש הלום
מראיין: לא לא אמרתי לך מ-ו-ש ש-ל-ו-ם
מוש: אהה שלום
מראיין: איך ההרגשה?
מוש: לא יודע עוד לא הזמנתי כלום
מראיין: מה?!
מוש: אמרתי ש ע-ו-ד ל-א ה-ז-מ-נ-ת-י כ-ל-ו-ם מה אתה חרש?
מראיין: לא, אתה חרש אני שאלתי א-י-ך ה-ה-ר-ג-ש-ה
מוש: אהה בסדר
מראיין: טוב אנחנו ננסה עוד פעם אחת בסדר
מוש: אוקיי אז קבענו יאללה ביי
מראיין: ביי?! מה?!
מוש: מה אתה עושה צחוק אמרת שלא ישנתם אז נפגש בעשר


חחחחחחחחחחחחחח גדוללל


Posted by Elior on Feb-21-2005 11:44:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
חחחחחחחחחחחחחחחח שמישהו יעצור אותו


אילן הזה קרוע...לא רואה בעיניים


Posted by DJ Alex E. on Feb-21-2005 14:47:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רבים ניסו לעצור אותי
אבל אף אחד לא יכל לי
הדבר היחיד שיוכל לעצור אותי
זה שדיים גדולים וסקסיים

אני יהיה חייב לעצור
ולו רק כדי להעיף מבט


אפשר לבקש מסטיבי לארגן לך משהו.....


Posted by Glenn-Holmes on Feb-22-2005 22:22:

טוב יש לי ידיעה חדשה שתרגיע את כולם
הבעיה שיש למוש באוזן...
אז זה לא מונע ממנו לשמוע
מוש יכול לשמוע מצוין באוזן
אבל הוא לא יכול להקשיב...
אז כשאתם מדברים אליו לאוזן ימין תדעו הוא שומע אותכם אבל לא מבין כלום
למעשה זה לא בעיה באוזן
בעיה בראש
הוא מתקשה להבין מה אומרים לו
בעיות קשב וריכוז ורדה היתה קוראת לזה


שבוע הבא נרים פרויקט מיוחד
כל חבר יתרום 20 שקל ונממן לצח את הדו"ח
התרומה לצח לא תהיה מרחמים אלא תהיה למעשה תשלום על השירות שהוא עשה לנו היום כאשר עלה לתוכנית זהבי עצבני וזיבל לזהבי במוח על תרבות המועדונים שכולנו אוהבים
זהבי לא התייחס אבל כולנו צריכים לדעת שצח שם את עצמו על שולחן הניתוחים של זהבי למען הסצינה
כן ירבו!
מחר אולי אני יעלה לשידור
מוש אתה תקשיב לשידור.?


Posted by Huge-A on Feb-23-2005 00:51:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב יש לי ידיעה חדשה שתרגיע את כולם
הבעיה שיש למוש באוזן...
אז זה לא מונע ממנו לשמוע
מוש יכול לשמוע מצוין באוזן
אבל הוא לא יכול להקשיב...
אז כשאתם מדברים אליו לאוזן ימין תדעו הוא שומע אותכם אבל לא מבין כלום
למעשה זה לא בעיה באוזן
בעיה בראש
הוא מתקשה להבין מה אומרים לו
בעיות קשב וריכוז ורדה היתה קוראת לזה


שבוע הבא נרים פרויקט מיוחד
כל חבר יתרום 20 שקל ונממן לצח את הדו"ח
התרומה לצח לא תהיה מרחמים אלא תהיה למעשה תשלום על השירות שהוא עשה לנו היום כאשר עלה לתוכנית זהבי עצבני וזיבל לזהבי במוח על תרבות המועדונים שכולנו אוהבים
זהבי לא התייחס אבל כולנו צריכים לדעת שצח שם את עצמו על שולחן הניתוחים של זהבי למען הסצינה
כן ירבו!
מחר אולי אני יעלה לשידור
מוש אתה תקשיב לשידור.?



חחחחחחחח שתיהיה לי רק בריא


Posted by Shahar on Feb-23-2005 00:57:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שבוע הבא נרים פרויקט מיוחד
כל חבר יתרום 20 שקל ונממן לצח את הדו"ח
התרומה לצח לא תהיה מרחמים אלא תהיה למעשה תשלום על השירות שהוא עשה לנו היום כאשר עלה לתוכנית זהבי עצבני וזיבל לזהבי במוח על תרבות המועדונים שכולנו אוהבים
זהבי לא התייחס אבל כולנו צריכים לדעת שצח שם את עצמו על שולחן הניתוחים של זהבי למען הסצינה
כן ירבו!
מחר אולי אני יעלה לשידור
מוש אתה תקשיב לשידור.?


מתי צח עלה?
מה המספר שלהם אני רוצה גם יהיה צחוקיםםםם


Posted by DJ Alex E. on Feb-23-2005 13:56:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב יש לי ידיעה חדשה שתרגיע את כולם
הבעיה שיש למוש באוזן...
אז זה לא מונע ממנו לשמוע
מוש יכול לשמוע מצוין באוזן
אבל הוא לא יכול להקשיב...
אז כשאתם מדברים אליו לאוזן ימין תדעו הוא שומע אותכם אבל לא מבין כלום
למעשה זה לא בעיה באוזן
בעיה בראש
הוא מתקשה להבין מה אומרים לו
בעיות קשב וריכוז ורדה היתה קוראת לזה





מחר אולי אני יעלה לשידור
מוש אתה תקשיב לשידור.?


אהההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה הורג אותי אתה


Posted by princess cc on Feb-23-2005 14:58:



אין אין אתה פשוט מטורף!!!!!!!!!
אגב... צנזר קצת יקירי לא יפה... מוש
אומנם חירש אבל הוא עדיין רואה ויכול לקרוא את זה כאילו דא???

סמעק חבל אין לי שדיים גדולים הייתי יכולה לעצור אותך


Posted by Black Dragon on Feb-23-2005 15:08:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אילן אתה ד-פ-ו-ק

אתה מתחזק מיום ליום אני רואה..


Posted by Scorchio on Feb-23-2005 20:50:

הפעם הוא לא צחק אני באמת עליתי לשידור אצל זהבי אתמול בצהריים ודיברתי על החוק הזה של הסגירות מועדונים בשעה 2 בלילה
זהבי כמובן הפך אותי מיידית למסומם שמפרק אקסטות כי אני מקשיב לטראנס
פירוט השיחה המלא יבוא מחר...


Posted by Shahar on Feb-23-2005 20:54:

quote:
Originally posted by Scorchio
הפעם הוא לא צחק אני באמת עליתי לשידור אצל זהבי אתמול בצהריים ודיברתי על החוק הזה של הסגירות מועדונים בשעה 2 בלילה
זהבי כמובן הפך אותי מיידית למסומם שמפרק אקסטות כי אני מקשיב לטראנס
פירוט השיחה המלא יבוא מחר...


תכלס בקטע הספציפי הזה הוא סתם מכליל הוא יוצא מניאק
ומחר תיכננתי לדבר איתו על המטפלת אבל אני ידבר איתו על הקטעה זה שאנשים שומעים תמילה טראנס ישר אומרים סמים
צריך להבין שזה לא הולך ככה ויש סמים בכל מקום גם בניצנים כשיש הופעה של כוכב נולד ברקע!!


Posted by Glenn-Holmes on Feb-23-2005 22:01:

quote:
Originally posted by Shahar
תכלס בקטע הספציפי הזה הוא סתם מכליל הוא יוצא מניאק
ומחר תיכננתי לדבר איתו על המטפלת אבל אני ידבר איתו על הקטעה זה שאנשים שומעים תמילה טראנס ישר אומרים סמים
צריך להבין שזה לא הולך ככה ויש סמים בכל מקום גם בניצנים כשיש הופעה של כוכב נולד ברקע!!


זהבי צריך לדבר אליו במגרש שלו
ככה אפשר לתפוס אותו הכי נכון לשיחה שבה לפחות הוא לא ישפיל אותך כי הא בן אדם חכם

וכוכב נולד זה תאמין לי יש לו בטן מלאה לשפוך גם על זה אז זה דוגמה רעה
תגיד לו אבל שאחוז השימוש בסמים גבוה דווקא אצל הסטודנטים כביכול האליטה של העם ואנשים שלא תמיד מתקשרים ישר עם מסיבות טבע

ואולי הכי חשוב להגיד לו שמוזיקה היא מוזיקה
כל סגנון גם אם נשמע לך הכי משעמם מגעיל שלא יהיה בעולם הוא עדיין בבסיסו מוזיקה
ומוזיקה היא אומנות
ואנשים שמעריכים אומנות באמת הם לא רבים
ואתה את אומנות המוזיקה האלקטרונית מעריך ואוהב
אתה צריך להיות מפוקס כדי להנות מזה
וסמים אלכוהות או כל דבר אחר רק תורם לחוסר ריכוז בדבר שלשמו אתה נמצא במועדון
ועבורך זה מאבד מהערך
זה כמו חובב אומנות שיגיע למוזיאון שמציג תערוכת תמונות נדירות שחלקן הוא רואה אפילו בפעם הראשונה
והוא יגיע למקום שתוי ועל סמים
משמעריך אומנות הוא בן אדם צלול בדעתו
נקודה


Posted by Shahar on Feb-23-2005 22:11:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זהבי צריך לדבר אליו במגרש שלו
ככה אפשר לתפוס אותו הכי נכון לשיחה שבה לפחות הוא לא ישפיל אותך כי הא בן אדם חכם

וכוכב נולד זה תאמין לי יש לו בטן מלאה לשפוך גם על זה אז זה דוגמה רעה
תגיד לו אבל שאחוז השימוש בסמים גבוה דווקא אצל הסטודנטים כביכול האליטה של העם ואנשים שלא תמיד מתקשרים ישר עם מסיבות טבע

ואולי הכי חשוב להגיד לו שמוזיקה היא מוזיקה
כל סגנון גם אם נשמע לך הכי משעמם מגעיל שלא יהיה בעולם הוא עדיין בבסיסו מוזיקה
ומוזיקה היא אומנות
ואנשים שמעריכים אומנות באמת הם לא רבים
ואתה את אומנות המוזיקה האלקטרונית מעריך ואוהב
אתה צריך להיות מפוקס כדי להנות מזה
וסמים אלכוהות או כל דבר אחר רק תורם לחוסר ריכוז בדבר שלשמו אתה נמצא במועדון
ועבורך זה מאבד מהערך
זה כמו חובב אומנות שיגיע למוזיאון שמציג תערוכת תמונות נדירות שחלקן הוא רואה אפילו בפעם הראשונה
והוא יגיע למקום שתוי ועל סמים
משמעריך אומנות הוא בן אדם צלול בדעתו
נקודה


שמע בגדול הכוונה שלי להסביר לו שסמים לא צריך מוזיקה ספציפית
למרות שבתכלס אני ואתה יודעים שברייברים של פסיי טראנס יש פול סמים
אבל לא כפת לי כי אני רוצה לדבר על המוזיקה הספציפית שלנו!
אם בנאדם רוצה לעשן הוא יעשן גם בגינה ובחדר אשפה ואצל חבר שלו ובכל מקום
הוא לא צריך בנוסף לכל זה לשלם גם 120 שקל למסיבה איכותית אם גם ככה הוא לא ישמע ויהנה והמוזיקה ועדיף לו לחסוך את ה 120 שקל האלה בשביל עוד מנה..וחוץ מזה אני רוצה להגיד לו שבתור אחד שאומר למאזינים שלו תמיד לא להכליל ולדייק בפרטים חשוב שגם הוא ידייק ולא יכליל ולא יגיד טראנס = סמים כי זה לא ככה
זה קהל שנבדק בסלקציה (נכון שאפשר להחביא תמזרק אבל עדיין מנסים לאכוף את זה) ויש אבטחה בשירותים ורואים מי נכנס ומי יוצא מהשירותים ככה שלא כזה קל לעשן בתוך המועדונים והשימוש בסמים שהוא מדבר עליו זה במסיבות פתוחות וברייבים ענקיים!

תגדיר "לדבר אליו במגרש שלו"..אני לא מאלה שיפתחו תשיחה בזה שיגידו לו "זהבי אני מראש יודע שאתה צודק ואני טועה" אין סיבה להגיד לו ככה בשביל להרגיע אותו כי הכוונה שלי היא לשכנע אותו שהוא טועה (והוא באמת טועה..) פשוט אני ינסה להסביר לו את זה בצורה הכי טובה שיש
ואם יהיה לך זמן יגאל נסה להתקשר גם!


Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.