TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »

Posted by _Jedi on Aug-08-2004 21:15:

Damn . . ik word stil van die foto's .. knap, magisch.. .. en als ik dan lees wie & wat jullie allemaal gezien en gehoord hebben ..

Precies ook (weer) veel leute gemaakt..

Anyway alvast bedankt voor reviews & foto's!

Ok� .. twas niet goedkoop maar zoiets vind ik wel zen geld waard.
Das zo een dagje h� .. blijft jullie gans leven bij!

Posted by Jasperovitsj on Aug-08-2004 23:24:

Allrightie, net een namiddag aan het water gezeten, lekker zwemmen en bekomen van toch wel ��n van de vetste feestjes dat ik ooit al heb meegemaakt!!

Het begon rond 6u15 toen Xilver samen met Cresto en Kaidreas mij en Zehra thuis kwamen ophalen. Begeleid door stortregen en bliksems vertrokken we richting Spaarnwoude. Onderweg even gestopt om een - verdomd duur - ontbijt te nemen, en na wat pret met de brandweerwagen (ik heb het op film, als iemand interesse heeft ) vervolgden we onze weg. Hoe dichter we bij Spaarnwoude kwamen hoe beter het weer werd, en we kregen zowaar zelfs eens treepje zon te zien! Een voorbode van wat komen zou...

Tegen 9u45 kwamen we na enig zoekwerk aan op onze bestemming, DANCE VALLEY!! Al meteen viel ons de enorme omvang van het event op. Al van ver kon je de hele hoop tenten, doeken en stellingen zien, echt indrukwekkend! Na een kwartiertje wachten gingen de deuren open en kon het feestje beginnen! Het ging meteen richting Armada tent waar Perry O'Neil al aan zijn set was begonnen! Jammer dat hij als eerste geprogrammeerd stond, want zijn set was - zoals te verwachten - weeral subliem! Jammer genoeg was er zo goed als geen volk, maar diegenen die er waren (vooral Beta's dus ) hebben zich wel goed geamuseerd! Perry sloot zijn set dan subliem af met zijn eigen Arise, en dat was meteen een eerste kippenvelmoment van de dag!! En het zou zeker niet het laatste zijn!
Daarna nam Lemon 8 het over met lekkere prog, maar tegen 12u besloten we om de rest van het terrein te gaan verkennen. Het tentengebied was al indrukwekkend, maar het eerste zicht op de main stage en de beroemde heuvel was �cht overweldigend!
Gelukkig was het nog relatief rustig, dus konden we op het gemak eens rondkijken en helemaal tot boven op de heuvel wandelen. Ondertussen was Matthew Dekay lekkere prog house aan het draaien, en na een half uur kregen we de langverwachte Matthew Dekay remix van Nikola Gala's hit Swing To Harmony te horen! Kippenvelmoment nummer 2, vooral omdat ik hem beter vond dan het origineel!
Tegen 13u vertrokken we dan terug richting Armada tent waar we meteen Eagle tegenkwamen. Ondertussen nam Markus Schulz het over van Harry Lemon achter de decks. Hij speelde ook een lekkere set, en al na enkele minuten hoorden we de eerste klanken van Probspot's Blueberry door de speakers knallen. Het publiek was meteen wildenthousiast en begon ook eindelijk in grote getale toe te stromen! Tijdens Markus' set kwam ik ook enkele trance.nu'ers tegen, altijd leuk om de gezichten achter forum-members te ontmoeten! Ondertussen speelde Markus ook de originele versie van Swing To Harmony, en de tent ging volledig plat!! Wat later volgde ook nog de beruchte Remember Magnetic North bootleg, weeral kippenvel!! Tegen het einde van zijn set begonnen we toch honger te krijgen, dus het werd tijd om de befaamde culinaire traditie van onze noorderburen uit te proberen!
Na een hamburger die al bij al wel smaakte besloten we om richting Main Stage te trekken om Sasha & Digweed hun ding te zien en horen doen. Toen we daar aankwamen stond de heuvel al volgestouwd met mensen, en ook de zon was er volledig doorgekomen, dus het was een echte oven daar. Gelukkig waren er nog een paar plaatsen te vinden op de rots hlemaal bovenaan, en daar hadden we een klimpartij wel voor over! Het was echt zalig om daar even letterlijk "chill on the hill" te zitten, zeker omdat Sasha & Digweed een smakelijke set neerzetten! Tot groot genoegen van Zehra (en ja, ook tot dat van mij, het is een geweldige plaat! ) draaiden ze Viton & Stel: Wooden swordz (Kosmas epsilon remix). Wat later volgde dan ook nog WOW's Killa, en het gevoel dat ik toen kreeg was echt onbeschrijfelijk! Je staat in de brandende zon op een grote rots, 25000 man beneden je op een heuvel, allemaal te springen op geweldige muziek, niet iets wat je elke dag meemaakt! Maar net daarom was het zo indrukwekkend!

Na onze portie chillen werd het tijd om weer wat andere oorden op te zoeken, dus vertrokken we terug richting tenten om te zien wat daar te beleven was. Best wel leuk dingen zo bleek, vooral in de Yoshitoshi tent! Sander Kleinenberg stond daar te draaien voor een menigte dolenthousiaste clubbers! Geen wonder, Sander draaide de ene geweldig vette houseplaat na de andere, met als absoluut hoogtepunt Eric Prydz vs Retarded Funk: Call on me!! De hele tent zong mee en ging uit zijn dak, echt flippen!! Hij speelde ook een zalige remix van Blur's Song 2, iemand misschien enig idee welke remix dit is? Het was echter ongeloofelijk warm in de tent, dus weer even naar buiten gegaan om in de zon te chillen. Ondertussen kwamen we Mike ook tegen en hebben even een babbel gedaan met hem, waarbij hij zelfs groot nieuws te verkondigen had! Dan trokken we richting Eurogrooves - de smilie!! - om Oakie in actie te zien. Ondanks zijn oerlelijke kapsel speelde hij toch lekkere tunes zoals World Onf Fire en The World Doesn't Know. Spijtig genoeg kon hij het niet laten om Tiesto's misbaksel Traffic in te mixen. Het publiek lustte er wel pap van, maar voor ons was de fun er wel af. Dan maar richting eet-standjes voor een hapje, en dan was het tijd om terug naar de Armada tent te trekken voor 2 uur M.I.K.E.!! Armin was net aan zijn laatste half uur bezig, en toen we daar aankwamen hoorden we nog net de tonen van Sarah McLachlan's Fallen, en enkele mensen in ons gezelschap begonnen weeral spontaan mee te zingen!
Armin werd tijdens zijn set ook bijgestaan door een live drummer/percussionist, en dat klonk bij momenten echt geweldig!!
Hij sloot zijn set stilaan af, en dan was het tijd voor M.I.K.E/ live! Spijtig genoeg moest Mike meedelen dat er geen Live kon doorgaan wegens technische problemen. Gelukkig mocht hij in de plaats wel 2 uur draaien, dat maakte het toch enigzins goed...
Vreemd genoeg liep echt de helft van het publiek meteen naar buiten, niet echt een aangename manier voor Mike om met zijn set te beginnen.
Mike begon zijn set wel meteen met zijn nieuwste track, een 2004 remix van Twixt! Meteen daarna volgde Musix: Cyber Desire, en de toon was gezet voor een geweldige set! Mike's mixen was niet altijd even top, maar niemand die erom maalde, zeker niet toen Yimanya door de luidsprekers knalde, weeral volledig flippen! Ondertussen begon er terug meer volk binnen te komen, en de sfeer werd pas echt geweldig wanneer Mike zijn classic Sunrise At Palamos oplegde. Shivers all the way down my spine!! En alsof dat niet genoeg was draait hij meteen daarna zijn grootste bom ooit, Silver Bath! Ik vraag het hem nu al 2 jaar, en nu eindelijk deed hij het, perfecte timing! De hele tent schreeuwde het dan ook uit tijdens de break, en ik heb nog nooit zo hard gesprongen toen alles losbarstte! Absoluut hoogtepunt van DV voor mij!! Daarna beukte hij lekker door, om af te sluiten met Strange World! Jammer genoeg werd de muziek stilgelegd, maar gelukkig waren er enkele niet nader genoemde Beta's (*hoest* Tom, gert en Dries *hoest* ) die dan maar uit volle borst verderzongen!!
Toen we uit de Armada tent kwamen zagen we meteen de lasers vanop de Eurogrooves het hele terrein verlichten. Maar toch wilden we zeker naar de Main Stage om daar de lasers en belichting mee te maken. Het was echt ongeloofelijke druk daar, maar het uitzicht was echt fenomenaal!
Net toen we klaarstonden werd er ook een enorme hoeveelheid vuurwerk afgeschoten, en dat maakte het plaatje echt compleet. Carl Cox die Sunshine van de Filterheadz speelt, die geweldige lasers, vuurwerk en een uitzinnig jumpende mensenmassa, overweldigend en onbeschrijfelijk!!
Na deze geweldige afsluiter besloten we dan maar dat het tijd was om naar huis te vertrekken na een lange maar geslaagde dag!

Dance Valley was dus echt top, en zijn geld meer dan waard! Echt grote minpunten heb ik niet ervaren, misschien alleen de warmte, maar dat is niet echt iets wat ze daar in de hand hebben, en alleszins beter dan koude en regen! Volgend jaar ga ik gegarandeerd terug, want deze editie was echt onvergetelijk!

Mijn pics zullen ��n van de dagen ook wel online komen, de gecensureerde film-clips zijn bij mij verkrijgbaar op aanvraag!
En Mike's volledige playlist (op 3 of 4 ID's na) staat op zijn forum, for those who care...

Posted by Phortje on Aug-08-2004 23:40:

quote:
Originally posted by Kaidreas
7.james holden:
Britney Spears - Breathe on Me (James Holden Dub) WAT EEN PLAAT!
Britney Spears - Breathe on Me (James Holden Vocal Mix) heerlijk
-alter ego-rocker
-petter-all together

9.afsluiter carl cox
omg wat een vuurwerk en wat een volk
Renato Cohen vs Tim Deluxe - Just Kick (Carl Cox Remix) (en nog een of andere Techno-remix van DJ Jose - Hecitate... Als iemand die kan ID'en, graag
-filterheadz-sunshine

11.sasha
- Felix da Housecat - Watching Cars Going By (Sasha Edit)

Even aangevuld

Oh ja.
Secret Cinema vs Grooveyard:
- Michel de Hey vs Secret Cinema - Another Sweater

Wat was de eerste track van Secret Cinema? Echt een enorme classic ook..

Posted by CygnusX on Aug-09-2004 01:50:

Vette lasers!

Posted by FredNova on Aug-09-2004 07:02:

quote:
Originally posted by Phortje
Even aangevuld

Oh ja.
Secret Cinema vs Grooveyard:
- Michel de Hey vs Secret Cinema - Another Sweater

Wat was de eerste track van Secret Cinema? Echt een enorme classic ook..

ik dacht deze tot op de parking te horen: 'timeless atitude'

Posted by Freezel on Aug-09-2004 07:22:

Na erg weinig slaap sinds vrijdag (vanaf vrijdag ongeveer 9 uurtjes ofzo) ff mijn plus en minpunten op een rij (geen zin om review te schrijven)

Pluspunten:

1. Sloveens gezelschap waarmee ik naar DV ben gekomen, die hebben de hele dag met open mond gestaan
  2. Supersfeer, de hele dag overal waar ik geweest ben
  3. Bier en water, smaakte weer heerlijk
  4. Afsluiting op de Main
  5. De Belgen, weinig gezien, maar toch zoals altijd enthousiast
  6. Bij elke DJ die ik heb gezien, heb ik me wel vermaakt
  7. Geen tot weinig wachtrijen bij toiletten, drinks & food, althans wat ik heb ervaren
  8. Parkeerplaats was gunstig voor de terugweg, geen file

Minpunten:

1. Verkeer op de heenweg, 2,5 uur file, waardoor ik Schulz heb moeten missen
  2. Joakenfold die Traffic draait
  3. Na DV teruglopen naar parkeerplaats met al het publiek dat naar huis gaat, uur over gedaan
  4. Hitte in de tenten, was te verwachten, dus na een tijdje buiten afkoelen

Kortom, dit feestje stormt de top 3 of Alltime binnen. Maar Armin in Godskitchen en Tiesto In Concert blijven 1 en 2

@ Cresto, Jasper & Fred (andere thread en dat rijmt): top reviews

Posted by Zehra on Aug-09-2004 07:54:

mn pix kan je HIER terugvinden.

heb ook drie korte filmpjes van tijdens:
- Viton & Stel - Wooden Swordz (Kosmas Epsilon Rmx)
- The Roc Project - Never (Filterheadz Dub)
- Plastic Boy - Silver Bath

die zet ik wss vanavond online.

Posted by Freezel on Aug-09-2004 08:04:

LOL

En dan deze:

Posted by Zehra on Aug-09-2004 08:10:

quote:
Originally posted by Freezel
LOL

whahahaaha ja die was goe... Zoek de zeven verschillen...

Posted by Glaniskanis on Aug-09-2004 08:38:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hij speelde ook een zalige remix van Blur's Song 2, iemand misschien enig idee welke remix dit is?

Blur - Song 2 (Ivan Gough & Grant Smillie Mix)

Posted by MaGiK54 on Aug-09-2004 11:58:

Coole pics Zehra

Posted by Jasperovitsj on Aug-09-2004 12:03:

@ Freezel: We're the Beta Thug Crew!

Posted by djcresto on Aug-09-2004 12:09:

quote:

yeah baby yeah!!

Posted by Freezel on Aug-09-2004 12:23:

quote:

Ik vind dat het worodje Bling er nog in moet BBTC

Posted by _Jedi on Aug-09-2004 20:32:

Jasper ook superreview ..

je vertelt ook heel fotografisch .. (of hoek moek et zeggen???).. all� als ik de foto's van Zehra zag (ook weer leuk gedaan ofcourse!), en al enkele van die mensen die ik heb gezien en dan uw review lees ewel.. ik kan het me allemaal beetje inbeelden.

Ik denk wel dat dit in de top van de 'best of feestjes' ook bij had komen staan had ik er geweest.

Posted by Jasperovitsj on Aug-09-2004 21:54:

quote:
Ik vind dat het worodje Bling er nog in moet BBTC

Over Bling en Thugs gesproken:

Posted by djcresto on Aug-09-2004 21:59:

quote:
Over Bling en Thugs gesproken:

blablabla

Posted by SilentEagle on Aug-09-2004 22:02:

Schraal volk!

Posted by Freezel on Aug-10-2004 06:27:

w3rd yo

Posted by Xilver on Aug-10-2004 09:04:

quote:
w3rd yo

fo' shizzle mah nizzle

Posted by Jasperovitsj on Aug-10-2004 11:28:

Wacht tot Zehra vanvond mijn pics upt, daar zitten nog meer Thug pics tussen, en zelfs videoclips!!

Posted by djcresto on Aug-10-2004 11:29:

quote:
Wacht tot Zehra vanvond mijn pics upt, daar zitten nog meer Thug pics tussen, en zelfs videoclips!!

Posted by Nyah on Aug-10-2004 13:02:

quote:

nice
btw, ferme reviews
als ik da lees, besef ik wel wat ik gemist heb, mj, next time...
zoals gewoonlijk, nice pics zehra, ma ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van jasper

Posted by Zehra on Aug-10-2004 13:08:

quote:
Originally posted by djcresto

en ge kent me... kzet altijd alles online dus smeken zal ook nie meer helpen...

quote:
Originally posted by Nyah
als ik da lees, besef ik wel wat ik gemist heb, mj, next time...

volgend jaar MOET je mee!!! kga u gewoon meesleuren echt! kga volle bak zagen en als da nie helpt, kletsen eh!

Posted by Nyah on Aug-10-2004 13:11:

quote:
Originally posted by Zehra
volgend jaar MOET je mee!!! kga u gewoon meesleuren echt! kga volle bak zagen en als da nie helpt, kletsen eh!

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »