TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svarje
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »
Jass� det �r h�r ni �r....
btw, eftersom det skrivs "pretty much" h�r kanske en IRC chan skulle vara n�got...
l�t mig veta s� kirrar jag biffen 
l�ter fint
jag har tillg�ng till ovegr�nsat serverutrymme (med obegr�nsad bandbreddsanv�ndning) om det kan hj�lpa
| quote: |
| Originally posted by 303 Jass� det �r h�r ni �r.... btw, eftersom det skrivs "pretty much" h�r kanske en IRC chan skulle vara n�got... l�t mig veta s� kirrar jag biffen |

men det �r bra att ha m�jligheten
t�nkte mer p� en hyfsat privat IRC server som �r lite stabilare �n EFnet, wondernet osv..
Det �r ju sant att man kan ha det i �tanke.....Men det vore coolt med en egen sektion h�r p� TA.......
yup yup. det tar ju typ 10 secs att kirra...
f�rst�r inte varf�r vi inte har en...
x, s�g du inl�gget om serverspace?
| Originally posted by reveal hehe, betyder inte "frucht" fruktan eller n�t s�nt? det betyder iaf INTE frukt "the soup of fear" |

inte n�t med trance..
kenny n�r du ser detta kan du v�l kolla in min ftp f�r d�r har jag lagt upp 3 bilder ifr�n ig�r.. jag var p� ett redline records jam med TT.. looptroop signade min handske och promoe signade mitt sl-kort.. fett checka..
ps. till er andra.. jag h�nger p� TA f�r att vi ska f� en svensk del av det.. men ni f�r g�rna kolla p� min handkse p� ftpn om ni vill..

Obst = frukt 
| Originally posted by reveal en irckanal �r ju inte s� sv�rt att starta ![]() eller du menade kanske en egen ircserver? iofs inte heller s� sv�rt men det �r bra att ha m�jligheten |

s� ska vi kirra till det eller??
fr�gan �r om det �r l�nt? vi �r kanske 10 man som kommer hit regelbundet, men det �r ju utspritt �ver hela dygnet, fr�gan �r om det blir n�n aktivitet p� en s�dan kanal
sant sant...
| Originally posted by 303 sant sant... |

)
Re: asd
| Originally posted by verminator orka ikke � lese alle sidene, men hva g�r denne threaden ut p� ? btw en svensk only thread ? synes alle som har skrevet , har skrevet p� svensk ) |

| Originally posted by reveal x, s�g du inl�gget om serverspace? |
little request, Svarje in english means?
| Originally posted by Coup little request, Svarje in english means? |
| Originally posted by x-dream Tack f�r att du erbjuder dig.....Du kanske vill vara med mig och mindshooter.... Jag har 10 meg och det har Mindshooter ox�......S� vi klarar oss med detta.... Kan kolla med Mindshooter om du kan vara med oss..... |
N�n som var p� M�nchen ig�r??
nepp, bor ju inte i sthlm...
vad �r det f�r st�lle? var d�r n�n fet dj?
| Originally posted by reveal ok, kanske r�cker... men jag har om det beh�vs (livesets/videos/whatever) |
| Originally posted by reveal nepp, bor ju inte i sthlm... vad �r det f�r st�lle? var d�r n�n fet dj? |
Ok i havent got a clue what language you are writting, so unfortunately i cant have any input on this thread, can someone tell me what the hell u r going on about, please
i am really just gutted most people in here can speak to languages, i know a bit of french, and i can speak american, australian, and canadian, sorry, bad joke