TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Bild på mig och picotto från backstage @ devotion partyt 27 sep munchebryggeriet:
http://www.gabriele.ee/artist/toka_picotto.jpg
//toka
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Som taget direkt ur Ellos höstkatalog |
världens modell-"pose". No offence scul-bullen. det är en fin bild 
smart....
det vet jag. men jag tog en hel serie tillsammans med en kompis eftersom jag behövde några bilder för min label. de ville ha en bild för i boken av en kompilationsskiva där jag finns med
jag behöver också skicka in en biografi. 
| Originally posted by ScuL det vet jag. men jag tog en hel serie tillsammans med en kompis eftersom jag behövde några bilder för min label. de ville ha en bild för i boken av en kompilationsskiva där jag finns med jag behöver också skicka in en biografi. |
sjyst bild toka, vare du som vann backstage pass från nrj?
den suddar ivf ut spekulationerna som cirkulerade kring att mauro picotto skulle varit e'ad.
| Originally posted by SteveTranz4ever Huvudkontoret ligger för övrigt i Sveriges mest tjejtäta kommun... Borås |
| Originally posted by Glorie |

sååååååååå, nu kan alla komma å säga HEJ till mig på Tracid-festen i Linköping ![]() |
| Originally posted by ScuL Tog den här igår.. Fullsize bild ![]() |

| Originally posted by SteveTranz4ever Som taget direkt ur Ellos höstkatalog ![]() |
| Originally posted by reveal coolt, har du fått skivkontrakt? |

| Originally posted by ScuL ungefär... jag har en kontrakt för 'nybörjare' typ ![]() först blir mina första fyra bästa låtar släppat på en album, och efter det ska vi jobba på enskilda vinylor. det tar up mycket tid så jag vet inte ännu när allt är färdigt |
tack men du visste lr? jag berättade redan om det i snabbmataffären när du var här 
Nyx, hmmmm
jag fattar verkligen inte vad den kommentaren betyder.
känns lite oroväckande 
Scul, OJ, det har du inte sagt till mig iaf. Grattis!!!!!!!
| Originally posted by Glorie Nyx, hmmmm jag fattar verkligen inte vad den kommentaren betyder. känns lite oroväckande ![]() |

OMGHI2U = Ohhh My God Hi to you, el. liknande..??
ROFKMFAO = Riktigt Ordentligt Fuckad K****** Min Farsa's A*** Ofta
Skämt o sido.. kan va sött med lite sånna
![]()
Pics or stfu!
| Originally posted by Nyx OMGHI2U (äntligen fick jag använda mig av den kommentaren!) ![]() |

| Originally posted by quilly OMGHI2U = Ohhh My God Hi to you, el. liknande..?? ROFKMFAO = Riktigt Ordentligt Fuckad K****** Min Farsa's A*** Ofta Skämt o sido.. kan va sött med lite sånna |
| Originally posted by nekholm Den första e rätt, den andra däremot ska vara ROFLMFAO; Rolling On the Floor Laughing My F***ing Ass Off |
| Originally posted by Aendy Ironi på nätet... hmm... |
får la lägga till en oxå då =) står o fipplar med en kamera så det vart ju inte så bra.. hitta ingen annan som va duglig nog.. tycker inte om o fastna på bild 

kan inte länka från min sajt (jäckla geociteis) se bild till vänster. riktigt awful i bild. gamla indianerna hade rätt, kameran snor själen eller något sådant.
| Originally posted by Dragonfly kan inte länka från min sajt (jäckla geociteis) se bild till vänster. riktigt awful i bild. gamla indianerna hade rätt, kameran snor själen eller något sådant. |
Helt fukkad bild men ändå :P

hi
| Originally posted by staz |