TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 »
remyD is dan ook een begrip hier, im just a n00b. moet me sporen nog verdienen enzo bla bal bla veels te vroeg voor een lang verhaal..
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Joh, dan heb ik je dus wel vaker gesproken zo te zien ![]() Wist alleen (AS USUAL) niet precies dat JIJ dat was ![]() Lekker handig, dat heb ik nou echt altijd |
Hey Es!
Wat trek je aan naar Tiesto vrijdag? Ik wil je natuurlijk wel kunnen vinden tussen die 24.998 minder mooie mensen 
Ben niet zo'n meisje dat dat een week van tevoren al gaat bepalen dus geen idee, je weet hoe ik er uit zie, is dat niet voldoende
en anders ga je maar op zoek naar een blonde gek met ADHD, Glanis genaamd, daar sta ik bij in de buurt, niet te dichtbij natuurlijk das gevaarlijk...
Volgens mij hoort dit gekoppel eerder in de NLTA chill out draad.
Zeg Esther, ik heb nog weer een nieuwe TA voor je in de aanbieding. Komt uit Alkmaar
en hij luistert naar de nick Cosmic. Het kan overigens een valstrik zijn aangezien zijn naam eerst cosmic gay was
. Okok, ik weet het, het begint flauw te worden
.
| Originally posted by kolkiewolkie Zeg Esther, ik heb nog weer een nieuwe TA voor je in de aanbieding. Komt uit Alkmaar en hij luistert naar de nick Cosmic. Het kan overigens een valstrik zijn aangezien zijn naam eerst cosmic gay was . Okok, ik weet het, het begint flauw te worden . |
Idd
Esther, misschien toch een goed idee wat persoonsbeveiligers in te huren? 
| Originally posted by jp Esther, misschien toch een goed idee wat persoonsbeveiligers in te huren? |
word hoe langer hoe gekker hier!
Ik ben toch wel genoeg Es? en anders zet ik Frans drvoor met zn schouders haha!
Het is al duidelijk wie na Tiesto het meest gefotografeerde 'object' bij TIC wordt 
| Originally posted by jp Het is al duidelijk wie na Tiesto het meest gefotografeerde 'object' bij TIC wordt |

Gebruik je wel een condoom dan want besmettingen zijn een concreet gevaar
| Originally posted by Glaniskanis Ik ben toch wel genoeg Es? en anders zet ik Frans drvoor met zn schouders haha! |
| Originally posted by Remy D Dat is inderdaad makkelijk, Glanis zijn bloedende pisbuis nadat ik hem daar keihard in gemeeuwd heb. |

Joh, zie nu net dat ik Esrem al 2x eerder gezien (/gesproken) heb.
Check
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...GID/103428.html
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/64624.html
Beide foto's heb ik volgensmij gemaakt (1x met de cam van Frans
), omdat ik 'die vriend van Glanis' herkende
Wist in eerste instantie helemaal niet dat jij dat was, Es.
Maareh..succes met je nieuwe "status" hier. Goed voor je ego huh, zo'n forum met al die jongemannenhormonen? 
He dacht al dat je t niet wist haha
Maar is idd wel aardig goed voor mn ego
maar das niet de reden dat ik hier ben, zo wanhopig onzeker ben ik nou ook weer niet
I just love trance
Anders openen we ff een nieuwe thread "It's all about Esrem"
Op pagina 12 staat een foto en 16 pagina's later gaat het nog steeds over diezelfde vrouw!
JONGENS KOM EENS ACHTER DIE PC VANDAAN! ZE BESTAAN OOK IN REAL LIFE.... VROUWEN !!
Goed idee, zal ik het dan maar tot uitvoering brengen?
| Originally posted by Esrem He dacht al dat je t niet wist haha Maar is idd wel aardig goed voor mn ego maar das niet de reden dat ik hier ben, zo wanhopig onzeker ben ik nou ook weer niet I just love trance |
Jij niet wanhopig? Oh ik dacht van wel, als je al met Daveje gaat ouwehoeren 
| Anders openen we ff een nieuwe thread "It's all about Esrem" Op pagina 12 staat een foto en 16 pagina's later gaat het nog steeds over diezelfde vrouw! JONGENS KOM EENS ACHTER DIE PC VANDAAN! ZE BESTAAN OOK IN REAL LIFE.... VROUWEN !! |
| Originally posted by SnuggLe Jij niet wanhopig? Oh ik dacht van wel, als je al met Daveje gaat ouwehoeren ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Maareh..succes met je nieuwe "status" hier. Goed voor je ego huh, zo'n forum met al die jongemannenhormonen? |