TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 »

Posted by Djeebie on Mar-06-2005 21:38:

Gisteren Ichi The Killer (www.ichithekiller.com) gezien. Ik ben helemaal niet van veel geweld en bloed en alles, dus ik had eigenlijk al geen zin om hem te kijken. Maar wat een film zeg. Hilarisch zijn sommige stukken. Ik vond het eerder humor dan horror.

En eigenlijk een hele slechte film.

Posted by X-Tune on Mar-06-2005 22:50:

quote:
Originally posted by Phortastic
dan zet je toch gewoon 'Cum On That Tight Ass Deel 47' op :P

Niet zo bijzonder...

Posted by Cosmic on Mar-07-2005 10:26:

Gister 'Fallen' gezien, met Washington & Sutherland. Dilm komt al uit 1998, maar khad m nog niet gezien. Ik vond t een goede film, ik zal niet teveel verklappen maar het einde was verassend...

Rechercheur John Hobbes (Denzel) heeft een beruchte misdadiger (Reese) gevangen genomen en na diens exectutie begint het moorden weer, in dezelfde stijl als Reese.

Posted by TimeportE on Mar-08-2005 01:59:

quote:
Originally posted by Cosmic
Gister 'Fallen' gezien, met Washington & Sutherland. Dilm komt al uit 1998, maar khad m nog niet gezien. Ik vond t een goede film, ik zal niet teveel verklappen maar het einde was verassend...

Rechercheur John Hobbes (Denzel) heeft een beruchte misdadiger (Reese) gevangen genomen en na diens exectutie begint het moorden weer, in dezelfde stijl als Reese.

fallen is idd een sterke film! bleef bij mij iig nog een tijdje hangen! ...

Posted by AirPole on Mar-14-2005 13:11:

Een beetje laat aangezien het al weer twee week geleden is, maar
Constantine vind ik ook een zeeer vette film!

Keanu Reeves die de dood onderzoekt van een vrouw, en dan met engelen en demonen te maken krijgt. Hij speelt een goede rol, een stoere vent die een plekje in de hemel probeert te kopen door demonen uit te drijven.
Goeie sfeer, muziek en de effecten zijn ook top, vooral als hij naar de hel reist en er dan door heen loopt, heel beklemmend

Topfilm!

Posted by SnuggLe on Mar-14-2005 16:00:

Mullholland Drive op mijn compu staan, gaat snel bekeken worden, en de Mothman Prophecies op video.

Pas gekeken (wederom): Snatch en ook Fight Club.

Heb ook mijn DVDverzameling uitgebreid met de collectors edition van the Simpsons seizoen 1 (3dvd's, alle 13 episodes).

Posted by magrec on Mar-14-2005 16:14:

Gisteren the forgotten gezien. Interessant onderwerp maar de film zelf vond ik niet super bijzonder maar wel vermakelijk enpannend was het ook niet echt.

Laatst ook team america gezien die vol te foute humor zit maar dat maakt het weer leuk.

Posted by Siesta on Mar-14-2005 16:15:

team america vond ik echt megasaai!

Posted by Ding Chavez on Mar-14-2005 17:26:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
team america vond ik echt megasaai!

Ik geef toe, het is af en toe een apart soort humor. Maar ik heb me kapot gelachen.

Posted by Siesta on Mar-14-2005 17:34:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik geef toe, het is af en toe een apart soort humor. Maar ik heb me kapot gelachen.

southpark vind ik altijd geweldig, maar dit viel me echt tegen, zaten wel leuke grrappen bij, maar vond het echt een matige film! kijk liever een episode vna southpark

Posted by basvh on Mar-14-2005 19:45:

http://movies.channel.aol.com/featu...er.adp?type=lrg

Posted by SnuggLe on Mar-14-2005 20:08:

Iemand nog downloadtips???

Films a la Donnie Darko, Garden State, the Butterfly Effect?
Btw, van die laatste ligt de DVD in de winkel, ga ik maar eens snel halen.

Posted by Daveje on Mar-14-2005 20:44:

laatst man on fire gezien met denzel washington.. kan maar 1 ding erover zeggen ONGELOVELIJK!!!

Posted by TimeportE on Mar-15-2005 12:25:

bram, ik heb veel goede dingen over napoleon dynamite gehoord.. die staat ook op mijn verlanglijstje..

btw: de trailer van sin city is echt te bruut..! (geregisseerd door robert rodriquez en een paar scenes door quentin tarintino)

Posted by Disney on Mar-15-2005 12:50:

quote:
Originally posted by Daveje
laatst man on fire gezien met denzel washington.. kan maar 1 ding erover zeggen ONGELOVELIJK!!!

Lekker bruut ja

Posted by magrec on Mar-15-2005 13:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe

memento, mulholland drive, vanilla sky en pi??

Posted by SnuggLe on Mar-15-2005 13:59:

quote:
Originally posted by magrec
memento, mulholland drive, vanilla sky en pi??

Memento vind ik wel sucken.
Mulholland drive heb ik al staan ja, thanks.
Pi: zal eens gaan kijken
Vanilla Sky: jakkes

Posted by Opti on Mar-18-2005 12:05:

Vanavond naar Vera Drake

quote:
Mike Leigh heeft weer een prachtig vormgegeven film over morele dilemma�s gemaakt: dit maal over een arbeidersvrouw en abortus.

Ergens in het begin van de jaren �50, in Londen: Vera Drake verwent haar man Stan en de volwassen maar nog steeds thuiswonende kinderen Sid en Ethel, zoals zij met evenveel liefde zorgt voor een zieke buurman en haar bejaarde moeder. Ze vormen een arme, maar warme familie. Vera verdient een centje bij als werkster bij rijkere dames, Stan is monteur in de garage van zijn broer, Sid werkt bij een kleermaker en Ethel test gloeilampen in een fabriek. Maar... Vera doet nog iets wat zij voor iedereen verborgen houdt. Zonder er geld voor te vragen, gewoon omdat zij mensen in nood wil bijstaan, helpt zij vrouwen van hun ongewenste zwangerschap af. Op een dag moet een meisje na zo�n clandestiene abortus halsoverkop naar het ziekenhuis. Het politie-onderzoek voert naar Vera. De wereld stort in een verpletterende klap over haar heen.

Posted by Yarnie on Mar-18-2005 13:32:

quote:
Originally posted by TimeportE
bram, ik heb veel goede dingen over napoleon dynamite gehoord.. die staat ook op mijn verlanglijstje..

btw: de trailer van sin city is echt te bruut..! (geregisseerd door robert rodriquez en een paar scenes door quentin tarintino)

vond die napoleon dynamie maar een beetje een vage film eerlijk gezegd

Posted by Remy D on Mar-18-2005 13:46:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Heb je Frequency wel is gezien, denk wel dat je die ook gaaf vind. Ik vond hem tenminste erg GAAF

Posted by websley on Mar-19-2005 14:54:

Tijdens de sneak draaiden ze laatst "Robots". Alles in die film beweegt echt! Filmpjes als "The Incredibles" en "Shark Tale" zijn niks vergeleken met deze animatiekraker waar zo'n 5 jaar aan gewerkt is, vind ik

Posted by Cosmic on Mar-19-2005 17:02:

Gister Cube Zero gezien, vervolg van 'Cube 1' en prequel van Hypercube (wat ik nog steeds de beste vind).

Mensen zitten als proefpersonen in gigantische 3dimensionale kubussen en in elke kubus (kan) hen een verassing te wachten staan, wat meestal de dood tot gevolg heeft....

Posted by TimeportE on Mar-19-2005 17:37:

quote:
Originally posted by Cosmic
Gister Cube Zero gezien, vervolg van 'Cube 1' en prequel van Hypercube (wat ik nog steeds de beste vind).

ieder zijn eigen mening maar hypercube was misschien wel de meest teleurstellende sequel ooit.. cube 1 was innovatief en beklemmend en spannend, alles wat het tweede deel dus niet was.. de theorie achter hypercube klopte ook nog eens voor geen ene moer..

*hijg hijg

zo ik ook weer mijn frustratie kwijt

Posted by Tomaz on Mar-19-2005 18:54:

quote:
Originally posted by TimeportE
ieder zijn eigen mening maar hypercube was misschien wel de meest teleurstellende sequel ooit.. cube 1 was innovatief en beklemmend en spannend, alles wat het tweede deel dus niet was.. de theorie achter hypercube klopte ook nog eens voor geen ene moer..

*hijg hijg

zo ik ook weer mijn frustratie kwijt

Ik vond cube een prima film, hypercube matig en cube zero teleurstellend! Maar smaken verschillen natuurlijk

Constantine, die wil ik graag zien! Lig een beetje achter met nieuwe films kijken. Rotstudie :P

Posted by Opti on Mar-20-2005 20:58:

Net Anchorman gezien. Flauw, enige leuke is hereniging van Will Ferrel, Vince Vaughn en Luke Wilson.

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 »