TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote TA-foto-topic
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by jp Op zich kun je met de w800i mooie pics maken http://www.mijnalbum.nl/Album=OSJOSBYV |
Nee dat was waarschijnlijk een neefje
neu, al die kale gasten zijn my MF-ing homies!
| quote: |
| Originally posted by New Wave neu, al die kale gasten zijn my MF-ing homies! |
Pics or stfu 
Ik ben 2 uurtjes geleden even de stad in geweest om wat foto's te schieten. Effe wat sfeerbeelden van deze mooie stad 
Foto's zijn klikbaar. Tien uitgezocht.

1

2

3

4

5

6
7

8

9

10
mooie lichies
Kwam je net van politiebureau 'warmoestraat'
?
Hadden ze je laboratorum ontdenkt
?
kvindvannie... te fake....laatste wekte wel een glimlach op (moest denken aan mijn eigen eos, die i kvoor zo'n opname midden op de weg zette.....krak.. auw.)
s/r rulez, jp!! 
Respect Da Skillz
Mooie plaatjes man
Paar keer sluitertijd van 1 a 2 seconde 
respecting tha skillzz,,,, zeker bij jp...
geef slechts een mening.. (die ie toch wel kent)
volgens mij had ie gewoon een nieuwe belichtingsinstelling ontdekt, en p/o aan laten staan bij deze opnamen....:-)
pagina 467 van e nederlandse handleiding 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Paar keer sluitertijd van 1 a 2 seconde |
mwjha, die tram die gaat wel meer dan 5. JP, doe volgende keer effe in drukke straat effe 30 seconde. Iso op 80. weet niet of je dat kwa diafragma haalt met 11. Misschien met 200. 
Dat die diafragma maar tot maximaal 11 gaat! brrr
Ik heb straatmeubulair gebruikt 
Vandaar ook enkele rare composities, kon niet anders
| quote: |
| Originally posted by jp Ik heb straatmeubulair gebruikt |


Ik ben niet zo een fan van het fotograferen van gebouwen
je doet het anders wel heel erg veel 
Aan de binnenkant ja, vooal hallen en clubs
Kheb me 1.3 MP camera van me telefoon even getest in het durrup. Ik moest toch weer even bewegen dus ik had weer de fiets gepakt. 
Oldskool groentetuintjes in Hoevelaken:

Huische Hoevelaken: (hoofdkantoor van Bouwfonds)

Big tour inderdaad zeg 
| quote: |
| Originally posted by jp Big tour inderdaad zeg |
Heb je niet zo'n driewieler met electromotor dan?
| quote: |
| Originally posted by jp Heb je niet zo'n driewieler met electromotor dan? |
achterOM wel...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.