TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote TA-foto-topic
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »


Posted by ZZandirt on Dec-05-2005 15:42:

quote:
Originally posted by jp
Op zich kun je met de w800i mooie pics maken

http://www.mijnalbum.nl/Album=OSJOSBYV


newweef toch mee??????


Posted by jp on Dec-05-2005 15:45:

Nee dat was waarschijnlijk een neefje


Posted by New Wave on Dec-05-2005 15:48:

neu, al die kale gasten zijn my MF-ing homies!


Posted by ZZandirt on Dec-05-2005 15:50:

quote:
Originally posted by New Wave
neu, al die kale gasten zijn my MF-ing homies!


mf-ing homies???????

je bedoelt assfucking holemates????


Posted by jp on Dec-05-2005 15:51:

Pics or stfu


Posted by jp on Dec-06-2005 21:51:

Ik ben 2 uurtjes geleden even de stad in geweest om wat foto's te schieten. Effe wat sfeerbeelden van deze mooie stad

Foto's zijn klikbaar. Tien uitgezocht.


1


2


3


4


5


6

7


8


9


10


Posted by Unique2701 on Dec-06-2005 21:59:

mooie lichies


Posted by New Wave on Dec-06-2005 22:04:




Kwam je net van politiebureau 'warmoestraat' ?
Hadden ze je laboratorum ontdenkt ?


Posted by ZZandirt on Dec-06-2005 22:04:

kvindvannie... te fake....laatste wekte wel een glimlach op (moest denken aan mijn eigen eos, die i kvoor zo'n opname midden op de weg zette.....krak.. auw.)


s/r rulez, jp!!


Posted by The Freezzz on Dec-06-2005 22:06:

Respect Da Skillz

Mooie plaatjes man


Posted by New Wave on Dec-06-2005 22:07:

Paar keer sluitertijd van 1 a 2 seconde


Posted by ZZandirt on Dec-06-2005 22:09:

respecting tha skillzz,,,, zeker bij jp...

geef slechts een mening.. (die ie toch wel kent)

volgens mij had ie gewoon een nieuwe belichtingsinstelling ontdekt, en p/o aan laten staan bij deze opnamen....:-)

pagina 467 van e nederlandse handleiding


Posted by ZZandirt on Dec-06-2005 22:10:

quote:
Originally posted by New Wave
Paar keer sluitertijd van 1 a 2 seconde


voor die tram had ie wel langer nodig...

moet wel zeggen dat ie ijskouwe handjes heeft..
(of tripod)


Posted by New Wave on Dec-06-2005 22:16:

mwjha, die tram die gaat wel meer dan 5. JP, doe volgende keer effe in drukke straat effe 30 seconde. Iso op 80. weet niet of je dat kwa diafragma haalt met 11. Misschien met 200.

Dat die diafragma maar tot maximaal 11 gaat! brrr


Posted by jp on Dec-06-2005 22:28:

Ik heb straatmeubulair gebruikt

Vandaar ook enkele rare composities, kon niet anders


Posted by New Wave on Dec-06-2005 22:28:

quote:
Originally posted by jp
Ik heb straatmeubulair gebruikt



Joh


Weer je horizon he gozer!
Koop een statief met waterpas.


Posted by jp on Dec-06-2005 22:32:

Ik ben niet zo een fan van het fotograferen van gebouwen


Posted by New Wave on Dec-06-2005 22:47:

je doet het anders wel heel erg veel


Posted by jp on Dec-06-2005 22:51:

Aan de binnenkant ja, vooal hallen en clubs


Posted by New Wave on Dec-07-2005 14:03:

Kheb me 1.3 MP camera van me telefoon even getest in het durrup. Ik moest toch weer even bewegen dus ik had weer de fiets gepakt.

Oldskool groentetuintjes in Hoevelaken:



Huische Hoevelaken: (hoofdkantoor van Bouwfonds)


Posted by jp on Dec-07-2005 14:12:

Big tour inderdaad zeg


Posted by New Wave on Dec-07-2005 14:14:

quote:
Originally posted by jp
Big tour inderdaad zeg


Ik mag nog niet zo veel fietsen he van de dokter. Rustig aan beginnen. En Hoevelaken is niet zo groot.


Posted by jp on Dec-07-2005 15:23:

Heb je niet zo'n driewieler met electromotor dan?


Posted by Unique2701 on Dec-07-2005 15:36:

quote:
Originally posted by jp
Heb je niet zo'n driewieler met electromotor dan?


Mag new wave niet bij jou achterop dan?


Posted by ZZandirt on Dec-07-2005 15:43:

achterOM wel...


Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.