TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
^neen kben bang in het donker
^neen kben bang in het donker

sorry, I just have to...

| quote: |
| Originally posted by FUSyke Yep, eigenlijk van Wetteren-Ten-Ede. En jij? |
| Originally posted by Kaidreas jawel... en ik ben de Uber-NERD ik zit dag en nacht te WOW-en ik heb geen sociaal leven, ik kam men haar allemaal naar 1 kant, en ik heb een grote bril die altijd van men neus schuift. geen sociaal leven betekend ook geen vrouwen---> dus PRON @net |
| Originally posted by X-Tune WOWen? ps: een echte nerd schrijft geen dt fouten |
| Originally posted by X-Tune WOWen? ps: een echte nerd schrijft geen dt fouten |
wete gij nu niks
Het is woensdag! Iamand da id-t pack al gezien en zo vriendelijk om de line-up te vermelden
gracias in advance
ja, ik zou het ook wel es willen weten
Waar vindt je zo'n packs? Free Record Shop?
Ik ga sebiet toch naar 't stad 
^ like you care about the line-up 
schuimt een koppel forums af he, ge zult het wel ergens vinden.
en WoW is tof, lvl 60 hunter :x
| Originally posted by Pumaz Waar vindt je zo'n packs? Free Record Shop? Ik ga sebiet toch naar 't stad |
| Originally posted by Push2005 Haast je, ik ben nieuwsgierig |
ok, ben zojuist naar free record shop en music man geweest, in beiden hebben ze het nog niet
free record zegt dat het normaal vandaag was, maar dat ze niets gekregen hebben, maar wsl wel nog deze week
leve id&t 
Volgens de mensen op het forum van Dance4mation zijn de packs niet op tijd in de winkel geraakt.
^ Joa, heb 't ook just gelezen. Da ze gvd eens gewoon de line-up posten, met da mysterieus gedoe zeg 
| Originally posted by Xilver Da ze gvd eens gewoon de line-up posten, met da mysterieus gedoe zeg |
Knap van ID&T dat er niets van line up is uitgelekt.
Maar ipv zo mysterieus te doen... en beloftes niet na te komen (gee packet in winkels vandaag)... zouden ze beter iets professioneler reageren of wss vinden ze dit leuk???
ID&T, stop playing!! Plaats gewoon die line up online!
Bon ik ga dus ni naar de Free Record Shop moeten precies 
Dat ruikt naar miserie bij het samenstellen van de line-up. S.W.A.T.
Ik vind het persoonlijk ook niet kunnen dat de line-up nog niet bekend is.
| Originally posted by Belgian Bonzai Dat ruikt naar miserie bij het samenstellen van de line-up. S.W.A.T. Ik vind het persoonlijk ook niet kunnen dat de line-up nog niet bekend is. |
... Seffens staan er idioten zoals Regi van Milk Inc. lol
Blijkbaar gaan ze volgend jaar (?) Sensation ook organiseren in Duitsland, in de Schalke Arena, dacht ik.
Ik kan mis zijn maar 'k zoiets opgevangen...
Wa zitten ze al voor volgend jaar te plannen als het ze nu nog ni lukt in Belgi� 
Ik denk dat ze dj cees van hees proberen te strikken
soeper excloesif diejaay
Ik zag onlangs op de site van Fou 69 (aka Frank "Zillion" Verstraeten) dat hij op 16 april de verlichting ging verzorgen in het Sportpaleis m.a.w. op Sensation, maar nu staat dat niet meer in zijn touragenda. Oftewel is 't nu weg omdat hij niks mocht laten lekken oftewel zijn ze van gedacht veranderd bij ID-T