TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

Posted by SnuggLe on Mar-04-2005 10:15:

Las op Groovecollection iets over een exclusieve 'involver'-mix op Protonradio?? Maar de details kan ik nergens vinden.

Posted by Ding Chavez on Mar-04-2005 17:18:

Een paar dagen werd 1 dag, nu dus te d/l op hybridized

Shiloh's mix this month returns from the more experimental stuff of the past couple shows, to a little more straight forward feel, purely showcasing some awesome music.

1. Damien Heck ft. Michelle Chivers - Deep Reveal (4mals Breathing Air Intro) [CDR]
2. Espen & Stian - Great Dame [CDR]
3. Walsh & Coutre ft. Holly - Burn (VanBellen Remix) [SogChrome]
4. C-Jay - Sundayzer - Leron & Yves Eaux Remix [CDR]
5. Setyon - Element Of Intent [CDR]
6. Vsag - Sunset (Vsag's Tek Mix) [CDR]
7. Sander Kleinenberg - The Fruit (Tom Novy Club Remix) [LMR]
8. Be Quiet (aka Tantamanna) - Another World (Martin H Remix) [Solar]
9. X-Dream vs Marco V - The First Godd (Seyton Mashup) [CDR]
10. Snoop Dogg & Pharrell - Drop It Like It's Hot (LP Remix) [CDR]
11. Andre Kraml - Safari (James Holden Remix) [Border Community]
12. Audio Magnetics - Ghetto Blaster Deluxe (Funk Mix) [LMR]
13. Red Baron - Vandenberg (Grayarea Remix) [Silver Planet]
14. Snake Sedrick and Andro - She Is My Destiny (Breaks Mix) [CDR]
15. Space Manouevres - Quadrant 4 (Furry Nipples Dub Mix) [Lost Language]
16. Evanescence - Bring Me To Life (Vsag's Outpot Remix) [CDR]
17. Infusion - Dead Souls (Baunder Remix) [CDR]
18. Santiago Nino - Believe (Max Graham Club Mix) [Aurium]
19. Unkle - Reign (Trafik's Stoned Rows Mix) [CDR]

Posted by Matthijs on Mar-04-2005 18:33:

Tracklist ziet er weer goed uit!

Posted by tijs08 on Mar-05-2005 03:58:

DIT nummer draaide Sander afgelopen zaterdag op Everybody! Ik heb hem jammer genoeg gemist, maar wat een onwijs vette tune! Het is maar een korte sample van slechte kwaliteit (heb hem geripped van een digitale camera filmpje...) maar goed je kan nog duidelijk horen dat dit een tune is die snel ge-id-ed moet worden

Posted by Tim81 on Mar-05-2005 09:17:

kan het slecht horen... dus snel maar een goede rip!!

Posted by HiGH_NrG on Mar-05-2005 10:59:

quote:
Originally posted by tijs08
DIT nummer draaide Sander afgelopen zaterdag op Everybody! Ik heb hem jammer genoeg gemist, maar wat een onwijs vette tune! Het is maar een korte sample van slechte kwaliteit (heb hem geripped van een digitale camera filmpje...) maar goed je kan nog duidelijk horen dat dit een tune is die snel ge-id-ed moet worden

ID - ID?

Posted by Djeebie on Mar-05-2005 12:09:

Klinkt als een tune

Posted by tijs08 on Mar-05-2005 16:49:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
ID - ID?

jaaaaaaaaa dat is hem!!

en een tune is het zeker! snel hopen dat hij in een nieuw mp3 setje van Sander K verschijnt

Posted by SnuggLe on Mar-08-2005 08:02:

Ik hoorde dat op Koninginnenacht Deep Dish twee keer in Nederland te bewonderen is....... oftewel op 2 verschillende feesten dan denk ik. Of apart...dont know.

In ieder geval: leuk nieuws.

Posted by Opti on Mar-08-2005 09:48:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik hoorde dat op Koninginnenacht Deep Dish twee keer in Nederland te bewonderen is....... oftewel op 2 verschillende feesten dan denk ik. Of apart...dont know.

In ieder geval: leuk nieuws.

Koninginnenacht: Now&Wow (met Sander K) en Hotel Arena als het goed is.

Posted by SnuggLe on Mar-08-2005 09:57:

quote:
Originally posted by Opti

Een Everybody dus, netzoals vorig jaar met Koninginnenacht....
Hmm...op zich wel kut, teveel goede feesten dan, en waarschijnlijk wordt het gewoon stappen in DH.

Posted by Partyhardy! on Mar-08-2005 10:20:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Een Everybody dus, netzoals vorig jaar met Koninginnenacht....
Hmm...op zich wel kut, teveel goede feesten dan, en waarschijnlijk wordt het gewoon stappen in DH.

hoezo ga je dan gewoon stappen in DH?

Posted by SnuggLe on Mar-08-2005 10:40:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
hoezo ga je dan gewoon stappen in DH?

Koninginnenach in Den Haag is supergezellig. Lekker buiten een biertje drinken op straat, veel gekke mensen, gezellig ook! We zijn vorig jaar met een hele grote groep gegaan en dat was bereleuk! Dit jaar wordt de groep nog groter (een man of 20-25) en dat staat garant voor een boel gezelligheid. We hadden dit jaar eigenlijk al 'besproken', temeer omdat we de dag erna ook een kraampje hebben waarschijnlijk op de vrijmarkt.

Feestjes komen er nog genoeg in het jaar en Deep Dish komt ook nog wel vaker. Zo'n avond is er meestal maar 1x in het jaar

Posted by M_Peror on Mar-08-2005 11:55:

quote:

Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar volgens mij heeft ie 'm afgelopen zaterdag in de Ministry ook gedraaid. Vette tune idd! ID gewenst +1.

Posted by Partyhardy! on Mar-08-2005 12:36:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar volgens mij heeft ie 'm afgelopen zaterdag in de Ministry ook gedraaid...

Weet je dat niet meer zeker? hoe kun je nu zo'n TUNE vergeten!
hoe was het daar verder trouwens? ging het los?

Posted by M_Peror on Mar-08-2005 13:52:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Weet je dat niet meer zeker? hoe kun je nu zo'n TUNE vergeten!
hoe was het daar verder trouwens? ging het los?

Ja, gave tent... stevig soundsystem in de main area -- die z'n naam (The Box) eer aandoet want het klinkt daarbinnen alsof je midden IN de luidspreker zit Had geen oorpluggen meegebracht, spijt... Maar voor Sander had ik 't wel over want hij draaide erg lekker. Publiek kon het ook wel waarderen, het was goed vol en er stonden er de nodige flink uit hun dak te gaan. Wel redelijk veel mensen behoorlijk wasted daarbinnen maar als je die negeerde kon je je goed amuseren. En ik heb of een stuk gemist, of ze hadden werkelijk maar 1 toilet (plus bijbehorende rij) in dat hele gebouw

Het leek overigens wel alsof ik "Nederlander" op m'n voorhoofd had geschreven... er is me nog nooit zo vaak om pillen gevraagd op een feest als daar

[edit]
Paar picjes voor de geinteresseerden... stelt niet veel voor want had alleen een gare telefoon-camera bij me, maar goed, voor het idee.

De welkom/chill-out area

Sander Kleinenberg in The Box

Waarschuwing bij de entree van The Box

Posted by Partyhardy! on Mar-08-2005 14:23:

Waar ligt de Ministry? in Londen? en ben je daar speciaal voor Sander K naar toe gegaan of was je toevallig in de buurt,hehe

Posted by tijs08 on Mar-08-2005 15:23:

quote:
Originally posted by M_Peror
[edit]
Paar picjes voor de geinteresseerden... stelt niet veel voor want had alleen een gare telefoon-camera bij me, maar goed, voor het idee.

Leuk verslagje!

Ik sluit me bij Onno aan met de vraag hoe je daar terecht kwam...
Was je al aan het dansen geweest daar ofzo?

Leuk die paar pics, krijg zo wel een beeld van die club. Erg knus of niet? Ben benieuwd hoe nu echt de sfeer is in zoon tent, kan niet wachten tot ik Sasha zie in de Fabric 21 Mei

Posted by Tim81 on Mar-08-2005 17:05:

quote:
Originally posted by Opti

Dat zou een meer dan waardig vervanger voor mij zijn van de 2 Days of Kaos avonden...

Posted by magrec on Mar-08-2005 17:45:

quote:
Originally posted by Tim81
Dat zou een meer dan waardig vervanger voor mij zijn van de 2 Days of Kaos avonden...

hmm ja 2 jaar geleden holden, rui da silva, sister bliss, lucien foort

Posted by Tim81 on Mar-08-2005 17:54:

quote:
Originally posted by magrec

en volgens mij vergeet je dan nog Tiesto en Don Diablo...

Posted by magrec on Mar-08-2005 18:11:

quote:
Originally posted by Tim81
en volgens mij vergeet je dan nog Tiesto en Don Diablo...

die heb ik toen ook niet gehoord...hoewel diablo heb ik nog wel even gehoord jammer dat hij toen niet draaide wat hij nu draait.

Posted by GrooveCollect. on Mar-09-2005 00:03:

quote:
Originally posted by magrec

jaar daarvoor met Tomiie en Pappa

Posted by tijs08 on Mar-09-2005 01:20:

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
jaar daarvoor met Tomiie en Pappa

over Pappa gesproken.

Hij komt naar Nederland binnenkort!

The Sessions
zaterdag 9 april 2005
23:00 - 06:00
Lexion, Westzaan

Line-up
- Anthony Pappa
- C-Jay
- Fred Numf

Jaja! Een leuk feestje in de Lexion... dat ik daar ooit nog eens zou belanden had ik ook nooit van zijn leven gedacht
Goede line-up ook! C-jay nieuw talent! En Fred Numf ook lekker! Nieuwe cd van hem ziet er weer goed uit
En Anthony Pappa natuurlijk!

Posted by SnuggLe on Mar-09-2005 06:20:

quote:
over Pappa gesproken.

Hij komt naar Nederland binnenkort!

The Sessions
zaterdag 9 april 2005
23:00 - 06:00
Lexion, Westzaan

Line-up
- Anthony Pappa
- C-Jay
- Fred Numf

Jaja! Een leuk feestje in de Lexion... dat ik daar ooit nog eens zou belanden had ik ook nooit van zijn leven gedacht
Goede line-up ook! C-jay nieuw talent! En Fred Numf ook lekker! Nieuwe cd van hem ziet er weer goed uit
En Anthony Pappa natuurlijk!

Ik zag het ook staan op dat forum van de Groovecollection (van Jerry dus) ja, die C-Jay die post daar veel. Op zich wel leuk, maar met het OV is het nogal lastig om bij de Lexion te komen.

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »