TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
Las op Groovecollection iets over een exclusieve 'involver'-mix op Protonradio?? Maar de details kan ik nergens vinden.
Een paar dagen werd 1 dag, nu dus te d/l op hybridized
Shiloh's mix this month returns from the more experimental stuff of the past couple shows, to a little more straight forward feel, purely showcasing some awesome music.
1. Damien Heck ft. Michelle Chivers - Deep Reveal (4mals Breathing Air Intro) [CDR]
2. Espen & Stian - Great Dame [CDR]
3. Walsh & Coutre ft. Holly - Burn (VanBellen Remix) [SogChrome]
4. C-Jay - Sundayzer - Leron & Yves Eaux Remix [CDR]
5. Setyon - Element Of Intent [CDR]
6. Vsag - Sunset (Vsag's Tek Mix) [CDR]
7. Sander Kleinenberg - The Fruit (Tom Novy Club Remix) [LMR]
8. Be Quiet (aka Tantamanna) - Another World (Martin H Remix) [Solar]
9. X-Dream vs Marco V - The First Godd (Seyton Mashup) [CDR]
10. Snoop Dogg & Pharrell - Drop It Like It's Hot (LP Remix) [CDR]
11. Andre Kraml - Safari (James Holden Remix) [Border Community]
12. Audio Magnetics - Ghetto Blaster Deluxe (Funk Mix) [LMR]
13. Red Baron - Vandenberg (Grayarea Remix) [Silver Planet]
14. Snake Sedrick and Andro - She Is My Destiny (Breaks Mix) [CDR]
15. Space Manouevres - Quadrant 4 (Furry Nipples Dub Mix) [Lost Language]
16. Evanescence - Bring Me To Life (Vsag's Outpot Remix) [CDR]
17. Infusion - Dead Souls (Baunder Remix) [CDR]
18. Santiago Nino - Believe (Max Graham Club Mix) [Aurium]
19. Unkle - Reign (Trafik's Stoned Rows Mix) [CDR]
Tracklist ziet er weer goed uit!
DIT nummer draaide Sander afgelopen zaterdag op Everybody! Ik heb hem jammer genoeg gemist, maar wat een onwijs vette tune! Het is maar een korte sample van slechte kwaliteit (heb hem geripped van een digitale camera filmpje...) maar goed je kan nog duidelijk horen dat dit een tune is die snel ge-id-ed moet worden

kan het slecht horen... dus snel maar een goede rip!!
| quote: |
| Originally posted by tijs08 DIT nummer draaide Sander afgelopen zaterdag op Everybody! Ik heb hem jammer genoeg gemist, maar wat een onwijs vette tune! Het is maar een korte sample van slechte kwaliteit (heb hem geripped van een digitale camera filmpje...) maar goed je kan nog duidelijk horen dat dit een tune is die snel ge-id-ed moet worden |
Klinkt als een tune 
| Originally posted by HiGH_NrG ID - ID? |
Ik hoorde dat op Koninginnenacht Deep Dish twee keer in Nederland te bewonderen is....... oftewel op 2 verschillende feesten dan denk ik. Of apart...dont know.
In ieder geval: leuk nieuws.
| Originally posted by SnuggLe Ik hoorde dat op Koninginnenacht Deep Dish twee keer in Nederland te bewonderen is....... oftewel op 2 verschillende feesten dan denk ik. Of apart...dont know. In ieder geval: leuk nieuws. |
| Originally posted by Opti Koninginnenacht: Now&Wow (met Sander K) en Hotel Arena als het goed is. |
| Originally posted by SnuggLe Een Everybody dus, netzoals vorig jaar met Koninginnenacht.... Hmm...op zich wel kut, teveel goede feesten dan, en waarschijnlijk wordt het gewoon stappen in DH. |
| Originally posted by Partyhardy! hoezo ga je dan gewoon stappen in DH? |
| Originally posted by tijs08 DIT nummer draaide Sander afgelopen zaterdag op Everybody! Ik heb hem jammer genoeg gemist, maar wat een onwijs vette tune! Het is maar een korte sample van slechte kwaliteit (heb hem geripped van een digitale camera filmpje...) maar goed je kan nog duidelijk horen dat dit een tune is die snel ge-id-ed moet worden |
| Originally posted by M_Peror Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar volgens mij heeft ie 'm afgelopen zaterdag in de Ministry ook gedraaid... |
hoe kun je nu zo'n TUNE vergeten!
ging het los?
| Originally posted by Partyhardy! Weet je dat niet meer zeker? hoe kun je nu zo'n TUNE vergeten! hoe was het daar verder trouwens? ging het los? |
Had geen oorpluggen meegebracht, spijt...
Maar voor Sander had ik 't wel over want hij draaide erg lekker. Publiek kon het ook wel waarderen, het was goed vol en er stonden er de nodige flink uit hun dak te gaan. Wel redelijk veel mensen behoorlijk wasted daarbinnen maar als je die negeerde kon je je goed amuseren. En ik heb of een stuk gemist, of ze hadden werkelijk maar 1 toilet (plus bijbehorende rij) in dat hele gebouw

Waar ligt de Ministry? in Londen? en ben je daar speciaal voor Sander K naar toe gegaan of was je toevallig in de buurt,hehe 
| Originally posted by M_Peror [edit] Paar picjes voor de geinteresseerden... stelt niet veel voor want had alleen een gare telefoon-camera bij me, maar goed, voor het idee. |

| Originally posted by Opti Koninginnenacht: Now&Wow (met Sander K) en Hotel Arena als het goed is. |
| Originally posted by Tim81 Dat zou een meer dan waardig vervanger voor mij zijn van de 2 Days of Kaos avonden... |
holden, rui da silva, sister bliss, lucien foort
| Originally posted by magrec hmm ja 2 jaar geleden holden, rui da silva, sister bliss, lucien foort |
| Originally posted by Tim81 en volgens mij vergeet je dan nog Tiesto en Don Diablo... |
| Originally posted by magrec hmm ja 2 jaar geleden holden, rui da silva, sister bliss, lucien foort |
| Originally posted by GrooveCollect. jaar daarvoor met Tomiie en Pappa |

| Originally posted by tijs08 over Pappa gesproken. Hij komt naar Nederland binnenkort! The Sessions zaterdag 9 april 2005 23:00 - 06:00 Lexion, Westzaan Line-up - Anthony Pappa - C-Jay - Fred Numf Jaja! Een leuk feestje in de Lexion... dat ik daar ooit nog eens zou belanden had ik ook nooit van zijn leven gedacht ![]() Goede line-up ook! C-jay nieuw talent! En Fred Numf ook lekker! Nieuwe cd van hem ziet er weer goed uit ![]() En Anthony Pappa natuurlijk! |