TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Morgen niet naar het stad kunnen door die fucking criterium |
het einde van mijn vakantie, straks terug beginnen met werken
gelukkig is het maar drie weken aftellen tot mijn volgende vakantie; dan heb ik 2 weken ipv 1 week 
Heyz, slukez, sweet, byezz, �avakes, chille, boykes, greetz, peeps, boeie, gast, vet en nog altijd "ik heb zoiets van... ."
Domme mensen.
dj mag top 1010 spam van zowat elke dj 
| Originally posted by Devilex Sinds wanneer woont ge terug in Aalst? |

| Originally posted by Pumaz Januari ![]() Ik heb dat hier gepost ook |
De dag nadat je gezond en wel naar de dokter ging voor bloed te laten nemen, plots last hebben van hoge koorts, keel- en hoofdpijn en een slapperig gevoel hebben. 
Mexicaanse griep!
't is te hopen van niet 
zolang het eten er nog vlot in gaat, zal het wel iets anders zijn :x
Kan ook altijd een vleesetende bacterie zijn natuurlijk.
| Originally posted by Jasperovitsj Kan ook altijd een vleesetende bacterie zijn natuurlijk. |
| Originally posted by pzK 't is te hopen van niet ![]() zolang het eten er nog vlot in gaat, zal het wel iets anders zijn :x |
| Originally posted by Devilex Ik vraag me eigenlijk af hoe je zoiets oploopt? Kan je dan bij een simpel wondje hier al het risico voor lopen? |
| Originally posted by christina de mexicaanse griep heeft niks met uw maag te maken, symptomen zijn vooral hoesten en kortademigheid |

Dokter Christina to the rescue. 
| Originally posted by Real Dokter Christina to the rescue. |
ik volg de actualiteit?
Beschrijf dan eens hoe kristof al zijn geslachtsziektes heeft opgedaan
bij u.
Luc's anus is inderdaad maar een vies plekje.
NB: "Signs of influenza A(H1N1) are flu-like, including fever, cough, headache, muscle and joint pain, sore throat and runny nose, and sometimes vomiting and diarrhoea."
Bron: WHO
Zelf al een week onder de pannen en gelukkig aan de betere hand.
Huisartsen komen in NL alleen in actie (doorverwijzen naar de Gemeentelijke Gezondheidsdienst) indien men tot de risicogroep behoort. Dus geen idee of het de taco griep is, maar fijn ist nie 
| Originally posted by djcresto waar just? |
| Originally posted by Pumaz Hofstade |
Ik heb toen ik klein was al dicht bij de gevangenis van Oudenaarde gewoond. Maar toen ontsnapten er geen gedetineerden om de vijf minuten 
Dizzee Rascal