TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ! ! ! משחקי - מחשב
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »


Posted by DjChook on Jun-24-2003 15:56:

הוורקרפט החדש כזה בן בן בן בן זונה

אני כבר במסך 4 אני חושב

משהו מטורף, הם כאלה גאונים


Posted by fb1 on Jun-24-2003 18:33:

אני משחק
counter-strike
כבר קרוב לשנתיים
כל מי שמשחק כאן
counter-strike
בצורה רצינית בטח ראה אותי משחק הרבה פעמים
הניק שלי זה
fbi


Posted by DjChook on Jun-24-2003 18:45:

שקל?


Posted by NyKoN on Jun-24-2003 19:07:

quote:
Originally posted by DjChook
שקל?


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוצאת לי את המילה מהפה!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח@!#$%

תשמע פבי- שנתיים זה כלום.. נאדה בקאונטר סטרייק
אם אתה חושב שאתה טוב אחרי שנתיים אתה באמת כלום
לך תסתכל על שחקנים כמו פאבל, שוקוייב, גרין ברט
מה אתה? בכיתה ז?
חחח ניובי


Posted by fb1 on Jun-24-2003 19:58:

רואים שאתה לא מתמצא לך תשאל את פאבל אם הוא מכיר אותי.
הייתי בקלאנים
(>RiP<)fbi
#imperial | fbi
1st | fbi

ועוד טובים.
זה שאתה מזלזל זה ממש לא לעניין
נ.ב
אני לא יודע אם אני משחק שנתיים אבל אני משחק מגרסא
cs1.0


Posted by NyKoN on Jun-24-2003 20:59:

אני לא יודע אם אתה יודע לספור.. אבל 1.0 יצא לפני יותר מ3 שנים
בכל מקרה... כשאני שיחקתי לפני שנה ולפני שנתיים וגם לפני 3
לא ראיתי אותך בחיים
לא שמעתי עליך בכלל ואני מקורב לאליטה של קאונטר סטרייק... לפחות הייתי לפני שנה


Posted by DjChook on Jun-24-2003 21:03:

דיי לריב ילדים


Posted by warpedd_ on Jun-24-2003 21:27:

ראסמי כמה זמן לא ראיתי ויכוחים כאלה
איך ישר קולטים שזה ילדים בחטיבה
חחח


עזבו אתכם ממשחקים לכו לחפש בחורות



ד"א בתור משהו שמכיר את המשחק לפני שגילית מה זה אתרי סקס אני יכול להגיד לך שזה בזבוז זמן


Posted by arik on Jun-24-2003 22:10:

quote:
Originally posted by warpedd_
ראסמי כמה זמן לא ראיתי ויכוחים כאלה
איך ישר קולטים שזה ילדים בחטיבה
חחח


עזבו אתכם ממשחקים לכו לחפש בחורות



ד"א בתור משהו שמכיר את המשחק לפני שגילית מה זה אתרי סקס אני יכול להגיד לך שזה בזבוז זמן

תומר אתה נשמע כאילו אתה אחד מזקני העם


Posted by Dj-2TaLL on Jun-25-2003 01:16:

גם אני הייתי משחק קאונטר בזמנו
קרוא לי
Nimrod
והייתי לא רע, עד שפרשתי...

לא מזמן סיימתי פעם ראשונה את הלף לייף, זה משחק טוב
פשוט אין לי מילים...
כלכך נהנתי ממנו...

למי שלא ראה את הסרט של
HALF LIFE 2
לא יודע מה הוא מפסיד!!!!


Posted by warpedd_ on Jun-25-2003 13:25:

quote:
Originally posted by arik
תומר אתה נשמע כאילו אתה אחד מזקני העם



חחחח כן הא
שמע התחלתי לשחק בכיתה ח זה היה כבר לפני 5 שנים בערך


Posted by DJ_Yuval on Oct-24-2003 20:57:

מישהו כאן משחק
MAX PAYNE 2?!?!?!

הגעתי ל
part 3
chapter 8
בקטע שהורגים את ולאדימיר שהוא זורק פצצות מלמעלה

מה לעזזל אני עושה שם?!?!


Posted by NyKoN on Oct-24-2003 22:27:

quote:
Originally posted by DJ_Yuval
מישהו כאן משחק
MAX PAYNE 2?!?!?!

הגעתי ל
part 3
chapter 8
בקטע שהורגים את ולאדימיר שהוא זורק פצצות מלמעלה

מה לעזזל אני עושה שם?!?!


יורה על החיבורים למעלה
עד שהוא נופל ואז הוא לא נופל לגמרי אז אתה יורה על החיבורים של הקרטיב הזה שיפול עליו ואז נגמר המשחק


Posted by DJ_Yuval on Oct-25-2003 09:24:

quote:
Originally posted by NyKoN
יורה על החיבורים למעלה
עד שהוא נופל ואז הוא לא נופל לגמרי אז אתה יורה על החיבורים של הקרטיב הזה שיפול עליו ואז נגמר המשחק


וואלה נכון
גמרתי עכשיו את המשחק תודה


Posted by hazzard on Oct-25-2003 11:47:

מישהו שמע במקרה על המשחק ביץ' לייף?
beach life
יענו אם יש משחק חדש בסדרה שלו
או משהו דומה לו
אז תעבירו לי את השם מיליון תודות


Posted by DJ_Yuval on Oct-25-2003 11:48:

quote:
Originally posted by hazzard
מישהו שמע במקרה על המשחק ביץ' לייף?
beach life
יענו אם יש משחק חדש בסדרה שלו
או משהו דומה לו
אז תעבירו לי את השם מיליון תודות


שיחקתי בו שנה שעברה, אחלה משחק
ואני לא חושב שיצא לזה המשך
אבל תבדוק ב
www.gamershell.com


Posted by Hell_Copter on Oct-25-2003 13:47:

למישהו יש את המשחק
Celebrity Death Match?

הייתי מוריד אותו אבל הוא בחיים לא יעלה לי על המחשב
סתם מעניין לדעת איך הוא


Posted by Elior on Oct-25-2003 13:52:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
למישהו יש את המשחק
Celebrity Death Match?

הייתי מוריד אותו אבל הוא בחיים לא יעלה לי על המחשב
סתם מעניין לדעת איך הוא


חבר שלי מוריד אותו מהפרד...
בשניה שזה יסיים אני יגיד לך


Posted by Flotser on Oct-25-2003 14:47:

quote:
Originally posted by NyKoN
יורה על החיבורים למעלה
עד שהוא נופל ואז הוא לא נופל לגמרי אז אתה יורה על החיבורים של הקרטיב הזה שיפול עליו ואז נגמר המשחק


יאללה זה נשמע בדיוק אותו חרא כמו הסיום ב
max payne 1
אחד המשחקים הכי דפוקים ששיחקתי בהם

את השני לאראתי עדיין,
אבל שוב כ-ל הקטע של המחשק זה הקפיצות האיטיות האלה?

העם רוצה
deus-ex2
שיצא כבר!!!


Posted by NyKoN on Oct-25-2003 15:29:

מה אתה מחוק?
הבולט טיים הזה זה הדבר הכי חזק בעולם
אני נכנס לחדר מלא בטרוריסטים עושה את הבולט טיים הזה מרסס את כולם והם בקושי יורים כדור

ותאמת... מקס פיין 2 ממממממממממממממש דומה בסצינות ל1


Posted by Hell_Copter on Oct-25-2003 17:14:

עזבו אתכם מלשחק מקס פיין 1 או 2 במחשב שלכם
לכו מול עזריאלי
שם יש את המקס פיין הכי טוב!!
והמבין יבין


Posted by nFaivel on Oct-25-2003 17:48:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
למישהו יש את המשחק
Celebrity Death Match?

הייתי מוריד אותו אבל הוא בחיים לא יעלה לי על המחשב
סתם מעניין לדעת איך הוא


לי יש אותו.הוא נחמד כזה ,לשחק בו שמשעמם לך...אין בו יותר מידי אפשרויות ואתה מסיים אותו תוך חצי שעה....
יש לי עוד משחק חדש שהוא בן זונה
freedom fighters משחק פשוט חיה!


Posted by Elior on Oct-25-2003 19:45:

רועי..
הורדתי אצל חבר..
איזה משחק ענק..
באמת הוא מהיר והכל..
אבל משחק ענק!!

מרלין מנסון שולט
איזה משחק גדול
אבל משחק ענק!!



ו
freedom fighters
לא כ"כ חדש...
אבל גם נחמד...
היום סוף סוף עברתי איזה משימה שלקח לי 4-5 שעות לעבור אותה
סעמק...

ב"ה עוד כמה ימים נסיים תמשחק..

אה, ומקס פיין 2 משחק אדיר..
סיימתי אותו לפני 3-4 ימים..
והדבר הכי יפה בו
זה בבולט טיים שהוא טוען מחסנית
או זולטים אותו בהילוך איטי כזה מסתובב
אין על זה


Posted by Sniper on Nov-01-2003 12:34:

מישהו משחק בקומנדאוס 3
??


ואווו זה משחק קשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by nFaivel on Nov-01-2003 13:45:

quote:
Originally posted by Sniper
מישהו משחק בקומנדאוס 3
??


ואווו זה משחק קשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


חחחח יש לי את המשחק הזה כבר כמה שבועות לא עברתי את השלב הראשון
חחח אני אפס


Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.