TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ! ! ! משחקי - מחשב
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »
הוורקרפט החדש כזה בן בן בן בן זונה
אני כבר במסך 4 אני חושב
משהו מטורף, הם כאלה גאונים
אני משחק
counter-strike
כבר קרוב לשנתיים
כל מי שמשחק כאן
counter-strike
בצורה רצינית בטח ראה אותי משחק הרבה פעמים
הניק שלי זה
fbi
שקל?
| quote: |
| Originally posted by DjChook שקל? |
רואים שאתה לא מתמצא לך תשאל את פאבל אם הוא מכיר אותי.
הייתי בקלאנים
(>RiP<)fbi
#imperial | fbi
1st | fbi
ועוד טובים.
זה שאתה מזלזל זה ממש לא לעניין
נ.ב
אני לא יודע אם אני משחק שנתיים אבל אני משחק מגרסא
cs1.0
אני לא יודע אם אתה יודע לספור.. אבל 1.0 יצא לפני יותר מ3 שנים
בכל מקרה... כשאני שיחקתי לפני שנה ולפני שנתיים וגם לפני 3
לא ראיתי אותך בחיים
לא שמעתי עליך בכלל ואני מקורב לאליטה של קאונטר סטרייק... לפחות הייתי לפני שנה
דיי לריב ילדים
ראסמי כמה זמן לא ראיתי ויכוחים כאלה
איך ישר קולטים שזה ילדים בחטיבה
חחח
עזבו אתכם ממשחקים לכו לחפש בחורות

ד"א בתור משהו שמכיר את המשחק לפני שגילית מה זה אתרי סקס אני יכול להגיד לך שזה בזבוז זמן
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ ראסמי כמה זמן לא ראיתי ויכוחים כאלה איך ישר קולטים שזה ילדים בחטיבה חחח עזבו אתכם ממשחקים לכו לחפש בחורות ![]() ד"א בתור משהו שמכיר את המשחק לפני שגילית מה זה אתרי סקס אני יכול להגיד לך שזה בזבוז זמן |
גם אני הייתי משחק קאונטר בזמנו
קרוא לי
Nimrod
והייתי לא רע, עד שפרשתי...
לא מזמן סיימתי פעם ראשונה את הלף לייף, זה משחק טוב
פשוט אין לי מילים...
כלכך נהנתי ממנו...
למי שלא ראה את הסרט של
HALF LIFE 2
לא יודע מה הוא מפסיד!!!!
| quote: |
| Originally posted by arik תומר אתה נשמע כאילו אתה אחד מזקני העם |
מישהו כאן משחק
MAX PAYNE 2?!?!?!
הגעתי ל
part 3
chapter 8
בקטע שהורגים את ולאדימיר שהוא זורק פצצות מלמעלה
מה לעזזל אני עושה שם?!?!

| quote: |
| Originally posted by DJ_Yuval מישהו כאן משחק MAX PAYNE 2?!?!?! הגעתי ל part 3 chapter 8 בקטע שהורגים את ולאדימיר שהוא זורק פצצות מלמעלה מה לעזזל אני עושה שם?!?! |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN יורה על החיבורים למעלה עד שהוא נופל ואז הוא לא נופל לגמרי אז אתה יורה על החיבורים של הקרטיב הזה שיפול עליו ואז נגמר המשחק |
מישהו שמע במקרה על המשחק ביץ' לייף?
beach life
יענו אם יש משחק חדש בסדרה שלו
או משהו דומה לו
אז תעבירו לי את השם מיליון תודות
| quote: |
| Originally posted by hazzard מישהו שמע במקרה על המשחק ביץ' לייף? beach life יענו אם יש משחק חדש בסדרה שלו או משהו דומה לו אז תעבירו לי את השם מיליון תודות |
למישהו יש את המשחק
Celebrity Death Match?
הייתי מוריד אותו אבל הוא בחיים לא יעלה לי על המחשב 
סתם מעניין לדעת איך הוא 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter למישהו יש את המשחק Celebrity Death Match? הייתי מוריד אותו אבל הוא בחיים לא יעלה לי על המחשב ![]() סתם מעניין לדעת איך הוא |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN יורה על החיבורים למעלה עד שהוא נופל ואז הוא לא נופל לגמרי אז אתה יורה על החיבורים של הקרטיב הזה שיפול עליו ואז נגמר המשחק |
מה אתה מחוק?
הבולט טיים הזה זה הדבר הכי חזק בעולם
אני נכנס לחדר מלא בטרוריסטים עושה את הבולט טיים הזה מרסס את כולם והם בקושי יורים כדור

ותאמת... מקס פיין 2 ממממממממממממממש דומה בסצינות ל1
עזבו אתכם מלשחק מקס פיין 1 או 2 במחשב שלכם
לכו מול עזריאלי
שם יש את המקס פיין הכי טוב!!
והמבין יבין 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter למישהו יש את המשחק Celebrity Death Match? הייתי מוריד אותו אבל הוא בחיים לא יעלה לי על המחשב ![]() סתם מעניין לדעת איך הוא |
רועי..
הורדתי אצל חבר..
איזה משחק ענק..
באמת הוא מהיר והכל..
אבל משחק ענק!!
מרלין מנסון שולט
איזה משחק גדול
אבל משחק ענק!!
ו
freedom fighters
לא כ"כ חדש...
אבל גם נחמד...
היום סוף סוף עברתי איזה משימה שלקח לי 4-5 שעות לעבור אותה
סעמק...
ב"ה עוד כמה ימים נסיים תמשחק..
אה, ומקס פיין 2 משחק אדיר..
סיימתי אותו לפני 3-4 ימים..
והדבר הכי יפה בו
זה בבולט טיים שהוא טוען מחסנית
או זולטים אותו בהילוך איטי כזה מסתובב
אין על זה 
מישהו משחק בקומנדאוס 3
??
ואווו זה משחק קשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Sniper מישהו משחק בקומנדאוס 3 ?? ואווו זה משחק קשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.