TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle ik zie trance en cantus liever niet in 1 zin staan. |
+1 
| Originally posted by Zehra same here. kvind da maar dikke zever cantussen en stuff... grrr |
boehoe crybabys.
Das leuk, ge hebt het nog nooit meegemaakt maar dat moet ook niet. Zingen, drinken, feest maken, tja rare dinges he !
| Originally posted by pooley boehoe crybabys. Das leuk, ge hebt het nog nooit meegemaakt maar dat moet ook niet. Zingen, drinken, feest maken, tja rare dinges he ! |
een paar op de
en mensen die drinken en rijden hebt ge overal int weekend dus dat slaat op niet veel hoor.
of bedoel je zat met de fiets? :x
| Originally posted by pooley een paar op de en mensen die drinken en rijden hebt ge overal int weekend dus dat slaat op niet veel hoor. of bedoel je zat met de fiets? :x |
| Originally posted by Zehra alcohol sux big time imo |
khaat de stoerdoenerij errond... same with drugs... 
ok ok ... kheb ier een discussiepuntje bovengehaald precies
sowwy
de cantusmensen, moeten ma nen andere keer zoiet doen dan 
en euh, cantus is niet gegarandeerd kotsen en stuff e ... ge moet uw grenzen maar kennen!
| Originally posted by Zehra khaat de stoerdoenerij errond... same with drugs... |
| Originally posted by Zehra khaat de stoerdoenerij errond... same with drugs... |
^ Met alle respect h� Dries, maar die mannen zaten nog geen 5 minuten op de bus of er kwam al ene vragen of we geen bollen bijhadden...wat moet ik daar dan van denken?
Maar anyway, we zijn hier zwaar off-topic aant gaan, misshcien kan iemand een drugs/alcohol-thread opstarten ofzo?
^yeah... I know jasper, en mijn excuses daarvoor! ik had een beetje gehoopt dat roy dat ging vermijden. mja de dude heeft zen best gedaan. en hij kan niet meer dan dat doen. en pas op ik verdedig die mannen helemaal nie ze! ma inderdeed tis hier zwaar off-topic
^ Kverwijt u of Roy niks hoor, daar konde jullie absoluut niks aan doen. 
| Originally posted by Zehra nee der zijn ook mensen die dan zo met den auto rijden... mahja I don't care, da ze zichzelf maar dood rijden dan... hopelijk killen ze zichzelf en nie gewoon mensen die hun hond uitlaten ofzo alcohol sux big time imo |
alle kom zeg wa is da, af en toe is een goe stuk in uw klote zuipe moet toch kunne ffs
en het aroma dan! Niks overtreft toch een goed geuzeken!!!
| Originally posted by pooley en int weekend zijn er geen mensen die wel drinken en toch rijden. Dees slaagt op niveel als argument he. |
| Originally posted by Zehra alcohol sux big time imo |
| Originally posted by Bait Ooooh Zehra wat hoor ik nu, Ik heb anders toch al heel iets anders gezien in Spanje. Sorry die kon ik niet laten liggen |
np
hou u kalm en drink nen palm
drank is den duvel, en duvel is den drank
| Originally posted by FredNova hou u kalm en drink nen palm drank is den duvel, en duvel is den drank |
| Originally posted by Bait Ooooh Zehra wat hoor ik nu, Ik heb anders toch al heel iets anders gezien in Spanje. Sorry die kon ik niet laten liggen |

Ik moet volgende maand gaan vendelen op een feestje van en in brouwerij Palm