TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-party 2 promotie
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 »
hehe Tom heeft precies vergeten m'n counter erop te plaatsen
dus 'kdenk niet dat het meetbaar is nu
jawel, moet het maar aan ruben vragen, elke server heeft zen stats page, kheb ze wel nog niet gevonden 
Ik zal ff kijken...
edit: 186 page visits... en ik heb het mp3tje direct offline gehaald want ik zit al aan 292% van me datalimiet nu 
hoeveel GB Heb je weer?
ik heb gratis 6gb, 300mb, kunnen hem daar ook ff op stockeren 
Dat hou je dan welgeteld 2 dagen vol in dit tempo 
Je moet eigenlijk die file gewoon ergens gratis zetten 
| quote: |
| Originally posted by djcresto hoeveel hits op de site vandaag? |
^^
Daar klopt geen zak van 
| Originally posted by eieregooie ^^ Daar klopt geen zak van |
| Originally posted by FredNova Don't kill the messenger |
| Originally posted by eieregooie How about some buttseckz? |
als elke pageview telt die sinds de 'in progress' fase op die site is geweest kan dat best wel eens correct wezen 
dit is idd een nedstat dat ik aangemaakt had. Maar kvraag me af hoe dit nu nog telt, als de source-code niet op de site staat
trouwens, Bax/Tom, anders zet ik hem ergens op nen users.telenet.be?
| Originally posted by Pheatus trouwens, Bax/Tom, anders zet ik hem ergens op nen users.telenet.be? |
| Originally posted by eieregooie Ik zal ff kijken... edit: 186 page visits... en ik heb het mp3tje direct offline gehaald want ik zit al aan 292% van me datalimiet nu |
| Originally posted by TOR lol, ik vroeg me al af waarom de VOLLEDIGE track erop stond |
^ Ok, ook aangepast, op 64kbps. Laat me weten of jullie de kwaliteit nu nog goed genoeg vinden. Zal nu ook 'n pak sneller inladen.
| Originally posted by FredNova wacht nog enkele dagen dan is Freezel terug |
Heb al wat nummers van The Village People en de BeeGee's gerestyled
ooow yeah, looking good freezel 
| Originally posted by Freezel We bewaren de act voor 2 april Heb al wat nummers van The Village People en de BeeGee's gerestyled |
| Originally posted by Dark Apostle En goan, ben is curieus |

| Originally posted by Freezel Beegees - Saturday Night Fever (BETA's Bend Over Re-Edit).mp3 |
^ natuurlijk!
Beegees meets BETA - Staying erect (extended hard mix) 
^+ ghost-desire go higher (courgette edit)
reclam gemaakt op
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=310149

lees es na of'k geen fouten eb geschreve
tnx 
Elluwz allemaal!!
Zoals ik al vermelt hat in de andere threat organiseren wij (= het belgische trance-addict forum) de 2de editie van de BeTA Party. Deze zal plaats vinden in 'de rector' in Gent op 2 april en vangd aan vanaf 21h tot ... de vroege uurtjes h� . De inkom is gratis en de grootte keuze aan drank heeft een betaalbare prijs meegekregen. De muziek wordt verzorgdt door mensen van het tranceaddict forum zelf. Heb je nog vragen, aarzel niet om me te pm'en of te mailen!
Ff in't kordt:
What? BeTA Party v2
When? 2 April 2005 vanaf 21h
Where? Rector Gent
Entrance: Free
Dj's: check flyer/poster
even vermelden dat Sunset wegens omstandigheden nietd zal kunnen draaien ... ter vervanging zal Dj Vylix (ook wel bekend van dit forum) jullie van de nodige 'drang om te bewegen' voorzien
Hopelijk komen jullie zeker allemaal eens langs om te genieten van de groovy warm-up en de zwevende tunes erna ;-)
Groeten, Desperatozz
ja kheb men aanpassingen gemaakt, tziet er veel beter uit nu... waar heb jij op school gezeten
EDIT: