TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FOK F1manager 2005
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 »
Ik heb er 730. Heb motor van Renault. Voor de rest eenzelfde team als jou Snuggle.
Schumacher droplul je verpest het gewoon 
Analfresser 
| quote: |
| Originally posted by jp Schumacher droplul je verpest het gewoon ![]() Analfresser |
)!
Het is een principe kwestie. Je bent fan of niet. Schumi gekocht zodra ik het geld had 
| Originally posted by jp Het is een principe kwestie. Je bent fan of niet. Schumi gekocht zodra ik het geld had |
732 puntjes. Redelijke score.
| Originally posted by Dj Lex Ik heb er 730. Heb motor van Renault. Voor de rest eenzelfde team als jou Snuggle. |

Nou halen we je dus nooit meer in
| Originally posted by SnuggLe Plus Lex..ik dacht dat je zei 'dat je op Button had gewed'. Nou halen we je dus nooit meer in |
| Originally posted by New Wave Wat vast staat is dat ik TOR voorbij ga |
Zie je, had wel max punten 
Heb nu gewoon om een beetje te gokken Schummi gekozen ipv Alonso. Haal Lexie toch niet meer in en dat Jasper me inhaalt kan me ook niet interesseren. Manager is dit jaar niet leuk meer, verschillen zijn in de 1e 3 races gemaakt nu is het consolideren.
| Originally posted by TOR mooi niet |
kutzooi!
JAJA, ik heb TOR ingehaald!!
I own you, belg! 
verdorie, het gaat hoe langer hoe slechter
tjah, en in deze fase van het seizoen verschilt het puntenaantal per gp niet zoveel onderling.. neem es wat ondoordachte risico's, jongens
enorm veel regen vandaag in Francorchamps trouwens.. ik hoop maar dat het zo niet doorgaat, anders krijgen we een wedstrijd onder safety car zondag 
LOL, had Schummi nog laten staan.
Ach, zit in India, heb geen zin om te wisselen zo. Het zal wel.
| Originally posted by SnuggLe LOL, had Schummi nog laten staan. Ach, zit in India, heb geen zin om te wisselen zo. Het zal wel. |
Alburts gaat 2 jaar naar Midland
| Originally posted by jp Alburts gaat 2 jaar naar Midland |
| Originally posted by New Wave WHOEEHOEEE Ik heb je ingehaald. |
Ben benieuwd of ik nog 2e ben geworden, had mijn hele team op Renault gegooid deze ronde 
was ik ook van plan, maar was er niet op tijd bij om nog te veranderen.
het wordt spannend 
Helemaal niks mee gekregen van deze race *schaam*
Hoop dat het volgend jaar wat spannender wordt. Door de voorspelbare raceuitslagen heb ik eigenlijk de laatste paar weken niet eens meer ingelogd om er naar te kijken. Hopen dat het volgend jaar weer wat minder voorspelbaar wordt, maar in F1 is dat meestal een illusie.
Ik vond het tempo van de Renault's deze race toch wel erg goed. Was weer ff geleden dat de McLaren van Raikonen niet dichterbij Alonso kwam. Belooft wat voor volgend jaar. Denk ook wel dat Ferrari volgend jaar weer gewoon voor het kampioenschap kan strijden, evenals Honda (BAR) met Button en Barichello.. Toyota misschien ook wel, maar van Red Bull verwacht ik niet zo veel 
Mja iedereen dacht dat Ferrari dit jaar weer kampioen zou worden en dat was ook niet zo, dus wie weet.. Kijk er iig wel naar uit!
alexverheij 9146
Jappio 8769
T.O.R. 8697
SnuggLe 8624
Ik heb er 730.
TOR 655.
Dat is dus 75 punten verschil.
8624 + 75 = 8699
LOL! Ga je nog voorbij!

Denk dat ik Jasper niet voorbij ga, dat was mijn streven eigenlijk 
Hehe, hoe kom je aan zoveel punten dan? Ik heb er volgens de fokteller 610 met raikkonen en alonso.
Heb dit jaar ongeveer 1 halve race gezien, dus dat zegt toch een hoop over jullie "kenners"