TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »

Posted by Siesta on May-02-2005 20:57:

wat mij ook opviel is de onzuiverheid van sommige nummers, leek wel mp3?? misschien ligt het aan de rip. maar dit betwijvel ik sterk, want sommige nummers zijn WEL goed en de andere weer niet.

heerlijk is dat lekker zeiken

Posted by Roger on May-02-2005 21:06:

quote:
Originally posted by Asperge
Ik ben het met ei eens, tiesto zijn cds hebben nog iets warms, beter dan al die kille saaie computermixen die bv. armin de laastste jaren uitbrengt, daarom luister je over een jaar ook niet meer naar die cd van armin terwijl je tiesto zijn cds over een jaar nog wel eens opzet.

Maarja ieder zijn ding

ik snap je punt even niet... waarom zijn strakke mixen saai Wat is daar in hemelsnaam mis mee sorry dit gaat echt te ver.. dat je tiesto verafgod oke.. maar dat je andere djs afkraakt omdat ze foutloze cds maken

btw ik heb het juist andersom, ik luister armins cds juist wel regelmatig terug en tiesto's cds(mp3's) echt nooit!

Posted by Siesta on May-02-2005 21:08:

ik vind alle armin cds meestal wel lekker, vooral boundaries of imagination blijft vetjes

alleen die cd met rank 1 - awakening was toch wel een dieptepunt in zijn CD carriere

Posted by Roger on May-02-2005 21:11:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik vind alle armin cds meestal wel lekker, vooral boundaries of imagination blijft vetjes

alleen die cd met rank 1 - awakening was toch wel een dieptepunt in zijn CD carriere

armin kan nog wel heel diep gaan als je hm vergelijkt met tiesto

Posted by sndh on May-02-2005 21:11:

mag ik ook ff klagen... DK's 'Bad' op +8 kan ECHT niet hoor! en het mixen is ook butt (nee ik kan het niet beter ) La Noche is vet, maar ook al zo overdreven versneld... En cd begint met Palma Salone, SUPER! alleen gaat dan vrij snel in een ander nummer over... en wel op een manier dat de vibe weer weg is... Ik heb de mp3 zelfs weggegooid, pfff

Posted by Original on May-02-2005 22:29:

Ik heb beide cds nu uitvoerig beluisterd, sochtend, savond, snachts, Thuis en in de auto met ogen open en dicht (dit laatste niet in de auto), nuchter en alles behalve..

En ik moet zeggen ik vind het een prima cdtje. Niet super gemixed en sommige plaatjes wat hoog gepitched, maar toch heeft het wat. Ik ga em ook wel kopen denk ik, al is het alleen al om aan de release party terug te denken en omdat hij mooi staat naast die andere 3.

Posted by Asperge on May-02-2005 22:47:

quote:
Originally posted by Roger
ik snap je punt even niet... waarom zijn strakke mixen saai Wat is daar in hemelsnaam mis mee sorry dit gaat echt te ver.. dat je tiesto verafgod oke.. maar dat je andere djs afkraakt omdat ze foutloze cds maken

btw ik heb het juist andersom, ik luister armins cds juist wel regelmatig terug en tiesto's cds(mp3's) echt nooit!

Ik verafgod tiesto helemaal niet, mijn punt is dat armin zo fantasieloos mixt, zo recht toe recht aan, dat gaat bij mij vervelen....

bij tiesto mag het dan soms niet netjes zijn, maar de ene keer is het een lange overgang, dan weer een korte ruwe om een versnelling hoger te gaan, dat is mijn punt...

tiesto is op dit moment nog een van de weinige trance djs die mij kan boeien, gewoon omdat hij gevarieerd draait(prog, trance, techtrance) en zijn platenkeus mij dan denk ik toch beter ligt (weinig saaie anjuna, armada meuk zeg maar )

De enige cd van Armin die mij niet is gaan vervelen is boundaries of imagination, die blijft echt goed met de ene klassieker na de andere.

Maarja zoals al eerder gezegd, ieder zijn ding

Posted by Roger on May-02-2005 23:19:

quote:
Ik verafgod tiesto helemaal niet, mijn punt is dat armin zo fantasieloos mixt, zo recht toe recht aan, dat gaat bij mij vervelen....

bij tiesto mag het dan soms niet netjes zijn, maar de ene keer is het een lange overgang, dan weer een korte ruwe om een versnelling hoger te gaan, dat is mijn punt...

tiesto is op dit moment nog een van de weinige trance djs die mij kan boeien, gewoon omdat hij gevarieerd draait(prog, trance, techtrance) en zijn platenkeus mij dan denk ik toch beter ligt (weinig saaie anjuna, armada meuk zeg maar )

Volgens mij moet je echt eens vaker naar armin luisteren, want zo fantasieloos zijn armins mixen ook weer niet Hij maakt zowel langzame geleidelijke mixen als snelle abrubte mixen, maar misschien is dat je nooit opgevallen omdat die mixen soms zo strak zijn dat je het niet echt merkt In tegen stelling tot tiesto (iig op deze cds) waarbij je wakker schiet uit je droom bij ongeveer elke overgang

Over de platenkeuze heb je wel een beetje gelijk, want ik vind af en toe ook dat armin meuk draait(ENMASS ) Maar daar in tegen heeft tiesto er ook niet altijd even mooie plaatjes tussen zitten vind ik. Neigt soms wat naar de kazige kant..

Nu moet je niet gaan denken dat ik een totale armin aanbidder ben en nergens anders naar luister, want dat is niet zo. Maar wie ik kies tussen deze 2 nederlandse bekendheden is nu wel duidelijk

Posted by Roger on May-02-2005 23:27:

hmm oke..we zijn in een eindeloze discussie beland

Posted by Asperge on May-03-2005 09:11:

quote:
hmm oke..we zijn in een eindeloze discussie beland

Idd en veel zin heeft het toch niet, ieder zijn ding

quote:
Volgens mij moet je echt eens vaker naar armin luisteren, want zo fantasieloos zijn armins mixen ook weer niet Hij maakt zowel langzame geleidelijke mixen als snelle abrubte mixen, maar misschien is dat je nooit opgevallen omdat die mixen soms zo strak zijn dat je het niet echt merkt In tegen stelling tot tiesto (iig op deze cds) waarbij je wakker schiet uit je droom bij ongeveer elke overgang

Over de platenkeuze heb je wel een beetje gelijk, want ik vind af en toe ook dat armin meuk draait(ENMASS ) Maar daar in tegen heeft tiesto er ook niet altijd even mooie plaatjes tussen zitten vind ik. Neigt soms wat naar de kazige kant..

Nu moet je niet gaan denken dat ik een totale armin aanbidder ben en nergens anders naar luister, want dat is niet zo. Maar wie ik kies tussen deze 2 nederlandse bekendheden is nu wel duidelijk

Misschien vervelen die overgangen wel omdat het tegenwoordig allemaal 13 in een dozijn trance is wat hij draait (okee ik geef toe armin doet zijn best af en toe af te wijken maar wat hij dan draait bevalt me nog minder(smells like teen spirit )), dat zoveel op elkaar lijkt Want ik moet eerlijk toegeven vroeger vond ik Armin echt goed (2002<) Maarja misschien komt het ook wel omdat er een overkill Armin sets is...

Posted by Dj_Day-V on May-03-2005 09:36:

Uhh, wat heeft Armin met ISOS te maken

Daar is al een topic voor :P
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=262357

Posted by Roger on May-03-2005 09:38:

quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Uhh, wat heeft Armin met ISOS te maken

Daar is al een topic voor :P
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=262357

poep even op ja!

en asperge.. we zetten de discussie vanavond wel voort in den haag

Posted by Muppy on May-03-2005 09:49:

Als ik mij in deze discussie mag mengen...

doordat Armin elke week een show heeft, gaan zijn overgangen etc. op de duur vervelen, omdat ze bekend voorkomen. Van tijs is de laatste tijd weinig live beschikbaar, en dus is het erg lastig om het te kunnen vergelijken vind ik.

Ik denk dat ze technisch gezien allebei even goed zijn. Allebei hebben ze er wel eens een plaat tussen die minder is...maarja smaken verschillen en anderen vinden die plaat misschien wel leuk (je moet het alleen niet TE overdrijven)

schiet me maar af...kom maar kom maar kom maar kom maar!

Posted by Asperge on May-03-2005 09:58:

quote:
poep even op ja!

en asperge.. we zetten de discussie vanavond wel voort in den haag

Onder het genot van een gele rakker moet dit toch te beslechten zijn

Posted by Roger on May-03-2005 10:10:

quote:
Originally posted by Muppy
schiet me maar af...kom maar kom maar kom maar kom maar!

quote:
Originally posted by Muppy
Ik denk dat ze technisch gezien allebei even goed zijn. Allebei hebben ze er wel eens een plaat tussen die minder is...maarja smaken verschillen en anderen vinden die plaat misschien wel leuk (je moet het alleen niet TE overdrijven)

Oke maar armin is niet degene die brakke overgangen op zn cd zet

En over nirvana.. ik denk zelf als ik hm nog nooit live had gehoord dat ik het ook een kutplaat had gevonden. Maar het is toch ontzettend gaaf als je ineens al die mensen door de lucht ziet vliegen
zo'n plaat komt live gewoon helemaal tot zn recht, oke misschien draait armin hm wel te vaak.. who cares de mensen springen nogsteeds even hoog

Posted by Roger on May-03-2005 10:13:

quote:
Onder het genot van een gele rakker moet dit toch te beslechten zijn

juist! heb er echt zin in vanavond! is lang geleden dat ik op een dinsdag uitging

Posted by Asperge on May-03-2005 10:16:

quote:
juist! heb er echt zin in vanavond! is lang geleden dat ik op een dinsdag uitging

Anders ik wel

Posted by Roger on May-03-2005 11:25:

ow nog één ding over tiesto

Posted by basvh on May-03-2005 11:41:

quote:

stelletje noobs
de echte student weet dat het op dinsdag leuker stappen is dan op donderdag!

Posted by Asperge on May-03-2005 12:36:

quote:
Originally posted by basvh
stelletje noobs

Pff de echte student, hoor hem nou

Posted by tango on May-03-2005 12:43:

Ik denk dat het hele forum deze rakker ongeveer wel heeft, maar als dit niet het geval is stuur me dan effe een pm

Dan even mijn visie over isos 4: CD1 begint lekker maar eindigt weer in de trance die ik tegenwoordig zo verafschuw [(C) DJ Jean 2005]

CD2 kan me totaal niet boeien. En zoals eerder gezegd, 'Bad' zo hoog pitchen is echt not done, zet die track dan ergens in het begin zodat ie langzamer is en nog lekker overkomt. Denk dat hij Junkie's remix van UR ook flink gepitched heeft, overigens wel een lekker remixje. Maar voor mij had hij het dus beter bij de eerste 3 isos kunnen laten en deze CD Nyana 2 noemen ofzo. Want ik verwachtte dus weer een heerlijk rustig mixje om een beetje te chillen, maar dat is dus zeker niet het geval. Deze mix neemt voor mij een beetje de magie van de eerste 3 delen weg. Erg jammer!

Posted by Roger on May-03-2005 12:59:

quote:
Originally posted by basvh
stelletje noobs

aangezien het feit ik geen ov heb, hier op dinsdag in den bosch geen flikker te doen is en ik geen goudmijn in mn tuin heb, is uitgaan voor mij op dinsdag niet mormaal

en bovendien heb ik nog een havo af te ronden

Posted by SnuggLe on May-03-2005 13:08:

quote:
aangezien het feit ik geen ov heb, hier op dinsdag in den bosch geen flikker te doen is en ik geen goudmijn in mn tuin heb, is uitgaan voor mij op dinsdag niet mormaal

en bovendien heb ik nog een havo af te ronden

Havo?
n00b!

Posted by Roger on May-03-2005 13:10:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Havo?
n00b!

ik ben dan ook wel 6 jaar jonger ofzo
achja.. ik geniet teveel laten we het daar op houden

Posted by Asperge on May-03-2005 13:18:

quote: