TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Film
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 »
| quote: |
| Originally posted by DjAviander S�g War of the Worlds i Fredags och m�ste s�ga att jag �r helt tagen. Det var L�NGE sen jag s�g en s�n bra film! Ljud, ljus och klippning och sk�despeleriet av Tom Cruise sen, var riktigt riktigt bra ![]() Synd p� ett litet f�r sm�rigt slut bara, men jag har ju iofs inte h�rt radioprogrammen eller l�st boken s�. G� och SE! |
Vill se en bra film? Jag kan varmt rekomendera "It's All Gone Pete Tong".
En klassisk "rise & fall" historia med inhopp av bland andra Carl Cox, Tiesto och Paul Van Dyk. Mycket sev�rd.
| Originally posted by hustler Vill se en bra film? Jag kan varmt rekomendera "It's All Gone Pete Tong". En klassisk "rise & fall" historia med inhopp av bland andra Carl Cox, Tiesto och Paul Van Dyk. Mycket sev�rd. |
S�g Shaun of the Dead (mycket rolig) och Dodgeball (�ven den rolig) f�r n�gra dagar sedan.

S�g �ven Closer som var bra och j�vligt het emellan�t..

| Originally posted by hustler Vill se en bra film? Jag kan varmt rekomendera "It's All Gone Pete Tong". En klassisk "rise & fall" historia med inhopp av bland andra Carl Cox, Tiesto och Paul Van Dyk. Mycket sev�rd. |
Nu knarkar och super han r�tt duktigt genom i princip hela filmen (bara det tragiskt i sig). Men skulle n�got s�nt h�nda en person med hans typ av jobb s� �r nog k�nslan obeskrivlig
Som du s�ger, riktigt tragiskt...
f�r mig var det s� att det fick mig att t�nka f�r mkt p� just det, jag s�g v�l inte det roliga i filmen riktigt.. skulle den vara rolig?
| Originally posted by Laszlo L�ste om den i n�got nummer i DJ Mag, n�gon som vet om den kommer visas p� bio i Sverige? |
Nu n�r du s�ger det s� tror jag att den finns p� n�gon sida som heter Torrent Bytes. 
| Originally posted by Rikard f�r mig var det s� att det fick mig att t�nka f�r mkt p� just det, jag s�g v�l inte det roliga i filmen riktigt.. skulle den vara rolig? |
jag s�g nyss It�s All Gone Pete Tong
BRA film. . typ
| Originally posted by DjAviander S�g War of the Worlds i Fredags och m�ste s�ga att jag �r helt tagen. Det var L�NGE sen jag s�g en s�n bra film! Ljud, ljus och klippning och sk�despeleriet av Tom Cruise sen, var riktigt riktigt bra ![]() Synd p� ett litet f�r sm�rigt slut bara, men jag har ju iofs inte h�rt radioprogrammen eller l�st boken s�. G� och SE! |
| Originally posted by SWE_TRANCE Stopp � bel�gg h�r nu lite va Har inte l�st boken... Och jag m�ste tyv�rr s�ga att denna film minst sagt krossade mina f�rv�ntningar! Denna sl�r sig faktiskt utan n�gra som helst problem in i p� listan �ver de s�msta filmerna jag n�gonsin har sett... Tv� timmars total sl�seri med tid |
| Originally posted by dbl lista �ver de st�msta filmerna n�gonsin.. knappast.. s�n grymt sk�n k�nsla i den verkligen... sj�lva storyn i filmen var la kanske inte den b�sta egentligen om man ser p� den p� det s�ttet.. men k�nslan �r helt oslagbar allts�.... riktigt bra film.. inte alls som jag trodde att den skulle vara, men minst lika bra som jag hoppades p� |
| Originally posted by SWE_TRANCE Kan du definiera "k�nslan" lite..f�r jag hittar den verkligen inte!? I b�rjan s�g det ut att kunna bli en bra film, �ven n�r en 100 meters robot hoppar upp ur marken och b�rja r�jja. D� fanns fortfarande tanken om att "s� kan ju inte filmen h�lla p� hela tiden". Men det var ju just det som den gjorde. H�nde inte speciellt mkt �ht tyckte jag. Det enda som va lite coolt vad jag tyckte s� vare i k�llaren p� det d�r huset. |
�r det bara jag som bara hade lust att st� och skrika lite vett i barnen i filmen eller? Seri�st, dem var de mest irriterande fanskapen jag n�gonsin sett p� film..
Slutet var kaotisk, handling hade ju filmen knappt.
Summasummarum: Det var lite scener med effekter 
Jag gillade �nd� filmen efter�t, f�r scenen nere i k�llaren var riktigt l�skig! Lite som en bergochdalbana
Nu n�r jag t�nker efter dock s� vet jag inte hur jag kunde tycka hela filmen var bra efter att ha sett den, barnen f�rst�rde fasiken allt f�r mig
(hur ska det g� f�r mig att bli f�r�lder?
)
den rebelliske ungdomen kunde vi gott och g�rna ha skippat.. "dad, i have to do this agjioehjiH#%(H36t3q355352" ... :I
war of the worlds var ju skitkass..
| Originally posted by jofawe war of the worlds var ju skitkass.. |
| Originally posted by hustler I 2nd That Den s�g, absolut inget speciellt. Coola effekter men storyn var s�mst. D� ser jag hellre It's All Gone Pete Tong igen, haha. |
| Originally posted by jofawe Visst �r sin city lite speciell .. men n�r jag s�g den kl 2 p� natten s� fattade jag den direkt ![]() |
| Originally posted by Aendy �hh, vilket sl�seri med tid. Efter en timme i salongen letade jag efter utg�ngen men ins�g snabbt att jag var tvungen att g� framf�r duken f�r att komma ut och led mig igenom resten, fy faen vad meningsl�s och tr�kig film, �r inte "Pulp fiction-v�gen" slut? Suck |
| Originally posted by Aendy �hh, vilket sl�seri med tid. Efter en timme i salongen letade jag efter utg�ngen men ins�g snabbt att jag var tvungen att g� framf�r duken f�r att komma ut och led mig igenom resten, fy faen vad meningsl�s och tr�kig film, �r inte "Pulp fiction-v�gen" slut? Suck |
| Originally posted by DjAviander Visst, coola, men sjukt �verdrivna effekter.. Vem tar emot ca. 6 kulor i br�stet f�r att sedan bli ompl�strad, misshandlad och ta n�gra kulor till, f�r att sedan �verleva en stund till. F�r att till slut d� av hj�rtfel?!? Usch. |

jag s�g nyss Family Guy filmen .. riktigt riktigt rolig