TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »
| quote: |
Originally posted by X-Tune Haha, het was bijna janken. Zal ik verder gaan Dolle Remy? |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Vreemd. Waarom wonen er dan zoveel Nederlanders in Belgi�? - Fiscaal aantrekkelijk - Grote huizen met grote tuin ipv zo'n klein lullig rijhuisje. - Vriendelijke mensen Ga jij maar verder rukken, Tokkie. |
| quote: |
Originally posted by X-Tune Haha, het was bijna janken. Zal ik verder gaan Dolle Remy? |
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Grote huizen? Hmja misschien, maar jullie land is wel een gore grijze stinkende darmmassa. Bleh, wat een goor land om door heen te rijden. Alle huizen grauw (vb. Luik) en een stank waarbij vergeleken ons riool een parfumlucht heeft. Vriendelijke mensen? Right. Nou hup hup snel, je frites branden zo aan. |
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Nou hup hup snel, je frites branden zo aan. |
| quote: |
| Originally posted by Remy D waarom betrek je mij er weer bij stakker.. zolang jij dingen over mij weet die je niet kan weten mits iemand het je doorpast heb ik niet zo'n zin meer in een flame war. Ik ga toch jouw gegevens ook niet vragen en dan dreigen met 3den, das namelijk een groot teken van zwakte... |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Haha, wat een slecht vergelijking. De Nederlandse keuken stelt niets voor tov de Belgische. Maar ja, ga nu maar een broodje kroket halen. |
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Belgische keuken? Pff, het enige wat jullie hebben zijn Anne-koekjes en WentelEefjes. |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Doe maar. Ik heb nooit achter je gegevens gevraagd hier. Gaan je vrienden hier je verraden? Je bent zelf gewoon dom, sukkeltje. |
| quote: |
| Originally posted by Remy D lees je eigen post nog ffies voordat je iemand dom gaat noemen. en ik ga mensen buiten dit forum niet met een naam vervelen die iets negatiefs over nederland zegt, ze zien me aankomen. Er is namelijk ook een wereld buiten internet, misschien moet je die is gaan ontdekken... |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Ik zal jou eens een bezoekje brengen. Wat vind je daarvan? |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Ik zal jou eens een bezoekje brengen. Wat vind je daarvan? |
| quote: |
| Originally posted by jp Gezellig. Kom je de boel schoonmaken? |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Je hebt een veel te grote mond, en ik zou ervan genieten als iemand die eens een beetje kleiner klopt. |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Dat ken ik zelfs niet. Zwijg toch jongen als je zelfs nog nooit in Belgi� bent geweest. |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Ik zal jou eens een bezoekje brengen. Wat vind je daarvan? |
| quote: |
| Originally posted by Remy D hahaha je kent me niet eens, voor jou moet Remy D gewoon een fictief mannetje zijn op een Canadees forum... hahaha waar een mens zich al druk om maakt.. |
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Ben je nou ECHT zo dom dat je een kutmop als deze al niet eens begrijpt |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Je wordt zo nerveus. |
Ok mijn dagelijkse therapie uurtje is weer voorbij.
Later!
| quote: |
| Originally posted by emre Zo dat geklooi rond Antwerpen is echt niet te doen + 90% van de inwoners daar weet niet eens wat Cafe D'Anvers is En ja Kaidreas, zo is het idd beter |
Voor een Belg heb je wel een erg Engels klinkende nickname
Ik dacht dat jullie zulke taalpuristen waren?
Landverrader 
| quote: |
| Originally posted by jp Voor een Belg heb je wel een erg Engels klinkende nickname Ik dacht dat jullie zulke taalpuristen waren? Landverrader |
close topic
| quote: |
| Originally posted by X-Tune kinderachtig Nog iemand? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.