TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
haha ik zie net dat Musicaf� op de eerste bladzijde al is voorgesteld, in juni
maar idd, nu best es serieus beginnen 
| quote: |
| Originally posted by TOR haha ik zie net dat Musicaf� op de eerste bladzijde al is voorgesteld, in juni |

al wat meer nieuws?
Ik heb de mens niet meer aan de lijn gekregen woensdag. Morgennamiddag heb ik geen les, dan nog eens proberen 
Ik heb hem dus net wel aan de lijn gekregen 
Qua financi�n ziet het er allemaal haalbaar uit, zeker omdat we 12% op de drankomzet krijgen. De prijzen zijn ook relatief democratisch (1,70� voor cola en bier, 4� voor sterke drank), dus hoe meer er gedronken wordt hoe beter 
Op vraag van Tor ook: in het caf� is er geen aparte discobar aanwezig. Normaal gezien wordt het geluid van de zaal doorgeschakeld, maar er kan ook gewoon een cd'tje opgezet worden. Dus het kan toch nog tot een semi-chill-out zaal gemaakt worden, maar alleen niet met aparte dj's 
Het enige probleem is wel...alle zaterdagen zijn tot juni 2006 volgeboekt
En over dagen vlak voor een feestdag kon hij nu nog niks zeggen.
Maar er zijn wel nog een hoop vrijdagen beschikbaar begin 2006. Dus nu is de vraag wie het ziet zitten om het feestje op een vrijdagavond te doen, en of dat een goed idee is, kwestie van niet te veel volk te verliezen.
Dus speak up! 
Binnen een paar dagen zal ik wel zien wat de reacties zijn, en als we met deze locatie doorgaan maak ik een poll om de datum te kiezen, rekening houdend met de DJ's. 
Vrijdag > Zaterdag. 
ik denk eigenlijk ook dat vrijdag beter is.
Op zaterdag zijn er veel meer feestjes = meer concurrentie.
Vrijdag is er meestal niet zoveel te doen dus lijkt me een goed idee om BETA-feest dan te organiseren.
| Originally posted by Real Vrijdag > Zaterdag. |
| Originally posted by djcresto Wacht tot ge werkt! |

| Originally posted by Jasperovitsj That's my point ![]() Maar ja, ik denk niet dat er zoveel Beta's of andere mensen in ons doelpubliek op zaterdag moeten werken? |
Vrijdag of zaterdag... ik pas me wel aan 
| Originally posted by djcresto Wacht tot ge werkt! |
Ja, dat mag geen probleem zijn hoor... Zijn zat mensen die gewoon uit gaan op de vrijdag 
Geen tijd te verliezen dan!
*stuurt PM's naar Lolo en Estuera*
vrijdag is nice
vrijdag>zaterdag (bollocks imo)
vrijdag= minder volk dat eventueel zal langs komen (alle ik heb al opgemerkt dat de parties op vrijdagen minder volk trekken) misschien is dat in leuven anders mss ook niet (kot studenten die naar huis gaan)
Ik ben ook voor een vrijdag
Doe voor mij ook maar vrijdag, en tis lekker dichtbij deze keer. Grote kans dat ik dus wat mensen kan mobiliseren 
We rekenen vooral op de Leuvenaars om veel volk te mobiliseren 
Dan kan je op mij rekenen
. Ook voor eventueel te flyeren enz , ik weet de hotspots enz 
mja als het dan maar doorgaat tot 8u of dat er volk blijft tot 8u dan ka nik direct naar de les gaan 
Kzou liever genen vrijdag willen maar ben er ook ni grandioos tegen, meeste van mijn vrienden werken zaterdag toch niet...
vrijdag kan ik zaterdag is moeilijker
voor mij is het om het even
. Gulle kiest, ik pas me wel aan
.
edit: kzat net te denken... wanneer zijn die examens weer?? Tot begin febr. zekers 
| Originally posted by Pheatus voor mij is het om het even . Gulle kiest, ik pas me wel aan .edit: kzat net te denken... wanneer zijn die examens weer?? Tot begin febr. zekers |
| Originally posted by Real Ow jah, die nest. Geen BeTa-party in februari aub. |