TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »


Posted by djcresto on Jul-23-2005 12:43:

quote:
Originally posted by CygnusX
Merckx was pissed omdat Vasseur in vergelijking met hem amper had gewerkt en op het einde enkel voor die 2e plaats ging.


Das ook niet volledig terecht denk ik. Iedereen koerst nu eenmaal om te winnen. Die tweede plaats brengt ook niet veel op. Als Vasseur beter had gekund dan had hij dat wel laten zien. Het enige wat hij kon was volgen. Enja als je dan volgt en je blijft erbij en je kan 2e worden dan zou ik die kans ook niet laten liggen. Begrijp langs de andere kant ook zeker de reactie van Merckx. Maar koers draait om wie het eerst over de streep komt, en niet wie de koers maakt.

Zeer knappe prestaties trouwens van Perreiro, die kleurde de laatste tourweek volledig. Hij ziet zijn 3 ontsnappingen dan nog eens beloond met een top 10 plaats. Mooi mooi.


Posted by Bomar on Jul-23-2005 15:53:

verdamnt, 23 seconden was ullrich trager dan armstrong;
toch heel sterk gereden; voor mij blijft ie de grote kanshebber voor de titel volgend jaar !!!!!!


Posted by X-Tune on Jul-23-2005 15:58:

Haha, Rasmussen, dat is echt balen.


Posted by Phortastic on Jul-23-2005 16:05:

vala the boss zet weer even de puntjes op de i.
en lol @ rasmussen. Je kan pech hebben natuurlijk maar dit was gewoon onkunde. Al neergaan bij eerste rondpunt en dan nog es in de afdeling, jongens toch. Op bekans 8minuten van armstrong
Die gaat toch serieus moeten beteren in tijdrijden als die ooit op het podium wil komen.

@bomar: ulrich wint ook volgend jaar de tour NIET. Zet ik nu al geld op. Tenzij Basso er ni bij kan zijn ofzo...


Posted by Eagle` on Jul-23-2005 18:31:

quote:
Originally posted by Phortastic
vala the boss zet weer even de puntjes op de i.
en lol @ rasmussen. Je kan pech hebben natuurlijk maar dit was gewoon onkunde. Al neergaan bij eerste rondpunt en dan nog es in de afdeling, jongens toch. Op bekans 8minuten van armstrong
Die gaat toch serieus moeten beteren in tijdrijden als die ooit op het podium wil komen.

@bomar: ulrich wint ook volgend jaar de tour NIET. Zet ik nu al geld op. Tenzij Basso er ni bij kan zijn ofzo...


bah was ni echt onkunde zenne, gewoon nen puren baaldag, aaneenschakeling van pech


Posted by Phortastic on Jul-23-2005 18:37:

kheb toch ni vaak zo ene zien klungelen in een tijdrit....


Posted by 1Million$shot on Jul-23-2005 18:42:

quote:
Originally posted by Eagle`
bah was ni echt onkunde zenne, gewoon nen puren baaldag, aaneenschakeling van pech


wet van MURPHY, of hoe noemen ze zoiets ?

moest toch wel goe lachen zene, sorry Rasmussen maar ge zijt komiek !!!


Posted by MikeVee on Jul-23-2005 18:53:

Die 2de val was anders wel een mooie tuimeling

Basso kon waarschijnlijk wel wat beter, maar ik zag tijdens de passage door dat dorp met die haarspeldbocht dat die niet meer op tijd kon vermijden dat hij aan volle snelheid over een ietwat weggezakt riooldeksel reed. Sindsdien ging zijn tijd achteruit en begon hij aan zijn rem te prutsen. Denk dat door die schok zijn wiel/rem wat uit balans was.


Posted by _Jedi on Jul-23-2005 18:55:

quote:
Originally posted by MikeVee
Die 2de val was anders wel een mooie tuimeling


Had medelij met Rasmussen, maar heb achteraf ook gelachen met die beelden van die tuimeling, hij vloog maar dan letterlijk.


Posted by Phortastic on Jul-23-2005 19:06:

quote:
Originally posted by MikeVee
Die 2de val was anders wel een mooie tuimeling

Basso kon waarschijnlijk wel wat beter, maar ik zag tijdens de passage door dat dorp met die haarspeldbocht dat die niet meer op tijd kon vermijden dat hij aan volle snelheid over een ietwat weggezakt riooldeksel reed. Sindsdien ging zijn tijd achteruit en begon hij aan zijn rem te prutsen. Denk dat door die schok zijn wiel/rem wat uit balans was.



Basso is gewoon ne ongelooflijk slechte daler. Als die volgend jaar de Tour wil winnen gaat hem toch wat aan zen dalerscapaciteiten moeten werken want die schijdt in zen broek bij elke afdaling bekans. Na die zeer technische afdaling had hij ook ineens een PAK meer achterstand opgelopen.


Posted by Eagle` on Jul-23-2005 19:42:

quote:
Originally posted by 1Million$shot
wet van MURPHY, of hoe noemen ze zoiets ?

moest toch wel goe lachen zene, sorry Rasmussen maar ge zijt komiek !!!


lol hebde hem daarna opt podium gezien, hij was er precies nog ni goe van, alle ge zout voor minder


Posted by CygnusX on Jul-23-2005 22:14:

Arme Rasmussen, helemaal de kluts kwijt na die valpartij.

quote:
Originally posted by Phortastic
en lol @ rasmussen. Je kan pech hebben natuurlijk maar dit was gewoon onkunde. Al neergaan bij eerste rondpunt en dan nog es in de afdeling, jongens toch. Op bekans 8minuten van armstrong
Die gaat toch serieus moeten beteren in tijdrijden als die ooit op het podium wil komen.


Ja, problemen hebben met je versnellingen en dan 4 keer van fiets moeten wisselen is echt onkunde
Ok, die eerste valpartij was misschien meer onkunde dan pech, maar zenuwen spelen op zo'n moment meer parten dan ge denkt. En de rest was gewoon doordat hij de kluts volledig kwijt was. En ja, Armstrong zou zoiets nooit overkomen


Posted by Phortastic on Jul-23-2005 22:20:

quote:
Originally posted by CygnusX
En ja, Armstrong zou zoiets nooit overkomen


ge slaat de nagel op de kop.


Posted by CygnusX on Jul-24-2005 09:18:

quote:
Originally posted by Phortastic
ge slaat de nagel op de kop.


Wat Rasmussen gisteren overkwam zou Armstrong nooit overkomen ja, omdat hij mentaal zowat de sterkste renner uit het peloton is. 'Onkunde' zou ik het helemaal niet noemen, ik vind die term respectloos tegenover wielrenners. Als ik de afdaling van de Aubisque doe en ik val omdat ik een bocht helemaal verkeerd afsnijdt, dan is dat onkunde, omdat ik het niet kan. Maar bij een ex-mountainbiker als Rasmussen is het vooral het hoofd en de concentratie wat ervoor zorgde, heeft niks met onkunde te maken IMO. Hetzelfde kan gezegd worden voor zowat elke valpartij in de Tour.


Posted by X-Tune on Jul-24-2005 10:19:

Shame / Disagreement

Leuke onthulling gisteren op de tv: Armstrong helpt de anti-doping mee financieren. De toestellen om bv. op bloeddoping te controleren zijn zo duur dat Armstrong ze betaalt. Die Hollander mocht dat normaal niet vertellen van Armstrong, maar hij vond dat zo vriendelijk van Armstrong dat hij het toch zei.

(Dus als ze hem betrappen, zullen ze wel een oogje dicht doen, want Armstrong helpt mee financieren)


Posted by 1Million$shot on Jul-24-2005 10:59:

Wist ik al langer, s ni den eerste keer dat ze dat zeggen hoor. En ik denk nu echt wel niet dat ze een oogje gaan dichtknijpen voor meneer Armstrong.


Posted by CygnusX on Jul-24-2005 11:02:

Veel zal het niet meer uitmaken, hij rijdt zijn allerlaatste koers ooit vandaag.


Posted by X-Tune on Jul-24-2005 11:07:

quote:
Originally posted by CygnusX
Veel zal het niet meer uitmaken, hij rijdt zijn allerlaatste koers ooit vandaag.


Is dat niet zoals de OS dat hun bloed bewaard blijft voor een aantal jaren zodat ze het nog controleren als ze betere anti-doping middelen hebben? Ik denk dat het een wereld van verschil maakt als ze hem over een paar jaar hiermee betrappen. Dan zijn gewoon 7 jaar tourgeschiedenis verloren gegaan door een oplichter.


Posted by djcresto on Jul-24-2005 14:18:

lol @ Philipe Gilbert

Armstrong lag er bijna uit.


Posted by Jasperovitsj on Jul-24-2005 14:23:

My money's on Robbie today


Posted by Real on Jul-24-2005 15:27:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
My money's on Robbie today


Ik gok op Vinokourov.


Posted by CygnusX on Jul-24-2005 15:30:

Vinokourov de man van deze tour voor mij


quote:
Originally posted by djcresto
lol @ Philipe Gilbert

Ik vond het maar belachelijk dat ze boos op hem waren voor die valpartij.


Posted by djcresto on Jul-24-2005 15:31:

quote:
Originally posted by CygnusX
Vinokourov de man van deze tour voor mij



Ik vond het maar belachelijk dat ze boos op hem waren voor die valpartij.


idd de koers duurt 21 dagen, geen 20. Vino wordt hier ook echt de 5e plaats ontnomen.


Posted by Jasperovitsj on Jul-24-2005 15:41:

Dikke koersvervalsing gewoon!!


Posted by djcresto on Jul-24-2005 15:44:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dikke koersvervalsing gewoon!!


tis al rechtgezet, ze hebben toch bonificaties gegeven, Vino 5e


Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.