TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Merckx was pissed omdat Vasseur in vergelijking met hem amper had gewerkt en op het einde enkel voor die 2e plaats ging. |
verdamnt, 23 seconden was ullrich trager dan armstrong;
toch heel sterk gereden; voor mij blijft ie de grote kanshebber voor de titel volgend jaar !!!!!!
Haha, Rasmussen, dat is echt balen.
vala the boss zet weer even de puntjes op de i.
en lol @ rasmussen. Je kan pech hebben natuurlijk maar dit was gewoon onkunde. Al neergaan bij eerste rondpunt en dan nog es in de afdeling, jongens toch. Op bekans 8minuten van armstrong
Die gaat toch serieus moeten beteren in tijdrijden als die ooit op het podium wil komen.
@bomar: ulrich wint ook volgend jaar de tour NIET. Zet ik nu al geld op. Tenzij Basso er ni bij kan zijn ofzo...
| quote: |
| Originally posted by Phortastic vala the boss zet weer even de puntjes op de i. en lol @ rasmussen. Je kan pech hebben natuurlijk maar dit was gewoon onkunde. Al neergaan bij eerste rondpunt en dan nog es in de afdeling, jongens toch. Op bekans 8minuten van armstrong Die gaat toch serieus moeten beteren in tijdrijden als die ooit op het podium wil komen. @bomar: ulrich wint ook volgend jaar de tour NIET. Zet ik nu al geld op. Tenzij Basso er ni bij kan zijn ofzo... |
kheb toch ni vaak zo ene zien klungelen in een tijdrit....
| quote: |
| Originally posted by Eagle` bah was ni echt onkunde zenne, gewoon nen puren baaldag, aaneenschakeling van pech |

Die 2de val was anders wel een mooie tuimeling
Basso kon waarschijnlijk wel wat beter, maar ik zag tijdens de passage door dat dorp met die haarspeldbocht dat die niet meer op tijd kon vermijden dat hij aan volle snelheid over een ietwat weggezakt riooldeksel reed. Sindsdien ging zijn tijd achteruit en begon hij aan zijn rem te prutsen. Denk dat door die schok zijn wiel/rem wat uit balans was.
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Die 2de val was anders wel een mooie tuimeling |
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Die 2de val was anders wel een mooie tuimeling Basso kon waarschijnlijk wel wat beter, maar ik zag tijdens de passage door dat dorp met die haarspeldbocht dat die niet meer op tijd kon vermijden dat hij aan volle snelheid over een ietwat weggezakt riooldeksel reed. Sindsdien ging zijn tijd achteruit en begon hij aan zijn rem te prutsen. Denk dat door die schok zijn wiel/rem wat uit balans was. |
| quote: |
| Originally posted by 1Million$shot wet van MURPHY, of hoe noemen ze zoiets ? ![]() moest toch wel goe lachen zene, sorry Rasmussen maar ge zijt komiek !!! |
Arme Rasmussen, helemaal de kluts kwijt na die valpartij.
| quote: |
| Originally posted by Phortastic en lol @ rasmussen. Je kan pech hebben natuurlijk maar dit was gewoon onkunde. Al neergaan bij eerste rondpunt en dan nog es in de afdeling, jongens toch. Op bekans 8minuten van armstrong Die gaat toch serieus moeten beteren in tijdrijden als die ooit op het podium wil komen. |
Ja, problemen hebben met je versnellingen en dan 4 keer van fiets moeten wisselen is echt onkunde
| quote: |
| Originally posted by CygnusX En ja, Armstrong zou zoiets nooit overkomen |
| quote: |
| Originally posted by Phortastic ge slaat de nagel op de kop. |
Leuke onthulling gisteren op de tv: Armstrong helpt de anti-doping mee financieren. De toestellen om bv. op bloeddoping te controleren zijn zo duur dat Armstrong ze betaalt. Die Hollander mocht dat normaal niet vertellen van Armstrong, maar hij vond dat zo vriendelijk van Armstrong dat hij het toch zei.
(Dus als ze hem betrappen, zullen ze wel een oogje dicht doen, want Armstrong helpt mee financieren)
Wist ik al langer, s ni den eerste keer dat ze dat zeggen hoor. En ik denk nu echt wel niet dat ze een oogje gaan dichtknijpen voor meneer Armstrong.
Veel zal het niet meer uitmaken, hij rijdt zijn allerlaatste koers ooit vandaag.
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Veel zal het niet meer uitmaken, hij rijdt zijn allerlaatste koers ooit vandaag. |
lol @ Philipe Gilbert
Armstrong lag er bijna uit.
My money's on Robbie today 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj My money's on Robbie today |
Vinokourov
de man van deze tour voor mij
| quote: |
| Originally posted by djcresto lol @ Philipe Gilbert |
| quote: |
Originally posted by CygnusX Vinokourov de man van deze tour voor mij Ik vond het maar belachelijk dat ze boos op hem waren voor die valpartij. |
Dikke koersvervalsing gewoon!! 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Dikke koersvervalsing gewoon!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.