TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [23-09-05] 18 Years Illusion
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 »
| quote: |
| Originally posted by Antony efkes iet anders... die merchandising is vrij duur, maar zag wel leuke dingen. (zweetbandjes van Magik Muzik, t-shirts van tiesto etc.) zijn er adresjes waar je goedkoper aan die dingen geraakt? shirts van Armin of Ferry ook ... ? voor mij stond ne meneer met een t-shirt waar hij zelf 'tiesto' had op gestreken, maar geef mij maar kwaliteit |
Synthesia hebt gij filmkes gemaakt? Sharen plz! Die filmkes van Tomorrowland van jou waren zalig!
Ik ben ongeveer gerecupereerd.
23u toegekomen, just Rank 1 - Top Gear meegepikt als afsluiter van RvG. Aangesproken door Moondust, biezonder jammer dat mijn groepje net dan elders wou gaan, toch content dat ik je eens gezien heb! Die Kane vond ik echt meevallen, best een revelatie, echt goeie muziek. Ton T.B, ewel, mijn verwachtingen waren hoog gespannen op basis van zijn producties, en met Greece 2000 dacht ik echt "we zijn weg voor 3 kwartier trance". maar het viel een beetje tegen, dus ik wachten op Static Bullet, maar euh... nutjes. Biezonder jammer, Ton. Ti�sto, ja, superset �
Allure had ie wel mogen draaien, maar ik was zeer verheugd over de non-commerci�liteit, top. Synthesia tegengekomen en er efkes bij blijven plakken, toffe pee; tegen het einde begon ik wat in de wind te staan (ah ja, als ze me beginnen champagne jetonnekes geven (waarvoor veel dank),...); dus efkes gemilderd dan. Regi vs. Wout: lekker hoor; veel klassiekers (oa Showtek - Save The Day (DJ Youri In The Sky Remix)
), soms ietsje te jump, maar toch goed. Mijn chauffeur wou om 5u weg, dus zo geschiedde; als een steen in slaap gevallen in den auto lol.
Die lasers
zwaar de max.
Geluidskwaliteit (kan enkel spreken over vip platform): super
100 frank voor een drankje, dat valt bij mij onder woekerprijzen, flagrant schandalig vind ik dat.
Conclusie: superfuif
| Originally posted by Belgian Bonzai 100 frank voor een drankje, dat valt bij mij onder woekerprijzen, flagrant schandalig vind ik dat. |
| Originally posted by Hydra Synthesia hebt gij filmkes gemaakt? Sharen plz! Die filmkes van Tomorrowland van jou waren zalig! |
, maar spijtig genoeg niet zo veel deze keer en vind ze ook wat minder, tijdens de mooiere trance momenten was ik aan't dansen
, maar toch..zal ze uploaden met de foto's als ik wat webspace vind 
Je must have ID is Surge - Morningside
thnx voor de vids!
geen al te beste kwaliteit me mijne gsm.... ma toch mooi om trug te zien
wow Ti�sto 
| Originally posted by Phortastic da zou ni mogen afhangen van waar ge staat... das bullshit. Op TIC was het geluid ook overal goed om maar een voorbeeld te geven. |
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Je must have ID is Surge - Morningside thnx voor de vids! |
Thanks !!!!
Komt uit op Magik Muzik met een Montana remix erbij, heb geduld dus 
4th vid is Lolo - Why
| Originally posted by Synthesia Bonzai..diene fameuze foto ga'k er wel tussen uit laten hahaha.. k'sta der 'terrible' op |
(of pm). Ben benieuwd
| Originally posted by MichaelBoogerd! 4th vid is Lolo - Why |
No it isn't ... , right ?
Originally posted by Push2005 No it isn't ... , right ? |
Voor de mensen die aanwezig waren, ik heb jullie hulp nodig. Dit is de TL die ik heb samengesteld op basis van
- Een tracklist gemaakt door een vrij betrouwbaar iemand
- de filmpjes
02. Exo - Above The Clouds (Mark Norman Remix)
03. ID
04. Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
05. DJ Shah - Beautifull (A Glimpse Of Heaven)< vid 03
06. Jase From Outta Space - Do What You Want (Max Graham's Afterhours In Montreal Mix)
07. ID, easy < vid 04
08. Nalin & Kane - Open Your Eyes (Markus Schulz and Elevation Remix)
09. ID
10. Headstrong - Close Your Eyes (Matt Darey Remix)
11. ID, hier stond Lately
12. First State - First State < filmpje 8
13. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix)
14. Ernesto vs. Bastian - Darkside Of The Moon (Axwell & Sebastian Ingrosso Remode)
15. Surge - Morningside, vid 11
16. ID, vid 12
17. Push - Universal Nation (DJ Montana Edit)
18. The Police - Message In A Bottle (Sander van Doorn Remix)< misschien vid 14
19. Bart Claessen - Playmo (1st Play)
20. ID
21. Tiesto - Forever Today
22. Randy Katana - Play It Louder
23. Marcel Woods - Advanced
Nu is mijn vraag klopt dit zo'n beetje aan de belevenis die jullie gehad hebben?
Is lately nu wel of niet gedraaid?
De tracklistmaker had ook Kindervater - Sterneweg 5 erin staan. Toen ik in het filmpje Surge Morningside hoorde heb ik deze omgewisselt omdat hij precies paste in de volgorde, en de tracks lijken een beetje op elkaar. Of is Sterneweg ook gedraait?
Klopt wel denk ik.
Ik ben nu wel 100% zeker dat Lately NIET gedraaid is. 
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Of is Sterneweg ook gedraait? |

Ok thnx, Is er inplaats van lately wel een andere vocale track gedraaid? zoals bijv Carrie Skipper - Time Goes By?
een ID uit 1ste uur = Sofos feat. Dino - Breathe sunshine
een ID uit 2de uur = Marco V - Second bite (D-Formation's Third Bite Remix)
Ik haat achteraf ID'en (zeker de volgorde)
maar ik ging niet daar gans de avond alles in de gsm staan ingeven 
edit:
* lately en sterneweg zijn niet gedraaid
* geef mij eens de links naar de vids aub, misschien kan ik wat helpen:
| Originally posted by FredNova 07 of 09 = Sofos feat. Dino - Breathe sunshine |

van Marco V ben ik zeker, van de andere niet helemaal
Lolo - Why is naar mijn weten toch nie gedraaid. Of ik zou enorm gefaald hebben met het te herkennen 
Volgens mij heeft ie ook Automanual van Marco V gedraaid
| Originally posted by Bunz Lolo - Why is naar mijn weten toch nie gedraaid. Of ik zou enorm gefaald hebben met het te herkennen |

| Originally posted by Aur�lie Volgens mij heeft ie ook Automanual van Marco V gedraaid |