TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »
Ja, n�n ska man v�l hitta 
Stor kille, vit t-shirt med n�n skum text p� = Me 
LYSTRING LYSTRING! OBS OBS OBS!
En polare jag har som skulle med kan inte f�lja med f�r att han missat med dagarna och blivit satt att jobba natt inatt. Har d�rf�r EN BILJETT �VER om n�gon �r intresserad.
Jag finns vid Mariatorget hela kv�llen. Skicka ett PM eller ett mail om intresse finns. [email protected]
EDIT: Biljetten s�ld till Steve.
JAG
HATAR
ER
ALLIHOPA

| quote: |
| Originally posted by K-PAXian LYSTRING LYSTRING! OBS OBS OBS! En polare jag har som skulle med kan inte f�lja med f�r att han missat med dagarna och blivit satt att jobba natt inatt. Har d�rf�r EN BILJETT �VER om n�gon �r intresserad. Jag finns vid Mariatorget hela kv�llen. Skicka ett PM eller ett mail om intresse finns. [email protected] |

Synd du missar detta !
Laszlo, synd att du �r s� l�ngt bort d�...
Och synd att jag fick en biljett �ver f�rst nu i eftermiddags... 
EDIT: Biljetten s�ld till Steve.
S�...nu k�nns det lite b�ttre 
S� j�vla ruttet att jag inte kan vara med ikv�ll. Inte just p� grund av att det �r Armin jag missar utan snarare f�r att hela SWETA kommer att samlas...Det var ett bra tag sedan vi festade ihop.
Sj�lv ska jag iv�g och neka berusade utbytesstudenter intr�de till Pudas, som �nnu f�tt tummen ur r�ven och betalt k�ravgiften. S� �gna en tanke �t mig ocks� 
Puss p� er
n�gon som vet n�r Armin anl�nder till GK
M�ste f� reda p� det!
L�nge sen jag postade h�r! 
Kommer bli j�kla skoj , vi kommer va ett g�'ng som �r hos mig! (kommer nog strax)
Puss p� eder alla!!
partyyyy
Fan n�gra timmar kvar nu. Fan va g�tt det ska bli ikv�ll.
In trance we trust!
Shit, Tycker synd om Laszlo :|
imorron kommer denna tr�d vara fylld med
ARMIN OMGIDIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
(i �kta starf0x stil)
| Originally posted by montana imorron kommer denna tr�d vara fylld med ARMIN OMGIDIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE (i �kta starf0x stil) |
Ah! Hotel e nice efter en ute kv�ll som den h�r 
Armin b�rjade med Zocalo, sen sv�ngde det bara p�!
Och Stamp fanns det i �verfl�dde! Vissa borde ha slutat h�lla i sig dricka tidigare �n andra som borde haft lite till 
Gillade skarpt m�tet f�re sj�lva Ravet, n�gra k�nde man igen sen tidigare
sj�lv har jag vait ganska anonym.
Det f�r bli fler ggr
Ni som av vilken anledning som helst, inte var d�r = Ja, ni missade n�got, men va fan, s�nt e livet 
ARMIN OMG WTF FFS FU CHOON YO
nemen,, fan de va en underbar kv�ll. tack till alla som var d�r o byggde upp st�mningen.
n�ra l�tar som lirades�
armin vs g&d - zocalo (som f�rsta l�t)
interstate - remember me (remix)
mark otten - so serene (remix)
dogzilla - without you (remix)
randy katana - play it loud/Louder (har inte l�rt mig skillnaden p� dem)
armin - shivers (alex morph vocal remix?)
bart claessen - playmo (1st play)
marcel woods - advanced
markus schulz - without you near (g&d remix) <-- sista l�ten
massa fler orgasml�tar 
Inga l�tar som inte var fr�n det h�r �ret?
�r inte helt nykter �n, har sovit i ca 90 minuter ska iv�g till skolan me bussen om 8 minuter s� hinner inte g� inte p� armin s� detaljerat.
Jag tyckte att armin k�rde alldeles f�r h�rt, ja e en liten proggbitch s� n�r lilla armin manglade p� Yoji-stuk va d inte s� bra, men spelningen va grym �nd�.
Fick tr�ffa guden*weee*, han lovade att inte st�mma mig f�r tatueringen=)
Puss o kram p� er alla
*vinglar iv�g till bussen mot flempan*
I am getting to old for this shit..........
| Originally posted by staz ARMIN OMG WTF FFS FU CHOON YO nemen,, fan de va en underbar kv�ll. tack till alla som var d�r o byggde upp st�mningen. n�ra l�tar som lirades� armin vs g&d - zocalo (som f�rsta l�t) interstate - remember me (remix) mark otten - so serene (remix) dogzilla - without you (remix) randy katana - play it loud/Louder (har inte l�rt mig skillnaden p� dem) armin - shivers (alex morph vocal remix?) bart claessen - playmo (1st play) marcel woods - advanced markus schulz - without you near (g&d remix) <-- sista l�ten massa fler orgasml�tar |
| Originally posted by xPROXYx Jag tyckte att armin k�rde alldeles f�r h�rt, ja e en liten proggbitch s� n�r lilla armin manglade p� Yoji-stuk va d inte s� bra, men spelningen va grym �nd�. |
| Originally posted by eng3l klara mig fr�n att �ka ut denna g�ng Vizay :P |

| Originally posted by staz ARMIN OMG WTF FFS FU CHOON YO nemen,, fan de va en underbar kv�ll. tack till alla som var d�r o byggde upp st�mningen. n�ra l�tar som lirades� armin vs g&d - zocalo (som f�rsta l�t) interstate - remember me (remix) mark otten - so serene (remix) dogzilla - without you (remix) randy katana - play it loud/Louder (har inte l�rt mig skillnaden p� dem) armin - shivers (alex morph vocal remix?) bart claessen - playmo (1st play) marcel woods - advanced markus schulz - without you near (g&d remix) <-- sista l�ten massa fler orgasml�tar |