TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Radioshows van Belgische Amateur Dj's
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
Zoveel dj's deze maand, of zijn ze pas laat beginnen met uitzenden? Toen ik anderhalf jaar geleden mijn setje daar had werd die al rond de middag uitgezonden...
15u-01u volgens de site.
Dus das wel een pak dj's ja.
Tuned in, maar wel pokkeveel buffering :s
Zit ge op 192kbps? Die werkt hier wel deftig. De 128kbps niet.
Ik zit op 192k ja, en het gaat in vlagen. Nu ist weer even goed, maar daarnet amper iets kunnen horen...
lekker setje 
Hoera. 
Hiep Hiep 
Vanavond van 20h-21h weer Heart of Trance op Evolution FM!
Normaal gezien was er een guest-mix van Dj Vega gepland, maar door technische problemen kan ik hem jammer genoeg niet uitzenden. Ik zal hem proberen tegen volgende week uit te zenden, de TL zag er alvast veelbelovend uit!
Dus tune in om 20h voor een knallende show, het zal er hard aan toegaan!
Lang leve yousendit 
Eigen schuld als ge zo ne nest gebruikt. 
Vorige DJ's hebben hun set ook al via dat doorgestuurd, en khad er geen problemen mee.. Waarschijnlijk ligtet gewoon aan de site zelf, gisteren ook al.. Normaal gezien gaaget rap ze
Hey, als er geen ftp beschikbaar is, what else should a man do? 
Voila! That's true
Anyway, binnen 10 minuutjes intunen h� mannen! Stream staat in sig 
Komaan manne, kheb meer luisteraars nodig, of ze zulle ni content zijn 
Sebiet nieuwe van Jesselyn
kweet nie waarom, maar da werkt hier nie 
Clear Playlist in winamp, dAn opnieuw winamp openen, dan die URL toevoegen
| quote: |
| Originally posted by IgnazZio Clear Playlist in winamp, dAn opnieuw winamp openen, dan die URL toevoegen |
Hmm weird..
Kga eens vragen aan de moderator hoe da zit, want de stream heeft bij veel mensen problemen..
Tegen volgene week hebk het wel ze
Nog een chanceke da het ni lukte, Out Of The Past - Mystery (FB Rmx) in Cern - The Message (Northern Mix) suckte net 
hey, I tried eh ...
hmm the message, mooi nummer. jammer
ik heb wel kunne luistere anders
int begin werkte et ook ewa tege ma net toen ignazzio begon, vertrok de stream ook.
kheb er weer van genoten as usual 
Dankuwel, Bunz!
Da betekent veel zenne 
k Had ook willen luisteren, maar Teleslet wou niet mee
Volgende week meer geluk hopelijk ![]()
Very nice 
Dankuwel
Morgen op Lazer van 21u tot 22u:
DJ Vega - Deep Reflections episode 06 - 110306
01. Michel De Hey - Camera (Funk D'Void remix)
02. Sander Kleinenberg - My lexicon (16 Bit Lolita's remix)
03. Matthew Dekay - Clearing the mind (16 Bit Lolita's remix)
04. The Wideband Network - Just like that (R3volve's just like Mike vox mix)
05. Spacedubs - On the edge (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's remix)
06. Chris Micali - Sentient soul
07. Christian Cambas - It scares me (Original mix)
08. Guy Gerber - Stoppage time (Osamu M emagine mix)
09. Kindred Spirits - Krupa
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.