TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
dringend
Ik moet een paswoord zetten op een subfolder van mijn skynet webspace. Zie titel van de post, wegens sollicitatie-related. Hartelijk dank bij voorbaat.
Hmm; echt geen idee hoe je da doet :/
Kheb nochtans ook skynet webspace 
Merci. Er zijn alternatieven, zoals een zip-file doorzenden, maar ik zou liever een zekere methode hebben, omdat mijn rar bestand teruggekeerd is als on-open-doen-baar. Ik kan ook een serieze copy paste doen in de body van mijn mail, maar da's nie zo professioneel en mijn lay-out gaat verloren. Vandaar de vraag, die overigens vervalt woensdagavond.
Ik gebruikte dit om mijn online-school html pagina's te beveiligen tegen ongewenste blikken.
http://www.buildwebsite4u.com/tools/secure-html.shtml
Voor de telenetters onder ons.
Sommige reset datums zijn verlegd naar andere datums... let dus op met uwen telemeter want ze worden blijkbaar nimmer gereset.
Moest gereset worden op den 8e, verlegd naar de 18e en 94% telemeter. Joy 
Telenet heeft hiervan ook niets laten weten aan hun klanten. Wat een klasse service
Ja, ik had het ook al gezien. Bij mij was ie wel gereset waardoor ik afgelopen dinsdag tot morgennacht opeens 10 gig vrij had 
| quote: |
| Originally posted by lievez Voor de telenetters onder ons. Sommige reset datums zijn verlegd naar andere datums... let dus op met uwen telemeter want ze worden blijkbaar nimmer gereset. Moest gereset worden op den 8e, verlegd naar de 18e en 94% telemeter. Joy ![]() Telenet heeft hiervan ook niets laten weten aan hun klanten. Wat een klasse service |
hmmz, blijkbaar is het tot hun doorgedrongen.
telemeter gereset, volgende reset binne 10 dage 
leecheuh :x
hmmz, isp monitor springt op 0
telemeter blijft 94%
crazy shit :s
hier ook niks veranderd, normale reset 9e
Op mijn pc geeft mijne firefox onmiddellijk een fout en wordtie afgesloten. Ook bij Opera krijg ik regelmatig een foutmelding. Tlijkt wel of ik na het installeren van wat windowsupdates hier problemen mee heb. Iemand die het probleem zou kunnen kennen?
| quote: |
| Originally posted by djcresto Op mijn pc geeft mijne firefox onmiddellijk een fout en wordtie afgesloten. Ook bij Opera krijg ik regelmatig een foutmelding. Tlijkt wel of ik na het installeren van wat windowsupdates hier problemen mee heb. Iemand die het probleem zou kunnen kennen? |
.. Moet dan weer naar taakbeheer lopen en tussen heel die nest van programma's 'firefox.exe' gaan beeindigen :/
| quote: |
| Originally posted by djcresto Op mijn pc geeft mijne firefox onmiddellijk een fout en wordtie afgesloten. Ook bij Opera krijg ik regelmatig een foutmelding. Tlijkt wel of ik na het installeren van wat windowsupdates hier problemen mee heb. Iemand die het probleem zou kunnen kennen? |
ik gebruik "Advanced Uninstaller PRO 2006"
maar denk dat config eerder juist zal zijn ze, ik kom 't probleem soms ook eens tegen en dan doe ik het zelfde als config
en uw registry cleanen, lol, ken er velen waarmee hun boel crasht, hoe ze het doen, weet ik niet ze
| quote: |
| Originally posted by domineesje ik gebruik "Advanced Uninstaller PRO 2006" maar denk dat config eerder juist zal zijn ze, ik kom 't probleem soms ook eens tegen en dan doe ik het zelfde als config en uw registry cleanen, lol, ken er velen waarmee hun boel crasht, hoe ze het doen, weet ik niet ze |
| quote: |
| Originally posted by domineesje en uw registry cleanen, lol, ken er velen waarmee hun boel crasht, hoe ze het doen, weet ik niet ze |
| quote: |
| Originally posted by ConFig Firefox durft hier ook wel eens vastlopen.. Dan kunt ge meestal zonder probleem dat venster nog sluiten, maar wanneer ge dan weer firefox wilt openen dan gaat et niet omdat firefox zogezegd al open staat .. Moet dan weer naar taakbeheer lopen en tussen heel die nest van programma's 'firefox.exe' gaan beeindigen :/ |
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Heb ik heel soms, maar vind FF toch PAKKEN stabieler dan IE ze. Zorg da uw FF ook helemaal up to date is en al u extensies ook. Laatste tijd redelijk wat updates uitgekomen. Gewoon vanuit FF zelf checken op updates. Bij extensies same story. |
| quote: |
| Originally posted by ConFig manueel is meestal beter dan automatisch.. En natuurlijk is FF beter, IE gebruik ik al lang nimeer, zit toch vol gaten |

| quote: |
| Originally posted by Phortastic omda het noobs zijn. |
| quote: |
| Originally posted by Phortastic En idd... IE the sux |
| quote: |
Originally posted by domineesje |

Raar is het. Firefox gaf dus direct een fout als ik het opstarte. Zelfs herinstalleren deed niets uit. En nu is het inneens weg en zit ik weer met firefox te surfen.
| quote: |
| Originally posted by djcresto Raar is het. Firefox gaf dus direct een fout als ik het opstartte. Zelfs herinstalleren deed niets uit. En nu is het inneens weg en zit ik weer met firefox te surfen. |
| quote: |
| Originally posted by domineesje zal degelijk dan aan u updates liggen, die je niet gedownload hebt |
ik wil een mp3-schijf branden!
wat gebeurt er? ze worden gebrand (met nero), wil ik ze afspelen (eender waar) zegt hij no disk of empty
wil ik hem met de pc zelf openen moet ik zelf aanduiden met welk prog gij wilt afspelen (winamp)
komt erop neer dat hij ze dan niet als winampbestand herkent op pc :/
zou het nu aan de cd zelf liggen (2x geprobeerd), nero, of whatever?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.