TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Posted by Belgian Bonzai on Aug-07-2006 20:03:

dringend

Ik moet een paswoord zetten op een subfolder van mijn skynet webspace. Zie titel van de post, wegens sollicitatie-related. Hartelijk dank bij voorbaat.

Posted by Push2005 on Aug-07-2006 20:22:

Hmm; echt geen idee hoe je da doet :/

Kheb nochtans ook skynet webspace

Posted by Belgian Bonzai on Aug-07-2006 20:56:

Merci. Er zijn alternatieven, zoals een zip-file doorzenden, maar ik zou liever een zekere methode hebben, omdat mijn rar bestand teruggekeerd is als on-open-doen-baar. Ik kan ook een serieze copy paste doen in de body van mijn mail, maar da's nie zo professioneel en mijn lay-out gaat verloren. Vandaar de vraag, die overigens vervalt woensdagavond.

Posted by MikeVee on Aug-07-2006 20:59:

Ik gebruikte dit om mijn online-school html pagina's te beveiligen tegen ongewenste blikken.

http://www.buildwebsite4u.com/tools/secure-html.shtml

Posted by lievez on Aug-07-2006 22:15:

Voor de telenetters onder ons.
Sommige reset datums zijn verlegd naar andere datums... let dus op met uwen telemeter want ze worden blijkbaar nimmer gereset.

Moest gereset worden op den 8e, verlegd naar de 18e en 94% telemeter. Joy

Telenet heeft hiervan ook niets laten weten aan hun klanten. Wat een klasse service

Posted by MikeVee on Aug-07-2006 22:30:

Ja, ik had het ook al gezien. Bij mij was ie wel gereset waardoor ik afgelopen dinsdag tot morgennacht opeens 10 gig vrij had

Posted by Config on Aug-07-2006 22:40:

quote:
Originally posted by lievez
Voor de telenetters onder ons.
Sommige reset datums zijn verlegd naar andere datums... let dus op met uwen telemeter want ze worden blijkbaar nimmer gereset.

Moest gereset worden op den 8e, verlegd naar de 18e en 94% telemeter. Joy

Telenet heeft hiervan ook niets laten weten aan hun klanten. Wat een klasse service

effe rap kijken dan, thx

edit: gelukkig nix veranderd hier

Posted by lievez on Aug-07-2006 22:43:

hmmz, blijkbaar is het tot hun doorgedrongen.

telemeter gereset, volgende reset binne 10 dage

leecheuh :x

hmmz, isp monitor springt op 0
telemeter blijft 94%

crazy shit :s

Posted by domineesje on Aug-08-2006 04:33:

hier ook niks veranderd, normale reset 9e

Posted by djcresto on Aug-08-2006 07:19:

Op mijn pc geeft mijne firefox onmiddellijk een fout en wordtie afgesloten. Ook bij Opera krijg ik regelmatig een foutmelding. Tlijkt wel of ik na het installeren van wat windowsupdates hier problemen mee heb. Iemand die het probleem zou kunnen kennen?

Posted by Config on Aug-08-2006 09:45:

quote:
Originally posted by djcresto
Op mijn pc geeft mijne firefox onmiddellijk een fout en wordtie afgesloten. Ook bij Opera krijg ik regelmatig een foutmelding. Tlijkt wel of ik na het installeren van wat windowsupdates hier problemen mee heb. Iemand die het probleem zou kunnen kennen?

Firefox durft hier ook wel eens vastlopen.. Dan kunt ge meestal zonder probleem dat venster nog sluiten, maar wanneer ge dan weer firefox wilt openen dan gaat et niet omdat firefox zogezegd al open staat .. Moet dan weer naar taakbeheer lopen en tussen heel die nest van programma's 'firefox.exe' gaan beeindigen :/

Posted by diddi on Aug-08-2006 13:09:

quote:

clean je registries! Registry Mechanic is the solution. Ge zult wss wel ergens een crackske vinden

Posted by domineesje on Aug-08-2006 13:14:

ik gebruik "Advanced Uninstaller PRO 2006"
maar denk dat config eerder juist zal zijn ze, ik kom 't probleem soms ook eens tegen en dan doe ik het zelfde als config

en uw registry cleanen, lol, ken er velen waarmee hun boel crasht, hoe ze het doen, weet ik niet ze

Posted by diddi on Aug-08-2006 13:19:

quote:
Originally posted by domineesje
ik gebruik "Advanced Uninstaller PRO 2006"
maar denk dat config eerder juist zal zijn ze, ik kom 't probleem soms ook eens tegen en dan doe ik het zelfde als config

en uw registry cleanen, lol, ken er velen waarmee hun boel crasht, hoe ze het doen, weet ik niet ze

Hmz, iets te snel gelezen. Dacht dat Cresto ook probs had met het installeren van updates... my excuses

Posted by Phortastic on Aug-08-2006 15:27:

quote:

omda het noobs zijn.

CCleaner ftw, beste prog voor noobs om onnodige zooi van uw HD te removen en ne hele goeie regcleaner en derbovenop ook nog freeware.

Posted by Phortastic on Aug-08-2006 15:31:

quote:
Originally posted by ConFig
Firefox durft hier ook wel eens vastlopen.. Dan kunt ge meestal zonder probleem dat venster nog sluiten, maar wanneer ge dan weer firefox wilt openen dan gaat et niet omdat firefox zogezegd al open staat .. Moet dan weer naar taakbeheer lopen en tussen heel die nest van programma's 'firefox.exe' gaan beeindigen :/

Heb ik heel soms, maar vind FF toch PAKKEN stabieler dan IE ze. Zorg da uw FF ook helemaal up to date is en al u extensies ook. Laatste tijd redelijk wat updates uitgekomen. Gewoon vanuit FF zelf checken op updates. Bij extensies same story.

Posted by Config on Aug-08-2006 15:50:

quote:
Originally posted by Phortastic
Heb ik heel soms, maar vind FF toch PAKKEN stabieler dan IE ze. Zorg da uw FF ook helemaal up to date is en al u extensies ook. Laatste tijd redelijk wat updates uitgekomen. Gewoon vanuit FF zelf checken op updates. Bij extensies same story.

meestal laat ik em zelf updaten.. eergistern is ie zo nog is geupdate geweest, maar thx voor de tip.. manueel is meestal beter dan automatisch..
En natuurlijk is FF beter, IE gebruik ik al lang nimeer, zit toch vol gaten

Posted by Phortastic on Aug-08-2006 15:53:

quote:
Originally posted by ConFig
manueel is meestal beter dan automatisch..

En natuurlijk is FF beter, IE gebruik ik al lang nimeer, zit toch vol gaten

Beter niet, maakt geen verschil. Wel sneller
Automatisch duurt soms wa langer eer ie het doorheeft.

En idd... IE the sux

Posted by domineesje on Aug-08-2006 15:55:

quote:
omda het noobs zijn.

ik wou het nog niet zeggen

Posted by domineesje on Aug-08-2006 15:57:

quote:

En idd... IE the sux

Posted by Phortastic on Aug-08-2006 16:07:

quote:

dat icoon ownt zwaar

edit: heb het in men sig gezet

Posted by djcresto on Aug-08-2006 20:39:

Raar is het. Firefox gaf dus direct een fout als ik het opstarte. Zelfs herinstalleren deed niets uit. En nu is het inneens weg en zit ik weer met firefox te surfen.

Posted by domineesje on Aug-08-2006 20:41:

quote:
Raar is het. Firefox gaf dus direct een fout als ik het opstartte. Zelfs herinstalleren deed niets uit. En nu is het inneens weg en zit ik weer met firefox te surfen.

zal degelijk dan aan u updates liggen, die je niet gedownload hebt

Posted by djcresto on Aug-09-2006 06:31:

quote:
zal degelijk dan aan u updates liggen, die je niet gedownload hebt

Niewaar he, ik had de laatste versie gedownload en meerdere malen ge�nstalleerd. Nuja soit twerkt weer dus gn reden meer om te klagen.

Posted by domineesje on Aug-09-2006 06:38:

ik wil een mp3-schijf branden!
wat gebeurt er? ze worden gebrand (met nero), wil ik ze afspelen (eender waar) zegt hij no disk of empty
wil ik hem met de pc zelf openen moet ik zelf aanduiden met welk prog gij wilt afspelen (winamp)
komt erop neer dat hij ze dan niet als winampbestand herkent op pc :/

zou het nu aan de cd zelf liggen (2x geprobeerd), nero, of whatever?

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »