TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WWW (Wij Wonen Waar ??)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Ik heb een klein probleempje, ik heb hier op m'n kamer namelijk geen atlas ![]() Dus willen jullie ff je Postcode erbij zetten, dan zoek ik via andes.nl wel op waar op de kaart ik jullie moet plaatsen!! Voor Vettebleem en M@rc is dit niet nodig, want die staan er al op! |

| Originally posted by Switch Almelo = 2e gat links achter de sloot ![]() 7609 LT |
Almkerk is 4286
/me woont in Arnhem dus
hoelaadiejeee
Je staat er nu ook op!!
| Originally posted by serialkillah Ander dan onder mij avatar staat woon ik in de wereldstad Ulft (naarbij doetinchem), dit heb ik gedaan omdat er hier waarschijnlijk niemand is die Ulft kent |
lol dat van Vroomshoop klopt niet echt op de kaart 
Vroomshoop is net zo ver van Almelo als Almelo van Hengelo is 

Het is vrij lastig om de plaatsen op de juiste plek te krijgen op zo'n lege kaart, maar ik heb vroomshoop wat verplaatst en Almelo en Hengelo ook wat verder uit elkaar gehaald 
MD-LongPlay staat er ook bij, ik weet niet zeker waar Dinxperloo ligt, heb hier ook geen atlas om het op te zoeken, maar ik geloof dat dit wel aardig klopt.

ik woon tegenwoordig in Breda 
| Originally posted by Partyhardy! ik woon tegenwoordig in Breda |
Thanks Flipper! 
Huh? Ik sta er niet meer op.. Hebben jullie ondertussen een nieuwe gemaakt ofzo?
Ik woon in Rotterdam, Zevenkamp.
Ik heb een tijd geleden de oude kaart omgezet in photoshop zodat ik wat met de namen en plaatsen kan schuiven, ik heb toen een aantal namen weg gelaten van mensen die weinig/niet aanwezig waren op het forum.
Maar ik zal jou er ook wel bij gooien!
| Originally posted by Flipper01 MD-LongPlay staat er ook bij, ik weet niet zeker waar Dinxperloo ligt, heb hier ook geen atlas om het op te zoeken, maar ik geloof dat dit wel aardig klopt. |
/me woont in Apeldoorn, maaruhm zet als naam maar TnD neer, want TrAnCeNeVeRdIe is veelste lang en veelste breezersletterig 
Westervoort, dicht bij Arnhem, Duiven en Zevenaar dus 
Deze thread maar weer eens opgegraven... Flipper01, zou je Engeltje bij Den Bosch erbij kunnen zetten?
Voeg mij maar toe in Deurningen Flipper
(als je dat wilt tenminste)
Dat ligt precies tussen Hengelo, Enschede en Oldenzaal in.
Groeten JENSER
| Originally posted by mgerrits Voeg mij maar toe in Deurningen Flipper (als je dat wilt tenminste) Dat ligt precies tussen Hengelo, Enschede en Oldenzaal in. Groeten JENSER |
| Originally posted by mgerrits Groeten JENSER |
?
Ik woon in Waalre, dat ligt net onder Eindhoven (postcode 5581)
Alvast bedankt....
Ik woon in Velserbroek en niet in Haarlem! 
Oss
Postcode: 5344
Ik zal Helmond dan ook maar even op de kaart brengen!! BeeJay woont namelijk in Helliemond 
En jullie staan er ook weer allemaal bij!