TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 »
N�, s� illa va d inte! 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vars�god... H�gerklicka och v�lj spara m�l som h�r A STATE OF TRANCE with Armin Van Buuren Playlist episode 260 August 3rd 2006 1. David West - Make u Mine (Ava recordings) 2. Luminary - Dark Eyes (Gift Remix) (Lost Language) 3. Perry O Neil - Bass Society (Electronic Elements) 4. Sunlounger - Aguas Blancas (DJ Shah original mix) (Armada) 5. Chakra - Love Shines Through (Martin Roth remix) (Armada) 6. TUNE OF THE WEEK: Cosmic Gate - Should have Known (Dub mix) (Maelstrom) 7. Primate C - Be Free (Duderstadt uplifting remix) (tiger Recordings) 8. Sophie Sugar - Fallen Too Far 9. Emjay - Real High (High Contrast Recordings) 10. Giuseppe Ottaviani - Through Your Eyes (Vandit) 11. Legend B - Lost in Love 2006 (Sean Tyas remix) 12. FUTURE FAVORITE: Kai Del Noi - Beyond Doubt (Conspiracy recordings) 13. Frontline - Global System (Discover) 14. Deep Voices - Rising (Thomas Datt vs Robert Nickson remix) (Maximal) 15. Exelios - World Of Light (Mac Zimms remix) (PSR) 16. Sound Players - These Moments in Silence (Sound Players mix) (Profuse/Somatic Sense) 17. Super 8 - Get Off (Anjunabeats) 18. Arctic Monkey vs Sander van Doorn - Sun Goes Down 19. Giuseppe Ottaviani vs Marc van Linden - Until Monday (Mac & Mac remix)(Monster tunes) 20. Good Living - Feel So Good |
| Originally posted by Snowave Ass� Steve tack s� mycket! Detta kan vara Det n�rmsta jag kan komma till mondaybar cruise. Iom att jobbet kommer ev sabba f�r mig �n fick jag ej reda p� om det gick att f�lja med p� cruiset =( D�remot f�r jag tacka f�r bilden du tog p� mig n�r det var armin p� gk i h�stas. Den �r Jag evigt tacksam f�r d�r jag h�ller En signerad armin "12"a med shiver & serenity! http://www.tranceaddict.com/forums/...7&pagenumber=32 Tack mannen! Snowave �=o) |
det blir fett!
| Originally posted by Snowave armin "12"a med shiver & serenity! |
N�n som inte hittat en plats till kryssen �n ?
Nu verkar de bli s� att jag har 2 platser kvar 
P� tal om platser...
Vizay, det var v�l hos dig jag skulle dela hytt???
Har helt tappat kollen p� det 
Om 49 timmar slutar jag p� torsdag morgon, och beger mig till Stockholm fr�n lilla Sk�ne.
Hur tar resten av sk�ningarna sig dit?
st�mmer bra det anuga 
Har du mitt mobilnummer s� du kan sl� en signal n�r du e p� terminalen? 
steve: du kan ju h�ra med Aendy, sist jag tr�ffade honom (ig�r allts�) s� verkade han trots allt lite sugen p� att �ka 
58 TIMMAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!1111ettett

| Originally posted by Laszlo 58 TIMMAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!1111ettett |
| Originally posted by Laszlo 58 TIMMAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!1111ettett |
ni f�r inte gl�mma att l�ra er ... shoppingdansen!!
http://www.youtube.com/watch?v=ZTOOK-dOIVs
B�rjar pirra i bena, �nda upp till pungen av f�rv�ntan inf�r kryssningen. 
Bara 53 timmar och 40 minuter kvar (om jag r�knat r�tt, vilket inte alls �r s�kert) 
Ska st� l�ngst fram p� FL och cykel/pingis/shoppingdansa och headbanga till Steve & Scul
S� fort n�gon �verg�ng glider ska jag r�ka spilla ut klibbig men ack s� naggande god mintu p� mixerbordet...moaha

| Originally posted by Laszlo Bara 53 timmar och 40 minuter kvar (om jag r�knat r�tt, vilket inte alls �r s�kert) ![]() Ska st� l�ngst fram p� FL och cykel/pingis/shoppingdansa och headbanga till Steve & Scul S� fort n�gon �verg�ng glider ska jag r�ka spilla ut klibbig men ack s� naggande god mintu p� mixerbordet...moaha |
| Originally posted by Laszlo Bara 53 timmar och 40 minuter kvar ![]() |
| Originally posted by jofawe Usch.. mintu .. jag har lovat att inte dricka mintu p� denna kryssen, |
| Originally posted by SMC Mycket tal om denna mintu, f�r man den serverad p� ett s�rskilt exotiskt s�tt eller s�ljs den bara i shopen? What's the fuzz about!? |
| Originally posted by ColinZeal B�rjar pirra i bena, �nda upp till pungen av f�rv�ntan inf�r kryssningen. |
Gate42

| Originally posted by SMC Mycket tal om denna mintu, f�r man den serverad p� ett s�rskilt exotiskt s�tt eller s�ljs den bara i shopen? What's the fuzz about!? |
| Originally posted by jofawe Det s�ljs i shoppen som 50cl 50% pepparmintsnaps.. smakar tandkr�m.. �r legendariskt f�r sitt s�tt att "fylla" folk..erhm Steve kanske har n�got att till�gga? |
| Originally posted by Gate 42 Kollat p� bilderna fr�n tidigare kryssningar kan jag t�nka mig |
Det rycker r�tt fett mycket i kroppen f�rtillf�llet!
Sen att man jobbar natt g�r inte saken mycket b�ttre
men man kommer iallafall omst�lld f�r att vara vaken hela kryssningen 
kryssmixen e inspelad
.. d h�r kommer d�na ut ifr�n v�r hytt !
'omg its summercruise tajm !!1'
01. roger sanchez - another chance
02. kelis - bossy (alan braxe & fred falke rmx)
03. basement jaxx - hush boy (les visiteurs dub)
04. sebastien leger - hypnotized (chris lake vocal rmx)
05. nelly furtado feat.timbaland - promiscuous girl (axwell rmx)
06. sheridan - fatz theme
07. paolo mojo - 1983 (eric prydz rmx)
08. sharam - party all the time
09. daft punk - robot rock (adjuster drunk remake)
10. daft punk - around the world
11. claes ros�n - re-offensive
12. cicada - the things u say (dirty south rmx)
13. eric prydz - untitled
14. braxn - untitled