TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Posted by Jasperovitsj on Jun-19-2006 23:19:

Goeie wissels van Aragones vooral. Xavi draaide niet zo lekker en de flanken werden totaal niet benut. Maar dat was net datgene waarmee ze Oekra�ne volledig hebben opgerold. Maar met Fabregas erin die zich toch beter toonde als spelverdeler (hoe authoritair die de ballen telkens kwam opeisen en er telkens iets goed mee deed, impressive!) en Joaquin die het spel wat meer breed kon trekken hadden ze de Tunesi�rs toch meteen terug uit verband gespeeld. En Raul natuurlijk niet vergeten, niet zo opvallend maar wel cruciaal!

Enfin, het pleit wel voor Spanje dat ze zowel de ploeg als de spirit hebben om een scheve situatie nog recht te trekken, en ook een coach die op het juiste moment de juiste beslissingen kan maken. Voor mij zijn de Spanjaarden toch ook wel favoriet voor een finaleplaats na deze wedstrijd!

Posted by Dj_Day-V on Jun-20-2006 12:36:

20 Jun ECU 1-1 GER
20 Jun CRC 0-2 POL
20 Jun PAR 1-2 TRI
20 Jun SWE 2-3 ENG

Morgen DE groepswedstrijd

Posted by The_G0dfather on Jun-20-2006 13:02:

Eerste echte grote clash van het WK, argentini� is zalig ma hopelijk wint Nederland.

Posted by Bertn on Jun-20-2006 13:05:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Eerste echte grote clash van het WK, argentini� is zalig ma hopelijk wint Nederland.

haha, NOT, ik hoop dat argentini� die hollanders echt genadeloos afmaken

Posted by Jasperovitsj on Jun-20-2006 13:37:

quote:
Originally posted by Bertn
haha, NOT, ik hoop dat argentini� die hollanders echt genadeloos afmaken

.

En dat zal ook het geval zijn

Posted by Phortastic on Jun-20-2006 14:55:

Die match is precies al in kannen en kruiken op voorhand. Lijkt net of Ecuador een totaal andere ploeg is

Posted by Dj_Day-V on Jun-20-2006 15:19:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
.

En dat zal ook het geval zijn

Posted by FCB_Fanatic on Jun-20-2006 15:36:

quote:
Originally posted by Dj_Day-V

kom, geef gewoon toe dat Nederland helemaal niet goed speelt. Als de logica gerespecteerd wordt dan wordt dit een makkelijke winst voor Argentini�.

Ik ben in ieder geval benieuwd hoe ze het ervan gaan afbrengen en hoe hun verdediging het nu zal houden tegen een goede en ervaren ploeg.

Posted by Jasperovitsj on Jun-20-2006 15:47:

^ Word!

Ik rekende Nederland voor het WK ook tot de favorieten, en ik zie ze nu misschien wel tot in de kwartfinales geraken. Maar dit Nederland is kansloos tegen dit Argentini�, hoe graag het Oranjelegioen het ook anders zou willen zien

Posted by eieregooie on Jun-20-2006 15:47:

Zolang Nederland niet met 6-0 aan de kant wordt geveegd ben ik een tevreden mens

Heerlijk gevoel toch dat ze al wel geplaatst zijn

Posted by BZRK on Jun-20-2006 17:03:

quote:
Originally posted by Jantjeuh
Ik hoop dat we de schade beperkt kunnen houden idd, helemaal omdat van Basten een hoop spelers aan de kant gaat houden.

Ook Argentini� is dat trouwens van plan: Heinze, Crespo, Saviola, Riquelme, Mascherano.
We zien wel. Hup Holland hup

Posted by domineesje on Jun-20-2006 19:53:

ale zweden

Posted by Bertn on Jun-20-2006 21:24:

damn, mijn pronostiek van 2-1 voor engeland in de voorlaatste minuut nog naar de vaantjes door zo'n prutsgoal

Posted by Real on Jun-20-2006 21:44:

Van m'n laatste 5 pronostieken was maar ene juist. Stoeme Larsson in de laatste minuut.

Posted by FCB_Fanatic on Jun-20-2006 22:23:

quote:
Originally posted by Bertn
damn, mijn pronostiek van 2-1 voor engeland in de voorlaatste minuut nog naar de vaantjes door zo'n prutsgoal

ik had hetzelfde voor

Engeland - Portugal 1-1 en dan scoren ze in de laatste 5minuten nog twee keer. Van hetzelfde met Paraguay - T&T, daar had ik 1-0 gepronostikeerd en dan scoren ze nog 4min voor het einde een tweede goal.

Posted by Jasperovitsj on Jun-20-2006 22:31:

Fuck man, die goal van Joe Cole
Op een andere manier even magistraal als die wereldgoal van Cambiasso of die van Torres in de 1ste wedstrijd van de Spanjaarden! En die goal van Rebrov gisteren mocht er anders ook zijn

Op gebied van doelpunten zijn we toch al verwend geweest op dit WK!

Posted by Phortastic on Jun-21-2006 00:22:

quote:
Fuck man, die goal van Joe Cole

Posted by Dj_Day-V on Jun-21-2006 10:39:

quote:
Tijdens het openingsweekend keek al ��n op de tien Vlamingen naar de Nederlandse verslaggeving en sindsdien is dat aantal alleen nog maar toegenomen. Gemiddeld volgt ��n op de vijf Vlaamse WK-kijkers de wedstrijden op "Nederland 2". Tijdens Nederland-Ivoorkust afgelopen vrijdag schakelden zelfs ��n op de drie Vlaamse kijkers over op de NOS in plaats van het commerciele KanaalTwee dat samen met VT4 de Belgische rechten in handen heeft.

Bij de NOS is men bijzonder opgetogen over de Vlaamse kijkcijfers. "We beschouwen het als een enorm compliment." aldus Maarten Nooter, hoofd van Studio Sport. "Of we beter zijn dan onze Vlaamse commerci�le collega's kan ik niet zeggen: ik heb ze nog nooit bezig gehoord. Maar ik vraag Mart Smeets in elk geval of hij de volgende keer even de Vlamingen welkom wil heten."

Hoe zit dat hier ?

Posted by Blue Sky 99 on Jun-21-2006 10:41:

quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Hoe zit dat hier ?

Ik heb nog geen enkele minuut van het voetbal op Ka2 of VT4 gezien, altijd NED 2

Posted by CygnusX on Jun-21-2006 11:01:

Hier ook Ned2, ik ben die Rexona reclame en "Bet And Win, sportsbetting on the internet" meer dan beu.

Posted by djcresto on Jun-21-2006 12:15:

quote:
Originally posted by CygnusX
Hier ook Ned2, ik ben die Rexona reclame en "Bet And Win, sportsbetting on the internet" meer dan beu.

De Nederlandse reclame duurt evenlang als die op Ka2 of VT4 hoor. Als je geen reclame wil en direct analyses en commentaar wil kijk je best naar de BBC met Gary Liniker. Trouwens vind ik de commentatoren van Nederland niet veel beter als de Belgische. Hangt er ook beetje vanaf wie commentaar geeft natuurlijk.

Posted by Jasperovitsj on Jun-21-2006 12:40:

Guy Polspoel mogen ze voor mijn part afschieten. Achterlijke randdebiel, en dan nog zo vol van zichzelf

Posted by Phortastic on Jun-21-2006 12:44:

quote:
en dan nog zo vol van zichzelf

Tis ne Anderlecht supporter, wa wilde

Posted by djcresto on Jun-21-2006 13:02:

quote:
Guy Polspoel mogen ze voor mijn part afschieten. Achterlijke randdebiel, en dan nog zo vol van zichzelf

das idd een zwak beestje

Posted by Dj_Day-V on Jun-21-2006 13:45:

Dalijk Portugal - Mexico. Ik gok 3-1

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »