TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Politiek
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 »
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ik vind altijd dat je soms zo'n ongelooflijk neerdunkende toon hebt in uuw posts tegenover mensen die het oneens zijn met u, in de trend van "ik ben superieur en jij niet". |
| Originally posted by Phortastic schiet me ineens zo een discussie terbinnen over oudstrijders enzo... (dit even terzijde) |
| Originally posted by Tiger777 ^^ bah neen, niet voor niets. Ik vind altijd dat je soms zo'n ongelooflijk neerdunkende toon hebt in uuw posts tegenover mensen die het oneens zijn met u, in de trend van "ik ben superieur en jij niet". Misschien is dat een verkeerde indruk zenne, want, het is maar het internet |
| Originally posted by Bertn Dat is een gedacht. Kom naar de Beta party en ik bewijs u het tegendeel |
| Originally posted by Tiger777 Zoveel gevaar voor caf�praat man, ge weet ni welk risico ge neemt |
| Originally posted by Bertn ge gaat mij daar holle statemens horen placeren dat het geen naam heeft |
| Originally posted by Tiger777 Ik was toen een beetje overstressed |
| Originally posted by Phortastic hehe, da heeft iedereen wel eens |
ik ben eigenlijk al vergeten waar het toen ook alweer over ging. Ik weet w�l nog dat de politieke topic die ik vorig jaar bij de verkiezingen heb geopend gesloten is door benny, omdat er t�veel ruzie van kwam
Over wa ging da juist mss?
Politiek
| Originally posted by Devilex Over wa ging da juist mss? |
| Originally posted by Devilex Over wa ging da juist mss? |
ondertussen is de aanklacht tegen de 6 al fel afgezwakt. Van doodslag tot opzettelijke slagen en verwondingen met de dood tot gevolg.
Belachelijk toch...
En ondertussen beweren die gasten dat er slechts 2 van hen die man hebben gemolesteerd en de andere 4 er gewoon stonden op te kijken.
Moet ik nu medelijden krijgen of zo ?
(het zal wel weer aan ons liggen dat ze zich zo agressief gedragen)
Er werd ook gezegd dat die man de aanleiding gegeven had en eerst geweld had gebruikt.
6 allochtonen tussen 16 en 22 jaar ambeteren en er dan nog eens op gaan kloppen, lijkt me toch sterk overdreven.
Ze hebben die minderjarigen in Everberg gestoken... Der was blijkbaar nog plaats
,,In de auto heeft hij alles verteld. Hij was er zaterdag wel degelijk bij, maar hij heeft die man met geen vinger aangeraakt. Hij zegt dat de ruzie in de bus begon toen die oude man een van die zes jongens bij de keel vastgreep. Toen is er iemand beginnen vechten met die vent. En later blijkbaar nog eentje.'' |
| Originally posted by RadiantB Belachelijk toch... En ondertussen beweren die gasten dat er slechts 2 van hen die man hebben gemolesteerd en de andere 4 er gewoon stonden op te kijken. Moet ik nu medelijden krijgen of zo ? (het zal wel weer aan ons liggen dat ze zich zo agressief gedragen)Er werd ook gezegd dat die man de aanleiding gegeven had en eerst geweld had gebruikt. 6 allochtonen tussen 16 en 22 jaar ambeteren en er dan nog eens op gaan kloppen, lijkt me toch sterk overdreven. |
tja wat als het wel zo is?
Maar de bus zat in principe vol getuigen, het onderzoek zal dus wel vlotten denk ik.
| Originally posted by diddi Ze hebben die minderjarigen in Everberg gestoken... Der was blijkbaar nog plaats |
| Originally posted by djcresto Maar de bus zat in principe vol getuigen, het onderzoek zal dus wel vlotten denk ik. |
| Originally posted by Devilex Denk dat er mensen zijn die in een rechtzaal ni durven getuigen hoor tegen een groep allochtonen. |
Ik zeg ni da er represailles komen maar sommigen durven gewoon niet getuigen. Zijn zo al vele zaken geweest waarbij getuigen hun staart introkken.
| Originally posted by Devilex Ik zeg ni da er represailles komen maar sommigen durven gewoon niet getuigen. Zijn zo al vele zaken geweest waarbij getuigen hun staart introkken. |
Voorbeelden niet maar er zijn er altijd zo, mensen die het niks kan schelen en die zich liever met de hele zaak niet bemoeien.
| Originally posted by Devilex Voorbeelden niet maar er zijn er altijd zo, mensen die het niks kan schelen en die zich liever met de hele zaak niet bemoeien. |
Eerst wat onzin zitten verkondigen, en als iemand dan vraagt om dat ook maar met 1 vb te staven kunt ge ni.