TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
מה זה:

תחשוב עוד קצת...
נכנע?
כושי שנופל לבאר

לא הבנתי...
:-)
גם אני לא תפסתי
איך לעזעזל יש שמה כושי
ראסמי זה לא ברורררר
כן... חשבתי שיקח לכם קצת זמן להבין
גם לי לקח קצת זמן להבין ואז פשוט נשפכתי
רמז: תסתכלו על זה מנקודת המבט של הכושי
עדיין לא הבנתי
לא ברור לי עדיין
כושי לא כושי
אני לא מבין את זה....
:-)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יענו הקו קלאס קלאן
חחחחח
גמר אותי
אני מת
חחחחחחחח
וואלה ירד האסימון
טובבבבבבבבבבב
| quote: |
| Originally posted by Segev אני אגיד לך איך זה איש אחד הולך ברחוב פתאום הוא רואה ילדה אחת בוכה הוא שואל אותה ילדה למה אתה בוכה היא לא עונה הוא שואל אותה עוד פעם ילדה למה את בוכה אז היא מסתובבת ואומרת אני לא ילדה אני תות |
למה לאנשים קירחים יש חור במכנס?
כדי שגם הם יוכלו לגרד בשערות מידי פעם....
(חן - ספר לערן ועידן)
עידן אמר שזה יפה
| quote: |
| Originally posted by DjChook עידן אמר שזה יפה |
| quote: |
| Originally posted by NaOren ספר גם לקירח השני... |
| quote: |
| Originally posted by DjChook מילואים |
איזה אחת בוגדת בבעלה עם מישהו
ובאמצע היא שואלת אותו
"תגיד בעלי אמור לחזור ממילואים, מה נעשה אם פתאום הוא ייכנס לנו באמצע?"
אז הוא עונה לה
"שמעי אל תדאגי, יש לי שני חברים כאן למטה
הם הכינו לי טרמפולינה, רק מישהו בא אני מתלבש צ'יק צ'אק וקופץ"
טוב הם מתחילים
פתאום דפיקה בדלת
ההוא ישר מתלבש בטיל וקופץ מהחלון
ההיא הולכת לפתוח את הדלת
ורואה שני בחורים
ושואלת אותם
"מי אתם?"
אז אחד עונה לה
"אנחנו פה מלמטה
תגידי למשה שלא מצאנו טרמפולינה"
| quote: |
| Originally posted by Scorchio איזה אחת בוגדת בבעלה עם מישהו ובאמצע היא שואלת אותו "תגיד בעלי אמור לחזור ממילואים, מה נעשה אם פתאום הוא ייכנס לנו באמצע?" אז הוא עונה לה "שמעי אל תדאגי, יש לי שני חברים כאן למטה הם הכינו לי טרמפולינה, רק מישהו בא אני מתלבש צ'יק צ'אק וקופץ" טוב הם מתחילים פתאום דפיקה בדלת ההוא ישר מתלבש בטיל וקופץ מהחלון ההיא הולכת לפתוח את הדלת ורואה שני בחורים ושואלת אותם "מי אתם?" אז אחד עונה לה "אנחנו פה מלמטה תגידי למשה שלא מצאנו טרמפולינה" |
| quote: |
| Originally posted by nesher חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יענו הקו קלאס קלאן חחחחח גמר אותי אני מת |
עדיין לא הבנתי
ראסמי גם אני עדיין לא הבנתי...
מה אתם שרוטים?
קו קלאקס קלאן זה אירגון של לבנים שלובשים תחפושות לבנות עם שפיצים בראש
אז כשהכושי נופל לבאר השניים מסתכלים עליו...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ראסמיי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק רונן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הבדיחה הכי טובה שסופרה עד כה רונן!!!!!!!!
מביסה אפילו את כל הארנבים 

אתמול בלילה סתם נסענו באוטו ופתאום חבר שלי משום מקום מספר לי את הבדיחה הזאת
נשפכתי שם... כל הרחוב שמע אותי צוחק כמו מטורף!!!!
שני כלבים הולכים בגטו
פתאום אחד אומר לשני... תגיד לי, אתה רואה גרמני??
וזה הזכיר לי עוד בדיחה בסגנון דפיקות של זה...
איש שמן עומד ליד גן ילדים
יוצאת אליו הגננת ושואלת אותו: אתה מחכה לילד?
אז הוא עונה לה, לא אני סתם שמן

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.