TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour de France 2006
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 »
Pereiro er nu al af... Er gaat geschiedenis geschreven worden vandaag. Kvoel het in mijnen kleinen teen!
Ik gun Landis eigenlijk het meest van al die overwinning, enkel en alleen al omdat het zijn laatste kans is.
Landis is trying to pull a LeMond 
| quote: |
| Originally posted by Devilex Ik gun Landis eigenlijk het meest van al die overwinning, enkel en alleen al omdat het zijn laatste kans is. |
Landis virtueel in het geel
Geef hem geen 10 minuten aan de voet van de Joux Plane, want hij houdt er dan nog zeker 7 over, en dan pakt hij alles en iedereen in de tijdrit...
Er is nog wel een stukje plat af te leggen. Eens zien of hij daar nog iets verliest... daarna kan hij imo nog uitlopen.
Landis gaat het gewoon doen, hij houdt stand! 
| Originally posted by Jasperovitsj Landis gaat het gewoon doen, hij houdt stand! |

Ritwinst vandaag voor Landis, wie had dat gedacht na gisteren?? 
En geel voor Pereiro Oscar... Man man, tis al voor de Armstrong jaren geleden da we zo nog een slotweek gehad hebben... 
Floyd Landis
En hij pakt de eindzege als er niks meer misgaat
En verdiend, ongeloofelijk verdiend...
| Originally posted by MikeVee Doei Landis |

Stand na rit 17
1. Pereiro Oscar Spa CEI 80:08:49
2. Sastre Carlos Spa CSC 00:00:12
3. Landis Floyd VS PHO 00:00:30
4. Kl�den Andreas Dui TMO 00:02:29
5. Evans Cadel Aus DVL 00:03:08
6. Mensjov Denis Rus RAB 00:04:14
7. Dessel Cyril Fra A2R 00:04:24
8. Moreau Christophe Fra A2R 00:05:45
9. Zubeldia Haimar Spa EUS 00:08:16
10. Rogers Michael Aus TMO 00:12:13
11. Schleck Frank Lux CSC 00:13:48
12. Boogerd Michael Ned RAB 00:13:52
Zaalliigggggg!! 
Wat Landis hier liet zien was gewoon onmenselijk. Schitterend na gisteren, hij verdiend het idd wel. Niemand buiten Sastre die ook maar iets dichter kwam op die laatste col.
En laat het me nog eens zeggen: Landis wint de Tour 
| Originally posted by Shadowkid Niemand buiten Sastre die ook maar iets dichter kwam op die laatste col. |
| Originally posted by Phortastic En laat het me nog eens zeggen: Landis wint de Tour |
| Originally posted by Den Backer Je hebt de afgelopen 2 dagen gezien hoe alles ineens kan keren he. |
Wa heef ied met die Landis? Tis ne Amerikaan
dies nog idioter dan Armstrong met zn 'I don't do drugs'-attitude. Waar zitten die fucking Duitsers??? 
| Originally posted by Phortastic True, maar pak de uitslag van tijdrit 1 erbij die ook nog eens een pak korter was. Landis tussen de 1 en 1 minuut 30 sneller dan Sastre en Pereiro... Nuff said |
| Originally posted by mellow_head Wa heef ied met die Landis? Tis ne Amerikaan dies nog idioter dan Armstrong met zn 'I don't do drugs'-attitude. Waar zitten die fucking Duitsers??? |
Wielrennen is zoiezo een homo-sport. Was daar nu interessant aan? Dan kijk'k nog liever kunstschaatsen.
| Originally posted by mellow_head Wielrennen is zoiezo een homo-sport. Was daar nu interessant aan? Dan kijk'k nog liever kunstschaatsen. |
| Originally posted by mellow_head Wielrennen is zoiezo een homo-sport. Was daar nu interessant aan? Dan kijk'k nog liever kunstschaatsen. |
Maneen ik kom hier regelmatig kijken en analyseren wat de wielerfanaten ervan vinden. Ksnap geen bal van koers
ik ken maar ene 'col' en das de COLruyt 
| Originally posted by Phortastic en dan nog... Amper een 30tal seconden dichter in de hele klim... En dat na een monsterontsnapping van 130km Nuja Landis is gewoon de beste klimmer, op dat miserabel dagje van gister na was ie ieder keer bij de beste, dus op zich niet zo verwonderlijk. In dit geval wel omdat hem bekans 130km alleen reed Kvind dit zelfs straffer als wat Armstrong liet zien, alhoewel hij wel nooit zo een inzinking als Landis zou krijgen... |