TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by domineesje jawel telkens ik gepost heb zal maar eens voten |
| Originally posted by domineesje jawel telkens ik gepost heb zal maar eens voten |
| Originally posted by mrcanon Bijt gewoon diene Swamper zijne neus af en hij zal wel zwijgen |
| Originally posted by Antony behalve Push2005 dan, die wil nieuwe dingen horen van de dj's |
Jeja straks ist zover!!
Is der ergens een BETA meeting vanavond?
Stage ziet er wel vet uit.

Veel plezier vanavond @ 19 Years Illusion mensen ! 
^Thx! Heb er enorm veel zin in!
| Originally posted by mrcanon ^Thx! Heb er enorm veel zin in! |
| Originally posted by Den Backer + 1 Heeft der iemand weet van een BETA meeting? |
H�h�, den toog. Daar in de buurt gaat ge mij ook vinden. Tot dan.
wel ik ben alvast tevreden
armin was ASOT, Markus was zalig, M.I.K.E. was genieten.
leuk nog wa beta's te hebben ontmoet
later volgter wel een langer reviewke...
Ik vond gisteren zeer verrassend (mss ook wel door de lage verwachtingen).
We kwamen pas rond half 12 aan en gelukkig heeft Ronald gene 'James brown is dead' meer gedraaid of een of andere Prodigy 'hit'. Alleen vond ik zijn toneeltje tijden Realize toch wel serieus overdreven zenne. Daar scheelde toch iets mee!!
Toen armin kwam opende hij niet met Shipwrecked. Toch wel een behoorlijke prestatie vond ik al
In de plaats daarvan was het Cassandra Fox - Touch me (Mike Koglin vs Jono Grant remix)
Ik herinner mij ineens niet veel meer maar ik heb nog Alex MORPH zenne Life less ordinary gehoord, Cosmic gate - Should have known (kweet niet welke remix), KLF - What time is love, Cara Dillon vs 2Devine - Black is the colour (Coco & Green remix) en Dieje Go (wat precies dieje van Lasgo heeft gezongen of zo
) waar Markus ook mee begon.
Gene Control freak!!!! maar om te eindigen dan toch Racoon met Love you more. Ja da was wel te verwachten dat dat ging komen.
Markus begon dus met da Go liedje en toen zijn we ff eten gaan zoeken, maar omda da daar zo lang aanschuiven was zijn we ma terug binnen gegaan om niet alles te missen. En toen hoorde ik Helsinki scorchin'. De sfeer int publiek was toen wel weg vond ik. Voor de rest heeft em nog Air for life gedraaid, Lost world - a life elsewhere (dacht ik), Marco V-Automanual, Dogzilla-Without you (blijft gewoon goed vind ik), Wippenberg-Earth (alle remmen los
) en om te eindigen zijne remix van Karen Overton-Your loving arms.
Toen Jan begon zijn we dan maar eens rond gaan kijken in de andere area's. Kick da bass was geweldig natuurlijk en daar waren we dan ook vlug weg. In de Level was net dieje remix van 'Tell me why' bezig ma omdat het daar ook zo pokkeheet was zijn we ma weer verder op pad gegaan om dan uit te komen bij de retro hall. Heel stil als je eraan komt en mensen die uit de bol gaan met ne koptelefoon. Wel origineel vond ik, ma toen ik dan Lasgo hoorde galmen door mijne koptelefoon vond ik het al iets minder
.
Onderweg hoorde ik nog ff He's a pirate vanuit de mainhall
en zijn we om 4u maar terug naar de limburg vertrokken.
Ik vond het alles tesamen toch wel een geslaagd feestje en het volk viel ook nog vrij goed mee.
Ben es benieuwd wat de andere BETA's ervan vonden
Ik vond het de max. Uit editie 16-19 steekt deze er met kop en schouders bovenuit. Schitterende belichting en het geluid was top. Ik en Pheatus kwamen binnen toen armin net begonnen was. Ik vind zijn muziek wel heel goe maar t'is meer iets voor in de auto of living vind ik nog altijd. Beetje verveeld...
Dan een hoop beta's tegengekomen (tor, push2005 en real (hopelijk mis ik niemand
)) en het grootste deel van de nacht bij blijven staan.
Schulz was heel goed vond ik, en M.I.K.E. was nog beter. Zo goed da'k er eigenlijk geen woorden voor heb.
Ik was eigenlijk kapot op dat moment maar er zaten zoveel verrassingen in zijn set da ik ni weg wou. 
100% tevreden van dit event. Tot op de volgende 
Vette review MG 
| Toen armin kwam opende hij niet met Shipwrecked. |
wat was MIKE zijn tracklist?
Kevin en ik kwamen toe bij Ronald's laatste 3 platen; die vielen wel mee denk ik. Een van de platen van de avond was natuurlijk direct Suburban Train
.
Van de laatste 5 keer dat ik Armin heb gezien, was dit toch de beste keer denk ik. Bij momenten toch weer t� plat; maar vooral tegen het einde wist hij me te verrassen met de plaat die op nr 1 in m'n sig staat
. Iets dat ik niet verwachtte en das toch een verdomd vet schijfke. Setje was voor de rest wel voorspelbaar en weinig origineel, maar kheb me toch alleszinds meer geamuseerd dan de vorige keren Armin. Kben blij dat ie geen hitjes van zichzelf draaide (ja, love you more zie ik wel door de vingers; hoe jammer het ook is, begrijpelijk dat hij die draait
). Belichting, geluid en show tijdens zijn set waren ook vrij goed (vooral tijdens die Antidote remix
)
Schulz was ook wel ok; wat te hard voor zijn doen en wederom een paar platen die hij al veel te lang draait (without you, helsinki scorchin). Ben wel blij dat er geen Plastic Fantastic toestanden bijzaten, dat was al een opluchting.
Jan was lachen; die mag zn mixing skills toch nog ietsje verfijnen. Kmoet wel zeggen dat zijn trackselectie bijzonder goed was en kheb me toch nog geamuseerd op dat setje 
Mike draaide hard en underground (zoals gewente) en hier en daar een tranzy touch. Was zeker geen slechte set, maar er had misschien ietsje meer variatie in mogen zitten. Alleszinds was die Plastic Boy Remix genieten.
Nogal verschieten dat Mike "Flow" heeft gedraaid, maar uiteindelijk was dat wel nog een welgekomen afwisseling 
Algemeen gezien benk redelijk tevreden; vergeleken met vorig jaar was het alleszinds beter georganiseerd op gebied van vrije ruimte, belichting en sound. Enkel de muziek had ietsje origineler gemogen, maar bon... 
Kvond et meer dan goed en men verwachtingen zijn overtroffen. Int station afgesproken met Fcb_Fanatic en Fenixstyle en dan de zoektocht naar die metro begonnen.. Na een paar rondjes rond da station dan toch uiteindelijk in de metro geraakt en zo aangekomen aant sportpaleis.. redelijk lange rij, binnen rond 10 voor elf. Dj Wout draaide wa van et hardere spul zonder echt te hard te gaan, veel heb ik niet meer van zen set gehoord dus ga er weinig comment op geven.
Dan kwam RvG op et podium geklauterd en die begon gewoon met dezelfde track als op TL, kwas me al aant voorbereiden op ne volledige tomorrowland deja-vu.. :/
Toen ie als 2de plaat gewoon de Trentem�ller remix van What else is there draaide
zalig gewoon.. ie bleef wat in de progbuurt hangen en speelde ook nog Tell me why van supermode, zalig moment
Derna speelde ie ook nog This way en zijn nieuwste die gelukkig live wat beter klinkt dan op ASOT. RvG heeft me echt meer dan aangenaam verrast, chapeau , kwist niet dat ie ook zo kon draaien en et publiek vond dat blijkbaar ook nice
Geinspireerd door RvG misschien begon Armin ook proggy aan zijn set maar opende met Cassandra Fox - Touch me.. de original van vroeger ownt die plaat natuurlijk zwaar hard, en de original mix van die rework vinnek ook niet te vet, maar ik was gewoon content dat Armin niet te hard begon, en het publiek was direct mee, wat volgens mij mee bepaald heeft dat Armin gewoon proggy bleef draaien, ZALIG!! Oxia - Domino en Bass Society waar mrcanon nog zo op gehoopt had, ie draaide em gewoon, schitterend moment natuurlijk en thank God vonden degene die vanvoor stonden dat ook. Ook nog de Coco Remix van Black is the colour gehoord , ook super natuurlijk
.. derna ging Armin wat meer trancy en gelukkig heeft ie niet echt lang hard gedraaid.. wat er ook nog passeerde was Are You Fine, gelukkig toen achter bier maar nog de climax van de plaat meegemaakt voor de dj booth, de melo in die plaat zit echt wel goed imo
Ondertussen waren Domineesje en Michael ook gearriveerd maar blijkbaar hebben die de gewoonte om tijdens et luistern van een set gewoon achteruit te lopen zonder dat ze het weten.. een kwartier later stonden die 5 meter achter ons al en een half uur later nog verder, ze zijn wellicht geeindigd aan die Vipruimte daar... enfin kheb ze niet meer gezien.. Na Armin effe no buiten geweest, men maat na 2 u al doodop :/ en kon em moeilijk heelsan alleen laten natuurlijk.. Van Markus heb ik een paar platen gehoord maar vond et begin van zijn set eerlijkgezegd niet zo super.. Ondertussen hamburgers weest schooien in da kraam daar, ze waren toch gratis
schijnt dat Markus zijn set wel goed was, in de verte wel delen van gehoord en beetje later trug naar binnen geweest, die Markus Schulz remix van Your Loving Arms blijft zalig natuurlijk 
Daarna wast dj Jan.. die gast heeft zijn best gedaan.. ie speelde Pirates Of The Carribean zelfs
, ook ne remix van Greece 2000 maar vooral Plastic Boy - Silver Bath
SUPER!!
Daarna M.I.K.E. daar heb ik de eerste 3 Tracks nog van gehoord en dan jammergenoeg moeten aanzetten, menne maat zat er echt compleet door en kon em moeilijk alleen laten zitten aan de trappen, dus aangezet de plaat na Oxia - Domino (jep M.I.K.E. speelde em dus ook) en dan verdomme nog bijna een uur moeten wachten tegen dat die kutmetro open ging..
De Orginasitie schoot daarin toch wat tekort, geen extra bussen, geen trams, de metro laat.. toch wel klote..
Twas toch wel een geslaagde avond moet ik zeggen , veel beter dan ik had verwacht en een zalig sfeertje vooral 
Het was inderdaad allemaal beter dan de voorbije edities.
En ik heb goe gelachen Push2005. Da telt ook.
| Ondertussen waren Domineesje en Michael ook gearriveerd maar blijkbaar hebben die de gewoonte om tijdens et luistern van een set gewoon achteruit te lopen zonder dat ze het weten.. een kwartier later stonden die 5 meter achter ons al en een half uur later nog verder, ze zijn wellicht geeindigd aan die Vipruimte daar... |
Echt zalig avondje, voor mij enorm te danken aan Armin.
Halfweg Ronald van Gelderen zijn set toegekomen, wat ik er nog van herinner:
Ronald Van Gelderen - This Way
Aalto - 5 (Original Mix)
Ti�sto - Suburban Train
Ronald Van Gelderen - Realize
Armin Van Buuren:
1. Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin vs Jono Grant Remix)
2. Oxia - Domino
3. Perry O'Neil - Bass Society
4. Cara Dillion vs 2 Devine - Black Is The Colour (Coco & Green Remix)
5. Alex M.O.R.P.H. vs Rank 1 - Life Less Ordinary
6. G-Spot presents Vinyl Session - Session 6 (das diene Go da Margaux zei)
7. Above & Beyond - Tri-State (Frase Remix)
8. Cosmic Gate - Should Have Known (Original Mix)
9. Kyau vs Albert - Are You Fine
10. Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez Remix) (Markus Schulz Edit)
11. ID (een erg platte plaat, Katanastyle)
12. KLF - What Time Is Love (Antidote Inspired Remix)
13. Marco V - Any Better, Or ...
14. Marninx presents Ecco - Intuition (Martin Roth Classic Mix)
15. Fred Baker & Greg Nash - Lunar Eclipse
16. Nirvana - Smells Like Teen Spirit (BK bootleg?)
17. Sophie Sugar - Fallen Too Far (niet zeker, maar denk ik)
18. Mike Koglin vs P.O.S. - Untitled Audio (Thx to Push2005)
19. Sean Tyas - Lift (Original Mix)
20. Armin Van Buuren Feat. Racoon - Love You More
21. Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs Vincent Gorczak Remix)
Markus Schulz:
1. G-Spot presents Vinyl Session - Session 6
2. Dogzilla - Without You (Dub)
3. Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)
4. ID (slechte technoachtige plaat)
5. Super8 vs DJ Tab - Helsinki Scorchin (Original Mix)
6. 4 Strings - Into The Night (Purple Haze Remix)
7. Above & Beyond vs Andy Moor - Air For Life (��n of andere remix)
8. ID (leek op een remix van Hello Strings)
9. Divini & Warning - 4LB
10. ID
11. Marco V - Automanual (��n of andere remix)
12. Alex M.O.R.P.H. vs Rank 1 - Life Less Ordinary
13. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz & Elevation Intro Mix)
Van M.I.K.E. heb ik de tracklist niet bijgehouden. Kende er toch te weinig van. Wel herkende ik volgende platen:
Oxia - Domino
M.I.K.E. - Salvation (Plastic Boy Remix)
Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)
Jonas Steur - Flow
M.I.K.E. vs Andrew Bennett - Into The Danger (Original Mix)
Eerste keer dat ik een tracklist bijhield. Omdat ik al de eerste vijf platen van Armin zijn set wist dacht ik eraan om dit eens te doen. Handig ook om achteraf nog eens te zien wat men al gedraaid heeft. Soms wil ik dat ook weten, vooral als je er zelf niet bij was. BZRK heeft mij wel hier en daar geholpen.
Conclusie:
Armin was echt goe, veel beter dan ik had gedacht!
Schulz stelde me wat teleur, de klassiekers bleven deze keer beperkt(Without You en Air For Life), maar zijn platenkeuze vond ik niet echt goed. Helsinki Scorchin, Into The Night (Purple Haze Remix), zijn eigen remix van Your Loving Arms en die plaat die leek op een remix van Hello Strings waren de topplaten voor mij uit zijn set.
M.I.K.E. was terug speciaal, was wel deftige set voor met af te ronden, bommetjes van zijn set waren Salvation, Into The Danger en Flow.
Het was dus zeker een geslaagde avond! Al vanaf plaat 3 van Armin
En niet te vergeten, geen Plastic Fantastic! 
Op naar de BETA-party!!
| Originally posted by Bertn wat was MIKE zijn tracklist? |
| met mrcanon zn hulp geeft dat voorlopig zoiets volgens mij: - Members Of Mayday - Sonic Empire --> zn eerste plaat - Oxia - Domino - Marcel Woods - Cherry Blossom (remix) - M.I.K.E. - Salvation (Plastic Boy Remix) - M.I.K.E. - Sunrise At Palamos - nog een plaat van mike denk ik, kdacht eerst aan Dark City, maar is em nie (mogelijk ne liquid overdose?) - Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix) - Estuera - Flow --> deze had ik ook niet echt van M.I.K.E. verwacht - M.I.K.E. vs Andrew Bennett - Into The Danger (Original Mix) ---> zn laatste plaat als ik mij niet vergis |
| Originally posted by mrcanon Markus Schulz: 1. G-Spot presents Vinyl Session - Session 6 2. Dogzilla - Without You (Dub) 3. Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix) 4. Wippenberg - Earth (Thx to Real) 5. Super8 vs DJ Tab - Helsinki Scorchin (Original Mix) 6. 4 Strings - Into The Night (Purple Haze Remix) 7. Above & Beyond vs Andy Moor - Air For Life (��n of andere remix) 8. ID (leek op een remix van Hello Strings) 9. Divini & Warning - 4LB 10. ID 11. Marco V - Automanual (��n of andere remix) 12. Alex M.O.R.P.H. vs Rank 1 - Life Less Ordinary 13. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz & Elevation Intro Mix) |
Weet er iemand waar die 2 sfinxen ineens naartoe waren?