TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
Die mix 4 wil ik later toch wel eens horen
Vind het moeilijk om te oordelen deze keer, IMO geen mix den die er bovenuit steken en geen die slecht zijn. Alles al 3x gehoord en nog geen keuze kunne maken
Nog een paar daagjes tijd...
allez dan, kzal mijn woorden terugnemen
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Die mix 4 wil ik later toch wel eens horen Vind het moeilijk om te oordelen deze keer, IMO geen mix den die er bovenuit steken en geen die slecht zijn. Alles al 3x gehoord en nog geen keuze kunne maken Nog een paar daagjes tijd... |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj het zal me nog wel lukken om alles samen te tellen voor de deadline |
| quote: |
| Originally posted by Phortastic samentellen? Kweet weer van nix precies |
De beoordeling van de mixes die doorgaan ook zeker niet wegdoen, want vanaf die afvallen in een volgende ronde krijgen die alle beoordelingen uit elke ronde 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj De beoordeling van de mixes die doorgaan ook zeker niet wegdoen, want vanaf die afvallen in een volgende ronde krijgen die alle beoordelingen uit elke ronde |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Je zult van 2 andere mensen hun verslagje en punten krijgen. Dat tel je op bij de uwe om het eindresultaat te berekenen. De 2 winnaars uit je poule hun verslagjes post je niet (want die gaan door); de afvaller uit je poule geef je dan zondag de feedback en zn punten door hier te posten |


| quote: |
| Originally posted by Phortastic aaaaaaaaaaaaaaaaah, roger roger ![]() Goed dat ge dat zegt ze, want had hier anders gewoon boetsj elk verslag met zen punten neergeplakt ![]() |
mensen in mijn poule: gelieve de verslagen toch ergens rond zondagmiddag door te sturen, ik zit gans de zondagavond niet op mijn pc, en maandag is ook een behoorlijk drukke dag...
*Subtiele BUMP*
Judgement Day

Ik wacht nog op de beoordeling van 1 jurylid (Gert, hurry up!
), en vanaf ik die binnen heb zal ik de resultaten posten. Want waarschijnlijk ben ik rond 20u al niet meer thuis, en anders zijn de resultaten er pas maandag of dinsdag...
Ik zie trouwens net dat de jureringscriteria veranderd zijn, maar ik had mijn beoordeling gemaakt op basis van de criteria van vorige contest. Maar zowel kwantitatief als inhoudelijk maakt dat niet zo veel uit, dus ik ga m'n hele beoordeling nu niet meer herschrijven. 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik wacht nog op de beoordeling van 1 jurylid (Gert, hurry up! ), en vanaf ik die binnen heb zal ik de resultaten posten. Want waarschijnlijk ben ik rond 20u al niet meer thuis, en anders zijn de resultaten er pas maandag of dinsdag...Ik zie trouwens net dat de jureringscriteria veranderd zijn, maar ik had mijn beoordeling gemaakt op basis van de criteria van vorige contest. Maar zowel kwantitatief als inhoudelijk maakt dat niet zo veel uit, dus ik ga m'n hele beoordeling nu niet meer herschrijven. |
ik heb nog 2 beoordelingen nodig, en ik ben vanaf 18 u niet meer op mijn pc te vinden... haast u mensen
ik moet men beoordeling naar mikevee zenden zeker? wat is zen email?
edit: al gevonden 
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik heb nog 2 beoordelingen nodig, en ik ben vanaf 18 u niet meer op mijn pc te vinden... haast u mensen |
weet iemand wie het vierde jurylid uit mijn poule is?
ik moet seffes door en kan morgen de uitslag pas doorgeven... maar de tendens is wel duidelijk, dus het is reeds bekend welke 2 mixen doorgaan... tenzij het 4de jurylid plots nog zotte streken zal uithalen
Vraag anders dat dat laatste jurylid gewoon zijn beoordeling naar Luc stuurt, en stuur hetgene wat gij nu hebt ook al door naar hem. Dan kan Luc het vanavond nog posten. Anders moeten we zo lang wachten op de uitslag 
| quote: |
| Originally posted by Bertn weet iemand wie het vierde jurylid uit mijn poule is? ik moet seffes door en kan morgen de uitslag pas doorgeven... maar de tendens is wel duidelijk, dus het is reeds bekend welke 2 mixen doorgaan... tenzij het 4de jurylid plots nog zotte streken zal uithalen |
. Dus gij en 2 anderen
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Hehe, neenee... Er zijn maar 3 juryleden per poule . Dus gij en 2 anderen |
ah ok, dan is de uitslag binnen en geteld!
| quote: |
| Originally posted by The Freezzz Maar er zijn toch 13 jurleden in totaal, dus dan moeten er in 1 poule 4 juryleden zitten, toch? |
) .
| quote: |
| Originally posted by The Freezzz Maar er zijn toch 13 jurleden in totaal, dus dan moeten er in 1 poule 4 juryleden zitten, toch? |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Jury: 13 Bertn Config Phortastic MikeVee Domineesje speentje TOR BZRK djcresto Jasperovitsj RadiantB The Freezzz Magistrate |
wat moet ik nu naar luc sturen? enkel de afvallers en hun punten en comments?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.