TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »

Posted by MikeVee on Oct-19-2006 13:34:

Die mix 4 wil ik later toch wel eens horen

Vind het moeilijk om te oordelen deze keer, IMO geen mix den die er bovenuit steken en geen die slecht zijn. Alles al 3x gehoord en nog geen keuze kunne maken
Nog een paar daagjes tijd...

Posted by Bertn on Oct-19-2006 19:37:

allez dan, kzal mijn woorden terugnemen

Posted by The Freezzz on Oct-19-2006 20:56:

quote:
Originally posted by MikeVee
Die mix 4 wil ik later toch wel eens horen

Vind het moeilijk om te oordelen deze keer, IMO geen mix den die er bovenuit steken en geen die slecht zijn. Alles al 3x gehoord en nog geen keuze kunne maken
Nog een paar daagjes tijd...

Dan geef je ze toch alle 4 evenveel punten

Posted by Phortastic on Oct-20-2006 15:57:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
het zal me nog wel lukken om alles samen te tellen voor de deadline

samentellen?

Kweet weer van nix precies

Posted by Push2005 on Oct-20-2006 17:37:

quote:
Originally posted by Phortastic
samentellen?

Kweet weer van nix precies

Je zult van 2 andere mensen hun verslagje en punten krijgen. Dat tel je op bij de uwe om het eindresultaat te berekenen. De 2 winnaars uit je poule hun verslagjes post je niet (want die gaan door); de afvaller uit je poule geef je dan zondag de feedback en zn punten door hier te posten

Posted by Jasperovitsj on Oct-20-2006 17:58:

De beoordeling van de mixes die doorgaan ook zeker niet wegdoen, want vanaf die afvallen in een volgende ronde krijgen die alle beoordelingen uit elke ronde

Posted by djcresto on Oct-20-2006 18:12:

quote:
De beoordeling van de mixes die doorgaan ook zeker niet wegdoen, want vanaf die afvallen in een volgende ronde krijgen die alle beoordelingen uit elke ronde

gelukkig maar

Posted by Phortastic on Oct-20-2006 18:23:

quote:
Originally posted by Push2005
Je zult van 2 andere mensen hun verslagje en punten krijgen. Dat tel je op bij de uwe om het eindresultaat te berekenen. De 2 winnaars uit je poule hun verslagjes post je niet (want die gaan door); de afvaller uit je poule geef je dan zondag de feedback en zn punten door hier te posten

aaaaaaaaaaaaaaaaah, roger roger

Goed dat ge dat zegt ze, want had hier anders gewoon boetsj elk verslag met zen punten neergeplakt

Posted by Push2005 on Oct-20-2006 19:41:

quote:
Originally posted by Phortastic
aaaaaaaaaaaaaaaaah, roger roger

Goed dat ge dat zegt ze, want had hier anders gewoon boetsj elk verslag met zen punten neergeplakt

Np, ik had je eerder moeten inlichten, was vergeten dat je niet bij de vorige contest betrokken was

Posted by Bertn on Oct-21-2006 10:18:

mensen in mijn poule: gelieve de verslagen toch ergens rond zondagmiddag door te sturen, ik zit gans de zondagavond niet op mijn pc, en maandag is ook een behoorlijk drukke dag...

Posted by The Freezzz on Oct-22-2006 12:07:

*Subtiele BUMP*

Judgement Day

Posted by Jasperovitsj on Oct-22-2006 12:14:

Ik wacht nog op de beoordeling van 1 jurylid (Gert, hurry up! ), en vanaf ik die binnen heb zal ik de resultaten posten. Want waarschijnlijk ben ik rond 20u al niet meer thuis, en anders zijn de resultaten er pas maandag of dinsdag...

Ik zie trouwens net dat de jureringscriteria veranderd zijn, maar ik had mijn beoordeling gemaakt op basis van de criteria van vorige contest. Maar zowel kwantitatief als inhoudelijk maakt dat niet zo veel uit, dus ik ga m'n hele beoordeling nu niet meer herschrijven.

Posted by Push2005 on Oct-22-2006 12:36:

quote:
Ik wacht nog op de beoordeling van 1 jurylid (Gert, hurry up! ), en vanaf ik die binnen heb zal ik de resultaten posten. Want waarschijnlijk ben ik rond 20u al niet meer thuis, en anders zijn de resultaten er pas maandag of dinsdag...

Ik zie trouwens net dat de jureringscriteria veranderd zijn, maar ik had mijn beoordeling gemaakt op basis van de criteria van vorige contest. Maar zowel kwantitatief als inhoudelijk maakt dat niet zo veel uit, dus ik ga m'n hele beoordeling nu niet meer herschrijven.

Jep is goed... De cijfers (van wie de mix was dus) maak ik dan wel vanavond bekend samen met de rest.

Posted by Bertn on Oct-22-2006 13:52:

ik heb nog 2 beoordelingen nodig, en ik ben vanaf 18 u niet meer op mijn pc te vinden... haast u mensen

Posted by Magistrate on Oct-22-2006 14:41:

ik moet men beoordeling naar mikevee zenden zeker? wat is zen email?

edit: al gevonden

Posted by TOR on Oct-22-2006 15:04:

quote:
Originally posted by Bertn
ik heb nog 2 beoordelingen nodig, en ik ben vanaf 18 u niet meer op mijn pc te vinden... haast u mensen

Verstuurd

Posted by Bertn on Oct-22-2006 15:29:

weet iemand wie het vierde jurylid uit mijn poule is?

ik moet seffes door en kan morgen de uitslag pas doorgeven... maar de tendens is wel duidelijk, dus het is reeds bekend welke 2 mixen doorgaan... tenzij het 4de jurylid plots nog zotte streken zal uithalen

Posted by Jasperovitsj on Oct-22-2006 15:30:

Vraag anders dat dat laatste jurylid gewoon zijn beoordeling naar Luc stuurt, en stuur hetgene wat gij nu hebt ook al door naar hem. Dan kan Luc het vanavond nog posten. Anders moeten we zo lang wachten op de uitslag

Posted by Push2005 on Oct-22-2006 15:32:

quote:
Originally posted by Bertn
weet iemand wie het vierde jurylid uit mijn poule is?

ik moet seffes door en kan morgen de uitslag pas doorgeven... maar de tendens is wel duidelijk, dus het is reeds bekend welke 2 mixen doorgaan... tenzij het 4de jurylid plots nog zotte streken zal uithalen

Hehe, neenee... Er zijn maar 3 juryleden per poule . Dus gij en 2 anderen

Posted by The Freezzz on Oct-22-2006 15:35:

quote:
Hehe, neenee... Er zijn maar 3 juryleden per poule . Dus gij en 2 anderen

Maar er zijn toch 13 jurleden in totaal, dus dan moeten er in 1 poule 4 juryleden zitten, toch?

Posted by Bertn on Oct-22-2006 15:37:

ah ok, dan is de uitslag binnen en geteld!

Posted by MikeVee on Oct-22-2006 15:38:

quote:
Originally posted by The Freezzz
Maar er zijn toch 13 jurleden in totaal, dus dan moeten er in 1 poule 4 juryleden zitten, toch?

Dacht dat bij die 13 Push bij was, maar niet meedeed omdat hij de verdeling gemaakt heeft.

soit, 1 beoordeling binnen binnen, en het is een uitgebreide (in tegestelling tot de mijne ) .

Posted by Push2005 on Oct-22-2006 15:38:

quote:
Originally posted by The Freezzz

Veranderd naar 12

Posted by The Freezzz on Oct-22-2006 15:40:

quote:

Jury: 13
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
djcresto
Jasperovitsj
RadiantB
The Freezzz
Magistrate

Zo staat t op pagina 17, maar t zal wel goed zijn zeker.

Posted by Bertn on Oct-22-2006 15:43:

wat moet ik nu naar luc sturen? enkel de afvallers en hun punten en comments?

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »