TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 »
| quote: |
| Originally posted by Progrez Ik neem ook de trein vanuit Antwerpen. Dan kan ik in den duvel vliegen. |
, Maar vanuit Aalst dan
RadiantB (+ 4 � 6 man)
Devilex (+ 5? man)
Den Backer
FenixStyle (+ eventueel nog 1-2 man)
Jasper en Zehra (+5, maybe more)
FredNova + ...
TOR (+ 5 zoals het er nu voor staat)
Nyah en Xilver (+2/3/4...?)
Push (+3 of meer...)
Config (+ eventueel nog een paar)
BZRK (+ 5, probably more)
mrcanon
Tomorrow Traxx
Real
speentje (+ 4)
Vishnu, Moisture, ...?
Magistrate (+3 of meer)
diddi (+ 3 normaal)
De Geert
Dark Apostle (gans alleen *zielig vioolmelodietje* )
Bertn (wschl alleen, kzal proberen nog wa volk mee te krijgen)
Progrez
christina
FCB_Fanatic
Cresto (+?)
| Originally posted by FenixStyle Wie gaat er volgende week eigenlijk allemaal met de trein naar Gent, en vanwaar uit? |
A
Ik heb hier alle 10 minuten een rechtstreekse trein naar Gent-Sint-Pieters, die er gemiddeld 11 minuten over doet.
Merci organisatoren ! ^^
Hier een kaartje, voor moest er een nieuweling willen afkomen.
Een alternatieve route is de Kon. Astridlaan en dan diagonaal het Citadelpark oversteken. (bij voorkeur in een heel stevig wandeltempo)
^ Waar kan je je auto op een veilige plaats achter laten?
| Originally posted by diddi ^ Waar kan je je auto op een veilige plaats achter laten? |
| Originally posted by djcresto De nieuwe ondergrondse parking op het sint pietersplein. Heel goedkoop nr tschijnt. |
| Originally posted by diddi en open tot... |
| Originally posted by djcresto weet ik ook niet, beke zoeken he |
tis int weekend opt straat ook te betalen tot 23u denk ik. Had een aantal maand geleden toch zo'n papierke onder mijn ruit.
Ik vraag me af waar sommigen die verhalen toch halen van het Citadelpark. Ik ben er al meermaals alleen doorgewandeld bij nacht en heb nog nooit iets ondervonden.
| Originally posted by Devilex Ik vraag me af waar sommigen die verhalen toch halen van het Citadelpark. Ik ben er al meermaals alleen doorgewandeld bij nacht en heb nog nooit iets ondervonden. |
| Originally posted by Devilex Ik vraag me af waar sommigen die verhalen toch halen van het Citadelpark. Ik ben er al meermaals alleen doorgewandeld bij nacht en heb nog nooit iets ondervonden. |
^ alst van vrouwelijk geslacht is, wil ik wel eens gaan zien 
| Originally posted by diddi ^ alst van vrouwelijk geslacht is, wil ik wel eens gaan zien |
Kga met trein...een uiteraard vanuit Antwerpen Centraal
Trein vanuit Brugge.
Uit veiligheidsoverwegingen (lees: om geen kots van Luc over mij heen te krijgen tijdens de terugrit) heb ik een kot voorzien om achteraf te crashen 
ik ga al zeker met de trein, ik moet alleen nog een beetje bekijken waar ik opstap. Neerpelt zou het makkelijkste zijn, dat is voor mij dichterbij dan genk of hasselt en het is een kwartier minder lang op de trein zitten (net geen 2u).
Ik heb ook al eens bekeken wanneer ik de eerste trein terug heb, en dat zou om +/- 6u30 zijn.
| Originally posted by FCB_Fanatic ik ga al zeker met de trein, ik moet alleen nog een beetje bekijken waar ik opstap. Neerpelt zou het makkelijkste zijn, dat is voor mij dichterbij dan genk of hasselt en het is een kwartier minder lang op de trein zitten (net geen 2u). Ik heb ook al eens bekeken wanneer ik de eerste trein terug heb, en dat zou om +/- 6u30 zijn. |
| Originally posted by TOR Trein vanuit Brugge. Uit veiligheidsoverwegingen (lees: om geen kots van Luc over mij heen te krijgen tijdens de terugrit) heb ik een kot voorzien om achteraf te crashen |

| Originally posted by diddi en open tot... |
Amai amai .. line up is weer netjes. En dat alles gratis nog wel. Te gek. Ik kom :-)
| Originally posted by diddi Waar kan je je auto op een veilige plaats achter laten? |
RadiantB (+ 4 � 6 man)
Devilex (+ 5? man)
Den Backer
FenixStyle (+ eventueel nog 1-2 man)
Jasper en Zehra (+5, maybe more)
FredNova + ...
TOR (+ 5 zoals het er nu voor staat)
Nyah en Xilver (+2/3/4...?)
Push (+3 of meer...)
Config (+ eventueel nog een paar)
BZRK (+ 5, probably more)
mrcanon
Tomorrow Traxx
Real
speentje (+ 4)
Vishnu, Moisture, ...?
Magistrate (+3 of meer)
diddi (+ 3 normaal)
De Geert
Dark Apostle (gans alleen *zielig vioolmelodietje* )
Bertn (wschl alleen, kzal proberen nog wa volk mee te krijgen)
Progrez
christina
FCB_Fanatic
Hydra (+ 8 of meer)
| Originally posted by Hydra Even veilig als een betaalde parking zal het wel niet zijn, maar ik zit op die plaats nu een dikke maand op kot en ik heb er nog geen vandalistische dingen zien gebeuren ofzo. Mijn fiets staat er elke nacht buiten en is nog altijd ni gepikt. |
)