TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by Progrez Brugge heeft gewoon massa's supporters over heel Belgi� die ze zich eigen heeft gemaakt door successen in het verleden. Gij bent daar toch een voorbeeld van? Want wat heeft een Limburger nu voor affiniteit met een West-Vlaamse club? |

| Dat het nu een seizoen of drie wat minder gaat verandert daar niet veel aan. Maar goed, misschien is 'schijnsupporter' of 'salonsupporter' een beter woord. |
En Brugge wordt - zeker door onze harde kern - wel degelijk aanzien als vijand nummer 1. En ik kan het weten want ik loop genoeg van die kwieten tegen het lijf . Beerschot wordt ook verafschuwd, maar Club is pure haat. Dat weten die van Brugge ook wel. Ik vind toch dat gij, als Fanatiekeling, bijzonder weinig op de hooge bent. Ook een salonsupporter misschien? |
Anderlecht op 13 punten OL� 
Het is natuurlijk gevaarlijk om nu al conclusies te trekken (zie vorig seizoen), maar ik denk dat Anderlecht de titel dit jaar toch mag vergeten. Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat Club hem zomaar op een schoteltje cadeau gaat krijgen. 
nee , dat zou ik ook niet durven zeggen..
en voor Club ziet het er redelijk goed uit, met de grote groeimarge die Club nog heeft zou het dit seizoen echt wel top 2 moeten eindigen
| Originally posted by Progrez En ik kan het weten want ik loop genoeg van die kwieten tegen het lijf . Beerschot wordt ook verafschuwd, maar Club is pure haat. Dat weten die van Brugge ook wel. |
Gij moet zwijgen want gij bent al in ons caf� geweest ![]()
| Originally posted by Config nee , dat zou ik ook niet durven zeggen.. en voor Club ziet het er redelijk goed uit, met de grote groeimarge die Club nog heeft zou het dit seizoen echt wel top 2 moeten eindigen |
| 5000 Standardsupporters wedden op titel Club" "Gegarandeerde opbrengst integraal naar nieuwe transfers" Naar aanleiding van het tumultueuze einde van de wedstrijd tegen Dender (met een niet gefloten strafschop voor Standard, nvdr) hebben 5000 Standardsupporters 10 euro ingezet op de kampioenstitel van ... Club Brugge. De organisator van de actie windt er geen doekjes om : "Na 25 jaar met onze voeten te hebben laten spelen besloten we het heft in eigen handen te nemen. De pers noemt ons Calimero's, goed dan bewijzen we dat deze competitie allesbehalve correct verloopt. Het is al vanaf speeldag 1 duidelijk dat Club Brugge 3 jaar geleden zijn laatste titel vierde. Ondanks een onthutsend zwak team staan ze toch 3 punten voor ons. De pers knijpt een oogje dicht (uit schrik voor Jacky ?), de bond verplaatste zijn hoofdzetel naar Brugge en scheidsrechtersbaas Jeurissen zet zijn vriendschap voor dorpsgenoot Jacky Matthijssen elke week in praktijk om. Dus moest er actie komen. Met deze ludieke zet slaan we twee vliegen in ��n klap. We brengen het verhaal in de pers - jullie weigeren dat toch - en we verdienen daar geld mee. Geld dat kan dienen voor nieuwe transfers. Zolang Club Brugge de competitie vervalst verdienen wij geld. Het idee kwam via het aan het licht komen van de zaak Ye, ook hier trokken uiteindelijk de goksites aan de alarmbel. Daar hopen we hier ook op." De opbrengst kan momenteel al oplopen tot 95.000 euro, Club Brugge staat 1,9 tegen 1. Maar nog elke dag blijven de inzetten oplopen. Benieuwd of Unibet de weddenschap niet zal schorsen. |
| Originally posted by FCB_Fanatic gewoonweg zielig |
De argumentatie die ze aanhalen in wel zielig inderdaad. 
Brussels-Genk is voor de groene tafel 0-5 forfait geworden...
Terecht als blijkt dat de schuld bij hen zelf ligt. Wel een meevaller voor Genk 
| Originally posted by Jasperovitsj Terecht als blijkt dat de schuld bij hen zelf ligt. Wel een meevaller voor Genk |
Die beslissing zal wel terecht zijn zeker???
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om te bewijzen dat de stroompanne verzooraakt is door een blikseminslag. Blijkbaar kan Brussels dus de nodige bewijzen niet voorleggen
En Vandereycken blijft nog tot aan het WK van 2010 de bondscoach. De wereldtitel kan ons niet meer ontglippen! \o/
Goe bezig KBVB. 
Ah nee wacht, da's de domste zet ooit. 

KBVB 
| Fellaini en Jovanovic gaan op de vuist za 05/01/08 - Een training van Standard op stage in Portugal is vrijdag behoorlijk uit de hand gelopen. Marouane Fellaini en Milan Jovanovic gingen op de vuist. Toen Fellaini Jovanovic fors tackelde, reageerde de Servi�r met een kaakslag. Fellaini raakte helemaal over zijn toeren en gaf Jovanovic een mep terug. (PhotoNews) Onyewu, Dante �n Sarr waren nodig om Fellaini in bedwang te houden en ook Jovanovic moest tegengehouden worden. Coach Michel Preud'homme (foto) nam de twee spelers apart en liet ze daarna voorttrainen. Uiteindelijk gaven de kemphanen elkaar - met de nodige tegenzin - een handdruk. "Het zou niet mogen, maar dat zijn nu eenmaal dingen die gebeuren", sprak Michel Preud'homme na het incident. "Fellaini en Jovanovic hebben allebei een sterke persoonlijkheid." "Niet te zwaar aan tillen" Michel Preud'homme: "Jovanovic sukkelt al maanden met een liesblessure. Dat frustreert hem. Voeg daar de vermoeidheid aan toe na een zware training en je krijgt een reactie die niet in verhouding staat met de overtreding die Fellaini maakte." "Je mag echter niet t� zwaar tillen aan zulk een situatie. Ik ga de zaak even laten bezinken. Of er sancties komen, zullen we binnenskamers wel beslissen", zei de Standard-coach nog. |
Een kerel als Preud'home reageert daar toch sterk op vind ik. Voorlopig niet overdreven veel aandacht aan besteden, die mannen wat laten afkoelen en de pers wss wat op een asstand houden. Er zijn er andere, trainers en voorzitters, die meteen zouden beginnen roepen en dreigen...
Inderdaad, hij doet dat goed. En slim ook, want het toont de tegenstanders wel dat Standard heel gretig is en zelfs op training altijd voluit gaat. Beetje sportieve intimidatie. 
ien twie drei vier boere van lier 
Nogal wat serieus betwistbare en cruciale fases en dubieuze arbitrage (langs beide kanten) heb ik gehoord?
Het scheidsrechterlijk trio trok inderdaad op niets. Maar dat doet niets af aan onze overwinning. We zijn zelf genoeg benadeeld geweest deze avond.
De laatste twee weken staat er, na 5 maanden wachten, zowaar een ploeg op het veld. Dit vasthouden en we doen nog mee voor een eindprijs.
| Originally posted by Jasperovitsj Nogal wat serieus betwistbare en cruciale fases en dubieuze arbitrage (langs beide kanten) heb ik gehoord? |