TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008)
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]


Posted by FCB_Fanatic on Jul-31-2008 17:53:

damn

nu heb ik mogelijk ook nog die Protoculture rmx gemist ... ik vind die geweldig


Posted by Eagle` on Jul-31-2008 18:15:

Naast flyer van 5 years B2B, ook flyerke in men pollen gekregen zaterdag van een D-Nox & Beckers gig gepland september-oktober in leuven erges, kan me wel nie meer herrinen hoe het heette :s


Posted by Real on Aug-01-2008 11:24:

quote:
Originally posted by Eagle`
----� Above & Beyond, heb de moeite gedaan om is te gaan luisteren, 15 minuten generieke sugary sweet piano melodietjes. Toppunt was een griet die begon te wenen bij een of andere stront vocal.... serieus twas om van te spauwen


Haha.


Posted by bobbytk on Aug-01-2008 21:26:

quote:
Originally posted by dupondje
Ok het is geen festival, maar op ILT is er altijd gratis water


Posted by bobbytk on Aug-01-2008 21:26:

quote:
Originally posted by dupondje
Ok het is geen festival, maar op ILT is er altijd gratis water


op i love techno outdoor was gratis water, en indoor ook altijd ja
jammer dat outdoor er niet meer is


Posted by diddi on Aug-04-2008 11:40:

btw, iemand al een tracklist gevonden van Menno's set?


Posted by MikeVee on Aug-04-2008 11:47:

quote:
Originally posted by diddi
btw, iemand al een tracklist gevonden van Menno's set?


Als ge een nummer zoekt, kijk eens naar de 2 uitgezonden MDJ livesets van dat weekend, de tracklist zal waarschijnlijk toch grotendeels hetzelfde zijn.


Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.