TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »
Me komt ook samen met Kolkiewolkie en heb nog maat van me weten te strikken.
Helaas later, want ik blijk ineens nog voor kassamiep te moeten spelen 
Peter ffies helpen onthouden(mijn printer doet raar), of jij moet het even printen.
http://andes.tensingsks.com/andesms/scripts/tgigw.dll?APP=TMS&CMD=MAP&OUTPUT=GIF&SELECT=ZOOM&KEY=E98F03331EF208503D9304C3FA82&WIDTH=300&HEIGHT=300&LEVEL=4&XCENTRE=1545594&YCENTRE=1926450
http://andes.tensingsks.com/andesms/scripts/tgigw.dll?APP=TMS&CMD=MAP&OUTPUT=GIF&SELECT=ZOOM&KEY=E98F03331EF208503D9304C3FA82&WIDTH=300&HEIGHT=300&LEVEL=3&XCENTRE=1545594&YCENTRE=1926450
http://andes.tensingsks.com/andesms/scripts/tgigw.dll?APP=TMS&CMD=MAP&OUTPUT=GIF&SELECT=ZOOM&KEY=E98F03331FC67DD30429C157810F&WIDTH=300&HEIGHT=300&LEVEL=2&XCENTRE=1545594&YCENTRE=1926450
http://andes.tensingsks.com/andesms/scripts/tgigw.dll?APP=TMS&CMD=MAP&OUTPUT=GIF&SELECT=ZOOM&KEY=E98F03331FC67DD30429C157810F&WIDTH=300&HEIGHT=300&LEVEL=1&XCENTRE=1545594&YCENTRE=1926450
Maandereind 53 6711AB EDE GLD
Ik heb er wel zin in 
gaan er nog mensen met de trein uit de richting enschede?
Ik...alleen de heenweg tot apeldoorn,ik pak de trein van 7 uur
2 voor 7 uit enbschede?
met wie ga je dan uit apeldoorn verder? ga je verder met de auto? Is er nog plaats 
denk dat ik hem ook om 7 uur pak!
k, er is waarschijnlijk nog wel plaats, sie ik je 5 a tien voor 7 wel bij ingang station, je kan me herkennen aan rode roos
edit: pm
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. k, er is waarschijnlijk nog wel plaats, sie ik je 5 a tien voor 7 wel bij ingang station, je kan me herkennen aan rode roos ![]() edit: pm |
(en THC)
VRIEND 
8 uur Apeldoorn, dan hoop ik daar ook te zijn.
Ik zal zorgen dat de moter warm is en de Musica uit de boxen galmt!
.... en degene die zeiden dat ze komen en toch ineens niet op komen dagen kenne een ban verwachten 

haleluja!
een van die gasten van hier moet werken tot 9, dan gaan we weg... heb geen idee hoe lang ut treinen is, maar geloof iets van 2 uur... dus wij zijn er rond 11:30 / 12 uur denk ik...
ja eh, sorry jongens maar ik kom niet heb ik toch maar besloten.
geen zin.

krijg ik nu een ban?!?

| Originally posted by Eye-Riz krijg ik nu een ban?!? |

Wahaha, en ik ben de tweede die thuis is. Weliswaar zonder sleutels, omdat ik vanavond weer zo ongelooflijk goed georganiseerd was (NOT).
Eerst steeds iets anders pakken dan ik nodig had (sigaretten ipv portemonnee, aansteker ipv sigaretten, etc). Vervolgens op het eind kom ik erachter dat mijn drankje pleite is. Daarna kom ik erachter dat miojn net nieuw gekochte pakje sigaretten er ook zonder mij vandoor was. En vervolgens kom ik er THUIS achter dat ik mijn sleutels heb laten liggen bij de kassa. Heb dus maar mijn vriendje wakker gebeld 
afijn, ondanks al die semi-ellende heb ik een hele leuke avond gehad, en leuke mensen gezien. Tof om jullie allemaal eens te ontmoeten!
ADIOS! ik ga muziekjes luisteren 
ik ben nu ook thuis.. maar ik schrijf wat pas als ik geslapen heb! 
K...ben ook eindelijk thuis, wachten op station is nie leuk....annyway wel lekker vermaakt gisteren.
Ik ben ook weer thuis!
snel nog ff boodschapjes gedaan voor het weekend en nu lekker slapen!
want dat station was maar niets !! :S
Check, ben er ook weer!
Pak ik gvd in Amersfoort de verkeerde trein.. die naar Zwolle ipv die naar Enschede. Dus moets ik in Zwolle de stoptrein pakken en laatste stuk naar huis lopen ipv met de bus. Sorry Franzelare, kwam dus niet in Apeldoorn 
Addiction zelf was supertof. Zo'n 100 man zijn er in totaal en de organisatie is wel uit de kosten dacht ik zo!
Puik feest....lekker hard gedraaid ook door iedereen! Zelfs siesta gooide er stevige trance in (oa Born Slippy).
Nu eerst pitten...
Greetz,
SnuggLe
ben net thuis.. heb wat te eten gepakt met de Delftgangers bij de Burger King
ben moe, maar voldaan
Hoi allemaal, ik ben nu ook net terug.
Ik wil iedereen die gekomen is echt heel dik bedanken want zonder al die Nederlandse TA gezichten was het echt minder gezellig.
Jullie bleven doorbeuken tot de laatste seconde, echt super TOP!
Jammer dat we niet meer mensen zoals ons (met liefde voor alle stylen) konden benaderen.
Ede was toch niet de beste plek voor dit feest.
daarnaast wil ik de 4 dj's van vannacht echt mega bedanken, de kwaliteit was echt super en de reactie van de mensen was echt positief!
Persoonlijk vind ik het zeer jammer dat jullie niet voor een leuke dansvloer hebben kunnen draaien...dat was opzich al een grote teleurstelling voor mij omdat jullie echt super aan het draaien waren.
Deze line up had echt meer verdiend.....want dit was gewoon top!.
Ik had (nogsteeds) alle vertrouwen in jullie, zelfs Gerrit (siesta) die nog niet op de grote feesten draaid heeft een uitstekende set neergezet.
Andreas, Iris, Gerrit en Verdine, TOPTOPTOPTOPTOP!!!!!
We heb veel geleerd vannacht (mbt het organiseren van een trance-feest) en er moet nog veel verbeterd worden....het volgende feest zal zeker komen, dat staat vast....nu met een betere voorbereiding, een andere locatie, 4 nieuwe dj's en hopelijk meer partypeople!!!
Ook de mensen die ons geholpen hebben achter de kassa -> YOU ARE HEROES!!
verder spreek ik namens de hele organisatie: Optimus, Alpha en Magrec
Ik ga nu pitten,
New Wave
al doende leert men
)
even off topic: het gaat vanavond trouwens voor 90% TOCH NOG DOOR!!!!
(jullie weten wat ik bedoel!!!)
Hou onze site in de gaten voor meer info!!
(o, wat heb ik zin in een feestje, alweeeeeer
)
OJA: Alpha, of Tim, of wie dan ook: ik heb mijn sleutels vanavond nodig, anders kan ik niet draaien! (had mijn platenkoffer op slot gedaan met de sleutelbos die ik dus heb laten liggen, handige harry die ik ben!!) Kunnen jullie AUB ZO SNEL MOGELIJK EVEN BELLEN? en anders even mailen naar [email protected]
Heya mensen
Ik wil jullie ook bedanken, het was erg gezellig en alle lof vanmij naar de dj's en new-wave, alpha en optimus omdat jullie een stuk meer hebben gedaan voor de organisatie dan ik. (de volgende keer zal ik zeker meer mee helpen maar ik ben deze periode beetje erg druk) Owja theesaus geweldig dat Bord!!!!!!
Jammer dat het beetje rustig is gebleven en dat er nogal veel lonsdale stakkertjes waren
ach ja aldoende leren we toch
Haha ik was alweer lekker op tijd thuis (5:15) maar ik heb nog maar iets van 3 uur geslapen..
Hehe !_petrus_! ik zal die fout niet nog een keertje maken
pff massuls mensen en tot mysteryland voor de mensen die daar komen.
| Originally posted by Eye-Riz al doende leert men )even off topic: het gaat vanavond trouwens voor 90% TOCH NOG DOOR!!!! (jullie weten wat ik bedoel!!!) Hou onze site in de gaten voor meer info!! (o, wat heb ik zin in een feestje, alweeeeeer )OJA: Alpha, of Tim, of wie dan ook: ik heb mijn sleutels vanavond nodig, anders kan ik niet draaien! (had mijn platenkoffer op slot gedaan met de sleutelbos die ik dus heb laten liggen, handige harry die ik ben!!) Kunnen jullie AUB ZO SNEL MOGELIJK EVEN BELLEN? en anders even mailen naar [email protected] |