TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »
de time-table is terug, maar die site is zo traag als Tom boonen in de sprint afgelopen 2 weken 
ik mirror het even voor het geval het straks weer weg is of nog steeds zo lang duurt voor die pagina te laden:
http://users.telenet.be/mike.vee/saturday.htm
http://users.telenet.be/mike.vee/sunday.htm
oh.. Sasha & Digweed nu toch 2 uur ipv de eerder voorgestelde 90 minuten, i like 
dat wordt een hele dag La rocca en afsluiten in caf� d'anvers
hoeveel zou ik eruit kunnen halen als ik mijn campingticket verkoop ? 
| quote: |
| Originally posted by MikeVee de time-table is terug, maar die site is zo traag als Tom boonen in de sprint afgelopen 2 weken ![]() |
morgen is in gang schieten nog altijd gin ticket reufl! Damn camping al op ofwa, tzal dan terug nor willebroek rije zen zeker :s
| Originally posted by Real Ze maken er een erezaak van om elk jaar die site iets slomer in elkaar te steken? |
. Ik hoop dan maar dat er genoeg paddestoelen op het terrein ter plaatse staan om een magisch sprookjesbeeld te evoceren
| Originally posted by FCB_Fanatic hoeveel zou ik eruit kunnen halen als ik mijn campingticket verkoop ? |
zijn der hier eigenlijk mensen die wel nog op de camping gaan zitten?
too slow on the draw :s
| Originally posted by MikeVee Wat een gezeik van idioten die niet kunnen camperen en dat allemaal aan hunzelf te danken hebbenhttp://www.tomorrowland.be/nl/nieuw...ing-uitverkocht |
mijn goesting om te gaan is eigenlijk volledig over sinds dat gepruts met die time-table 
| Originally posted by Config zijn der hier eigenlijk mensen die wel nog op de camping gaan zitten? |
ROLL CALL
Kristof
| Originally posted by FCB_Fanatic mijn goesting om te gaan is eigenlijk volledig over sinds dat gepruts met die time-table |
ROLL CALL
Kristof
Dries
Zehra
Anja
Jasper
Tom
ROLL CALL
Kristof
Dries
Zehra
Anja
Jasper
Tom
Solar: za + zo/zonder camping
ROLL CALL
Kristof (zondag)
Dries
Zehra
Anja
Jasper
Tom + mellow_head
Push (zondag)
TOR
(zondag)
ROLL CALL
Kristof (zondag)
Dries
Zehra
Anja
Jasper
Tom + mellow_head
Push (zondag)
TOR
(zondag)
MikeVee (zaterdag & zondag)
Tzou mooi zijn om, for old times' sake, ne groepsfoto te kunnen maken, niwaar?
De beta t-shirt ben ik echter wel ontgroeid 
| Originally posted by Xilver De beta t-shirt ben ik echter wel ontgroeid |
Komen de oude zakken ook ofwa?
| Originally posted by Xilver Tzou mooi zijn om, for old times' sake, ne groepsfoto te kunnen maken, niwaar? |
| Originally posted by MikeVee Verdikt? Want gezien uw leeftijd zult ge de laatste 5 jaar wel niet veel gegroeid zijn. Of op de verkeerde temp gewassen? |
ROLL CALL
Kristof (zondag)
Dries
Zehra
Anja
Jasper
Tom
Push + homovriendje (zondag)
TOR (zondag)
MikeVee (zaterdag & zondag)
Kerel; ge zijt de