TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »
ej wtfokskes zien kik nu vibrasphere op diee website staan ?
MICHAEL, ELS ZAL MIJ U WEL TONEN, IK BETAAL U EEN PINT OM MIJN CONSTANT GEZAAG TE COMPENSEREN !!
Wot the fok Egge.
Als ik nog in een FRS geraak, neem ik een ticket voor zaterdag om het aan de eerste de beste toog op een ongebreideld zuipen te zetten.
Main:
Swedish House Mafia
Dimitri Vegas & Like Mike
Dirty South
Dada Life
Dennis Ferrer
Afrojack
Yves V
The Oddword
Mc Stretch
Niks da mij ook maar in het minste aanspreekt. 
Swedish House Maffia ziek voorlopig nog wel zitten.. maar verwacht een sterke naam die tegelijkertijd zal spelen, dus normaal ben ik toch niet aanwezig op de main.. gelijk gewente
| quote: |
| Originally posted by Config Swedish House Maffia ziek voorlopig nog wel zitten.. maar verwacht een sterke naam die tegelijkertijd zal spelen, dus normaal ben ik toch niet aanwezig op de main.. gelijk gewente |

Tickets voor beide dagen zijn binnen! 
Volgende week ergens me Combi ticket halen (idem Camping ticket ofc. :P)
Mijn jaarlijks bezoek aan Boom heb ik ook vastgelegd, daar komt niks of niemand meer tussen! ^^ TA / ASOT here I come 
CdA invites Cocoon
Headliner (Sven Vath???)
Karotte
Cassy
Joris Voorn
Extrawelt live
Patrick Smith
Hermanez
Op zaterdag zullen er al moeilijke keuzes moeten gemaakt worden: M_nus, Kozzmozz, Cocoon. Laat ons hopen op een goeie timetable!!!
Combi + Camping ticket binnen
Mn eerste TML komt er dus aan 
bij ons ist vandaag beslist dat wij ook gaan zie... Alleen nu nog de dagen bekijken
| Originally posted by FUSyke CdA invites Cocoon Headliner (Sven Vath???) Karotte Cassy Joris Voorn Extrawelt live Patrick Smith Hermanez |
La Rocca
Sasha
James Zabiela
Hernan Cattaneo
Nick Warren
Sander Kleinenberg
16bit Lolitas
Joeri
Philip
Hoe fantastisch kan een lineup in een enkele tent zijn

wtf sasha ook nog :P twordt terug een hele zondag la rocca zoals vorig jaar :P
Ik vertrek op reis de donderdag ervoor 
| Originally posted by FredNova het gaat een andere tent zijn ja, meer info volgt via ID&T/facebook/TLkrant(mei) |
ik wacht zelf ook (bv. op de TL krant)
En hoe zit dat met die DJ contest van Tranceaddict? Uiteindelijk is het binnen twee maanden al zover.
dunno, ask Swamper? (hij organiseert dat)
Ik heb hem eergisteren een PM gestuurd, maar voorlopig heb ik nog geen antwoord gekregen. 
| Originally posted by Real Ik heb hem eergisteren een PM gestuurd, maar voorlopig heb ik nog geen antwoord gekregen. |
| Details coming within the week! |
En nu is de aankondiging van een DJ-contest op de TA-mainpage verdwenen. Gek! 
Ik ga deze kelk toch laten passeren.